PDA

View Full Version : Jon jones tested positive for two Substances



pronk
18-07-2016, 22:05
http://espn.go.com/mma/story/_/id/17099953/jon-jones-tested-positive-clomiphene-letrozole-according-nevada-state-athletic-commission

Lionheart
18-07-2016, 22:35
Pannekoek 1e klas!!
Jammer van zn skills, hij fucked z'n hele carrière op!

VivaLaStef
18-07-2016, 22:53
Kan t nog steeds niet geloven.. Wat zonde zeg....

Dit zijn geen middeltjes die hij per ongeluk heeft ingenomen dmv shakes oid?

Bromios
19-07-2016, 00:00
Hij zit met een gigantisch probleem want dat is inderdaad wat ze willen gaan aantonen. Maar de spullen die hij slikt zijn van een persoonlijke sponsor.
Dus die is nu niet blij.

En het is net als met vervuild vlees. Ik weet niet meer wie dat was van de HW's (Mir dacht ik), die gooide het op vervuild vlees. Maar dan had hij in 1 dag 6000 kilo vlees moeten eten. Niet erg waarschijnlijk.

Hier zou de fabrikant hele dure maskeringspillen in hele goedkope pillen gooien om de werking te verbeteren. Lijkt me geen goed businessmodel. Tenzij bij deze fabrikant de Estrogeenblokkers op de plank boven de pillenmachine staan en ze zijn er per ongeluk ingevallen. Dan is het logisch.

Kemal
19-07-2016, 08:40
Dit is over en uit voor hem..

new_world_order
19-07-2016, 10:19
Clomid wordt gebruikt in de nakuur, dus guilty as hell, maw als hij eerder was getest dan zat ie nog vol in zn cycle. Chael Sonnen had een mooi verhaal over Jones en de Usada, waarbij Jones 6 uur lang onder de octagon in de gym heeft gelegen om zich te verstoppen.

zoals Nate al zei; Everybody is on Steroids.

my2cents
19-07-2016, 11:55
Geen verstand van steroide.... Wat heeft hij nu precies genomen en wat doet het?

LightHeavyWeight
19-07-2016, 12:15
Ik denk dat het vrij duidelijk is, dit is geen supplementen werk maar gericht kuren voor zover ik het kan inschatten. Ze zitten allemaal aan de shit zoals Nate zegt maar dat begint al met TrT om de maximaal toegestane waarde te behalen. En natuurlijk zijn die out of competition tests even wennen maar in Jones zijn geval is het gewoon dom, wat dachten ze dat er ging gebeuren, last van valse onaantastbaarheid of zo? Wat een klootzakken maar misschien is het wel nodig om de sport schoner te krijgen. Een Orkaan brengt meer teweeg dan een licht briesje.

blade
19-07-2016, 12:17
Geen verstand van steroide.... Wat heeft hij nu precies genomen en wat doet het?


wordt gebruikt na een kuur om gynecomastie te voorkomen en je eigen hormoon productie weer op gang te brengen

BIG Lebowski
20-07-2016, 01:22
wordt gebruikt na een kuur om gynecomastie te voorkomen en je eigen hormoon productie weer op gang te brengen

Als ik het goed begrijp, net zoiets als voorkomen dat er een olietanker in je gat vaart?

pronk
20-07-2016, 03:16
Verder nog twijfels...

The substance that Lesnar tested positive for hasn't been officially identified, but a source told ESPN that the flagged substance is clomiphene, the same anti-estrogen blocker that Jon Jones tested positive for.

http://espn.go.com/mma/story/_/id/17108509/usada-informs-ufc-second-failed-brock-lesnar-drug-test