PDA

View Full Version : Partijen die je wilt zien bij GLORY.



Eindbaas
12-07-2016, 22:33
Welke partijen zouden jullie willen zien bij GLORY?

Ik zou deze partijen wel willen zien, het liefst dit jaar nog.

Badr Hari vs Rico Verhoeven (De HW partij die iedereen wilt zien, de oude ster vs de nieuwe ster)

Gökhan Saki vs Zack Mwekassa ( Lijkt mij een knalpartij, hier gaat sowieso een knock out vallen)

Nieky Holzken vs Murthel Groenhart III (Hopelijk geen jurybeslissing maar een beslissing door een knock out:wacko:)

#teamBADGUY
13-07-2016, 00:20
Welke partijen zouden jullie willen zien bij GLORY?

Ik zou deze partijen wel willen zien, het liefst dit jaar nog.

Badr Hari vs Rico Verhoeven (De HW partij die iedereen wilt zien, de oude ster vs de nieuwe ster)

Gökhan Saki vs Zack Mwekassa ( Lijkt mij een knalpartij, hier gaat sowieso een knock out vallen)

Nieky Holzken vs Murthel Groenhart III (Hopelijk geen jurybeslissing maar een beslissing door een knock out:wacko:)

Ausie Vs Holzken

Maar dat gaat glory niet doen als het kon ;)

mrtweakbox
13-07-2016, 10:02
Nah ik ben wel klaar met al die gevestigde namen, zie vooral graag nieuwe vechters: de roulatie is eigenlijk echt best wel laag. Terwijl als ze het doen het wel gelijk mooie potten oplevert - door bijvoorbeeld die Eddy Slimani een kans te geven. Een uitwisselingsprogramma met Enfusion zou echt mooie partijen kunnen opleveren.

Over Holzken/Groenhart heb ik het idee dat ze allebei over hun hoogtepunt heen zijn, persoonlijk vond ik hun laatste treffen nogal matig.

largo0
13-07-2016, 13:24
Hari vs Verhoeven
Saki vs Mkwessa
Sittichai vs Petrosyan
RVR vs Khamal

e-type
13-07-2016, 17:52
Jaraya vs RVR
Bulaid vs Adamchuk


ja Glory, haal die twee eens binnen!

lukashenko
13-07-2016, 18:59
Jaraya vs RVR
Bulaid vs Adamchuk


ja Glory, haal die twee eens binnen!

x2
als je de beste partyen wilt moet je de beste vechters en talenten in je organisatie hebben

Eindbaas
13-07-2016, 20:00
Nah ik ben wel klaar met al die gevestigde namen, zie vooral graag nieuwe vechters: de roulatie is eigenlijk echt best wel laag. Terwijl als ze het doen het wel gelijk mooie potten oplevert - door bijvoorbeeld die Eddy Slimani een kans te geven. Een uitwisselingsprogramma met Enfusion zou echt mooie partijen kunnen opleveren.

Over Holzken/Groenhart heb ik het idee dat ze allebei over hun hoogtepunt heen zijn, persoonlijk vond ik hun laatste treffen nogal matig.

Inderdaad! Bij Enfusion lopen genoeg talenten rond, een uitwisselingsprogramma zou goed zijn voor beide organisaties.
Glory kan ook een tv/youtube talentenjacht houden, zo iets wat ze bij Superkombat hadden daar is ook Benjamin Adegbuyi ontdekt.

Zabit Samedov zou ik ook graag bij Glory willen zien, uiteraard in de licht-zwaargewicht klasse.

e-type
13-07-2016, 20:18
schiet me nou te binnen, Hesdy Gerges vs Gokhan Saki. Winnaar tegen Verhoeven.

Eindbaas
14-07-2016, 09:52
Saki vecht tegenwoordig in de licht -zwaargewicht klasse. Hesdy Gerges vs Patrice Quaretron lijkt mij wel wat.

Willem033
14-07-2016, 10:51
Rematch Gerges vs Londt

largo0
14-07-2016, 15:14
Kunlun doet vaak aan uitwisseling programma's.

Suplex
14-07-2016, 19:00
Ik wil jaraya wel zien tegen de toppers maar mss is het overigens wel goed om nog ff te rijpen bij enfusion hij is nog heel jong.
daarbij denk ik dat hij financieel beter af is bij enfusion en meer zekerheid heeft qua partijen per jaar .

Beast mode
15-07-2016, 01:26
Saki vecht tegenwoordig in de licht -zwaargewicht klasse. Hesdy Gerges vs Patrice Quaretron lijkt mij wel wat.

Patrice Quaretron??? Dit meen je tog niet? Waar blijft ghita eigenlijk en saddik

Eindbaas
15-07-2016, 05:48
Waarom niet? Hij vindt zichzelf een van de beste ter wereld, hij heeft veel fans in Frankrijk die ook zo denken net als hem nou laat het maar zien tegen bijvoorbeeld een Hesdy Gerges.

Githa is tegenwoordig een milieuactivist in Roemenië, ik zie hem alleen maar dat soort zaken posten op zijn Facebook.
Bij Jamal Ben Saddik had ik veel meer van verwacht van zijn kickboks carrière, hij kan veel beter dan wat hij nu de laatste tijd laat zien.

Beast mode
16-07-2016, 05:24
Waarom niet? Hij vindt zichzelf een van de beste ter wereld, hij heeft veel fans in Frankrijk die ook zo denken net als hem nou laat het maar zien tegen bijvoorbeeld een Hesdy Gerges.

Githa is tegenwoordig een milieuactivist in Roemenië, ik zie hem alleen maar dat soort zaken posten op zijn Facebook.
Bij Jamal Ben Saddik had ik veel meer van verwacht van zijn kickboks carrière, hij kan veel beter dan wat hij nu de laatste tijd laat zien.
Die kerel is een clown en zo zijn er meerdere zoals bv deze 141-0 P4P goat:
https://m.youtube.com/watch?v=3WURU3Nu7Jk
Spijtig van Ghita had hem graag tegen Badr, Ubereem of Spong zien staan

Eindbaas
19-07-2016, 08:23
Jammer van Ghita. Altijd een spectaculaire vechter gevonden. Ghita vs Hari had ik zeker willen zien. Beiden gaan er voor.

Oekraïneer Pavel Zhuravlev gaat nu ook bij Glory licht-zwaargewichten vechten. Een sterke kickbokser. Goede partijen gewonnen van Saki, Bouzidi, Londt etc. Een aanwinst voor Glory.

Meer info:
http://www.glorykickboxing.com/en/news/view/1062

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pavel_Zhuravlev_(kickboxer)

Eindbaas
21-07-2016, 18:39
Rematch Nieky Holzken vs Murthel Groenhart gaat in december komen maar wel in Duitsland.
http://www.kickboxingplanet.com/news/exclusive-murthel-groenhart-confirms-nieky-holzken-rematch/