PDA

View Full Version : Lesnar betrapt op doping



dennisyzf
16-07-2016, 02:19
Je verwacht het bijna niet😏
UFC heeft net een press release gedaan. Brock is geflagd ivm positief testen bij een out of competition test

pronk
16-07-2016, 02:45
The United States Anti-Doping Agency (USADA) has informed Brock Lesnar of a potential anti-doping violation stemming from an out-of-competition drug test administered June 28.

Lesnar, 39, returned to the Octagon for the first time since December 2011 to defeat Mark Hunt via decision. The pro wrestling star remains under contract with WWE and declined to say whether he would fight again.
The UFC announced Lesnar's potential violation on Friday. In a statement, the UFC said it was not informed of the potential violation until Friday, which explains why Lesnar was able to compete at UFC 200 on July 9 in Las Vegas.
"The UFC organization was notified today that [USADA] has informed Brock Lesnar of a potential anti-doping violation stemming from an out-of-competition sample collection on June 28," the statement said. "USADA received the testing results from the June 28 sample collection from the WADA-accredited UCLA Olympic Analytical Laboratory on the evening of July 14."

http://a1.espncdn.com/combiner/i?img=%2Fphoto%2F2016%2F0713%2Fr102768_1296x729_16 %2D9.jpg&w=570UFC said it was not informed of the potential violation until Friday, which explains why Lesnar, who has never tested positive before in his UFC career, was able to compete at UFC 200 on July 9. Joshua Dahl-USA TODAY SportsUnder the UFC's anti-doping program, which is administered by USADA and went into effect in July 2015, results management and adjudication of the case falls to USADA, as well as the Nevada State Athletic Commission, due to the fact Lesnar's fight took place in Las Vegas.
The NSAC is already involved in another case regarding UFC 200. Former light heavyweight champion Jon Jones, who was removed from UFC 200 three days prior to the event due to a potential violation, is also facing discipline from the NSAC.
Lesnar has not before tested positive for banned substances in his UFC career. It is also unknown at this time what the potential doping violation is for a banned substance or a banned methodology.
It is standard procedure for USADA to not immediately divulge the cause of the potential doping violation.
Lesnar (6-3) announced his retirement from mixed martial arts in 2015, but ultimately decided to return to the UFC for a "one-off," to which WWE agreed.
Under the UFC's program, any retired athlete who wishes to return to competition must first be subjected to a four-month testing window.
The UFC is able to grant exemptions to that requirement, however. Due to the unique circumstances of Lesnar's return and his contract situation with the WWE, the UFC decided to waive that four-month window for the first time. Hunt, 42, referenced that exemption numerous times leading up to the fight.
When asked about the topic of performance-enhancing drugs during a pre-fight international conference call, Lesnar responded, "I'm a white boy and I'm jacked. Deal with it."

Kemal
16-07-2016, 08:43
Je verwacht het toch niet...:whistling:

VivaLaStef
16-07-2016, 09:16
De UFC was hier natuurlijk allang van op de hoogte. Het ging natuurlijk om de PPV cijfers en zonder Brock was t natuurlijk niks.. UFC200 is een dikke flop

Suplex
16-07-2016, 10:20
als er iemand puur natuur is dan is get lesnar wel , ik geloof er nix van

e-type
16-07-2016, 11:11
als er iemand puur natuur is dan is get lesnar wel , ik geloof er nix van

'k wacht ook liever nog even het resultaat van de B-staal af.

Willem033
16-07-2016, 11:26
Benieuwd welk vuil supplement hij heeft genomen ��

Briant
16-07-2016, 11:53
Misschien was het wel een verkeerd zalfje voor zijn acne

mario the count
16-07-2016, 12:15
Tja, wat een circus weer.

Lionheart
16-07-2016, 12:40
Heerlijk! Geef de W maar aan een echte warrior (Hunt).

"Im a white boy and im jacked" was het toch? Freaking fool!!

Jantje
16-07-2016, 12:47
Mark Hunt (http://www.mmafighting.com/fighter/139/mark-hunt) is furious with Brock Lesnar (http://www.mmafighting.com/fighter/27/brock-lesnar) and the UFC. At UFC 200 (http://www.mmafighting.com/fight-card/746/ufc-200), 'Super Samoan' fought Lesnar in the co-main event and lost in a one-sided unanimous decision.
Many MMA fans celebrated Lesnar's return to the Octagon but things took a turn for the worse when it was revealed that the 39-year-old had failed an out-of-competition drug test (http://www.bloodyelbow.com/2016/7/15/12203908/brock-lesnar-fails-out-of-competition-usada-drug-test-taken-prior-to-ufc-200-mma-news/in/11968537) stemming from June 28. The United States Anti-Doping Agency (USADA) released a statement yesterday but have yet to reveal which substance Lesnar tested positive for.


