PDA

View Full Version : Ismael Londt: Eind dit jaar vecht ik tegen Rico Verhoeven



payap
16-06-2016, 23:19
Ismael Londt is een van de beste zwaargewichten ter wereld. En nadat hij tijdens Glory 29 het contender toernooi won is hij de officiële uitdager van kampioen Rico Verhoeven die momenteel wordt gezien als de beste zwaargewicht ter wereld. Mixfight sprak met Ismael Londt hierover, over zijn avontuur in Tsjetsjenie en over zijn komende gevecht volgende week met Hesdey Gerges.


http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/isje.jpg


Ismael, even terug in de tijd. Vorig jaar vocht je tegen Badr Hari op het Ahkmat event in Grozny, Tsjetsjenie. Niet echt de meest voor de hand liggende plek om te vechten. Hoe was het om aar te vechten?

Om eerlijk te zijn was het een van mijn meest spannende ervaringen die ik heb meegemaakt in de sport. Sowieso het land Tsjetsjenie met zijn geschiedenis die het heeft. En om zo te vechten in een ambiance dat je voor de partij al iedereen tegen je heb. Een ongelofelijke kick geeft mij dat. Echt een verslavend gevoel. Ik zou zo weer op het vliegtuig stappen om het weer te doen.



Tijdens je laatste optreden, twee maanden geleden, heb je het Glory Contender toernooi gewonnen door op een avond Anderson Silva en Jahfarr Wilnis te verslaan. Komt de partij met kampioen Rico Verhoeven, die je ooit al eens heb verslagen, er aan?

De partij tegen Rico zal eind van het jaar gevochten worden. Daarvoor was het Glory Contender toernooi om tegen de kampioen uit te komen. Normaal gesproken vecht je gelijk tegen de kampioen dan maar dit wordt nu eind van het jaar.



De 25e van deze maand vecht je in Nederland op het Glory 31 gala tegen Hesdey Gerges waar je drie jaar geleden al een van gewonnen heb op het K-1 toernooi. Hoe loopt de voorbereiding op deze partij?

Mijn voorbereiding op de partij met Hesdey gaat goed. Ik heb er zin in! Ik heb een goed team achter me staan die ervoor zorgen dat alles goed is geregeld. Zo wel qua trainen als alles wat erbij hoort.


http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/badrharivslondt1.jpg


Een vraag die velen momenteel bezig houdt. De eventuele partij tussen Badr Hari en Rico Verhoeven. Jij hebt tegen beiden gevochten. Wat is jou gedachten over deze partij en hoe deze zal verlopen en wie er zal winnen?

Als ik mijn geld erop moet zetten dan zou ik die op Badr zetten. Maar als de partij langer dan 2 rondes duurt dan geef ik Rico een grote kans te winnen. Dat zeker!



Al partijen in de planning staan na de komende partij tegen Hesdey?

Zoals al gezegd het eind van het jaar tegen Rico. Maar dat is niet iets waar ik mee bezig ben. Mijn eerste klus is Hesdy. Dus daar richt ik me voor 100 procent op!

Nick.
17-06-2016, 07:53
Moet eerlijk zeggen dat ik de interviews niet echt bijzonder vind. Mogen wel weet meer en diepgaandere vragen gesteld worden.

OT: Als we Londt zien als een van de beste zwaargewichten van die divisie, dan is het heel slecht gesteld met het zwaargewicht kickboksen in Nederland. In de goede K-1 jaren zou Londt een laagvlieger zijn geweest en ik schat zijn sparringspartner Tavares hoger in dan hij, zeker in potentie.

Kemal
17-06-2016, 08:52
Thanks Chris!

payap
17-06-2016, 10:20
Moet eerlijk zeggen dat ik de interviews niet echt bijzonder vind. Mogen wel weet meer en diepgaandere vragen gesteld worden..

Nick, dat klopt er zijn geen echte diepgaande vragen enzo. Maar als je de stukjes goed had gelezen had je wellicht begrepen dat dit ook niet de bedoeling is. Het zijn ook geen echte interviews maar puur een paar korte vraagjes voor een soort update van de vechter.

Op deze manier kunnen we meerdere vechters korte stukjes doen ipv een vechter uitgebreid. En met deze stukjes is het eerste het geval.


Maar je bent van harte welkom bij mixfight om te laten zien hoe het echt moet om een goed diepgaand interview te doen. Verslaggevers zijn erg welkom!!!

DonMMA
17-06-2016, 11:02
Leuke update. Kijk erg uit naar deze partij!!

mrtweakbox
17-06-2016, 12:27
Heb ook al zin in de partij tegen Gerges volgende week, één van de redenen om kaarten te kopen voor Glory. In zijn vorige partij viel me op dat hij zijn eigen grootste vijand was door gebrekkige conditie, hoop heel erg dat hij dat heeft aangepakt.

Verder zou ik een uitgebreider interview ook wel lezen: komt over als een aardige gast en ben wel benieuwd wat hij daar verder in 010 allemaal doet

LightHeavyWeight
17-06-2016, 14:15
Hij heeft geen schijn van kans tegen Rico. Ik kan er niks aan doen maar als vechter vind ik Londt niet heel indrukwekkend.

payap
17-06-2016, 14:18
Verder zou ik een uitgebreider interview ook wel lezen: komt over als een aardige gast en ben wel benieuwd wat hij daar verder in 010 allemaal doet

Ismael is idd een relaxt en super vriendelijk persoon. Ken hem al een jaar of tien en voor een 'diepgaand' interview voor een Surinaams blad wel eens bij hem thuis geweest en ook vele tripjes met hem gehad naar Suriname in de tijd van de grote gala's daar. Kan eens kijken of ik tijd heb voor een uitgebreid interview met hem weer eens te doen met de tijd. Ismael is overigens een groot liefhebber van honden waar hij veel mee doe.

Richelieu
17-06-2016, 17:35
Hij heeft geen schijn van kans tegen Rico. Ik kan er niks aan doen maar als vechter vind ik Londt niet heel indrukwekkend.

Gaat eigenlijk altijd wel voor de KO, vind het zelf één van de leukere zwaargewichten om naar de kijken.

largo0
20-06-2016, 02:01
Gaat eigenlijk altijd wel voor de KO, vind het zelf één van de leukere zwaargewichten om naar de kijken.

Vind ik ook. Hij heeft explosiviteit maar raakt snel leeg.

Meer sprinten ghehe wat fucking zwaar but a must.

de Stiep
21-06-2016, 11:19
Ik ben ook benieuwd wat de uitslag zou zijn van Ismael tegen Rico als de partij alle ronde´s duurt. Maar zoals Harmen als schreef gaat Ismael altijd voor de KO. Kijken of Rico die bottenkrakende klappen van Ismael kan weerstaan.