PDA

View Full Version : Glory Oberhausen: Badr Hari vs Rico Verhoeven (December)



Pages : 1 2 [3] 4

M B
06-12-2016, 17:27
Overeem zei net in een telegraaf video dat badr elite is en dat rico net een niveau lager is. Bonjasky denkt ook badr en vind dat rico veel te verliezen heeft. Hoost denkt eerste ronde badr zoniet rico. Video is te zien bij telesport.

Tony Galento
06-12-2016, 17:33
Een vechtsport waar jij weining van weet.

Er bestaat geen vechtsport genaamd kickbox.

Ik geloof wel meteen dat jij heel veel verstand hebt van "kickbox".

badboy1
06-12-2016, 17:49
The Press: “What do you think of William Shakespeare?”
Galento: “Never hoid of him, what’s he one of those foreign heavyweights? I’ll moider da bum.”

largo0
06-12-2016, 17:52
Had niks met durven te maken.

Z'n familie werd lastig gevallen/bedreigd door Badr fans.

Durfde dus niet.

M B
06-12-2016, 17:55
Tonygalento, dan heet het voetbal.
Kickboxen kickboksen thaiboksen k1 muay thai hier praten we over op deze site leuk dat je weer even de leuke man wil uihangen tenkosten van anderen.

Tony Galento
06-12-2016, 17:58
Durfde dus niet.


Je kan blijkbaar niet begrijpend lezen. Dat is niet erg, daar hebben er meer last van op mixfight.

Tony Galento
06-12-2016, 18:01
Tonygalento, dan heet het voetbal.
Kickboxen kickboksen thaiboksen k1 muay thai hier praten we over op deze site leuk dat je weer even de leuke man wil uihangen tenkosten van anderen.

Iemand die het over "kickbox" heeft neem ik niet serieus.

Iemand die van zichzelf zegt dat hij er veel verstand van heeft al helemaal niet.

pronk
06-12-2016, 18:04
Wat is kickbox?:confused:

Is een sport die wij niet begrijpen , nu begrijp ik wel waarom we niet op een lijn communiceren:)

M B
06-12-2016, 18:13
Tony galento, is inderdaad een sport die jullie vreemd is gezien de opmerkingen en reacties gebaseerd op haat en misgunnen en niet op feiten. Jullie kickbox iq is wel heel erg laag en dat geld ook voor jullie gevoel voor humor.

M B
06-12-2016, 18:31
Wooww chek badr zn nieuwe instagram video hij lijkt nog groter als overeem ooit was. Rico gaat schade oplopen en bonjasky moet helemaal niet tegen badr meer willen vechten damn hij is beest geworden.

tidelot
06-12-2016, 18:51
Er bestaat geen vechtsport genaamd kickbox.

Ik geloof wel meteen dat jij heel veel verstand hebt van "kickbox".

Ik vraag me echt af hoe oud jij bent en waar die haat vandaan komt.
denk zelf dat het iets persoonlijks is tussen jou en badr want na jaren zoveel haat kan het haast niet anders

tarantula
06-12-2016, 18:56
Nog even geduld heren, 10 december is bijna aangebroken. Accepteer het feit dat je het nooit met elkaar eens wordt uush.

M B
06-12-2016, 18:59
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1121079484627794&id=678278855574528&__tn__=%2As
40 ste minuut kijk die body niet normaal.
Vet dat die vrouw voor hem wil koken ook.
Tidelot, gezien jou reacties en kickboks verstand ben ik bejaard vergeleken met jou. Ik ga niet is meer reageren op sommige mafketels hier.
Je draait alles om jij heb haat en je probeert hiet zieltjes te winnen door grappig te zijn.

tidelot
06-12-2016, 19:08
Ik heb geen haat naar niemand toe.
had het ook niet tegen jou maar Tony Galento die hier al jaren komt en al jaren loopt te bashen

Bromios
06-12-2016, 19:12
Iemand die het over "kickbox" heeft neem ik niet serieus.

Iemand die van zichzelf zegt dat hij er veel verstand van heeft al helemaal niet.

Als hij kickbox niks meer aan vindt dan gaat hij op UFC.

Eindbaas
06-12-2016, 19:20
Die vrouw die voor hem kookt.. volgens mij is dat de vrouw van Andrew Houtveen de fitnesstrainer. M B een vraag voor je aangezien jij een hele grote Badr Hari fan bent. Stel dat Badr terecht verliest op 10 december wat gebeurd er dan? Stopt hij? Blijf jij nog reageren op mixfight na zijn carrière?

tidelot
06-12-2016, 19:37
Weet iemand trouwens waar bas boon is en al die gg leden die hier actief waren .
Kane en spong reageerden hier ook weleens
Jammer dat er geen profs hier meer reageren.

M B
06-12-2016, 19:40
Eindbaas hahah wil je me ook al weghebben ik kom hier alleen reageren op vechters als hari saki zimmerman spong mosb amrani petrosyan dit soort vechters alleen denk ik dat ik wat minder zal reageren na deze partij maar deze partij is echt leuk ik ga echt hard lachen om die domme nederlanders die nooit kickbox hebben gevolgd ze weten niet of er lucht of zand in een handschoen zit en komen dan hopen dat die arrogante kwal badr lekker neergaat. Ik ben niet alleen fan van badr hoor ik vind hem wel de beste maar ik kijk ook graag naar petrosyan mootje khamal dat soort toppers. Als badr terecht verliest dan heeft ie gewonnen van een hele goede badr en ook terecht. Dan hoop ik wel op een remach natuurlijk. Maar of ie beter is dan badr badr was ooit van een hoger niveau en ik denk nog steeds.

M B
06-12-2016, 19:46
Hij zei tijd geleden op marokkanse radio te willen stoppen en had geen zin meer. Maar dat riep hij ook tegen saki toen hij wou boksen. Zou mooi zijn als ie doorging hij is 31 en kan nog wel een paar jaar of meer. We gaan het zien. Zou mooi zijn als ie nog doorgaat.

Eindbaas
06-12-2016, 19:48
Hahaha nee man ik wil je hier niet weg hebben, dit maakt deze topic ook leuk. Was een oprechte vraag. Ik ben ook voor Badr want love him or hate him, hij brengt gewoon spektakel in het zwaargewicht kickboksen.

my2cents
06-12-2016, 20:08
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1121079484627794&id=678278855574528&__tn__=%2As
.

De tyfus, ik heb hem nog nooit zo groot en droog gezien.. Denk dat Papa Mike ook een paar avonden voor hem gekookt heeft

hakkelaar
06-12-2016, 20:10
ze weten niet of er lucht of zand in een handschoen
Euhhhh...voor zover ik weet geen van beide. Teveel naar Derksen gekeken? ;)

M B
06-12-2016, 20:15
Derksen van de vechtsport dan haha

M B
06-12-2016, 20:30
Zn schouders zijn heel groot

Wesley1990
06-12-2016, 20:34
De tyfus, ik heb hem nog nooit zo groot en droog gezien.. Denk dat Papa Mike ook een paar avonden voor hem gekookt heeft
Moest wel lachen toen ze zei sperziebonen haha

MoCCino
06-12-2016, 20:38
Ik schat Mousid en Carbin als trainer veel hoger in dan Mike.

Dat zijn complete trainers.

En Saki is misschien sterker geworden bij Mike, maar niet completer. Loeren in plaats van combineren.

Saki is mister combo's himself. Als er iemand is die écht kickbokst is het Saki wel.

Badr is sinds hij bij Mike is meer zijn vuisten gaan gebruiken. Dat was voorheen vooral beenwerk. De kracht zat en zit hem in zijn bokswerk. Dat heeft hij bij Mike juist alleen maar meer en meer ontwikkeld. Voordat Badr bij Mike kwam was hij een ongeslepen diamant. Nu is hij soms een loslopende projectiel. Hij blijft een spektakel om naar te kijken.

Je stapt de ring in om je tegenstander aan te pakken niet te aaien!

e-type
06-12-2016, 20:40
Weet iemand trouwens waar bas boon is en al die gg leden die hier actief waren .
Kane en spong reageerden hier ook weleens
Jammer dat er geen profs hier meer reageren.

Nu doe je MB tekort.

mario the count
06-12-2016, 20:50
Hoop niet dat Bonjasky serieus nog tegen Badr gaat vechten, hij staat 2-0 voor en heeft duidelijk laten zien dat hij de betere is. Hij kan nu op deze leeftijd en ongetraind alleen maar verliezen tegen Badr, zeker een Badr in deze staat na het kuren.

largo0
06-12-2016, 20:58
Hoop niet dat Bonjasky serieus nog tegen Badr gaat vechten, hij staat 2-0 voor en heeft duidelijk laten zien dat hij de betere is. Hij kan nu op deze leeftijd en ongetraind alleen maar verliezen tegen Badr, zeker een Badr in deze staat na het kuren.

Bonjasky gaat keihard neer, is niet meer wat het geweest was en moet dus niet de ring instappen.

Ik moet wel zeggen dat Bonjasky-Hari 1controversieel was. Ze gaven de winst aan Bonjasky omdat het toch de kampioen was. Zelfde verhaal toen Bonjasky tegen Overeem stond.

largo0
06-12-2016, 21:02
Je kan blijkbaar niet begrijpend lezen. Dat is niet erg, daar hebben er meer last van op mixfight.

Bullshit. Waarom wilt ie' nu ineens wel tegen Badr? Straks bedreigen ze zijn familieleden weer?

MoCCino
06-12-2016, 21:06
Bullshit. Waarom wilt ie' nu ineens wel tegen Badr? Straks bedreigen ze zijn familieleden weer?

Z'n oog is nu blijkbaar niet meer belangerijk, sterker nog z'n ogen zien dollar tekens.

Tony Galento
06-12-2016, 21:06
Wooww chek badr zn nieuwe instagram video hij lijkt nog groter als overeem ooit was. Rico gaat schade oplopen en bonjasky moet helemaal niet tegen badr meer willen vechten damn hij is beest geworden.


groter dan...

En anabolen werken, dat is een ding wat zeker is.

MoCCino
06-12-2016, 21:10
Ben je alvast voor jezelf een excuus aan het verzinnen Tony G?

Tony Galento
06-12-2016, 21:10
Eindbaas hahah wil je me ook al weghebben ik kom hier alleen reageren op vechters als hari saki zimmerman spong mosb amrani petrosyan dit soort vechters alleen denk ik dat ik wat minder zal reageren na deze partij maar deze partij is echt leuk ik ga echt hard lachen om die domme nederlanders die nooit kickbox hebben gevolgd ze weten niet of er lucht of zand in een handschoen zit en komen dan hopen dat die arrogante kwal badr lekker neergaat. Ik ben niet alleen fan van badr hoor ik vind hem wel de beste maar ik kijk ook graag naar petrosyan mootje khamal dat soort toppers. Als badr terecht verliest dan heeft ie gewonnen van een hele goede badr en ook terecht. Dan hoop ik wel op een remach natuurlijk. Maar of ie beter is dan badr badr was ooit van een hoger niveau en ik denk nog steeds.

Er zit lucht noch zand in een handschoen.

Maar misschien ligt dat bij "kickbox" anders.

Tony Galento
06-12-2016, 21:16
Bullshit. Waarom wilt ie' nu ineens wel tegen Badr? Straks bedreigen ze zijn familieleden weer?

Dat laatste zou heel goed kunnen. Denk je van niet?

Maar als je besluit om niet te vechten omdat ze je familie lastig te vallen wil dat nog niet zeggen dat je bang bent. Althans, niet om je eigen hachje.

Overigens, als het wel uit angst zou zijn hebben we een nog groter probleem. Dan heeft Badr twee keer van een schijtert verloren.

Tony Galento
06-12-2016, 21:19
Ben je alvast voor jezelf een excuus aan het verzinnen Tony G?