Hunt, a fan favorite and combat sports veteran of 69 fights, told MMA Fighting that he wants half of Lesnar's purse or to be released from the UFC.
"Hunt asked UFC officials for half of Lesnar's purse or else he would like to be released from his contract effective immediately,"


Hunt has previously fought and beat Frank Mir (http://www.mmafighting.com/fighter/28/frank-mir) and Antonio 'Big Foot' Silva, both of whom tested positive for performance enhancing drugs.
The New Zealander says that despite the USADA's best efforts, cheaters are still getting off too easily.
"The cheaters get a slap on the wrist and walk off," Hunt told MMA Fighting. "What penalty or deterrent is there to make them think twice? Nothing. And the [Nevada Athletic Commission], why should these [expletive] get anything? They are not the ones who had to fight with Lesnar or lose [to him]. I lost."

mario the count
16-07-2016, 13:20
Mark Hunt (http://www.mmafighting.com/fighter/139/mark-hunt) is furious with Brock Lesnar (http://www.mmafighting.com/fighter/27/brock-lesnar) and the UFC. At UFC 200 (http://www.mmafighting.com/fight-card/746/ufc-200), 'Super Samoan' fought Lesnar in the co-main event and lost in a one-sided unanimous decision.
Many MMA fans celebrated Lesnar's return to the Octagon but things took a turn for the worse when it was revealed that the 39-year-old had failed an out-of-competition drug test (http://www.bloodyelbow.com/2016/7/15/12203908/brock-lesnar-fails-out-of-competition-usada-drug-test-taken-prior-to-ufc-200-mma-news/in/11968537) stemming from June 28. The United States Anti-Doping Agency (USADA) released a statement yesterday but have yet to reveal which substance Lesnar tested positive for.


Hunt, a fan favorite and combat sports veteran of 69 fights, told MMA Fighting that he wants half of Lesnar's purse or to be released from the UFC.
"Hunt asked UFC officials for half of Lesnar's purse or else he would like to be released from his contract effective immediately,"


Hunt has previously fought and beat Frank Mir (http://www.mmafighting.com/fighter/28/frank-mir) and Antonio 'Big Foot' Silva, both of whom tested positive for performance enhancing drugs.
The New Zealander says that despite the USADA's best efforts, cheaters are still getting off too easily.
"The cheaters get a slap on the wrist and walk off," Hunt told MMA Fighting. "What penalty or deterrent is there to make them think twice? Nothing. And the [Nevada Athletic Commission], why should these [expletive] get anything? They are not the ones who had to fight with Lesnar or lose [to him]. I lost."
Gelijk heeft hij.

YoMarK
16-07-2016, 15:01
Daar sta ik echt van te kijken zeg!

Richelieu
16-07-2016, 16:30
Hunt ziet dollars, verbaasd me niets mbt Lensnar; magisch paardenvlees

Triangleman
16-07-2016, 19:06
Mooi dat Hunt dat vraagt, maar weinig kans volgens mij. Wellicht een win bonus, maar ik denk wel dat hij hierin moet pionieren. De jurisprudentie zegt zover ik weet dat het hem niets op gaat leveren, of komt dat vaker voor dat vechters de gage van de ander krijgen ivm doping?

Suplex
16-07-2016, 19:09
Mooi dat Hunt dat vraagt, maar weinig kans volgens mij. Wellicht een win bonus, maar ik denk wel dat hij hierin moet pionieren. De jurisprudentie zegt zover ik weet dat het hem niets op gaat leveren, of komt dat vaker voor dat vechters de gage van de ander krijgen ivm doping?

Ik hoop het niet dan gaat hunt gelijk met pensioen

mario the count
16-07-2016, 20:11
Mooi dat Hunt dat vraagt, maar weinig kans volgens mij. Wellicht een win bonus, maar ik denk wel dat hij hierin moet pionieren. De jurisprudentie zegt zover ik weet dat het hem niets op gaat leveren, of komt dat vaker voor dat vechters de gage van de ander krijgen ivm doping?
het zou niet onlogisch zijn. Bij het missen van gewicht krijgt de tegenstander ook een deel van de ander zijn gage( vanwege oneerlijke competitie?) , in het geval van dopinggebruik kan je ook spreken van oneerlijke competitie.

pronk
16-07-2016, 21:35
Ik hoop niet dat hij het krijgt en ga er ook vanuit dat hij het niet krijgt.

Triangleman
17-07-2016, 01:24
Waarom hoop je niet dat hij het krijgt? Ik denk dat 't ook niet gebeurt, vooral omdat er geen regels over zijn zover ik weet.

pronk
17-07-2016, 02:34
Waarom hoop je niet dat hij het krijgt? Ik denk dat 't ook niet gebeurt, vooral omdat er geen regels over zijn zover ik weet.Omdat er voor Lesnar ook veel zijn gepakt en de desbetreffende vechter toen ook geen vergoeding kreeg, dus zou ik het krom vinden dat Hunt nu wel een vergoeding zou krijgen.

