PDA

View Full Version : GLORY 31 | Results **Spoiler**



Kemal
26-06-2016, 08:03
Sittichai def van Roosmalen via split decision 48-47, 47-48, 48-47
Murthel Groenhart def Yoann Kongolo via unanimous decision (29-27, 29-27, 29-27)
Ismael Londt def Hedsy Gerges via split decision (28-27, 27-28, 28-27)
Kongolo def Grigorian via split decision 29-28, 28-29, 30-27
Murthel Groenhart def Karim Benmansour via TKO RD3 (three knockdowns) 1:08
Zack Mwekassa def Mourad Bouzidi via TKO (3 knockdowns) RD 1 1:47
Saenchai def Nait-Slimani via unanimous decision 29-26, 29-26, 29-28)
Verbeek def Mazepa via split decision (29-28, 28-29, 29-28)
Anatoly Moiseev def Josh Jauncey via 29-28, 29-28, 30-27)
Danenburg def Suarez via unanimous decision (30-26, 30-26, 29-27)

Kemal
26-06-2016, 09:01
https://www.youtube.com/watch?v=Kj2Y1i_YvJM

Eindbaas
26-06-2016, 11:26
Ik dacht echt dat Hesdy Gerges die partij had gewonnen! Dit jaar zien we dus Holzken vs Groenhart III dat wordt een knalpartij.
Sittichai terecht gewonnen, was de betere kickbokser die avond.
Goed commentaar van Jeroen Post en Rico Verhoeven.

LightHeavyWeight
26-06-2016, 12:44
1e ronde was al 10-8, het is gewoon beschamend dit.

mrtweakbox
26-06-2016, 13:52
Nah, zit niet te wachten op weer een Holzken - Groenhart partij. Sowieso mag er van mij wel wat meer roulatie komen bij de vechters die ze op de kaart zetten.

Nogal bijzonder ja dat Ismael won, vanaf de tribune leek hij alleen de 2e ronde actief bezig maar goed.

Anderson
26-06-2016, 13:54
Rare uitslag Hesdy Gerges - Ismael Londt, jammer dat van Roosmalen zo'n slechte verliezer is.

e-type
26-06-2016, 14:41
Gerges had die partij moeten krijgen zeg. Wat een aanfluiting weer. Verder had Sittichai die belt na de vorige partij al moeten hebben, dus RVR moet zeker niet klagen. Zoals de ring speaker het al aangaf: neither of the fighters want to leave it in the hands of the judges.

Trouwens erg leuke uitzending op TV weer.

pronk
26-06-2016, 15:20
Rosmalen laat zijn ware aard zien, wat een slechte verliezer zeg hij mag blij wezen dat hij partij 1 heeft gekregen van de jury.

LightHeavyWeight
26-06-2016, 15:38
Ach, ik kan er wel mee leven dat hij een slechte verliezer is, kenmerkt de strijder ook wel een beetje. Rico en Post deden het erg leuk samen.

RedDawn
26-06-2016, 16:59
Jammer inderdaad dat Van Roosmalen zo'n slechte verliezer is. Hij heeft nergens over te klagen. Hij was al dik gematst door Glory in de eerste partij!

Ik vind Post afschuwelijk. Kunnen ze voor hem niet Martijn de Jong of die verslaggever van Fox neerzetten? Zij gaven leuk en deskundig commentaar bij de UFC in Rotterdam.

Opkomst van het publiek viel me trouwens tegen. Ik hoorde dat het maar 3500 man waren?

pronk
26-06-2016, 18:18
Ach, ik kan er wel mee leven dat hij een slechte verliezer is, kenmerkt de strijder ook wel een beetje. Rico en Post deden het erg leuk samen.

Een echte strijder neemt ook zijn verlies hoort nou eenmaal bij de sport, hij had hem op zijn minst Sitthichai een hand kunnen geven deed Sitthichai ook bij de eerste partij ondanks de jury hem als verliezer zag.

largo0
26-06-2016, 18:59
Jammer inderdaad dat Van Roosmalen zo'n slechte verliezer is. Hij heeft nergens over te klagen. Hij was al dik gematst door Glory in de eerste partij!

Ik vind Post afschuwelijk. Kunnen ze voor hem niet Martijn de Jong of die verslaggever van Fox neerzetten? Zij gaven leuk en deskundig commentaar bij de UFC in Rotterdam.

Opkomst van het publiek viel me trouwens tegen. Ik hoorde dat het maar 3500 man waren?

Was gewoon een volle boel hoor.

largo0
26-06-2016, 19:06
-Isis Verbeek is enorm gemats door de jury, heel sneu voor de Russische.

-Partij van de avond was Londt vs Gerges.

-Sittichai eindelijk zijn verdiende titel gekregen.

-Eindelijk een nieuwe talent bij Glory uit eigen bodem die de potentie heeft om de beste te worden in de 77kg divisie: Eyevan Danenberg

Kemal
26-06-2016, 22:50
Was gewoon een volle boel hoor.

Het was idd volle boel, het klopt ook dat er nu 3500 plaatsen waren, waar er voorheen veel meer waren..

Ik moet wel zeggen, ik vond dat het op tv leek of er een heleboel lege plaatsen waren op de tribune, maar dit bleek dus niet te zijn.

