PDA

View Full Version : Jorina Baars: Ik wil wel weer eens in Nederland vechten!



payap
13-06-2016, 23:38
Jorina Baars staat al jarenlang op eenzame hoogte in het Muaythai / Kickboksen. Na haar overwinning twee jaar geleden in Amerika op de bekende Cristiane ‘Cyborg’ Justino is de ongeslagen Jorina de bekendste vrouwelijke kickbokser ter wereld. Terwijl ze de hele wereld overvliegt om te knokken zien we haar helaas in Nederland al een tijd niet meer aan het werk. Mixfight sprak met Jorina over de recentste ontwikkelingen en over een evt partij in Nederland. En liet Jorina liet Mixfight weten de dames van Enfusioen en WFL in haar gewicht bij deze uit te dagen!

Uitdagingen voor Enfusion en WFL en hun kampioenen om een partij neer te zetten die niet alleen in Nederland maar ook wereldwijd alle aandacht zal opeisen!


http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/criscybog.jpg
Jorina Baars VS Cyborg om de Lion Fight wereldtitel in Amerika


Jorina, je laatste partij was drie maanden geleden in Australië. Dit was een hele bijzondere partij. Kun je hier wat over vertellen.?

Mijn laatste partij was 4 maart j.l. in Australië tegen Stephanie Glew. In de CMT (Caged Muay Thai) show van John Wayne en Angela Parr. Dit gevecht was in de kooi met MMA handschoenen en dan op Full Muay Thai rules. Ik won deze partij na 5 harde rondes te knokken.



Wanneer heb je de eerst volgende partij staan?

De volgende partij is zoals het eruit ziet op 5 augustus in Amerika. Ik verdedig dan mijn Lion Fight Welterweight wereld titel.


http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/jorina-baars-vs-stephanie-glew-cmt-8-poster.jpg
Jorina Baars op de poster voor haar partij op Caged Muay Thai rules in Australie


Je was al een van de wereldtoppers maar na je overwinning op Cyborg kunnen we gerust zeggen dat je de bekendste vrouwelijke kickbokster ter wereld bent. Je vecht over de hele wereld van Las Vegas tot Australië bij de grote organisaties. Toch hebben we je al een tijd niet aan het werk gezien in Nederland. Hoe komt dat en zou je graag weer eens in eigen land willen vechten?

Ik vind het geweldig om die buitenlandse tripjes te maken, maar het zou zeker leuk zijn als ik weer eens voor eigen publiek kan vechten. Dus promotors stuur een mailtje naar [email protected] als je interesse hebt om mij te plaatsen. O.a. Enfusion en W.F.L. hebben dames kampioenen in mijn gewicht dus bij deze wil ik die uitdagen!! Er zijn vele vele vele mensen die een kaart komen kopen ;)



Momenteel ben je wereldwijd ‘The Girl To Beat’! Maar heb je zelf in binnen en buitenland nog vechtsters waar je tegen zou willen vechten?

Ik vecht tegen iedereen in mijn gewicht. Het maakt mij niet zoveel uit, ik vind het heerlijk om in de ring te staan en mijn ding te doen. De laatste paar partijen was de motivatie iets minder, dit kwam mede door de drukte privé. Maar nu heb ik de totale motivatie weer terug en kan ik weer volop knallen!!

Kemal
14-06-2016, 00:12
Wat een topper!

Richelieu
14-06-2016, 19:59
Jorina is een topper die elke dame in haar gevecht verslaat op dit moment. Laat die partijen maar komen tegen de titelhouders van Enfusion & de WFL.

de Stiep
15-06-2016, 00:29
Zou echt te gek zijn Harmen, maar of het gaat gebeuren ???

cobra
15-06-2016, 18:37
Persoonlijk heb ik in het verleden altijd gehoopt op de partij jorina vs germaine . Jammer genoeg is hier nooit iets van gekomen.

lukashenko
16-06-2016, 14:26
Persoonlijk heb ik in het verleden altijd gehoopt op de partij jorina vs germaine . Jammer genoeg is hier nooit iets van gekomen.
volgens mij hebben de dames een heel spannende pot in de ahoy gevochten die onbeslist is geeindigt

MB667
16-06-2016, 14:31
Volgens mij niet. Ik weet wel dat Germaine de Randamie ooit een een drawheeft gehad met kickboksen maar dat is heel lang geleden.

payap
16-06-2016, 19:28
De partij tussen Jorina en Germaine heeft nooit plaatsgevonden. Slamm!! heeft ooit wel dichtbij gezeten. Denk dat beide carrieres in het kickboksen mekaar net mis gelopen zijn.

Richelieu
17-06-2016, 17:35
De partij tussen Jorina en Germaine heeft nooit plaatsgevonden. Slamm!! heeft ooit wel dichtbij gezeten. Denk dat beide carrieres in het kickboksen mekaar net mis gelopen zijn.

x2