En laten we eerlijk wezen iedereen weet dat Brock aan de juice zit ,zelf hunt verklaarde het voor het wegen, en als het een issue is waarom zetten ze dat niet in het contract.

Lionheart
17-07-2016, 03:37
De helft van Lesnar zn gage en gewoon een rematch zonder dat Lesnar aan de dope heeft gezeten. Kijken wat die redneck dan waard is!

appelsap
17-07-2016, 11:52
De helft van Lesnar zn gage en gewoon een rematch zonder dat Lesnar aan de dope heeft gezeten. Kijken wat die redneck dan waard is!

Dan pakt ie Hunt weer net zo makkelijk. Hunt moet niet zo dramatisch doen en weet dat het grootste deel van zij tegenstanders, en hij zelf waarschijnlijk ook, doping (heeft) gebruikt.

Als je die clausule in het contract zet moet je de helft van de gage niet uitbetalen tot dat alle tests terug zijn. Op zich best een idee, al krijg je wel issues met de mensen (trainers, agenten, etc) die van die gage betaald worden.

Bromios
17-07-2016, 14:13
Een heleboel amerikanen geloven serieus dat Lesnar er in geluisd is of dat de test niet klopt omdat de 6 tests er na wel goed teruggekomen zijn. Dan snap je het niet echt.

Lesnar heeft gewoon een rekenfoutje gemaakt en was net te laat schoon. Hij draait 1 partij in MMA en pakt 2,5 miljoen. Daarna komt hij toch nooit meer terug dus wat maakt het hem uit. Ik snap alleen niet waarm het een maand moet duren voordat die resultaten bekend zijn. Of was 2 uitvallers op UFC200 een beetje te gek ?

Ik vind dat Hunt wel gelijk heeft alleen denk ik niet dat de UFC het gaat doen. Ik heb ook nog geen reactie van Dana gezien.

pronk
17-07-2016, 20:02
Dan pakt ie Hunt weer net zo makkelijk. Hunt moet niet zo dramatisch doen en weet dat het grootste deel van zij tegenstanders, en hij zelf waarschijnlijk ook, doping (heeft) gebruikt.

Als je die clausule in het contract zet moet je de helft van de gage niet uitbetalen tot dat alle tests terug zijn. Op zich best een idee, al krijg je wel issues met de mensen (trainers, agenten, etc) die van die gage betaald worden.

Idd 2X , nu wilt Hunt heel Lesnar zijn purse hebben :)

https://twitter.com/markhunt1974/status/754182411227836416

Lionheart
17-07-2016, 21:06
Hopelijk de laatste keer dat we die redneck in de UFC hebben gezien. En gaat ie toch nog ff door in de UFC na z'n schorsing dan hoop ik dat Alistair hem nog een keer goed KO trapt.

StrikeforceRoy
17-07-2016, 21:14
Hopelijk de laatste keer dat we die redneck in de UFC hebben gezien. En gaat ie toch nog ff door in de UFC na z'n schorsing dan hoop ik dat Alistair hem nog een keer goed KO trapt.

Waarom hoop je dat hij voor het laatst in de UFC te zien was?

Lionheart
17-07-2016, 21:31
Waarom hoop je dat hij voor het laatst in de UFC te zien was?

Omdat ik niets met rednecks heb. Zo simpel.

Dat stoere gepraat van "I'm a white boy and im jacked" en dan Jon Jones nog een standje willen geven en dan zelf gepakt worden. Triest
vind een Roy Nelson (om maar ff een voorbeeld te geven) nog meer een baas dan die Lesnar.

StrikeforceRoy
17-07-2016, 21:53
Omdat ik niets met rednecks heb. Zo simpel.

Dat stoere gepraat van "I'm a white boy and im jacked" en dan Jon Jones nog een standje willen geven en dan zelf gepakt worden. Triest
vind een Roy Nelson (om maar ff een voorbeeld te geven) nog meer een baas dan die Lesnar.

Ah zo simpel. Hypocriet noem ik het eerder. Kijk wie je in je signature hebt staan. Jon Jones. Meneer heeft al meerdere keren bewezen geen prof te zijn. Aanrijdingen, doping, coke, alcohol...

appelsap
17-07-2016, 21:55
Omdat ik niets met rednecks heb. Zo simpel.

Dat stoere gepraat van "I'm a white boy and im jacked" en dan Jon Jones nog een standje willen geven en dan zelf gepakt worden. Triest
vind een Roy Nelson (om maar ff een voorbeeld te geven) nog meer een baas dan die Lesnar.

Country boy en redneck zijn niet hetzelfde??

Ik heb niks met die Lesnar als persoon, maar hij is toch wel iets meer dan een omhooggevallen showworstelaar en kan het elke top 10 HW in de UFC nog behoorlijk lastig maken. Alleen al daarom zou het best interessant zijn hem erbij te houden. Zijn trackrecord doet niet onder voor dat van, bijvoorbeeld, een McGregor of Bisping....

