PDA

View Full Version : Sergio Pique: Ik hoop dat de clash met Fred Sikking als nog plaats vindt



payap
14-06-2016, 22:29
A.s. zaterdag 18 juni zou Sergio Pique de hoofdpartij vechten in Almere op het Ringstars Event III. En niet zo maar een partij! Hij zou aantreden tegen Fred Sikking, net als Sergio een knokker pur sang, en op 5 x 3 Full MuayThai rules! Een partij tussen deze twee vechters op deze regels is er een die alles in zich zou hebben om een MuayThai spektakel te worden!

Zou hebben…..helaas, want Ringstars Events promotors Anthony Kane en Harold Deekman zagen zich genoodzaakt om het gala 10 dagen van te af te moeten blazen. Door de vele afmeldingen van vechters zo kort voor het gala zag had men geen andere keuze meer dan het gala tot na de zomer uit te moeten stellen. Een pijnlijke en trieste zaak voor uiteraard de promotors die er veel tijd en geld al in hadden zitten en de vechters die er na hard en lang trainen klaar voor waren.

Een van de vechters die plots zijn partij gecanceld zag worden is de hier boven genoemde Sergio Pique. Mixfight had contact met Sergio hierover en wat er next voor hem op de planning staat.


https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13138841_1112232582142199_5002892340586459186_n.jp g?oh=f1848bffb674ff4fbc60a93753485ad1&oe=57CCFB0A
Poster van het event met Sergio Pique VS Fred Sikking



Sergio, zaterdag zou je tegen Fred Sikking vechten in Almere op het Ringstars Event. Helaas is dit gala kort van te voren gecanceld en voorlopig uitgesteld. Dat moet even slikken zijn voor je zijn?

Ja, helaas vervelend nieuws. Deze match staat al heel lang vast en ik droomde en trainde al bijna 2 maanden over deze partij.



Zo wel Fred als jij staan bekend als echte knokkers die altijd de actie zoeken in de ring. Voeg daar bij aan toe dat het ook nog eens op Full MuayThai rules zou zijn en alle ingrediënten waren daar voor een spektakel. Hoe was je voorbereiding tot nu toe op deze clash?

Dit zou echt een spektakel partij worden! Ik heb denk ik niet eerder zo hard getraind voor een partij als voor deze partij met Fred. Fred Sikking is namelijk een topper zowel op K-1 regels als op Muaythai rules.



[b] Wat jou betreft komt deze partij er als nog binnenkort?
Ja, ik hoop echt dat deze Clash snel zal plaatsvinden. Hier in Nederland of in het buitenland. Ongeacht welke regels. Dat maakt mij ook niets uit.



http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/MFN/BTS/MFN-2134.jpg
Sergio Pique bekijkt zich zelf tijdens zijn opkomst voor een partij in Duitsland



Zoals ze zeggen “The show must go on”, wat is nu je eerst volgende partij en wat heb je verder momenteel in de planning staan?

De maand juli heb ik even rust. Vanaf augustus staan er paar leuke dingen op de planning! Zo staat er een rematch gepland tegen Kasapis en in oktober sta ik in Panama in een Full Muaythai 4-mans toernooi. En en verder zal ik klaar zijn voor wie dan ook en wanneer dan ook! USH!!!!

stamang
17-06-2016, 23:30
Deze partij eindigt met Pique als winnaar

Kemal
18-06-2016, 07:08
Wederom bedankt Chris!

Richelieu
21-06-2016, 11:31
Partij is met ellebogen; hoop dat een andere promotor deze match alsnog kan realiseren.

lukashenko
21-06-2016, 12:25
die komen elkaar nog wel tegen .
nederland is een klein land en nederland heeft een kleine - 95 kilo klasse

de Stiep
21-06-2016, 20:03
Deze partij eindigt met Pique als winnaar

x2