Ik versta onder combineren iets anders dan een bokscombo van 12 stoten blind op iemand z'n gesloten dekking lanceren. (wat die oliebol Rico trouwens heel handig wist te neutraliseren)

Saki vocht onder Hemmers veel gevarieerder. Nu staat hij te alles of niets te boksen met af en toe een verdwaalde lowkick eroverheen.

M B
06-12-2016, 21:22
Bonjasky bluft alleen hij is jaloers op alle aandacht en wil ook weer in de spotlight. Hij roept bij elke programma dat ie badr 2 keer verslagen heeft. Eerste keer waren ze gelijk en kreeg hij de voordeel. Tweede keer zullen we nooit weten. Badr kreeg vaak achtellen en won later in de wedstrijd alsnog op ko.
Moet ik die video plaatsen van hun partij waar hoost op het eind het belachlijk vond dat bonjasky de winst kreeg. Of nemen jullie hoost en sefo ook niet meer serieus. En buiten dit om badr was in 2009/2012 veel beter en toen stond hij nooit tegen bonjasky. Over anabole gesproken ze gebruiken bijna allemaal ik kan hier een hele lijst zetten met vermoendens zelfs mike tayson heeft gebruikt dat gaf hij toe en dat is ook om te herstellen niet alleen om groter te worden.

MoCCino
06-12-2016, 21:23
Het heet niet voor niks combineren he. Het is juist een combinatie van stoten en/of trappen. Het doel van combineren is om uiteindelijk een open gat te creëren.

Als je iemand een leverstoot wilt geven dan ga je eerst naar het gezicht zodra je ziet dat de dekking hoog is dan ga je naar de lever toe.

Tony Galento
06-12-2016, 21:33
Het heet niet voor niks combineren he. Het is juist een combinatie van stoten en/of trappen. Het doel van combineren is om uiteindelijk een open gat te creëren.

Als je iemand een leverstoot wilt geven dan ga je eerst naar het gezicht zodra je ziet dat de dekking hoog is dan ga je naar de lever toe.

Ik heb altijd geleerd om te combineren met armen en benen maar dat zal wel achterhaald zijn.

Als je ellenlange stootcombinaties maakt sta je vast op je voorste been. Daarom trapte Verhoeven telkens het voorste been van Saki uit balans.

En dat het werkte kon je goed zien. Saki raakte aardig geïrriteerd.

Tony Galento
06-12-2016, 21:35
Bonjasky bluft alleen hij is jaloers op alle aandacht en wil ook weer in de spotlight. Hij roept bij elke programma dat ie badr 2 keer verslagen heeft. Eerste keer waren ze gelijk en kreeg hij de voordeel. Tweede keer zullen we nooit weten. Badr kreeg vaak achtellen en won later in de wedstrijd alsnog op ko.
Moet ik die video plaatsen van hun partij waar hoost op het eind het belachlijk vond dat bonjasky de winst kreeg. Of nemen jullie hoost en sefo ook niet meer serieus. En buiten dit om badr was in 2009/2012 veel beter en toen stond hij nooit tegen bonjasky. Over anabole gesproken ze gebruiken bijna allemaal ik kan hier een hele lijst zetten met vermoendens zelfs mike tayson heeft gebruikt dat gaf hij toe en dat is ook om te herstellen niet alleen om groter te worden.

Wil je een kind van Badr?

M B
06-12-2016, 21:39
http://www.funx.nl/funx-tv/30453-trainer-badr-hari-over-rico-verhoeven-we-gunnen-je-niks-man-flikker-maar-op
Mike over de grote mond van rico en de wedstrijd

e-type
06-12-2016, 21:44
Ik heb altijd geleerd om te combineren met armen en benen maar dat zal wel achterhaald zijn.

Als je ellenlange stootcombinaties maakt sta je vast op je voorste been. Daarom trapte Verhoeven telkens het voorste been van Saki uit balans.

En dat het werkte kon je goed zien. Saki raakte aardig geïrriteerd.


het mooie van die partij was ook de snelheid van Verhoeven. Zelfs tegen een LHW als Saki wist ie elke keer weer weg te duiken. 'k Ben benieuwd hoe dat gaat tegen die logge, zware Badr. Die gassed in ronde twee als ik 'm zo zie en dan tikt Rico het partijtje uit.

M B
06-12-2016, 21:48
Ja en toen werd je wakker na de droom en zag je op het nieuws dat rico neer is gegaan.

mario the count
06-12-2016, 21:49
Het zal spannend worden, als hij tegen de kracht van Badr op kan in de eerste ronde heeft hij een goede kans om te winnen. Nadeel van kuren en zoveel spiermassa op bouwen is dat het je veel zuurstof kost, iets wat Rico genoeg heeft. Maar dan moet hij wel de storm overleven.

mario the count
06-12-2016, 21:52
Ik vind Rico nu op zijn top wel beter als Badr op zijn top want Rico heeft nu veel meer competitie dan badr destijds.

e-type
06-12-2016, 21:53
Het zal spannend worden, als hij tegen de kracht van Badr op kan in de eerste ronde heeft hij een goede kans om te winnen. Nadeel van kuren en zoveel spiermassa op bouwen is dat het je veel zuurstof kost, iets wat Rico genoeg heeft. Maar dan moet hij wel de storm overleven.

Eens.
Nu ik Badr zo zie zou het zomaar kunnen zijn dat ie z'n hele game plan spontaan opzij zet en weer zelfstandig z'n roid rage de overhand laat krijgen. Dan is het gelopen race voor 'm en misschien net zo'n einde als tegen K1 GP champ Bonjasky en Hesdy.

Bromios
06-12-2016, 21:56
Ik vind Rico nu op zijn top wel beter als Badr op zijn top want Rico heeft nu veel meer competitie dan badr destijds.

you must spread...

MoCCino
06-12-2016, 21:59
het mooie van die partij was ook de snelheid van Verhoeven. Zelfs tegen een LHW als Saki wist ie elke keer weer weg te duiken. 'k Ben benieuwd hoe dat gaat tegen die logge, zware Badr. Die gassed in ronde twee als ik 'm zo zie en dan tikt Rico het partijtje uit.

Dit is iets te simpel beredeneerd. Iedereen heeft het wel over dat als Rico de 2e ronde haalt hij 'het partijtje wel uittikt', maar je begrijpt toch wel dat als Rico de 1ste ronde overleefd, hij dan schade heeft opgelopen he? Je kan dan nog een mooie gameplan hebben, maar pijn duwt die gameplan rustig opzij!

M B
06-12-2016, 22:02
Mario the count, ben je wel lekker of heb je je medicatie niet ingenomen haha.
Badr had alleen maar toppers gehad in zn top saki zimmerman sefo schilt aerts overeem ignashov bouzidi feitosa dan kom jij met rico meer competitie?

e-type
06-12-2016, 22:08
Dit is iets te simpel beredeneerd. Iedereen heeft het wel over dat als Rico de 2e ronde haalt hij 'het partijtje wel uittikt', maar je begrijpt toch wel dat als Rico de 1ste ronde overleefd, hij dan schade heeft opgelopen he? Je kan dan nog een mooie gameplan hebben, maar pijn duwt die gameplan rustig opzij!Denk je dat Rico tegen Saki geen pijn had? Die vernietigende low kicks van Saki klonken door heel Chicago joh. Rico kan met pijn omgaan, als ie z'n kin maar goed beschermt, dan kan ie het wel redden tegen Badr op, uhmmm, sperziebonendieet.

Tony Galento
06-12-2016, 22:13
Denk je dat Rico tegen Saki geen pijn had? Die vernietigende low kicks van Saki klonken door heel Chicago joh. Rico kan met pijn omgaan, als ie z'n kin maar goed beschermt, dan kan ie het wel redden tegen Badr op dieet.

Ik neem aan dat Tyson Fury harder stompt dan Badr.

Goede trainingspartner om je voor te bereiden op een rondje alles of niets van Badr.

MoCCino
06-12-2016, 22:13
@Mario

Rico zal zaterdag ontdekken of hij met pijn om kan gaan hahaha

Als je echt wilt praten over pijn dan ben ik meer onder de indruk van de pijn die Saki had tegen Overeem!

MoCCino
06-12-2016, 22:14
@Tony G

Hij zou zomaar een andere gameplan hebben ;)

Je moet niet zomaar dingen aannemen al klinkt het zo mooi in je oren. Onderbouw het met feiten zou ik zeggen.

M B
06-12-2016, 22:19
Ik denk niet dat er echt een verschil van stoten is tussen tayson fury en badr. Als je praat over echt harder dan badr dan praatje over mike tayson, mohamed ali, joe frazier, die sloegen verwoestend hard het gaat ook om de timing van stoten.

Tony Galento
06-12-2016, 22:21
Ik denk niet dat er echt een verschil van stoten is tussen tayson fury en badr. Als je praat over echt harder dan badr dan praatje over mike tayson, mohamed ali, joe frazier, die sloegen verwoestend hard het gaat ook om de timing van stoten.

Hou jij het maar bij "kickbox". :lol:

M B
06-12-2016, 22:22
En tayson Fury ligt eruit hij kampt op dit moment met psygische klachten en depressie.

Tony Galento
06-12-2016, 22:22
@Tony G

Hij zou zomaar een andere gameplan hebben ;)

Je moet niet zomaar dingen aannemen al klinkt het zo mooi in je oren. Onderbouw het met feiten zou ik zeggen.



Ik denk dat er niet zoveel opties zijn als je zoveel spiermassa meezeult.

Tony Galento
06-12-2016, 22:23
En tayson Fury ligt eruit hij kampt op dit moment met psygische klachten en depressie.



We hebben hier te maken met een insider.

MoCCino
06-12-2016, 22:23
Ik denk niet dat er echt een verschil van stoten is tussen tayson fury en badr. Als je praat over echt harder dan badr dan praatje over mike tayson, mohamed ali, joe frazier, die sloegen verwoestend hard het gaat ook om de timing van stoten.

Waar het ECHT om gaat is snelheid!

Tony Galento
06-12-2016, 22:24
Waar het ECHT om gaat is snelheid!

Die is ie kwijt.

e-type
06-12-2016, 22:25
We hebben hier te maken met een insider.nasty shit he, zo'n waterpijp. Hoe later op de avond...
Waar het ECHT om gaat is snelheid!Als er iemand snelheid heeft is het Rico wel. Damn.

MoCCino
06-12-2016, 22:34
Ik denk dat er niet zoveel opties zijn als je zoveel spiermassa meezeult.

Dat klopt de opties liggen niet voor het oprapen. De opties die er zijn zullen wel een houdbaarheidsdatum hebben tot en met de 2e ronde.

Ja dat is het nadeel van zoveelspiemassa. Je tank raakt sneller op.

pronk
06-12-2016, 22:38
Ben je alvast voor jezelf een excuus aan het verzinnen Tony G?

Ik denk dat hij juist bedoeld dat Badr keihard getraind heeft ,want een ongetraind Badr betekend niet gekuurd.

hakkelaar
06-12-2016, 22:45
Haha ik kijk nu al uit naar het hoogtepunt van de week.....het moment na de wedstrijd. Op dit forum dan hahahha.

MoCCino
06-12-2016, 22:49
Ik denk dat hij juist bedoeld dat Badr keihard getraind heeft ,want een ongetraind Badr betekend niet gekuurd.

Dat hij heeft gekuurd dat ziet zelfs een blinde. Maar desondanks betekent het niet dat hij pijnloos is geworden. Ik bedoel een rake stoot zal hij gekuurd of ongekuurd sowieso voelen.

Niet dat men achteraf zegt van...'Ja hij heeft gewonnen OMDAT hij gekuurd heeft! Dan denk ik. Rico heeft gefaald in zijn gameplan. Want hij staat tegenover iemand die gekuurd heeft dus dan moet hij z'n sterkte maar ook z'n zwakte kennen.

