PDA

View Full Version : Fedor: eerste gevecht in de UFC dichtbij



e-type
14-06-2016, 10:17
Blijkbaar is Fedor in gesprek met de UFC en lijkt Dana nu even niet de lul te zijn die hij normaal gesproken is. Misschien is het wel goed dat de voormalige cash cows van de UFC even van hun voetstuk zijn gevallen.

http://www.mmafighting.com/2016/6/13/11925474/fedor-emeliananko-says-hes-closer-than-ever-to-signing-with-the-ufc

Minotauro
14-06-2016, 11:45
Wel lekker! Fedor na zijn pensioen in de UFC. Zal zijn record en legacy vast goed doen

Wiseguy
14-06-2016, 13:08
10 jaar te laat. Als we de Fedorbril afzetten is het dom geweest om niet na Pride of zelfs na Strikeforce naar de UFC te gaan. Zijn legacy heeft een serieuze deuk opgelopen door zijn gevechten tegen cans.

Minotauro
14-06-2016, 14:31
Inderdaad. Retirement en dan tegen debielen staan op sneue evenementen in Rusland en Japan. Wie weet kan the last Emperor het nog steeds en laat hij het alsnog zien

LightHeavyWeight
14-06-2016, 15:37
Zelfs de grootste Fedor fan zou dit niet moeten willen.

Kemal
14-06-2016, 15:50
ik word er wel blij van!

e-type
15-06-2016, 08:30
Ik ook hoor. Al die mensen die bezorgd zijn om z'n legacy gaan maar lekker oude video's van 'm kijken ofzo.

Lionheart
15-06-2016, 12:55
Wil Fedor wel tegen Jon Jones zien.
Benieuwd of hij nog mee kan draaien met de top dogs..

YoMarK
15-06-2016, 14:32
Ik zie het ook wel zitten. Of hij echt potten kan breken betwijfel ik, zelfs als hij fysiek weer 'de oude' zou zijn. Maar aan de andere kant: iedereen verliest tegen iedereen in de HW divisie, dus hij zou zomaar 2x achter elkaar kunnen winnen en een titelshot krijgen.

LightHeavyWeight
15-06-2016, 17:10
Hij maakt geen kans, geen enkele.

Suplex
15-06-2016, 22:46
Hij maakt geen kans, geen enkele.

Nadat bisping de mw titel heb gewonnen van rockhold durf ik zulke uitspraken niet meer te doen

YoMarK
16-06-2016, 11:39
Nee inderdaad. En zeker op HW zit een KO in een klein hoekje.

Brainthief
16-06-2016, 12:09
Zou leuk zijn maar de kans is nihil ben ik bang....

S.B.
16-06-2016, 13:03
Ik geef hem echt wel kans tegen een aantal gasten.

De HW divisie bestaat uit oude gasten en weinig jong talent, ik zie geen reden waarom hij bijvoorbeeld niet van Nelson, Barnett, Rothwell of Arlovski zou kunnen winnen.

MB667
16-06-2016, 14:21
kansen nihil voor Fedor???? We hebben het hier niet over Joe Son he.....

Brainthief
16-06-2016, 15:24
Kans dat hij gaat vechten in de UFC is nihil. Ik denk dat ie best wat gasten kan pakken hoor. Zeker als ie iets gecalculeerder vecht. Maar ik zie het er niet van komen...helaas...

S.B.
16-06-2016, 18:19
Kans dat hij gaat vechten in de UFC is nihil. Ik denk dat ie best wat gasten kan pakken hoor. Zeker als ie iets gecalculeerder vecht. Maar ik zie het er niet van komen...helaas...

Oooh dat bedoel je

train2grow
18-06-2016, 15:57
Fedor kan nog steeds incasseren... damn die 1e ronde tegen maldonado. Ik hoop dat hij toch nog de ufc in komt en daar nog een paar mooie potten neerzet

DonMMA
18-06-2016, 16:03
Fedor kan nog steeds incasseren... damn die 1e ronde tegen maldonado. Ik hoop dat hij toch nog de ufc in komt en daar nog een paar mooie potten neerzet
x2

LightHeavyWeight
18-06-2016, 16:11
Fedor kan nog steeds incasseren... damn die 1e ronde tegen maldonado. Ik hoop dat hij toch nog de ufc in komt en daar nog een paar mooie potten neerzet

Dit gaat, echt met alle respect, wel heel erg ver om het een positieve wending te geven. Het was echt helemaal niks, ik kan het helaas niet anders verwoorden. Iedereen zijn mening en ik wil er zeker geen discussie van maken maar ik verwachtte er al weinig van maar toch stelde het nog teleur.