Lionheart
17-07-2016, 22:31
Ah zo simpel. Hypocriet noem ik het eerder. Kijk wie je in je signature hebt staan. Jon Jones. Meneer heeft al meerdere keren bewezen geen prof te zijn. Aanrijdingen, doping, coke, alcohol...

Als jij vind dat ik hypocriet ben dan ben ik dat. Zo simpel.;-)

Ik ben geen internetheld die andere forumleden hypocriet noemt of wat dan ook. Als ik zoiets te zeggen heb doe ik het liever recht in je gezicht en niet veilig vanachter m'n pc.

Dus hier ga ik verder niet meer op in.;-)

Lionheart
17-07-2016, 22:35
Country boy en redneck zijn niet hetzelfde??

Ik heb niks met die Lesnar als persoon, maar hij is toch wel iets meer dan een omhooggevallen showworstelaar en kan het elke top 10 HW in de UFC nog behoorlijk lastig maken. Alleen al daarom zou het best interessant zijn hem erbij te houden. Zijn trackrecord doet niet onder voor dat van, bijvoorbeeld, een McGregor of Bisping....

Country boy en redneck zijn idd synoniemen maar country boy heb ik ooit ontmoet en de beste man is allesbehalve een country boy, misschien qua uiterlijk wel haha, maar in z'n doen en laten een top gozer die niet wereldvreemd is wat vele country boys wel zijn.

StrikeforceRoy
17-07-2016, 23:23
Als jij vind dat ik hypocriet ben dan ben ik dat. Zo simpel.;-)

Ik ben geen internetheld die andere forumleden hypocriet noemt of wat dan ook. Als ik zoiets te zeggen heb doe ik het liever recht in je gezicht en niet veilig vanachter m'n pc.

Dus hier ga ik verder niet meer op in.;-)

Als je al een internetheld bent als je iemand hypocriet noemt ben je erg snel op je teentjes getrapt. Feit blijft dat het hypocriet is.

On topic maar weer.

pronk
17-07-2016, 23:41
Country boy en redneck zijn idd synoniemen maar country boy heb ik ooit ontmoet en de beste man is allesbehalve een country boy, misschien qua uiterlijk wel haha, maar in z'n doen en laten een top gozer die niet wereldvreemd is wat vele country boys wel zijn.Ja net als je na een ontmoeting kan oordelen wat voor leven iemand lijdt.

Bromios
18-07-2016, 00:10
Country boy en redneck zijn niet hetzelfde??

Ik heb niks met die Lesnar als persoon, maar hij is toch wel iets meer dan een omhooggevallen showworstelaar en kan het elke top 10 HW in de UFC nog behoorlijk lastig maken. Alleen al daarom zou het best interessant zijn hem erbij te houden. Zijn trackrecord doet niet onder voor dat van, bijvoorbeeld, een McGregor of Bisping....

Dat van McGregor klopt misschien maar van Bisping heb je mis. Die draait al iets langer mee (pak m beet 35 partijen).

Het punt is dat als die gozer niet al vanaf zijn 13e had gejuiced als een malle dan was het niks geweest. Nu wint hij ook omdat hij op pure power Hunt bulldozert. Haal dat weg en er blijft niks van over. Dus stel; ze schorsen hem een jaar en laten hem gedurende dat jaar elke week in een potje pissen en dan doen ze nog een keer een rematch tegen Hunt dan wil ik het nog wel een keer zien.

In de WWE krijgen ze iets van een 2 weeks notice voordat ze gecontroleerd worden dus ze gebruiken kortdurende cycles. 2 x per jaar krijgen ze een medical checkup om te kijken of hun hart en bloedvaten nog in orde zijn en dat was het dan zo'n beetje.

Dit was test 6 van 8 dus vreemd is het wel. 5 x daarvoor niks en 2 x daarna ook niet (of die zijn nog niet terug).

Brainthief
18-07-2016, 10:16
Brocks topgame op de grond ziet er best solide uit vind ik. Daar zit ook techniek in. Qua doping, mss verkeerd getimed qua cyclus. Of maskeren va het spul is net mislukt....

appelsap
18-07-2016, 12:37
Dat van McGregor klopt misschien maar van Bisping heb je mis. Die draait al iets langer mee (pak m beet 35 partijen).

Het punt is dat als die gozer niet al vanaf zijn 13e had gejuiced als een malle dan was het niks geweest. Nu wint hij ook omdat hij op pure power Hunt bulldozert. Haal dat weg en er blijft niks van over. Dus stel; ze schorsen hem een jaar en laten hem gedurende dat jaar elke week in een potje pissen en dan doen ze nog een keer een rematch tegen Hunt dan wil ik het nog wel een keer zien.