Briant
26-06-2016, 23:14
Een echte strijder neemt ook zijn verlies hoort nou eenmaal bij de sport, hij had hem op zijn minst Sitthichai een hand kunnen geven deed Sitthichai ook bij de eerste partij ondanks de jury hem als verliezer zag.

Makkelijk praten achteraf. Het heet emotie en dat hoort bij de sport. Ik ben blij dat hij weg liep en geen gekke dingen uithaalde waar hij later echt spijt van heeft.

pronk
27-06-2016, 00:08
Dan vind ik het een slechte verliezer, gelukkig liep Hesdy niet weg :)

Fightfan
27-06-2016, 04:47
Ik vond het wel mee vallen. Inderdaad had van Roosmalen beter in de ring kunnen blijven, maar hij was voor-, tijdens- en na de partij echt wel sportief.De vorige partij kreeg hij cadeau, maar nu deed hij het veel beter dan de 1e keer.We moeten blij zijn met zo'n geweldige vechter die het Sittichai zo moeilijk maakte: Ga er maar aan staan!Ik hoop trouwens dat Glory Mootje Kamal en Souwer ook kan strikken; dat zou weergaloos zijn en de klasse interessanter maken.Net als bijv. Aussie en vechters van Enfusion. Want nu zijn het steeds dezelfde match-ups en krijg je weer het feit dat soms niet de beste vechters tegen elkaar staan.

RedDawn
27-06-2016, 14:57
Het schijnt dat de vader van Robin van Rosmalen heeft gezegd dat hij niet meer in Glory gaat vechten omdat hij niet als winnaar werd aangewezen. Dan ben je dus gewoon een slechte verliezer. En hij had wel wat loyaler tegen Glory mogen zijn. Ze hebben hem altijd goed behandeld.



Ik vond het wel mee vallen. Inderdaad had van Roosmalen beter in de ring kunnen blijven, maar hij was voor-, tijdens- en na de partij echt wel sportief.De vorige partij kreeg hij cadeau, maar nu deed hij het veel beter dan de 1e keer.We moeten blij zijn met zo'n geweldige vechter die het Sittichai zo moeilijk maakte: Ga er maar aan staan!Ik hoop trouwens dat Glory Mootje Kamal en Souwer ook kan strikken; dat zou weergaloos zijn en de klasse interessanter maken.Net als bijv. Aussie en vechters van Enfusion. Want nu zijn het steeds dezelfde match-ups en krijg je weer het feit dat soms niet de beste vechters tegen elkaar staan.

e-type
27-06-2016, 16:40
Het schijnt dat de vader van Robin van Rosmalen heeft gezegd dat hij niet meer in Glory gaat vechten omdat hij niet als winnaar werd aangewezen. Dan ben je dus gewoon een slechte verliezer. En hij had wel wat loyaler tegen Glory mogen zijn. Ze hebben hem altijd goed behandeld.

Wow, da's wel erg slecht. Gaat ie dan z'n centen verdienen in het MMA waar ie onderaan de ladder gaat beginnen en dus echt letterlijk centen gaat verdienen?

LightHeavyWeight
27-06-2016, 16:54
Dat is niet netjes nee, partij was erg close maar kon beide kanten op. Belt had al niet meer om zijn middel moeten zitten maar dat is geweest.
Met alle respect voor Robin, zijn mma-debuut vond ik verre van indrukwekkend dus even doorvechten bij Glory lijkt me wel op zijn plaats.

Eindbaas
27-06-2016, 17:58
Het schijnt dat de vader van Robin van Rosmalen heeft gezegd dat hij niet meer in Glory gaat vechten omdat hij niet als winnaar werd aangewezen. Dan ben je dus gewoon een slechte verliezer. En hij had wel wat loyaler tegen Glory mogen zijn. Ze hebben hem altijd goed behandeld.

Als dit echt waar is, dan zijn het inderdaad slechte verliezers pa en zoon, aan de andere kant ook begrijpelijk dat ze boos zijn. KB fans hadden liever dat RvR zijn belt had gehouden in Nederland maar ja Sittichai was gewoon de betere vechter die avond en hij heeft gewoon terecht gewonnen. Ik zou mij als Glory eerder schamen om de beslissing van de partij van Ismael Londt vs Hesdy Gerges.

Eindbaas
27-06-2016, 18:37
https://www.youtube.com/watch?v=bTS2nvWNC_s

Eindbaas
27-06-2016, 18:42
https://www.youtube.com/watch?v=Q_TIZ1BZflI


https://www.youtube.com/watch?v=wdRuGDP2Y5M

Eindbaas
08-07-2016, 20:48
https://www.youtube.com/watch?v=3l-0P7NRJBA

Fightfan
09-07-2016, 00:51
Het schijnt dat de vader van Robin van Rosmalen heeft gezegd dat hij niet meer in Glory gaat vechten omdat hij niet als winnaar werd aangewezen. Dan ben je dus gewoon een slechte verliezer. En hij had wel wat loyaler tegen Glory mogen zijn. Ze hebben hem altijd goed behandeld.

Als dat zo is heb jij gelijk. Dat zou zielig zijn, de 1e partij kreeg Robin cadeau.
Slechte jurering bij Glory.