In het bedrijfsleven noemen ze het mismanagement.

tidelot
06-12-2016, 23:11
Haha ik kijk nu al uit naar het hoogtepunt van de week.....het moment na de wedstrijd. Op dit forum dan hahahha.

Dat kan ik je nu al zeggen
zal niet anders zijn als toen Hij tegen aerst, schilt, feitosa, overeem moest.
Voor de partij was hij kansloos
En na dde partij die hij dan won kwamen de smoesjes.

pronk
06-12-2016, 23:12
Dat hij heeft gekuurd dat ziet zelfs een blinde. Maar desondanks betekent het niet dat hij pijnloos is geworden. Ik bedoel een rake stoot zal hij gekuurd of ongekuurd sowieso voelen.

Niet dat men achteraf zegt van...'Ja hij heeft gewonnen OMDAT hij gekuurd heeft! Dan denk ik. Rico heeft gefaald in zijn gameplan. Want hij staat tegenover iemand die gekuurd heeft dus dan moet hij z'n sterkte maar ook z'n zwakte kennen.

In het bedrijfsleven noemen ze het mismanagement.

"Een blinde" lol dan heeft Badr veel blinde fans , want volgens velen die ik sprak was het onzin en trainde hij gewoon keihard ,Maar dat terzijde.

Het zou idd een compleet mismanagement zijn, want we mogen middels wel vanuit gaan dat er veel paardenvlees geconsumeerd word binnen de sport.

e-type
06-12-2016, 23:26
"Een blinde" lol dan heeft Badr veel blinde fans , want volgens velen die ik sprak was het onzin en trainde hij gewoon keihard ,Maar dat terzijde.

Het zou idd een compleet mismanagement zijn, want we mogen middels wel vanuit gaan dat er veel paardenvlees geconsumeerd word binnen de sport.


uhmm, sperzieboontjes in Badr z'n geval....

killroy
07-12-2016, 00:04
https://www.youtube.com/watch?v=8PA3aZbOc2c&sns=fb

oh oh oh die grote mond, o wee als hij verliest, dat wordt wel lachen:lol:

in geen tijden zo op een partij verheugd, wordt het de huidige kampioen die in vorm is of wordt het de verloren zoon die zo nu en dan een partijtje schnabbelt maar nu flink heeft gekuurd voor dit gevecht

M B
07-12-2016, 00:12
Rico de overschatte nep kampioen vs de legendarische stervechter badr hari

killroy
07-12-2016, 00:14
Rico de overschatte nep kampioen vs de legendarische stervechter badr hari

badr hairy then no hair at all

ps:

wat is een stervechter? in Amsterdam kan dat op verschillende manieren geïnterpreteerd worden:lol:

M B
07-12-2016, 00:44
Een beroemde vechter van wereldklassen.

FREE MURRAY
07-12-2016, 03:05
Ik ben ook een Badr Hari fan maar eerlijk is eerlijk Rico Verhoeven is wel een hele lastige tegenstander die je niet zomaar even opzij zet. Staat al een hele tijd aan de top en vocht wel tegen mindere tegenstanders dan Badr in zijn tijd maar zoals Badr zelf zegt daar kan hij niks aan doen. Won van Saki maar Saki is toch wel een licht zwaar gewicht. Zijn beste partij van naam was tegen Ghita maar die ging weer KO tegen een lichtgewicht. Wat zegt dat? Ik denk dat Rico een keer echt moet gaan winnen van iemand die groot en sterk is met een grote naam dus hij moet het echt gaan laten zien. Zijn beste partij vond ik van Rico tegen Sem Schilt waarin hij echt hard vocht maar tekort kwam. Badr Hari daar in tegendeel sloeg Sem KO maar dit zijn nieuwe tijden. Zowel Rico als Badr zijn andere soort vechters geworden dan een aantal jaar terug. Rico is veel beter geworden en Badr heeft de ervaring. Het zal heel erg bij elkaar in de buurt liggen. Ik hoop dat Badr wint maar Rico ken je ook niet uitsluiten.

LightHeavyWeight
07-12-2016, 06:43
Eentje komt hier praten over kickbox terwijl die een foto van overeem in zn profiel heb staan.

Haha tering, game over voor jezelf vriend. Het is de moeite om te reageren niet eens meer racist.

Tony Galento
07-12-2016, 09:09
Een beroemde vechter van wereldklassen.


"Wereldklassen" zelfs. :lol:

Wiseguy
07-12-2016, 10:35
Weet iemand of er nog een persconferentie van tevoren komt? Zoals Bonjasky al aangaf kwam Rico als een geintimideerd schooljongetje over en zat Badr er heel zelfverzekerd.

fifi23
07-12-2016, 10:48
Ergens heel erg ver terug in dit topic is dit wat er gaat gebeuren:

Hari rost zich helemaal leeg in ronde 1. Overleeft Rico dat dan wint ie.
Overleeft ie dat niet dan is het een KO zege voor Hari.

Hari heeft te veel massa om het lang vol te houden.

Wie er wint maakt me niet zoveel uit. Voor de sport en bekendheid zou een win van Hari wel lekker zijn Misschien vecht ie dan wat vaker.
Als mens/persoon graag Rico, want Badr is nou niet het toonbeeld van positiviteit.

R.D.N
07-12-2016, 11:02
Ff een vraag en misschien staat het hier ergens,dat pay tv gebeuren hoe laat begint dat en is dat voor het hele gala of puur voor de partij Badr Rico?

hakkelaar
07-12-2016, 11:35
Ff een vraag en misschien staat het hier ergens,dat pay tv gebeuren hoe laat begint dat en is dat voor het hele gala of puur voor de partij Badr Rico?

Bij Ziggo begint de uitzending om 21.45.

Het programma:
https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15327427_832978016842200_8127100168135339987_n.jpg ?oh=8244b4394bb3131fae970d5fca5f60e3&oe=58C53ADA

Kemal
07-12-2016, 11:49
Mooi programma hoor!

R.D.N
07-12-2016, 11:50
Zeker mooi,maar waar ik kijk hebben ze geen ziggo en willen we de pay tv pakken,maar is dat het hele gala en hoe laat begint ie?

MoCCino
07-12-2016, 11:59
"Wereldklassen" zelfs. :lol:

Wel vals om hem uit te lachen op basis van een typfout. Hij neemt zover ik kan lezen in ieder geval de moeite om zichzelf te motiveren. Het feit dat hij zo fanatiek is, maakt het juist leuk in de topic

MoCCino
07-12-2016, 12:18
Wie gaat er eigenlijk allemaal heen?

e-type
07-12-2016, 13:31
En tayson Fury ligt eruit hij kampt op dit moment met psygische klachten en depressie.

Lijkt me dan juist ideaal als trainingspartner in voorbereiding naar een gevecht met Badr.

killroy
07-12-2016, 14:49
Mike Passenier moedigt dom vechten blijkbaar liever aan.

ik hoor
wat je zegt maar dom is niet het juiste woord, het is hard en voor de ko, moet zeggen dat ik het qua creativiteit ook niet je-van-het vind
het is vooral heel veel beukwerk maar het schijnt te werken want ze winnen veel
, als manager denk ik dat hij het gewoon fantastisch doet maar rico heeft met krauweel wat dat betreft ook een topper in de hoek

passenier vs krauweel oftewel amsterdamse bluf vs brabantse nuchterheid

interessant!

LightHeavyWeight
07-12-2016, 14:56
Ik denk dat Mike een goede trainer is maar niet voor iedereen. Het is nogal een persoonlijkheid en daar kunnen sommigen beter mee omgaan dan een ander. En Badr staat zaterdag in de ring met het gevoel onoverwinnelijk te zijn dus die match is gewoon goed.
En elkaar pakken op spelfouten lijkt me niet nodig, dat is bijna net zo dom als iemand beoordelen op een avatar van Overeem.

MoCCino
07-12-2016, 14:59
ik hoor
wat je zegt maar dom is niet het juiste woord, het is hard en voor de ko, moet zeggen dat ik het qua creativiteit ook niet je-van-het vind
het is vooral heel veel beukwerk maar het schijnt te werken want ze winnen veel
, als manager denk ik dat hij het gewoon fantastisch doet maar rico heeft met krauweel wat dat betreft ook een topper in de hoek

passenier vs krauweel oftewel amsterdamse bluf vs brabantse nuchterheid

interessant!

Nuchterheid? Rico heeft ook veel praatjes, het verschil is dat Rico het niet doet waar Badr is. Ik zou het eerder 'sneaky' noemen!

M B
07-12-2016, 16:12
Mosab Amrani kleine versie van badr ben benieuwd.

tidelot
07-12-2016, 16:34
Ik neem aan dat Tyson Fury harder stompt dan Badr.

Goede trainingspartner om je voor te bereiden op een rondje alles of niets van Badr.

Met een bokser sparren voor een kickboks wedstrijd . heel nuttig

FREE MURRAY
07-12-2016, 17:08
Ik kijk ook erg uit naar JBS vs Londt. JBS lijkt wel erg gemotiveerd en werkt hard naar deze wedstrijd. Zijn gedrag zit nu ook goed waar hij eerst een Badr 2.0 probeerde te zijn. Londt is geen makkie
dus wordt een mooie pot maar ik ga voor Londt die wint op ko 3e ronde. Wat denken jullie?

Mattie73
07-12-2016, 17:28
Weet je waar ik naar uitkijk: Mosab Amrani vs Fabio Pinca. 2 absolute grootheden in de 65 kg. Jammer alleen dat het niet op FMT regels is.

tarantula
07-12-2016, 18:11
Ik zie op de aflevering 1 inside glory collission dat benjamin adegbuyi traint met rico, ik wist al dat hij een tijdje zit bij krauweel zat. In plaats van fysieke training is het verstandig om neurologische training niet te verwaarlozen, hij heeft 2 keer verloren van rico de tweede keer kansloos hij wil in de toekomst voor de 3e keer tegen hem, is het dan niet slim om een goede gym uit te zoeken en alles behalve de hol van de ''leeuw'' zo geef je jezelf en je ontwikkeling die je maakt al weg tijdens het sparren, het staat je ontwikkeling ook in de weg hij heeft 2 keer tegen rico gevochten hij weet onderhand wel hoe hij vecht, ghita heeft die fout ook gemaakt door jaren met hem te sparren waardoor rico zelf heeft gezegd dat hij hem daardoor door en door kende.

Het zou verstandiger geweest zijn om een tacticus op te zoeken en daar keihard aan het werk te gaan, je style de foutieve kant ervan aan te passen en werken naar de 3e ontmoeting, hij kiest voor de journeyman pad zoals de ieren dat zeggen.

pronk
07-12-2016, 18:19
https://www.youtube.com/watch?v=xXns-udVeHk

mario the count
07-12-2016, 18:27
eigenlijk is het niet eerlijk dat badr kuurt, als je kuurt hoef je niet te trainen en wordt je toch heel goed.

MoCCino
07-12-2016, 18:32
eigenlijk is het niet eerlijk dat badr kuurt, als je kuurt hoef je niet te trainen en wordt je toch heel goed.

Ooh? Dat is nieuw dan? Dus zonder te trainen krijg je zo'n killer body?

pronk
07-12-2016, 18:33
eigenlijk is het niet eerlijk dat badr kuurt, als je kuurt hoef je niet te trainen en wordt je toch heel goed.