In de WWE krijgen ze iets van een 2 weeks notice voordat ze gecontroleerd worden dus ze gebruiken kortdurende cycles. 2 x per jaar krijgen ze een medical checkup om te kijken of hun hart en bloedvaten nog in orde zijn en dat was het dan zo'n beetje.

Dit was test 6 van 8 dus vreemd is het wel. 5 x daarvoor niks en 2 x daarna ook niet (of die zijn nog niet terug).

Ik neem niet alleen MMA partijen mee, maar ook NCAA div I kampioen en het feit dat Bispkng alle partijen, op Rockhold na, van top 5 vechters heeft verloren. Ook Hendo slaat hem eruit met zijn 45 jaar denk ik, maar dit terzijde.

Weet niet of ze in die tijd in college wrestling zwaar testten, maar als dat niet zo is gebruikte de tegenstanders vaak ook. Datzelfde geldt voor de UFC, en zeker voor K-1 of Pride, waar ik Hunt nooit heb horen janken als hij verloor. Daarom verbaast het mij een een beetje, en ik denk dat Lesnar Hunt 8 van de 10 keer pakt, met of zonder PED's. Gewoon een slechte matchup, tegen een enorm worsteltalent, met de slechtste tattoo ooit.

appelsap
20-07-2016, 03:42
Hij is ook op fight night positief getest....waarschijnlijk zelfde spul al Jones. Bron ESPN.

Lionheart
20-07-2016, 11:51
Goh! Wie had dat nou verwacht?!;-)

YoMarK
20-07-2016, 12:23
Daarom verbaast het mij een een beetje, en ik denk dat Lesnar Hunt 8 van de 10 keer pakt, met of zonder PED's. Gewoon een slechte matchup, tegen een enorm worsteltalent, met de slechtste tattoo ooit.
Brock is gewoon juiced to the grills, en dat is ook z'n grote kracht.
Natuurlijk heeft hij ook wel techniek, en is hij van nature ook wel groot, maar Lesnar maakt geen kans tegen Hunt als hij geen 130Kg (droog)zou zijn.

En over Hype gesproken: Lesnar mag Bisping's schoenen nog niet poetsen wat betreft MMA prestaties. Juist omdat Lesnar er uit ziet als een juiced-up blanke gorilla krijgt hij kansen en title shot.
Bedoel, hij verliest kansloos tegen Mir, daarna wint hij tegen Herring(dat was een fatsoenlijke win), en daarna mag hij tegen een LHW opa van 45+ voor de titel. Daarna verliest hij weer een paar keer kansloos, en nu wint hij tegen Hunt(wat overigens wel een knappe overwinning is - maar Hunt verliest nogal eens vaker). En OMDAT het zo'n PPV kanon is(met name omdat hij er uit ziet als een juiced gorilla) hadden ze het daarna weer over een mogelijke title shot. Dat is toch van de zotte.
Bisping daarentegen vecht tegen toppers, en komt vaak net(hij verliest zelden kansloos) te kort. Maar hij heeft wel 19(!!!!) UFC wins. In het geval van Lesnar zouden dat 14 titleshots geweest zijn.

appelsap
20-07-2016, 16:36
Brock is gewoon juiced to the grills, en dat is ook z'n grote kracht.
Natuurlijk heeft hij ook wel techniek, en is hij van nature ook wel groot, maar Lesnar maakt geen kans tegen Hunt als hij geen 130Kg (droog)zou zijn.

En over Hype gesproken: Lesnar mag Bisping's schoenen nog niet poetsen wat betreft MMA prestaties. Juist omdat Lesnar er uit ziet als een juiced-up blanke gorilla krijgt hij kansen en title shot.
Bedoel, hij verliest kansloos tegen Mir, daarna wint hij tegen Herring(dat was een fatsoenlijke win), en daarna mag hij tegen een LHW opa van 45+ voor de titel. Daarna verliest hij weer een paar keer kansloos, en nu wint hij tegen Hunt(wat overigens wel een knappe overwinning is - maar Hunt verliest nogal eens vaker). En OMDAT het zo'n PPV kanon is(met name omdat hij er uit ziet als een juiced gorilla) hadden ze het daarna weer over een mogelijke title shot. Dat is toch van de zotte.
Bisping daarentegen vecht tegen toppers, en komt vaak net(hij verliest zelden kansloos) te kort. Maar hij heeft wel 19(!!!!) UFC wins. In het geval van Lesnar zouden dat 14 titleshots geweest zijn.

- Natuurlijk zit Lesnar vol, maar hij was bijna hetzelfde gewicht in zijn NCAA dagen.

- Kansloos tegen Mir? Over welke partij heb je het? In 1 redt de scheids in eerste instantie en loopt hij daarna in een dome leglock terwijl hij Mir er bijna uit slaat. Mir lust trouwens ook snoepjes en wordt in UFC 100 gewoon gedomineerd door Lesnar in partij 2....