Lionheart
18-06-2016, 16:56
Fedor heeft niets meer te zoeken in de UFC.
De beste man is in de 1e ronde zeker 2 a 3 keer out gegaan. Maar de scheids liet ze lekker door vechten.

Tegen een Alistair, Jones, Miocic of Cormier zal hij het nooit redden. Vroeger in z'n Pride periode toen ie nog aan de roids zat was het een beest. Maar nu bij lange na niet meer.

de Stiep
18-06-2016, 17:27
Ik heb met Fedor hetzelfde als met CroCop. Jongens........jullie hebben geweldig gevochten, jezelf bewezen. Ga nu eens met pensioen. Jullie hebben knaken zat (zoals in WOW) voor wie moeten jullie nu iets bewijzen ? Voor jezelf ? Dat je het nog kunt ? Ik snap best dat het "spelletje" gaaf is, maar jeemig, geniet van hetgeen je bereikt en gedaan hebt en rust op je welverdiende lauweren. Tuurlijk kan Fedor nog van een hoop gasten winnen, maar ook gruwelijk in elkaar geslagen worden. Moet je imo niet willen op zijn leeftijd.

Naj85
18-06-2016, 19:01
Ik heb met Fedor hetzelfde als met CroCop. Jongens........jullie hebben geweldig gevochten, jezelf bewezen. Ga nu eens met pensioen. Jullie hebben knaken zat (zoals in WOW) voor wie moeten jullie nu iets bewijzen ? Voor jezelf ? Dat je het nog kunt ? Ik snap best dat het "spelletje" gaaf is, maar jeemig, geniet van hetgeen je bereikt en gedaan hebt en rust op je welverdiende lauweren. Tuurlijk kan Fedor nog van een hoop gasten winnen, maar ook gruwelijk in elkaar geslagen worden. Moet je imo niet willen op zijn leeftijd.
Volledig met je eens, en ben een grote fedor fan. Fedor heeft een flinke pak rammel gekregen van Maldonado. (Diezelfde Maldonado die heel snel KO werd geslagen door Miocic) Dit gevecht zou 9 van de 10x al gestopt worden in de eerste ronde. Dit wil je niet zien, zo'n legende die ook veels te lang door gaat

Briant
18-06-2016, 19:34
Lekker nog wat freakshows doen in Japan voor heel veel geld en lekker genieten van je prestaties. Dat zou ik doen als ik Fedor was.

Kemal
18-06-2016, 20:12
Ik denk ook echt dat hij het niet gaat redden tegen de HW divisie van UFC

Koike88
18-06-2016, 20:57
Ik snap niet waarom er zo respectloos gepraat wordt hier over Fedor. Ik begrijp dat als je BJJ traint en vaak op gala's bent, en ook nog eens veel UFC kijkt dat het lijkt alsof je een expert bent maar dat hier advies wordt gegeven aan Fedor over wat hij wel en niet zou moeten doen gaat nogal ver.
Waarschijnlijk kunnen hijzelf en zijn team dit met hun ervaring een stuk beter inschatten. Hij leeft mma, hij leeft vechten. Als er iemand een expert is, dan is hij zelf dat wel. Of hij een kans maakt tegen de gevestigde orde, dat kan hij ook beter inschatten dan wie dan ook.
Misschien heeft hij zichzelf overschat en anderen onderschat. Hoe dan ook, als je (op ko) wint heb je vrienden blijkt maar weer.

T15Boxing
18-06-2016, 21:16
Hij leeft mma, hij leeft vechten. Als er iemand een expert is, dan is hij zelf dat wel. Of hij een kans maakt tegen de gevestigde orde, dat kan hij ook beter inschatten dan wie dan ook.

http://i32.tinypic.com/2pplegl.jpg

http://i25.tinypic.com/1tls1u.jpg

Koike88
18-06-2016, 22:25
http://i32.tinypic.com/2pplegl.jpg

http://i25.tinypic.com/1tls1u.jpg
OK goed. Twee foto's plaatsen zonder context om een zogenaamd punt te maken, is een kinderlijke manier van reageren en proberen iemand's punt te ontkrachten.
Fedor. Een man die werkelijk een levende legende is en meer heeft bereikt dan wie dan ook hier op dit forum door hard werken en toewijding. Zo iemand verdient meer respect, zeer zeker van zogenaamde vechtsportliefhebbers en zelfuitgeroepen experts.