Het zou oneerlijk zijn als hij niet kuurt ;)

tarantula
07-12-2016, 18:40
Die kaart ziet er trouwens wel dik uit man, met amrani vs pinca gregorian en sitachai holzken, doet mij echt denken aan de glorytijden van kickboksen k1 en showtime.

mario the count
07-12-2016, 18:46
Ooh? Dat is nieuw dan? Dus zonder te trainen krijg je zo'n killer body?

ja volgens mij wel. Je moet er wel goed bij drinken.

e-type
07-12-2016, 19:00
Ooh? Dat is nieuw dan? Dus zonder te trainen krijg je zo'n killer body?

Zegt mario toch? Alleen mét kuren. Als je niet kuurt gebeurt er niks uiteraard.



ja volgens mij wel. Je moet er wel goed bij drinken.

Maar hij ziet er best droog uit. Da's toch eigenlijk tegenstrijdig.

MoCCino
07-12-2016, 19:02
ja volgens mij wel. Je moet er wel goed bij drinken.

Je hebt wel gevoel voor humor.

tidelot
07-12-2016, 19:28
Sommige hebben vroeger teveel naar popeye gekeken

mario the count
07-12-2016, 19:51
Zegt mario toch? Alleen mét kuren. Als je niet kuurt gebeurt er niks uiteraard.Maar hij ziet er best droog uit. Da's toch eigenlijk tegenstrijdig.hmm ja, dat is apart. Ik weet ook niet alles van kuren dus kan dat niet verklaren. Heb alleen verstand van kickboxen, dat kijk ik al jaren.

pronk
07-12-2016, 19:55
Badr zou toch ooit een MMA partij vechten tegen Overeem?

MoCCino
07-12-2016, 20:07
@Mario

Ik dacht dat het sarcasme was dat je zei als je kuurt je er verder niks voor hoeft te doen.

Je moet KEIHARD trainen om zo'n killerbody te krijgen. Je voeding moet op en top zijn. Als je kuurt herstellen je spieren véél sneller. Je zou in principe elke dag je borstspier kunnen trainen zo snel herstelt het en het neemt heel je hormoonhuishouding over :)

tidelot
07-12-2016, 20:10
Gellukig is Rico clean
Met Brinta kom je er ook

MoCCino
07-12-2016, 20:18
https://youtu.be/5325M2Wkt8U

tidelot
07-12-2016, 20:26
Haha leuk gedaan dit
https://m.youtube.com/watch?v=Xjq70dy4aSw

https://m.youtube.com/watch?v=R3W_BVdJGFA

mario the count
07-12-2016, 20:28
Gellukig is Rico clean
Met Brinta kom je er ook

Ja ben ik ook blij om, als iedereen zou kuren zou het echt niet goed zijn voor de sport.

tidelot
07-12-2016, 20:46
Ja ben ik ook blij om, als iedereen zou kuren zou het echt niet goed zijn voor de sport.

Tuurlijk je geloof zeker ook nog in sinterklaas

Wiseguy
07-12-2016, 20:46
https://www.youtube.com/watch?v=Xjq70dy4aSw&


:lol:

Neigo
07-12-2016, 21:15
https://www.youtube.com/watch?v=Xjq70dy4aSw&


:lol:

https://youtu.be/xXns-udVeHk

M B
07-12-2016, 21:16
http://www.metronieuws.nl/xl/sport/2016/12/remy-bonjasky-is-een-kneus
Dit is wat ik altijd heb gezegd remy word niet eens serieus genomen door tom harinck en vele. En schilt bevestgd hier dat die overwinning op hari in 2008 dat je die eigelijk niet mee kan tellen als overwinning. Hij kan inderdaad beter mee doen met sterren dansen op het ijs. Remy zal nooit beter dan badr worden. Wat gilber yvel zegt zei ik ook in een eerdere bericht hij wil ook in de spotlight en alle aandacht die hari en verhoeven nu krijgen.

Neigo
07-12-2016, 21:16
https://youtu.be/xXns-udVeHk

pronk
07-12-2016, 21:29
https://youtu.be/xXns-udVeHk

Is al gepost

tidelot
07-12-2016, 21:53
http://www.metronieuws.nl/xl/sport/2016/12/remy-bonjasky-is-een-kneus
Dit is wat ik altijd heb gezegd remy word niet eens serieus genomen door tom harinck en vele. En schilt bevestgd hier dat die overwinning op hari in 2008 dat je die eigelijk niet mee kan tellen als overwinning. Hij kan inderdaad beter mee doen met sterren dansen op het ijs. Remy zal nooit beter dan badr worden. Wat gilber yvel zegt zei ik ook in een eerdere bericht hij wil ook in de spotlight en alle aandacht die hari en verhoeven nu krijgen.

Ben geen bonjasky fan, maar jammer dat Tom harinck hem belachelijk maakt . Iedereen weet dat bonjasky geen kans maakt op dit moment , maar zo een uitdaging brengt weer wat spektakel teweeg in het kickboksen wat een paar jaar op zijn gat lag. die spanning alleen voor deze partij heb ik jaren niet meegemaakt sinds de K1.

Hoop dat trouwens dat deze partij de comeback wordt van het zwaargewichten op niveau

Neigo
07-12-2016, 22:00
https://youtu.be/CXouyGNW9os

Een vraagje aan de kickboks beoefenaars, waarom is Badr zo passief in dit filmpje?

e-type
07-12-2016, 22:07
http://www.metronieuws.nl/xl/sport/2016/12/remy-bonjasky-is-een-kneus
Dit is wat ik altijd heb gezegd remy word niet eens serieus genomen door tom harinck en vele. En schilt bevestgd hier dat die overwinning op hari in 2008 dat je die eigelijk niet mee kan tellen als overwinning. Hij kan inderdaad beter mee doen met sterren dansen op het ijs. Remy zal nooit beter dan badr worden. Wat gilber yvel zegt zei ik ook in een eerdere bericht hij wil ook in de spotlight en alle aandacht die hari en verhoeven nu krijgen.

Oe, frustratie much?
Remy die op de grond tegen de voet van Badr kopte was inderdaad erg opzichtig. Zo wil je inderdaad niet winnen, zo'n derde K1 GP.

MoCCino
07-12-2016, 22:10
https://youtu.be/CXouyGNW9os

Een vraagje aan de kickboks beoefenaars, waarom is Badr zo passief in dit filmpje?

Wat je hier ziet is dat hij meer de focust legt op verdedigen en op voornamelijk zijn kijkgedrag. Hij verdedigt en loert naar die ene open plek. Wat hij hier doet is die explosieve aanval uit het niets lanceren!

Neigo
07-12-2016, 22:17
Thanks, nu begrijp ik het. Hij oogt wel scherp in z'n verdediging en reactie vermogen, Badr kan naast het explosieve ook kennelijk heel berekend vechten..nogmaals bedankt voor de uitleg👍

MoCCino
07-12-2016, 22:44
Thanks, nu begrijp ik het. Hij oogt wel scherp in z'n verdediging en reactie vermogen, Badr kan naast het explosieve ook kennelijk heel berekend vechten..nogmaals bedankt voor de uitleg👍

Dat was/is zijn handelsmerk. Hij kan heel goed timen inderdaad. Kijk naar de volgende gevechten hoe berekenend hij zijn tegenstander K.O slaat.

Badr Hari-Ruslan Karaev 2
Badr Hari-Errol Zimmerman
Badr Hari-Doug Viney
Badr Hari-Alistair Overeem 2 (1ste knockdown)

Om maar effe wat voorbeelden te noemen.

pronk
07-12-2016, 22:45
Thanks, nu begrijp ik het. Hij oogt wel scherp in z'n verdediging en reactie vermogen, Badr kan naast het explosieve ook kennelijk heel berekend vechten..nogmaals bedankt voor de uitleg👍Het is wel een ouder videofragment , niet voor de voorbereiding tegen Rico.

M B
07-12-2016, 22:59
Die video fragment was voorbereiding tegen hesdy gerges toen hij hem het verschil wou laten zien tussen een fiat en een ferrari hahah
Badr heeft inderdaad goede timing zijn de directestoot is gewoon de beste. Maar hij heeft eigelijk op alle soorte ko gewonnen hoek opstoot directe trappen.
Even buiten topic ik zag net op tv dat boxer chisora een ttafel tijdens de persconferentie op zn tegenstander heeft gegooid. Dan zeiken mensen nog waarom badr wegliep.

pronk
07-12-2016, 23:12
Videofragment was van de voorbereiding tegen Saki...know your fact

Tony Galento
07-12-2016, 23:26
Die video fragment was voorbereiding tegen hesdy gerges toen hij hem het verschil wou laten zien tussen een fiat en een ferrari hahah
Badr heeft inderdaad goede timing zijn de directestoot is gewoon de beste. Maar hij heeft eigelijk op alle soorte ko gewonnen hoek opstoot directe trappen.
Even buiten topic ik zag net op tv dat boxer chisora een ttafel tijdens de persconferentie op zn tegenstander heeft gegooid. Dan zeiken mensen nog waarom badr wegliep.


Oh,
dat maakt het goed natuurlijk.
Het is niet erg wat Badr doet want er zijn mensen die nog ergere dingen doen!


Aldus de logica van een minder begaafde. (fanboy alert)

tarantula
07-12-2016, 23:38
Vindt je jezelf niet hoogmoedig klinken galento door iemand minder begaafd te noemen alleen omdat hij een andere perceptie heeft dan jij ff serieus.

Tony Galento
07-12-2016, 23:49
Vindt je jezelf niet hoogmoedig klinken galento door iemand minder begaafd te noemen alleen omdat hij een andere perceptie heeft dan jij ff serieus.


Andere perceptie? :lol:

Meneer stelt dat we niet moeten zeiken over Badr omdat de imbeciel Chisora blijkbaar nog gekker is.

Wat voor een zwakzinnige redenatie is dat in godsnaam?

Dat hij niet kan spellen is tot daar aan toe. Maar blijkbaar heeft hij bovendien ook nooit leren logisch na te denken. Of het is te hoog voor 'm gegrepen.

Het is wel vermakelijk om een man zich te zien gedragen als een verliefd pubermeisje als z'n "kickbox" idool in het geding is.

M B
07-12-2016, 23:54
tarantula, ik neem dat echt niet serieus wat mensen hier vinden van mij ik reageer dan ook niet op hun als ze wat doms roepen. Ze reageren heel snel zonder dat ze begrijpen wat ik bedoel. Ach prikkels en irritaties hebben we allemaal weleens.

M B
08-12-2016, 00:00
Ze begrijpen ook niet dat je bij het kickboxen eenmaal badboys heb dit is een vechtsport geen dammen sommige vechters hebben eenmaal een imago kijk naar mike tayson megreggor en badr ook. Niet iedereen is als die nette saaie bonjasky of verhoeven die de ideale schoonzoon uithangt.

M B
08-12-2016, 00:06
Als ik sommige haatreacties hier serieus ga nemen dan spoor ik niet.
Hij snapt niet alleen de sport niet maar helaas snapt hij ook het leven nog niet.

tarantula
08-12-2016, 00:19
Je doet alsof je hebt over adolf hitler man, plaats dingen nou eens in de juiste context waar het op neer komt is dat het buiten dat het feit dat het een sport is ook nog gewoon knokken is waar veel emoties bij komt kijken, valt jou mond nog steeds open dat sommige vechters die zelfde mentaliteit hebben in het nachtleven waar het krioelt van egos en alcohol of een beladen persconferentie , er zijn de afgelopen jaren maar zat perconferenties langs gekomen hetzij mma kickboks of boksen waar vechters losse handjes hadden.

Dat is de realiteit van de sport en van een aantal vechters, mischien is deze sport niks voor jou, je lacht wederom hoogmoedig het om perceptie maar daar komt het in dit geval wel op neer, net zoals iemand jou een idoot kan vinden dat je klaagt om persconferentiebrawls of een vechter die opstootjes heeft buiten de ring omdat je wel geniet van 2 mensen die in een ring of kooi elkaar helemaal verrot slaan soms zelfs nadat iemand weerloos in een positie al ko is een ground en pound na stoten krijgt, ik ken mensen die helemaal niks hebben met vechtsport en die vinden mensen zoals jou en mij ook een stelletje rare die kijken naar geweld tussen 2 mensen.