- MMA record van Lesnar kan qua aantal partijen idd niet op tegen Bisping, maar hij heeft ook alleen verloren van toppers die overigens ook wel eens paardenvlees eten/aten...

You don't get what you deserve, you get what you have the leverage to negotiate for.... En WWE pay per view waarde van Lesnar zorgt er natuurlijk voor dat hij veel sneller op de ladder is geklommen. Ook dunnere spoeling in HW dan in MW.

Ik begrijp de aversie tegen Lesnar, maar geef alleen aan dat dit geen gevalletje Sapp is. Deze Gorilla heeft in mijn optiek wel degelijk meer skills dan een groot deel van de HW's in de UFC, met of zonder juice. Alleen die tattoo.....

Superstick
20-07-2016, 18:22
Brock is gewoon juiced to the grills, en dat is ook z'n grote kracht.


Haha, het is 'juiced to the gills'.
Overigens kwam Brock alleen even geld verdienen hier Dana helpen om UFC 200 tot het beste event ooit te maken (iets dat dus niet gelukt is). Ik denk dat we die niet meer gaan terugzien, dat ligt niet aan een eventuele schorsing.

pronk
20-07-2016, 19:23
- Natuurlijk zit Lesnar vol, maar hij was bijna hetzelfde gewicht in zijn NCAA dagen.

- Kansloos tegen Mir? Over welke partij heb je het? In 1 redt de scheids in eerste instantie en loopt hij daarna in een dome leglock terwijl hij Mir er bijna uit slaat. Mir lust trouwens ook snoepjes en wordt in UFC 100 gewoon gedomineerd door Lesnar in partij 2....

- MMA record van Lesnar kan qua aantal partijen idd niet op tegen Bisping, maar hij heeft ook alleen verloren van toppers die overigens ook wel eens paardenvlees eten/aten...

You don't get what you deserve, you get what you have the leverage to negotiate for.... En WWE pay per view waarde van Lesnar zorgt er natuurlijk voor dat hij veel sneller op de ladder is geklommen. Ook dunnere spoeling in HW dan in MW.

Ik begrijp de aversie tegen Lesnar, maar geef alleen aan dat dit geen gevalletje Sapp is. Deze Gorilla heeft in mijn optiek wel degelijk meer skills dan een groot deel van de HW's in de UFC, met of zonder juice. Alleen die tattoo.....

Idd 2X , ik denk dat mensen het paardenvlees verhaal niet willen aanhoren dat past niet meer in het straatje.

Tony Galento
21-07-2016, 00:30
Als jij vind dat ik hypocriet ben dan ben ik dat. Zo simpel.;-)

Ik ben geen internetheld die andere forumleden hypocriet noemt of wat dan ook. Als ik zoiets te zeggen heb doe ik het liever recht in je gezicht en niet veilig vanachter m'n pc.

Dus hier ga ik verder niet meer op in.;-)


Je bent wel een internetheld want anders zou je het Brock wel eventjes in het gezicht zeggen.

Overigens, ik zou je wel eens willen horen als één van de forumleden Jon Jones het zwarte equivalent van een redneck zou noemen.

Dan gaat meneer vol op de racisme-orgel.

Lionheart
21-07-2016, 00:58
Je bent wel een internetheld want anders zou je het Brock wel eventjes in het gezicht zeggen.

Overigens, ik zou je wel eens willen horen als één van de forumleden Jon Jones het zwarte equivalent van een redneck zou noemen.

Dan gaat meneer vol op de racisme-orgel.


Racisme??? Waar heb jij het over???

Racisme houdt jou waarschijnlijk bezig, mij niet.

Ik denk niet in kleuren, jij waarschijnlijk wel.

Succes!

Brainthief
21-07-2016, 14:09
Een zwarte equivalent van een redneck? Contradictio in terminis denk ik??

Tony Galento
22-07-2016, 00:55
Een zwart(e) equivalent van een redneck? Contradictio in terminis denk ik??

Ik denk dat jouw latijn niet zo best is. Je nederlands trouwens ook niet.

Brainthief
22-07-2016, 10:25
Aah Tony, je moet ook niet zoveel denken ;).

Maar hoe zie jij dat dan voor je? Een zwarte boer kan simpelweg geen rode nek krijgen door verbranding. Ik zie er dus geen mogelijkheid tot een zwarte redneck. Maar misschien kan jou enorme talenknobbel wat licht in de duisternis brengen.

Lionheart
22-07-2016, 11:07
Ik denk dat jouw latijn niet zo best is. Je nederlands trouwens ook niet.

Een ander wijzen op slecht taalgebruik, maar zelf niet weten wanneer je hoofdletters moet toepassen. Tony, Tony toch..;-)

Bromios
22-07-2016, 13:10
Ik heb altijd geleerd dat een country boy een hardwerkende plattelandsjongen is die altijd voor iedereen klaarstaat en een redneck meer een schooier.
Beide benamingen alleen voor blanke mensen. Brock is meer een redneck dan een countryboy als je deze definitie aanhoud.

