PDA

View Full Version : Hesdey Gerges about Rico Verhoeven VS Badr Hari



payap
12-06-2016, 15:17
https://www.facebook.com/1430741380503475/videos/1792439441000332/

Kemal
12-06-2016, 16:02
denk wel dat hij gelijk heeft

Eindbaas
13-06-2016, 19:29
Tsja Hesdy heeft toch wel gelijk.. Badr moet sowieso echt keihard aan de bak om die partij tegen Rico te winnen die Rico is een slimme punten vechter met een hele goede conditie. Ik ga er van uit dat het vijf rondes zullen worden? Ik heb trouwens wel zin in die partij van Mr Pain vs Fightersheart.

LightHeavyWeight
13-06-2016, 20:36
Ik denk zelfs dat Badr K.O. gaat.

payap
13-06-2016, 22:10
Na zijn partij tegen Gerges heeft Badr in januari 2012 tuurlijk nog wel tegen Saki een toppartij neergezet.

Eindbaas
22-06-2016, 00:57
Ja dat klopt en daarna kwam hij terug in de K1 in Madrid en vocht tegen Silva, hij zag er totaal niet uit (een lichte pens gekweekt geen goede conditie) vergeleken met een paar maanden eerder tegen Saki.

de Stiep
22-06-2016, 11:50
Ook ik denk dat Hesdy gelijk heeft. In zijn toptijd zou Badr de vloer aanvegen met Rico. Hij heeft echter zo een achterstand nu met vechten tegen toppers vergeleken met Rico dat de kans klein is zeker als het over 5 rondes gaat. Maaaaaaaaaaaar ik vertrouw nog steeds op het vechtershart van Badr. Is niet een vechter die met zijn pootjes omhoog gaat liggen en zich laat afslachten. Moet hij het wel in ronde 1 of 2 doen. Anders is de benzine op vrees ik.

Erkempo
25-06-2016, 00:52
Ook ik denk dat Hesdy gelijk heeft. In zijn toptijd zou Badr de vloer aanvegen met Rico. Hij heeft echter zo een achterstand nu met vechten tegen toppers vergeleken met Rico dat de kans klein is zeker als het over 5 rondes gaat. Maaaaaaaaaaaar ik vertrouw nog steeds op het vechtershart van Badr. Is niet een vechter die met zijn pootjes omhoog gaat liggen en zich laat afslachten. Moet hij het wel in ronde 1 of 2 doen. Anders is de benzine op vrees ik.
Welke toppers heeft rico verslagen? Behalve ghita
Want hoe hij saki heeft verslagen dat sloeg helemaal nergens op.
En als ik zijn fightrecord niet echt imponerend.

Vince
25-06-2016, 13:17
Welke toppers heeft rico verslagen? Behalve ghita
Want hoe hij saki heeft verslagen dat sloeg helemaal nergens op.
En als ik zijn fightrecord niet echt imponerend.

Andere tijden. Rico is gewoon de no.1 nu. Ook vond ik het een terechte beslissing tegen Saki en 2x Ghita.

Badr tegen verliezer Londt vs Gerges. Als die dat wint dan een partij tegen Verhoeven. Maar ik betwijfel of Badr die eerste partij zou winnen.