Tony Galento
08-12-2016, 00:48
Je doet alsof je hebt over adolf hitler man, plaats dingen nou eens in de juiste context waar het op neer komt is dat het buiten dat het feit dat het een sport is ook nog gewoon knokken is waar veel emoties bij komt kijken, valt jou mond nog steeds open dat sommige vechters die zelfde mentaliteit hebben in het nachtleven waar het krioelt van egos en alcohol of een beladen persconferentie , er zijn de afgelopen jaren maar zat perconferenties langs gekomen hetzij mma kickboks of boksen waar vechters losse handjes hadden.

Dat is de realiteit van de sport en van een aantal vechters, mischien is deze sport niks voor jou, je lacht wederom hoogmoedig het om perceptie maar daar komt het in dit geval wel op neer, net zoals iemand jou een idoot kan vinden dat je klaagt om persconferentiebrawls of een vechter die opstootjes heeft buiten de ring omdat je wel geniet van 2 mensen die in een ring of kooi elkaar helemaal verrot slaan soms zelfs nadat iemand weerloos in een positie al ko is een ground en pound na stoten krijgt, ik ken mensen die helemaal niks hebben met vechtsport en die vinden mensen zoals jou en mij ook een stelletje rare die kijken naar geweld tussen 2 mensen.

Het ging mij om de zwakzinnige logica die schuilgaat achter z'n opmerking dat men niet moet zeuren over Badr omdat Chisora nog veel ergere dingen doet.



En mijn mond valt nergens van open, ik loop al een tijdje mee.

Tony Galento
08-12-2016, 00:49
Als ik sommige haatreacties hier serieus ga nemen dan spoor ik niet.
Hij snapt niet alleen de sport niet maar helaas snapt hij ook het leven nog niet.


Van "kickbox" snap ik inderdaad geen reet.

pronk
08-12-2016, 00:57
Oh,dat maakt het goed natuurlijk.Het is niet erg wat Badr doet want er zijn mensen die nog ergere dingen doen!Aldus de logica van een minder begaafde. (fanboy alert)Maar een ding moet je de kickbox Guru wel gelijk geven "Badr is wel een vechter van wereldklassen"

M B
08-12-2016, 01:00
Waar snap je wel wat van maar dat geheel terzijde.
Hoe heet de sport waar wij hierover praten?
Of jij wel op school heb gezeten dat weet ik niet helemaal zeker maar dat je geen vestand heb van de sport dat weet ik wel zeker.
Maar je bent wel goed met spelling je kan je ware aard ook heel goed spellen.

Tony Galento
08-12-2016, 01:09
Waar snap je wel wat van maar dat geheel terzijde.
Hoe heet de sport waar wij hierover praten?
Of jij wel op school heb gezeten dat weet ik niet helemaal zeker maar dat je geen vestand heb van de sport dat weet ik wel zeker.
Maar je bent wel goed met spelling je kan je ware aard ook heel goed spellen.

We weten één ding zeker, jij hebt niet erg goed opgelet op school.

Overigens, iemand die serieus kan kickboksen dweept niet met een andere kickbokser, zelfs niet als het Badr Hari is. Hieruit kunnen we concluderen dat je niet alleen er zelf geen klote van kan maar bovendien, dat je er ook geen klote van snapt.

M B
08-12-2016, 01:29
Oke oke oke, maar je ontwijkt de vraag hoe heet de sport waar wij hierover discussieren? Je kan wel steeds spottend spreken over het woord kickbox maar je geeft geen antwoord. Ik heb niet opgelet op school maar bij jou is de vraag heb je wel op school gezeten behalve buitenspelen. Je vind het echt leuk merk ik op de man spelen. Ik heb indergeval een hele goeie baan dus zo slecht heb ik niet opgelet op school. Je vind het ook blijkbaar leuk om iemand uit zn tent te lokken hier maar dat is je gelukt top ik heb gereageerd op jou berichten wat ik eigelijk benede mijn niveau vind om op jou te reageren.

Eindbaas
08-12-2016, 03:25
Isis Verbeek over haar partij op Glory 36 en meer.
http://www.bndestem.nl/sport/sport-regionaal/isis-verbeek-uit-steenbergen-ik-ben-loyaal-aan-badr-hari-1.6713494

(http://www.bndestem.nl/sport/sport-regionaal/isis-verbeek-uit-steenbergen-ik-ben-loyaal-aan-badr-hari-1.6713494) Isis Verbeek uit Steenbergen: 'Ik ben loyaal aan Badr Hari'


http://www.bndestem.nl/polopoly_fs/1.6713500.1481038762!/image/image.jpg_gen/derivatives/landscape_800_600/image-6713500.jpg
Isis Verbeek









STEENBERGEN - Tienduizenden Nederlanders trekken zaterdag naar Oberhausen. Daar neemt Rico Verhoeven uit Halsteren het ’s avonds in de König-Pilsener Arena op tegen Badr Hari. Ook Isis Verbeek uit Steenbergen is van de partij. Niet als toeschouwer, ze komt namelijk zelf in actie. Isis Verbeek (21) kan zich namelijk kronen tot de eerste vrouwelijke wereldkampioen van kickboksorganisatie Glory uit Breda. ''Dat zou supervet zijn.''
Bekijk ook...

Trainer Badr Hari: Moeten iets fitter zijn dan Rico Verhoeven, verder niets (http://www.bndestem.nl/sport/sport-regionaal/trainer-badr-hari-moeten-iets-fitter-zijn-dan-rico-verhoeven-verder-niets-1.6714834)


Fan van Badr Hari
Het wordt voor Verbeek sowieso een bijzondere avond, omdat ze al van jongs af aan fan is van Badr Hari, de opponent van haar streekgenoot Verhoeven. ''Ik was al fan van Badr Hari toen Rico Verhoeven nog niet bekend was bij het grote publiek. Buiten dat Rico een hele goede gozer is en een goede kickbokser, ben ik loyaal aan Badr.''
In tegenstelling tot de verwachting van veel kenners gaat Verbeek er dan ook vanuit dat Hari de partij gaat winnen en dat zou volgens haar zomaar eens met een knock-out kunnen zijn.
Groten der aarde
Verbeek, die zowel in Amsterdam als Breda traint, is vereerd dat ze op zo'n groot evenement van Glory tussen haar idolen mag vechten. ''Je staat tussen de groten der aarde, dat is zeker bijzonder.'' In haar partij, de halve finale van de Glory World Series staat ze tegenover de nog ongeslagen Française Amel Dehby. Maar dat boezemt de Steenbergse geen angst in. ''Het gaat zeker een harde partij worden'', zegt de meervoudig Europees en wereldkampioene uit West-Brabant enthousiast.
Mocht ze die partij winnend afsluiten dan staat ze later op de avond in de finale om de titel. In die eventuele eindstrijd stuit Verbeek op een Amerikaanse of Canadese. Wint ze ook dat gevecht dan is ze daarmee de eerste vrouwelijke wereldkampioen van Glory.
Goed eten
Naast Verhoeven en Verbeek vecht ook provinciegenoot Nieky Holzken (Helmond) zaterdag in de König-Pilsener-Arena in Oberhausen. Op de vraag waarom Brabanders zo goed kunnen kickboksen, zegt ze lachend: ''Ik denk dat wij gewoon goed eten hier.''


(http://www.bndestem.nl/sport/sport-regionaal/isis-verbeek-uit-steenbergen-ik-ben-loyaal-aan-badr-hari-1.6713494)

appelsap
08-12-2016, 03:26
Badr zou toch ooit een MMA partij vechten tegen Overeem?

Hij durfde niet.

Eindbaas
08-12-2016, 03:27
Rico Verhoeven Says He’ll KO Badr Hari At GLORY: Collision + “Chopper” Chi Isn’t Ready For Him

https://www.youtube.com/watch?v=XG4aDX4lQe8

badboy1
08-12-2016, 07:53
wat knippert ze lief met haar ogen

Kemal
08-12-2016, 08:40
Isis verbeek is ook een bikkel hoor!

hakkelaar
08-12-2016, 08:44
https://www.youtube.com/watch?v=ixJZHE7twMc

LightHeavyWeight
08-12-2016, 08:48
Hij durfde niet.

Nee sterker nog,hij had het over pussy en real standup fighting en nog meer van die onzin.

Brainthief
08-12-2016, 08:53
Conor McGregor pakt ze allebei met 1 hand op zn rug....

Ik hoop dat Rico wint want ik vind Badr zo een enorme lul. Maar meestal ben ik voor de verliezende partij dus Badr zal waarschijnlijk winnen.....
En tering wat een kuur heeft Badr achter de rug. Doping controle zou welkom zijn.

Tony Galento
08-12-2016, 08:58
Met een bokser sparren voor een kickboks wedstrijd . heel nuttig


Rob Kaman trainde met Rudy Koopmans voor z'n tweede partij tegen Hoost.


Nuttiger dan jij denkt dus.

Tony Galento
08-12-2016, 08:59
Nee sterker nog,hij had het over pussy en real standup fighting en nog meer van die onzin.

De enige keer dat hij MMA vocht was het snel klaar.

fifi23
08-12-2016, 10:19
De enige keer dat hij MMA vocht was het snel klaar.

30 seconden of zo???

https://www.youtube.com/watch?v=Ka0C2JJLw7Y

ps: die de muziek er onder heeft gezet moet een schop krijgen

hakkelaar
08-12-2016, 10:44
De enige keer dat hij MMA vocht was het snel klaar.

Lekker relevant. Een 17 jarige Badr die last minute inviel voor waarschijnlijk een leuke vergoeding.

http://oi65.tinypic.com/2z3t6z4.jpg

killroy
08-12-2016, 11:04
is het terecht om te zeggen dat de hele glory hw divisie 1 grote grap is als badr wint? een vechter zonder ritme die de afgelopen jaren zo weinig gedaan heeft, als die de huidige champ verslaat, is glory moeilijk serieus te nemen

of is dat te zwartwit

hakkelaar
08-12-2016, 11:13
is het terecht om te zeggen dat de hele glory hw divisie 1 grote grap is als badr wint? een vechter zonder ritme die de afgelopen jaren zo weinig gedaan heeft, als die de huidige champ verslaat, is glory moeilijk serieus te nemen

of is dat te zwartwit

Dat de HW divisie de laatste jaren niet veel voorstelt is wel bekend. Maar het is toch niet te ontkennen dat een getrainde Badr, ondanks dat ie geen ritme heeft, de betere van de 2 is. Zoals Badr tijdens de persconferentie ook al zei, als je kijkt naar de grote boksers (bijv. een Mayweather) die vechten ook niet om de paar maanden. Soms zat er weleens meer dan een jaar tussen. Ik denk dat ritme pas uit maakt bij 2 vechters die qua level erg dicht bij elkaar zitten. En naar mijn mening is dat bij Badr en Rico niet.

LightHeavyWeight
08-12-2016, 11:25
Maar het is toch niet te ontkennen dat een getrainde Badr, ondanks dat ie geen ritme heeft, de betere van de 2 is.

Hoe weet je dat hij OP DIT MOMENT de betere is? Het is onmogelijk te weten, dat maakt de vraag extra interessant, we weten namelijk allemaal nog helemaal niks. Hoe?

hakkelaar
08-12-2016, 11:32
Hoe weet je dat hij OP DIT MOMENT de betere is? Het is onmogelijk te weten, dat maakt de vraag extra interessant, we weten namelijk allemaal nog helemaal niks. Hoe?