En ik dacht ook dat Roy Nelson "big country" heette en geen "country boy". Geen idee hoe hij aan die bijnaam komt trouwens.

Tony Galento
22-07-2016, 13:49
Aah Tony, je moet ook niet zoveel denken ;).

Maar hoe zie jij dat dan voor je? Een zwarte boer kan simpelweg geen rode nek krijgen door verbranding. Ik zie er dus geen mogelijkheid tot een zwarte redneck. Maar misschien kan jou enorme talenknobbel wat licht in de duisternis brengen.

Jij dacht dat "zwarte boeren" niet konden verbranden in de zon?

Tot zover je medische kennis. ;)

Tony Galento
22-07-2016, 13:50
Een ander wijzen op slecht taalgebruik, maar zelf niet weten wanneer je hoofdletters moet toepassen. Tony, Tony toch..;-)


Oude spelling, lieverd.

Klassikl
22-07-2016, 14:56
Haha de tering. Weer een prima discussie hoor jongens.

appelsap
22-07-2016, 17:19
Ik heb altijd geleerd dat een country boy een hardwerkende plattelandsjongen is die altijd voor iedereen klaarstaat en een redneck meer een schooier.
Beide benamingen alleen voor blanke mensen. Brock is meer een redneck dan een countryboy als je deze definitie aanhoud.

En ik dacht ook dat Roy Nelson "big country" heette en geen "country boy". Geen idee hoe hij aan die bijnaam komt trouwens.

Brock heft een grote boerderij in Canada waar hij hard op werkt.......dus hoe kom je volgens je eigen definitie dan bij 'meer Redneck dan Country Boy'?

Brainthief
22-07-2016, 18:14
Jij dacht dat "zwarte boeren" niet konden verbranden in de zon?

Tot zover je medische kennis. ;)

Ik dacht dat jij zo'n taaltopper was....helaas is begrijpend lezen niet je master begrijp ik ;).

Verbranden kan een zwarte huid zeker, echter rood worden??? Mss dat Michael Jackson dat kon.....

Maaruh, leg nou even uit hoe je e.e.a. bedoelde. Ik wil het begrijpen.

e-type
22-07-2016, 18:42
Brock heft een grote boerderij in Canada waar hij hard op werkt.......dus hoe kom je volgens je eigen definitie dan bij 'meer Redneck dan Country Boy'?

Haha. Ook nog maar net 5 jaar ofzo. En dat is hemelsbreed nog geen 200km van z'n oude woonplaats.
En iemand die zó een fruitsalade maakt is toch echt wel een redneck hoor, haha!

https://m.youtube.com/watch?v=2RWW2kuHyTE

pronk
22-07-2016, 20:06
Het zijn beide gewoon Country boys.

Kemal
24-08-2016, 10:11
Former champ Brock Lesnar temporarily suspended by NSAC after UFC 200 failed tests

Former UFC heavyweight champion Brock Lesnar today was given a temporary suspension by the Nevada State Athletic Commission stemming from a pair of failed drug tests in connection with his UFC 200 return to the promotion.

Lesnar was given a temporary suspension by the commission pending a full hearing, a date for which has yet to be set. Lesnar tested positive for the estrogen blocker clomiphene and its metabolite, hydroxy-clomiphene, the commission revealed.

Lesnar failed an out-of-competition test conducted by the U.S. Anti-Doping Agency, the UFC’s anti-doping partner, in connection with UFC 200, which took place July 9 at T-Mobile Arena in Las Vegas. He also failed a fight-night text. Lesnar and Jones tested positive for the estrogen blocker clomiphene, and Jones also tested positive for another estrogen blocker, letrozole.

Lesnar (6-3 MMA, 5-3 UFC) won a dominant unanimous decision against Mark Hunt (12-11-1 MMA, 7-5-1 UFC) in UFC 200’s co-main event.

Lesnar could face as much as a two-year suspension as a first-time offender. He also could be subject to fines and the reversal of his win to a no-contest. In the aftermath of his win over Hunt, he returned to the WWE – but has not ruled out returning to MMA.

Prior to the announcement of his return to the UFC after an absence of nearly four and a half years, Lesnar was given an exemption by the UFC and was not subjected to the same four-month period before a fight for athletes returning from retirement. He was tested during the buildup to his fight, though – and that’s when one of his tests came back positive.

Bromios
28-08-2016, 10:32
Dus hij vult zijn zakken voor 1 partij. Om daarna toch nooit meer terug te komen. Ik denk dat die exemption geen lang leven beschoren is.
Ze moeten toch eens een soort regeling maken dat je de helft van je fight-purse achterhouden tot alle resultaten terug zijn en test je positief dan gaat dat naar je tegenstander.

pronk
28-08-2016, 13:01
En al die WWE grote mond om Conor uit te dagen , maar zelf niet meer terug komen.

