PDA

View Full Version : Chad mendez gepakt door usada



Suplex
11-06-2016, 10:39
Staat op de site van ufc

http://m.uk.ufc.com/news/UFC-Statement-on-Chad-Mendes-061016

Klassikl
11-06-2016, 11:02
Toch wel verassend. Out of competition testen pakken nu toch wel veel atleten.

S.B.
11-06-2016, 11:19
Top toch? Mendes is toch klaar. Hij is echt gebroken vorig jaar.

steftheboxer
11-06-2016, 12:03
Niet heel verassend! Ben een groot voorstander van de nieuwe werkwijze om de sport schoner te maken!

e-type
11-06-2016, 12:05
gezondheidstechnisch ben ik hier helemaal voorstander van, maar de sport wordt weer een stukje saaier...

Triangleman
11-06-2016, 12:42
Aan de ene kant heb je gelijk, maar ondertussen ontwikkelen de vechters zich wel op andere manieren en vechten ze op een steeds hoger niveau. Gevallen als kimbo en randleman zijn echt verschrikkelijk en dan hebben we het niet over de vechters die rond hun 60ste overlijden aan de gevolgen. Ik denk dat de meeste full blown pride vechters de 70 niet halen, maar vraag me af of de relatie dan nog wordt gelegd.
Niet iedereen krijgt bij een steekje op de borst een extreem duur onderzoek en direct een deel van een varkenshaas zoals Arnold.

LightHeavyWeight
11-06-2016, 13:25
De sport wordt niet saaier, de onderlinge verschillen blijven namelijk over het algemeen hetzelfde. Er zullen vechters een gewichtsklasse lager uitkomen en er zijn vechters die toch weer boven komen drijven. Maar vooralsnog waren de laatste 6 maanden weer leuk in the UFC vond ik. En het wielrennen bijvoorbeeld is ook nog steeds leuk.

pronk
11-06-2016, 14:07
"They're all on steriods" - Nate Diaz

DonMMA
11-06-2016, 16:16
https://www.youtube.com/watch?v=TubJH4IMl54

Geweldig altijd die video's die UFC post in aanloop naar de events.
Maar toen ik dit bericht had gelezen en vervolgens dit filmpje ging kijken viel me wel iets op.
Kijk eens naar de fysiek van Mir in dit filmpje en in de partij tegen Hunt.
Leeftijd zal vast een rol spelen of hij bench presste vaak die tijd maarja just sayin.

Klassikl
11-06-2016, 21:18
Grappig want Mir is rond zijn partij tegen Hunt juist gepakt. Maar Mir zat hiervoor ook aan het TRT programma. Dus juiced al veel langer.

Bromios
11-06-2016, 23:00
En het wielrennen bijvoorbeeld is ook nog steeds leuk.

Wielrenners gebruiken niet meer en fietsen inmiddels met meer wattafe naar boven de berg op. Dus die hebben gewoon weer wat nieuws gevonden. Die sport is door en door verziekt.