T15Boxing
18-06-2016, 22:50
OK goed. Twee foto's plaatsen zonder context om een zogenaamd punt te maken, is een kinderlijke manier van reageren en proberen iemand's punt te ontkrachten.


Verkrachten.

En mensen als u zijn precies fedor's huidige probleem. Yes-men die hem vertellen dat hij alles zelf weet en geen hulp nodig heeft. Daarom rent hij met zn handen omlaag achter een vechter aan die letterlijk maar 1 ding kan: boksen.

https://media.giphy.com/media/DcY06mZ5fGrug/giphy.gif

BIG Lebowski
19-06-2016, 00:51
Verkrachten.

En mensen als u zijn precies fedor's huidige probleem. Yes-men die hem vertellen dat hij alles zelf weet en geen hulp nodig heeft. Daarom rent hij met zn handen omlaag achter een vechter aan die letterlijk maar 1 ding kan: boksen.

https://media.giphy.com/media/DcY06mZ5fGrug/giphy.gif

Aha T15, dus volgens jou is dit boksen. Nu begrijp ik waarom het hele forum het al jaren bij het verkeerde eind heeft.

fifi23
19-06-2016, 01:51
wat een stomp partij.
Respect dat Fedor van die down is terug gekomen in de 2de en 3de ronde.
Maar de hand snelheid voor die stomp van Maldonado was wel heel erg snel.

Ik zou hem niet afschrijven

LightHeavyWeight
19-06-2016, 02:41
Ik snap niet waarom er zo respectloos gepraat wordt hier over Fedor. Ik begrijp dat als je BJJ traint en vaak op gala's bent, en ook nog eens veel UFC kijkt dat het lijkt alsof je een expert bent maar dat hier advies wordt gegeven aan Fedor over wat hij wel en niet zou moeten doen gaat nogal ver.Waarschijnlijk kunnen hijzelf en zijn team dit met hun ervaring een stuk beter inschatten. Hij leeft mma, hij leeft vechten. Als er iemand een expert is, dan is hij zelf dat wel. Of hij een kans maakt tegen de gevestigde orde, dat kan hij ook beter inschatten dan wie dan ook.Misschien heeft hij zichzelf overschat en anderen onderschat. Hoe dan ook, als je (op ko) wint heb je vrienden blijkt maar weer.Niks, maar dan ook helemaal niks in dit verhaal klopt. Niemand is respectloos geweest, helemaal niemand. Ja jij naar de rest hier.

Koike88
19-06-2016, 03:47
Niks, maar dan ook helemaal niks in dit verhaal klopt. Niemand is respectloos geweest, helemaal niemand. Ja jij naar de rest hier.

Dit gaat, echt met alle respect, wel heel erg ver om het een positieve wending te geven. Het was echt helemaal niks, ik kan het helaas niet anders verwoorden. Iedereen zijn mening en ik wil er zeker geen discussie van maken maar ik verwachtte er al weinig van maar toch stelde het nog teleur.

Hetgeen hier niet klopt is jouw tone of voice. Je hebt het hier over Fedor, maar je praat alsof je het over een amateur hebt die zijn tweede partij draait op een gala ergens in een schuurtje.
Behoorlijk laatdunkende toon over iemand met zo'n staat van dienst.

LightHeavyWeight
19-06-2016, 09:35
Ik wil het wel even uitleggen, als Marco van Basten nu in de spits gaat staan bij Ajax verwacht ik er ook weinig van. En dat terwijl Marco samen met Cruijff en Kluivert mijn favoriete voetballer was. Do you get the point? Dat heeft alles met realisme te maken, niks met respect. Uit respect voor Fedor hoop ik dat hij ermee stopt.
Ik vond Fedor een topper maar ben geen extreme fan, misschien dat ik er daarom iets objectiever naar kan kijken. Maak je niet te druk man, niet nodig.

Jeffrey1976
19-06-2016, 11:18
Was een mooie pot en verassing geweest als hij op UFC tegen Lesnar had gevochten. Dat was me toch een primeur geweest.