Kemal
05-01-2017, 08:43
Former UFC champ Brock Lesnar gets 1-year suspension from USADA

Former UFC heavyweight champion Brock Lesnar has been given a one-year suspension for multiple drug failures in connection with his UFC 200 about against Mark Hunt.

The U.S. Anti-Doping Agency (USADA), the UFC anti-doping partner, today announced the suspension via USADA.org. The suspension runs concurrently with a one-year term handed down this past month by the Nevada State Athletic Commission, which oversaw this past July’s pay-per-view event at T-Mobile Arena in Las Vegas.

Lesnar’s one-year term is retroactive to July 15, 2016, when USADA provisionally suspended him. The NSAC suspension, reached after a settlement agreement, is retroactive to July 9, or from the date of his fight.

Lesnar, 39, tested positive for the banned estrogen blocker clomiphene and its metabolite, 4-hydroxyclomiphene, in two separate tests – out-of-competition on June 28, 2016, and in-competition on fight night. Because USADA did not receive the results of the first test prior to fight night, Lesnar (5-3 MMA, 4-3 UFC) was allowed to face Hunt (12-10-1 MMA, 7-4-1 UFC) and went on to win a unanimous decision in his first MMA bout in five years.

The UFC courted controversy upon re-signing Lesnar, a WWE contractee, by waiving a four-month testing window usually required of fighters returning from retirement. The promotion defended its decision by stating Lesnar was treated as a new athlete because he hadn’t fought since 2011, and his return at UFC 200 was only finalized one month prior to the event, thus making him unable to participate in the USADA drug-testing program.

Upon failing his out-of-competition test, Lesnar promised to “get to the bottom of this,” providing copies of three tests that came up negative before the positive test. While awaiting a hearing with the NSAC, he had several supplements tested, including foot cream and eye medication, all of which failed to reveal the origin of the positive test. In his appeal to the commission, he “vehemently denied” knowingly using any banned substances.

Hunt, meanwhile, blasted the UFC for allowing Lesnar to fight and demanded to be paid half of the former wrestling champ’s purse. He later threatened a lawsuit and said he wouldn’t fight for the promotion until it took steps to prevent the situation in the future.

In addition to handing out a one-year suspension, the NSAC fined Lesnar $250,000, or 10 percent of his disclosed $2.5 million purse, and overturned his win to a no-contest. He did not appear before the commission and later returned to the wrestling ring.

The ex-champ did not accept the USADA sanction or elect to enter arbitration proceedings to potentially reduce his punishment.

USADA’s full statement reads:


“USADA announced today that UFC® athlete, Brock Lesnar, of the Brooklyn Park, M.N., received a one-year sanction, pursuant to the UFC Anti-Doping Policy, after testing positive for a prohibited substance on two occasions.

“Lesnar, 39, tested positive for clomiphene and its metabolite, 4-hydroxyclomiphene, following an out-of-competition urine test conducted on June 28, 2016, and an in-competition urine test conducted on July 9, 2016, at UFC 200 in Las Vegas, Nev. Clomiphene is a prohibited substance in the category of Hormone and Metabolic Modulators and is prohibited at all times under the UFC Anti-Doping Policy, which has adopted the WADA Prohibited List.

“Lesnar’s one-year period of ineligibility began on July 15, 2016, the date on which he was provisionally suspended by USADA, and is identical in length to the sanction imposed by the Nevada State Athletic Commission (NSAC) on December 15, 2016. In addition, the NSAC overturned Lesnar’s victory at UFC 200 to a no-contest.

“Pursuant to the UFC Anti-Doping Policy, all UFC athletes serving a period of ineligibility for an anti-doping policy violation are required to remain in the USADA registered testing pool and make themselves available for testing in order to receive credit for time served under his or her sanction. Furthermore, if an athlete retires during his or her period of ineligibility, the athlete’s sanction will be tolled until such time the athlete notifies USADA of his or her return from retirement and once again makes him or herself available for no-advance-notice, out-of-competition testing.

“USADA conducts the year-round, independent anti-doping program for all UFC athletes. USADA is an independent, non-profit, non-governmental agency whose sole mission is to preserve the integrity of competition, inspire true sport, and protect the rights of clean athletes. In an effort to aid UFC athletes, as well as their support team members, in understanding the rules applicable to them, USADA provides comprehensive instruction on the UFC Anti-Doping Program website regarding the testing process and prohibited substances, how to obtain permission to use a necessary medication, and the risks and dangers of taking supplements as well as performance-enhancing and recreational drugs. In addition, the agency manages a drug reference hotline, Drug Reference Online, conducts educational sessions, and proactively distributes a multitude of educational materials, such as the Prohibited List, easy-reference wallet cards, and periodic athlete alerts.”