Ik zeg ook niet dat ik 100% zeker weet dat Badr OP DIT MOMENT beter is. Wat ik aangeef is dat ik Badr de betere vechter is, mits ie getraind is. En als je de berichtgeving en de filmpjes ziet, ziet het ernaar uit dat ie dat is. Dus het is niet zozeer WETEN, maar VINDEN. Ik VIND een getrainde Badr beter dan Rico. En nee ik kan het niet wetenschappelijk onderbouwen met een of andere formule.

#teamBADGUY
08-12-2016, 11:35
Altijd leuk als badr vecht.
Dan komen de racisten op mixfight naar boven drijven. Jullie Hollanders laten je altijd zo gauw kennen man blehhh met je doorzichtige haat en afgunst. sommige mensen houden van getrainde vechters en sommige van geboren vechters. Mag dat ? Goh tief een keer op man echt walgelijk zijn jullie stelletje zielige haters.
En badr wordt niet gehaat hier door zn acties maar puur om zn afkomst en dat weten jullie bliksemsgoed

e-type
08-12-2016, 11:52
Altijd leuk als badr vecht.
Dan komen de racisten op mixfight naar boven drijven. Jullie Hollanders laten je altijd zo gauw kennen man blehhh met je doorzichtige haat en afgunst. sommige mensen houden van getrainde vechters en sommige van geboren vechters. Mag dat ? Goh tief een keer op man echt walgelijk zijn jullie stelletje zielige haters.
En badr wordt niet gehaat hier door zn acties maar puur om zn afkomst en dat weten jullie bliksemsgoed


Hahaha, OMG.

Misschien moet je even het hele topic lezen. Het troll onderwerp 'racisme-kaart' is al behandeld en ge-accordeerd.

Als je toch de slachtofferrol op je wilt nemen, kan je misschien je hart luchten op maroc.nl bij al die andere etnisch geprofileerden.
Groetjes!

MoCCino
08-12-2016, 11:58
Hoe weet je dat hij OP DIT MOMENT de betere is? Het is onmogelijk te weten, dat maakt de vraag extra interessant, we weten namelijk allemaal nog helemaal niks. Hoe?

Dat is inderdaad een interessante vraag. Wat we wel weten is dat hij op jonge leeftijd tegen vechters heeft gestaan waar Rico op dezelfde leeftijd niet heeft gestaan en nooit tegen zal staan. Dan komen we bij het mentale aspect. Als je op zo'n jonge leeftijd op zo'n grote gala vecht (lees K-1 toernooien) en jezelf op de kaart kan zetten dan zegt het in ieder geval wat over je skills, maar ook over je geestelijke gesteldheid. De K.O heeft hij in zijn vuist. De pressure is hem heel bekend, sterker nog alsof de druk niet genoeg is legt hij de lat altijd zelf nog maar iets hoger. Zijn lichamelijke staat van paraatheid. De foto's liegen er niet om. Ik vind het allerbelangrijkste zijn gameplan. Het kan niet zo zijn dat de hele wereld denkt dat hij de eerste ronde als een stier gaat rossen. Dit zou te kortzichtig voor zijn tegenstander en als trainer zou je daar helemaal rekening mee moeten houden. Stel dat Badr met een heel ander gameplan komt en weer vecht zoals hij tijden terug vocht (meer in de sluipschutter modus) dekking hoog, kijken, langzaam de druk opvoeren door Rico naar achteren te drukken, weer kijken en dan de aanval inzetten dan zou ik daar extra respect voor hebben want je zet de hele wereld op het vekeerde been. Dat zou prachtig zijn!

Tony Galento
08-12-2016, 11:58
Altijd leuk als badr vecht.
Dan komen de racisten op mixfight naar boven drijven. Jullie Hollanders laten je altijd zo gauw kennen man blehhh met je doorzichtige haat en afgunst. sommige mensen houden van getrainde vechters en sommige van geboren vechters. Mag dat ? Goh tief een keer op man echt walgelijk zijn jullie stelletje zielige haters.
En badr wordt niet gehaat hier door zn acties maar puur om zn afkomst en dat weten jullie bliksemsgoed

Jullie Hollanders?

Kruip maar lekker in de slachtofferrol, daar zijn JULLIE goed in. ;)

Tony Galento
08-12-2016, 12:01
Ik zeg ook niet dat ik 100% zeker weet dat Badr OP DIT MOMENT beter is. Wat ik aangeef is dat ik Badr de betere vechter is, mits ie getraind is. En als je de berichtgeving en de filmpjes ziet, ziet het ernaar uit dat ie dat is. Dus het is niet zozeer WETEN, maar VINDEN. Ik VIND een getrainde Badr beter dan Rico. En nee ik kan het niet wetenschappelijk onderbouwen met een of andere formule.


Badr is in de basis een betere kickbokser dan Rico.

Dat vind ik ook.

Rico heeft echter meer ritme, is fitter en heeft een gewichtsvoordeel.

Ik ben benieuwd wat er zaterdag gaat gebeuren.

Kemal
08-12-2016, 12:02
Hou het gezellig dames aub!

e-type
08-12-2016, 12:05
Badr is in de basis een betere kickbokser dan Rico.

Dat vind ik ook.

Rico heeft echter meer ritme, is fitter en heeft een gewichtsvoordeel.

Ik ben benieuwd wat er zaterdag gaat gebeuren.

Wordt sowieso een leuk toernooi met een erg mooie card.
'k Begrijp de fam. Holzken wel, zij sneeuwen compleet onder terwijl Nieky om de titel strijdt.

(En ik heb in tijden niet meer zo gelachen hier op het forum. Echt, de "6weken voorbereiding is niet genoeg. Maand/anderhalve maand is perfect" figuren zijn er weer. Blijft een heerlijk filmpje trouwens!)

e-type
08-12-2016, 12:11
En.
Nog even aandacht voor het wedkantoor!!


http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?135364-Glory-Collision-Verhoeven-vs-Hari

LightHeavyWeight
08-12-2016, 12:38
Dat is inderdaad een interessante vraag. Wat we wel weten is dat hij op jonge leeftijd tegen vechters heeft gestaan waar Rico op dezelfde leeftijd niet heeft gestaan en nooit tegen zal staan. Dan komen we bij het mentale aspect. Als je op zo'n jonge leeftijd op zo'n grote gala vecht (lees K-1 toernooien) en jezelf op de kaart kan zetten dan zegt het in ieder geval wat over je skills, maar ook over je geestelijke gesteldheid. De K.O heeft hij in zijn vuist. De pressure is hem heel bekend, sterker nog alsof de druk niet genoeg is legt hij de lat altijd zelf nog maar iets hoger. Zijn lichamelijke staat van paraatheid. De foto's liegen er niet om. Ik vind het allerbelangrijkste zijn gameplan. Het kan niet zo zijn dat de hele wereld denkt dat hij de eerste ronde als een stier gaat rossen. Dit zou te kortzichtig voor zijn tegenstander en als trainer zou je daar helemaal rekening mee moeten houden. Stel dat Badr met een heel ander gameplan komt en weer vecht zoals hij tijden terug vocht (meer in de sluipschutter modus) dekking hoog, kijken, langzaam de druk opvoeren door Rico naar achteren te drukken, weer kijken en dan de aanval inzetten dan zou ik daar extra respect voor hebben want je zet de hele wereld op het vekeerde been. Dat zou prachtig zijn!

Oke,ben het niet met alles eens maar dat hoeft ook niet. Alleen ik baseer me op het gevecht tegen Londt en Badr moet echt scherper zijn dan toen want ik was echt niet overtuigd. En Londt vind ik nou echt een vechter die 10 jaar geleden niet mee zou kunnen. En we hoeven de carrière van Badr echt niet constant op te sommen, ik heb in ieder geval het meeste van zijn wedstrijden altijd wel gezien want ik ging er speciaal voor zitten.

Pat82
08-12-2016, 12:56
Zit iemand hier nu de geestelijke gesteldheid van Badr te prijzen?

#teamBADGUY
08-12-2016, 13:06
Zodra je badr moet vechten komen er haters hier.....

Alsof het iemand had geboeit als Rico had gevochten tegen iemand uit glory.....

Toen badr vocht tegen een pannenkoek in Rusland ofzo wilde RTL7 het direct uitzenden.
Als Rico tegen wie dan ook zou vechten buiten badr om. Weten jullie ook precies hoeveel mensen die partij zou boeien . Dus aub let s keep iT real.
Badr heeft een paar domme dingen gedaan. Maar er zijn genoeg vechters die veeel ergere dingen hebben gedaan. Maar daar piepen jullie niet zo hard over. En ik hoef niet eens namen te noemen jullie weten het bliksems goed. Badr heeft niemand vermoord. Maar je zou het haast denken.

Tony Galento
08-12-2016, 13:15
Zodra je badr moet vechten komen er haters hier.....

Alsof het iemand had geboeit als Rico had gevochten tegen iemand uit glory.....

Toen badr vocht tegen een pannenkoek in Rusland ofzo wilde RTL7 het direct uitzenden.
Als Rico tegen wie dan ook zou vechten buiten badr om. Weten jullie ook precies hoeveel mensen die partij zou boeien . Dus aub let s keep iT real.
Badr heeft een paar domme dingen gedaan. Maar er zijn genoeg vechters die veeel ergere dingen hebben gedaan. Maar daar piepen jullie niet zo hard over. En ik hoef niet eens namen te noemen jullie weten het bliksems goed. Badr heeft niemand vermoord. Maar je zou het haast denken.

Ik denk vooral dat het de fanschare is die irriteert.

Badr's hysterische bakvisjes.

De kleinste kritische kanttekening bij hun held en ze beginnen al te snotteren.

Bromios
08-12-2016, 13:40
Zodra je badr moet vechten komen er haters hier.....

Alsof het iemand had geboeit als Rico had gevochten tegen iemand uit glory.....

Toen badr vocht tegen een pannenkoek in Rusland ofzo wilde RTL7 het direct uitzenden.
Als Rico tegen wie dan ook zou vechten buiten badr om. Weten jullie ook precies hoeveel mensen die partij zou boeien . Dus aub let s keep iT real.
Badr heeft een paar domme dingen gedaan. Maar er zijn genoeg vechters die veeel ergere dingen hebben gedaan. Maar daar piepen jullie niet zo hard over. En ik hoef niet eens namen te noemen jullie weten het bliksems goed. Badr heeft niemand vermoord. Maar je zou het haast denken.

Badr heeft wel iemand voor zijn leven invalide geschopt. Maar dat is niet erg. Dat is vrij normaal gedrag.

pronk
08-12-2016, 13:45
Zodra je badr moet vechten komen er haters hier.....

Alsof het iemand had geboeit als Rico had gevochten tegen iemand uit glory.....

Toen badr vocht tegen een pannenkoek in Rusland ofzo wilde RTL7 het direct uitzenden.
Als Rico tegen wie dan ook zou vechten buiten badr om. Weten jullie ook precies hoeveel mensen die partij zou boeien . Dus aub let s keep iT real.
Badr heeft een paar domme dingen gedaan. Maar er zijn genoeg vechters die veeel ergere dingen hebben gedaan. Maar daar piepen jullie niet zo hard over. En ik hoef niet eens namen te noemen jullie weten het bliksems goed. Badr heeft niemand vermoord. Maar je zou het haast denken.

Zakdoekje erbij?

#teamBADGUY
08-12-2016, 13:47
Omdat hij lulde. Als je mijn vriendin wil beledigen in het openbaar en ik waarschuw je en je wilt door gaan tja dan kan je een klap krijgen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

En nog steeds krijgt badr meer over zich heen mbt die koen dan de Hollandse man die koen uit eindelijk vermoord heeft. Ohja jij dacht dat koen zuivere koffie was heh. #hypocriet

Tony Galento
08-12-2016, 13:49
Omdat hij lulde. Als je mijn vriendin wil beledigen in het openbaar en ik waarschuw je en je wilt door gaan tja dan kan je een klap krijgen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.



Z'n voet hing aan een draadje. :lol:

Je moet wel erg onzeker zijn om een oliebol zo grondig te verbouwen.

#teamBADGUY
08-12-2016, 13:50
Vroeger was ik echt tegen badr ik vond hem een echte narcist maar door de overdreven reacties hier op mixfight jegens badr. Hoop ik elke keer dat hij wint om die smerige racisten hier te tergen😜

#teamBADGUY
08-12-2016, 13:51
Koen had veeeeeeel meer op zn kerfstok dan badr maja hijs Hollander toch dan is et anders

Tony Galento
08-12-2016, 13:53
Vroeger was ik echt tegen badr ik vond hem een echte narcist maar door de overdreven reacties hier op mixfight jegens badr. Hoop ik elke keer dat hij wint om die smerige racisten hier te tergen😜


Hullie begonnen!:crying:

Tony Galento
08-12-2016, 13:54
Koen had veeeeeeel meer op zn kerfstok dan badr maja hijs Hollander toch dan is et anders

Wat ook al weer, Einstein?

tidelot
08-12-2016, 14:08
wauw niveau is hier zwaar om te huilen
Lijkt wel op een politieke forum
Denk vs pvv
Aanhangers
Van alle comments gaat het bijna niet inhoudelijk om het gevecht maar alleen om onzin

#teamBADGUY
08-12-2016, 14:51
Anyway BADR gaat Rico slopennnnnn

my2cents
08-12-2016, 14:57
Altijd leuk als badr vecht.
Dan komen de racisten op mixfight naar boven drijven. Jullie Hollanders laten je altijd zo gauw kennen man blehhh met je doorzichtige haat en afgunst. sommige mensen houden van getrainde vechters en sommige van geboren vechters. Mag dat ? Goh tief een keer op man echt walgelijk zijn jullie stelletje zielige haters.
En badr wordt niet gehaat hier door zn acties maar puur om zn afkomst en dat weten jullie bliksemsgoed

Ik neem aan dat je Marokkaans bent en ik lees altijd overal dat jullie het (terecht) niet leuk te vinden om over een kam te worden geschoren ivm Marokkanen die crimineel zijn. Ik hoop dat je begrijpt dat je nu exact hetzelfde doet....

e-type
08-12-2016, 15:05
https://www.youtube.com/watch?v=Xjq70dy4aSw&


:lol:


https://media4.giphy.com/media/9uoYC7cjcU6w8/200.gif#14

Pat82
08-12-2016, 15:09
Zodra je badr moet vechten komen er haters hier.....

Alsof het iemand had geboeit als Rico had gevochten tegen iemand uit glory.....

Toen badr vocht tegen een pannenkoek in Rusland ofzo wilde RTL7 het direct uitzenden.
Als Rico tegen wie dan ook zou vechten buiten badr om. Weten jullie ook precies hoeveel mensen die partij zou boeien . Dus aub let s keep iT real.
Badr heeft een paar domme dingen gedaan. Maar er zijn genoeg vechters die veeel ergere dingen hebben gedaan. Maar daar piepen jullie niet zo hard over. En ik hoef niet eens namen te noemen jullie weten het bliksems goed. Badr heeft niemand vermoord. Maar je zou het haast denken.

Geen gehaat, maar dat overdreven lyrische hoeft van mij ook niet. Badr wordt hier door sommigen op een voetstuk geplaatst alsof hij de GOAT is. Dat vind ik wel wat dubieus ja.

Brainthief
08-12-2016, 15:45
Vroeger was ik echt tegen badr ik vond hem een echte narcist maar door de overdreven reacties hier op mixfight jegens badr. Hoop ik elke keer dat hij wint om die smerige racisten hier te tergen😜

Tjonge jonge zeg.Wat is tegenwoordig allemaal wel niet racisme....:D

[edit]
Badr is gewoon iemand "you love to hate". Is alleen maar goed voor de kijkcijfers.....

Een beetje wat Conor McGregor voor de Diaz fans is, alleen is Conor niet echt gestoord in het dagelijkse leven.....

hakkelaar
08-12-2016, 16:01
Tjonge jonge zeg.Wat is tegenwoordig allemaal wel niet racisme....:D

[edit]
Badr is gewoon iemand "you love to hate". Is alleen maar goed voor de kijkcijfers.....

Een beetje wat Conor McGregor voor de Diaz fans is, alleen is Conor niet echt gestoord in het dagelijkse leven.....

Grappig hoe een hoop leden Badr als totaal gestoorde neerzetten. Het kletst elkaar maar na.

M B
08-12-2016, 16:24
Brainthief, badr trapt connor mcgregor met een trap de ring uit! hij slaat hem echt invalide. Zelfs een petrosyan zou winnen van conor. De top kickboxen is een grap met rico, de top mma is een grap met conor, en de top boksen is een grap met tayson fury vergeleken met mannen als mike tayson en gerorge forman.

M B
08-12-2016, 16:27
George foreman is de naam.
http://www.bndestem.nl/sport/sport-regionaal/errol-zimmerman-badr-hari-slaat-rico-verhoeven-binnen-één-ronde-knock-out-1.6715767
Zimmerman voorspeld dat badr op ko wint binnen 1 ronde.

M B
08-12-2016, 16:29
http://www.ad.nl/andere-sporten/grootheden-kickboksen-voorspellen-wie-wint-badr-of-rico~a34f3dc2/
Alle voorspelingen van ex vechters. Ze geven allemaal badr meer kans.

hakkelaar
08-12-2016, 16:30
Brainthief, badr trapt connor mcgregor met een trap de ring uit! hij slaat hem echt invalide. Zelfs een petrosyan zou winnen van conor. De top kickboxen is een grap met rico, de top mma is een grap met conor, en de top boksen is een grap met tayson fury vergeleken met mannen als mike tayson en gerorge forman.

Hahahah...wat een vergelijking. Badr weegt het dubbele van wat Conor weegt. En daarnaast...Conor is een pure klasbak. Als je hem een grap noemt, dan moet je toch een nieuwe tv kopen. Denk dat er iets mis is met jouw beeld :D
Maar goed..heeft verder niks met deze topic te maken.

e-type
08-12-2016, 16:30
Brainthief, badr trapt connor mcgregor met een trap de ring uit! hij slaat hem echt invalide. Zelfs een petrosyan zou winnen van conor. De top kickboxen is een grap met rico, de top mma is een grap met conor, en de top boksen is een grap met tayson fury vergeleken met mannen als mike tayson en gerorge forman.Ben ik nog niet zo zeker van. McGregor heeft inmiddels wel bewezen wat te kunnen. 'k Vermoed dat ie na Woodley gewoon richting HW gaat en mocht Badr winnen van Rico, hij zeker Badr kan gaan uitdagen. Als opwarmertje voor Mayweather bedoel ik dan.

pronk
08-12-2016, 16:50
Team jostiband doet ook weer mee!

FREE MURRAY
08-12-2016, 17:19
Badr Hari gaat winnen op punten. Mark my words!! Ik denk dat het een wedstrijd zal worden zoals Hari vs Ignashov 2. Wat voor een wedstrijd denken jullie dat het gaat worden??

Pat82
08-12-2016, 17:30
Badr Hari gaat winnen op punten. Mark my words!! Ik denk dat het een wedstrijd zal worden zoals Hari vs Ignashov 2. Wat voor een wedstrijd denken jullie dat het gaat worden??

Denk niet dat de Gloryjury Badr laat winnen op punten.

killroy
08-12-2016, 17:44
wat schilt zei was wel interessant, mentaal fucken met badr omdat hij daar heel gevoelig voor is, als rico gaat provoceren al vanaf het begin dan verliest hij zichzelf weer

zou lachen zijn want dan wilt hij hem gewoon vermoorden en weg is de gameplan:lol:

die cafe hoeken waarna hij helemaal openstaat wordt prijs schieten voor rico

iedereen heeft nu hoge verwachtingen maar denk niet dat hij het waar kan maken wat ook totaal geen schande is als je bijna niet meer vecht

FREE MURRAY
08-12-2016, 17:48
Denk niet dat de Gloryjury Badr laat winnen op punten.

De hele wereld kijkt mee dus ik denk niet dat de jury de boel gaat oplichten. Iedereen verwacht een KO maar vergeten even dat Badr voorbereid is op alles. Rico is te verslaan met een KO maar als je te graag voor de KO gaat dan krijg je een wedstrijd zoals tegen Hesdy Gerges. Ik denk dat Badr zn krachten gaat verdelen en gaat heersen in de ring en als er openingen zijn voor de KO gaan maar als die er niet zijn gewoon rustaghhh!!

tarantula
08-12-2016, 18:04
Wat vaak naar boven komt is het woord cafehoeken, als winnen met cafehoeken zo makkelijk was zou iedereen toch zo winnen. De tekstboek techniek die wordt geleerd bij het kickboksen wordt voor mischien 30 procent gebogen, op zo een tempo voldoen aan alle technische criteria is onmogelijk zelfs bij boksen, bovendien hebben de zogenaamde kroeghoeken gewoon een naam als een technische wapen bij boksen kickboksen of mma, die iedere zogenaamde fan hoort te weten, namelijk hayemakers of looping hooks maar ja als je iemand niet mag noem je het kroeghoeken natuurlijk.

tidelot
08-12-2016, 18:14
wat schilt zei was wel interessant, mentaal fucken met badr omdat hij daar heel gevoelig voor is, als rico gaat provoceren al vanaf het begin dan verliest hij zichzelf weer

zou lachen zijn want dan wilt hij hem gewoon vermoorden en weg is de gameplan:lol:

die cafe hoeken waarna hij helemaal openstaat wordt prijs schieten voor rico

iedereen heeft nu hoge verwachtingen maar denk niet dat hij het waar kan maken wat ook totaal geen schande is als je bijna niet meer vecht

Cafe hoeken, waarom stap je zelf niet in de ring als het zo makkelijk is.

Die hoeken zit een techniek achter waar de beste tegen het canvas gingen.
Maar aan je eerdere Posts te lezen ben je geen badr fan , dan snap ik die termen wel.

killroy
08-12-2016, 18:47
Cafe hoeken, waarom stap je zelf niet in de ring als het zo makkelijk is.

Die hoeken zit een techniek achter waar de beste tegen het canvas gingen.
Maar aan je eerdere Posts te lezen ben je geen badr fan , dan snap ik die termen wel.

Wow chill man, jij vind het prachtig, ik niet

No hard feelings verder, nee ben geen fan, vind het geen sportman, maar dat mag!

mario the count
08-12-2016, 18:58
Badr is alleen maar beter als Conor omdat hij lang is. Als Conor 2.20m meter was en 160kg kon hij makkelijk van hem winnen. Echt waar.

mario the count
08-12-2016, 18:59
Snap sowieso niet dat er zo over Conor gesproken wordt, waarschijnlijk omdat hij Iers is, vet racistisch.

#teamBADGUY
08-12-2016, 19:01
Wat ook al weer, Einstein?



Tjonge jonge zeg.Wat is tegenwoordig allemaal wel niet racisme....:D

[edit]
Badr is gewoon iemand "you love to hate". Is alleen maar goed voor de kijkcijfers.....

Een beetje wat Conor McGregor voor de Diaz fans is, alleen is Conor niet echt gestoord in het dagelijkse leven.....

En daarom is badr echt en Connor nep. Connor doet alsof hij iemand wilt aanvliegen bij de persconferentie. Badr doet het echt. Niet dat dat hoort maar ik waardeer echtheid en ik hekel acteurs (beelden die Woodley maakte van Connor doel ik op)

tidelot
08-12-2016, 19:03
Snap sowieso niet dat er zo over Conor gesproken wordt, waarschijnlijk omdat hij Iers is, vet racistisch.

Ik zal wel effe lachen uit solidariteit

Bromios
08-12-2016, 19:03
Nou heten het ineens cafehoeken. Is dat een sjieke term voor kroeghoeken ? Want daar hadden we het de hele tijd over. En daarmee werd in het begin van het topic niet 1 specifieke hoek bedoelt. Daarmee werd aangegeven dat Badr niet meer de stylist is die hij was bij Harinck maar dat hij als een dolle stier rond loopt te maaien zonder te kijken wat en waar hij wat raakt.

MoCCino
08-12-2016, 19:20
Oke,ben het niet met alles eens maar dat hoeft ook niet. Alleen ik baseer me op het gevecht tegen Londt en Badr moet echt scherper zijn dan toen want ik was echt niet overtuigd. En Londt vind ik nou echt een vechter die 10 jaar geleden niet mee zou kunnen. En we hoeven de carrière van Badr echt niet constant op te sommen, ik heb in ieder geval het meeste van zijn wedstrijden altijd wel gezien want ik ging er speciaal voor zitten.

Ik vind de vergelijking van z'n voorbereiding op Londt niet kloppen. Er is een duidelijk verschil tussen toen en nu qua trainen. Tegen Londt zag je een Badr die niet de focus, de scherpte enzz had. Dit keer is het serious bussiness. Toch had ik wel het idee dat hij zich tegen Londt in de eerste ronde inhield. Naar mijn inzicht kon hij die in de 1ste afmaken door zeker een K.O.

De rede dat ik zijn verleden erbij haal is omdat mensen hem wegzetten als iemand die maar wat doet in de ring en niks in zijn kickboks carrière heeft bereikt.

Mensen roepen wel allemaal hij is niet fit enzz. Maar hij is een sportman,hij traint heel zijn leven al. Dat hij geen wedstrijden vocht of niet regelmatig betekent niet dat hij niet traint. Zijn trainings intensiviteit is nu zo'n 4 maanden opgeschroefd puur voor het gevecht.

MoCCino
08-12-2016, 19:26
Zit iemand hier nu de geestelijke gesteldheid van Badr te prijzen?

Blijkbaar begrijp je wat je wilt begrijpen.

MoCCino
08-12-2016, 19:38
https://www.youtube.com/watch?v=Xjq70dy4aSw&:lol:

Mooie weerspiegeling van de maatschappij :)

MoCCino
08-12-2016, 19:50
Ik bedenk me net dat de K-1 finale altijd begin december werd gehouden. Dat was altijd een leuke mooie tijd. Trouwens voor degene die Badr wilt feliciteren hij is vandaag jarig!

Gefeliciteerd Badr! Ook alvast gefeliciteerd met de overwinning :)

hakkelaar
08-12-2016, 20:01
Nou heten het ineens cafehoeken. Is dat een sjieke term voor kroeghoeken ? Want daar hadden we het de hele tijd over. En daarmee werd in het begin van het topic niet 1 specifieke hoek bedoelt. Daarmee werd aangegeven dat Badr niet meer de stylist is die hij was bij Harinck maar dat hij als een dolle stier rond loopt te maaien zonder te kijken wat en waar hij wat raakt.

Ik ben benieuwd naar wat jij van de partijen tegen bijv. Bonjasky1/Slowinski/Pettas/Errol vindt. Niet technisch? Cafe/kroeghoeken? En onder welke trainer was dat?

mario the count
08-12-2016, 20:46
Badr geeft altijd rare lowkick op het bovenbeen, bij een lowkick moet je tegen iemand zijn scheen schoppen. Daarom vind ik hem technisch niet zo goed.

tidelot
08-12-2016, 20:55
Badr geeft altijd rare lowkick op het bovenbeen, bij een lowkick moet je tegen iemand zijn scheen schoppen. Daarom vind ik hem technisch niet zo goed.

Hahaha , leg jij badr effe uit hoe het moet

FREE MURRAY
08-12-2016, 21:34
Badr geeft altijd rare lowkick op het bovenbeen, bij een lowkick moet je tegen iemand zijn scheen schoppen. Daarom vind ik hem technisch niet zo goed.

En hoe moet je technisch knietjes geven? Kan Badr dat ook meteen in zn tas stoppen. Jij moet echt trainer van Badr worden

Tony Galento
08-12-2016, 21:36
Badr geeft altijd rare lowkick op het bovenbeen, bij een lowkick moet je tegen iemand zijn scheen schoppen. Daarom vind ik hem technisch niet zo goed.

Geen kickbox van wereldklassen.

mario the count
08-12-2016, 21:58
Geen kickbox van wereldklassen.

Nee klopt, met de nederlandse top kan hij wel mee denk maar met de wereldtop niet.

M B
08-12-2016, 22:30
Mario the count, Dus jij vind rico geen wereldtop? op dit moment en ismail lond ook niet? Hij heeft alleen maar wereldtoppers neergeslagen en ook subtoppers zonder te trainen verslagen. Na zaterdag is badr weer nummer 1 op papier. Hoop dat hij een contract krijgt en nog vecht tegen spong zimmerman 2 hesdy 2 jamal bensadik dat zou leuk zijn. REMY BONJASKY ZIT STRAKS BIJ JEROEN PAUW HIJ GAAT ZEKER WEER MELDEN DAT IE TWEE KEER HEEFT GEWONNEN TEGEN BADR.

Tony Galento
08-12-2016, 22:35
Mario the count, Dus jij vind rico geen wereldtop? op dit moment en ismail lond ook niet? Hij heeft alleen maar wereldtoppers neergeslagen en ook subtoppers zonder te trainen verslagen. Na zaterdag is badr weer nummer 1 op papier. Hoop dat hij een contract krijgt en nog vecht tegen spong zimmerman 2 hesdy 2 jamal bensadik dat zou leuk zijn. REMY BONJASKY ZIT STRAKS BIJ JEROEN PAUW HIJ GAAT ZEKER WEER MELDEN DAT IE TWEE KEER HEEFT GEWONNEN TEGEN BADR.


Badr is de beste kickbox.

Brainthief
08-12-2016, 22:46
Grappig hoe een hoop leden Badr als totaal gestoorde neerzetten. Het kletst elkaar maar na.
Estelle Gullit , i rest my case.....

pronk
08-12-2016, 23:04
Badr is de beste kickbox.

Tayson fury is de beste box.

e-type
08-12-2016, 23:05
En daarom is badr echt en Connor nep. Connor doet alsof hij iemand wilt aanvliegen bij de persconferentie. Badr doet het echt. Niet dat dat hoort maar ik waardeer echtheid en ik hekel acteurs (beelden die Woodley maakte van Connor doel ik op)

Je hebt echt geen idee wat voor onzin je hier uitkraamt zeker?

M B
08-12-2016, 23:30
Tayson fury is een clown mike tayson zou door zn buik heen slaan.
Jullie mogen het ook gewoon voetbal noemen ipv kickbox. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van iemand hier die niet wil zeggen hoe de sport dan heet volgens hem. Het komt nooit voor als je iemand vraagt over deze sport en je vraagt waar zit je op dat ie dan iets anders zegt dan kickbox k1 thaibox of muay thai.
Maar jullie hebben zeker een afwijkende benaming pas ook goed bij jullie afwijkende verstand.

M B
08-12-2016, 23:32
Je kan het ook kickboks of thaiboks noemen ipv kickbox thaibox.

Wiseguy
08-12-2016, 23:36
Nog mensen die ingaan zetten op unibet? De odds voor Badr op KO staan op 2.55 en Rico op punten op 2.50. Opzich wel leuk om een paar tientjes in te zetten voor de extra spanning.

Tony Galento
09-12-2016, 00:19
Je kan het ook kickboks of thaiboks noemen ipv kickbox thaibox.


Nee, dat kan niet.

Analfabeet.

my2cents
09-12-2016, 00:23
Nog mensen die ingaan zetten op unibet? De odds voor Badr op KO staan op 2.55 en Rico op punten op 2.50. Opzich wel leuk om een paar tientjes in te zetten voor de extra spanning.

Uiteraard gaan wij betten. Weet eigenlijk alleen nog steeds niet op wie...

M B
09-12-2016, 00:26
Liever analfabeet dan iemand die is opgegroeid zonder ontwikkeling die het leven niet snapt en de sport ook niet. Voor een analfabeet heb ik het wel ver geschopt in de maatschappij en voor analfabeet krijg ik gewoon reacties hier dat betekent dat mensen mij begrijpen zonder alles goed te spellen. Volgens mij hadden we vroeger ook de website kickbox.nl en niet kickboks.nl. in de meeste gevallen is het toch echter kickboxen.

Tony Galento
09-12-2016, 00:28
Liever analfabeet dan iemand die is opgegroeid zonder ontwikkeling die het leven niet snapt en de sport ook niet. Voor een analfabeet heb ik het wel ver geschopt in de maatschappij en voor analfabeet krijg ik gewoon reacties hier dat betekent dat mensen mij begrijpen zonder alles goed te spellen. Volgens mij hadden we vroeger ook de website kickbox.nl en niet kickboks.nl. in de meeste gevallen is het toch echter kickboxen.


Je maakt jezelf belachelijk.

M B
09-12-2016, 00:33
Nee ik reageer op een ezel met bijzonder laag verstand die hier de arrogante pedante schoolmeester probeert te spelen. En je probeert hier zieltjes te winnen niemand die jou serieus neemt. Ik denk dat jij echt niet serieus word genomen in jou omgeving. Maar je met jou spelling kom je mischien wel ver.

Tony Galento
09-12-2016, 00:35
Nee ik reageer op een ezel met bijzonder laag verstand die hier de arrogante pedante schoolmeester probeert te spelen. En je probeert hier zieltjes te winnen niemand die jou serieus neemt. Ik denk dat jij echt niet serieus word genomen in jou omgeving. Maar je met jou spelling kom je mischien wel ver.

Als ik een ezel ben, wat ben jij dan wel niet? :lol:

Stomkop. :)

M B
09-12-2016, 00:45
Je bent niet goed wijs je zit op het denk nivau van bokser chisora.

M B
09-12-2016, 00:46
En je hebt dezelfde misplaatste arrogantie als rico verhoeven.

MoCCino
09-12-2016, 01:04
Badr geeft altijd rare lowkick op het bovenbeen, bij een lowkick moet je tegen iemand zijn scheen schoppen. Daarom vind ik hem technisch niet zo goed.

Jij bent gewoon een vieze hater! Je hebt totaal geen verstand van kickboksen. Je wilt hoe dan ook per sé negatief zijn over Badr. Je uit kritiek over zijn manier van trappen?

Bij deze een les van mij:
Je trapt met je SCHEEN naar de BOVENBEEN. Dat noemen ze een lowkick. Met een scheen tegen andermans scheen trappen is je schenen kapot trappen. Bot tegen bot! Dus wat jij wel of niet technisch vind is echt, en geloof me, echt waar, irrelevant!

FREE MURRAY
09-12-2016, 01:15
Mario the count is altijd een hater geweest en dat hij niet weet wat een lowkick is en het Badr Hari effe wil uitleggen hoe het allemaal werkt bevestigd alleen maar dat hij geen verstand heeft van het hele spelletje.

Tony Galento
09-12-2016, 01:21
Mario the count is altijd een hater geweest en dat hij niet weet wat een lowkick is en het Badr Hari effe wil uitleggen hoe het allemaal werkt bevestigd alleen maar dat hij geen verstand heeft van het hele spelletje.

Jullie denken werkelijk dat hij het serieus meent?

Hoe dom zijn jullie eigenlijk? :lol:

FREE MURRAY
09-12-2016, 01:26
Badr geeft altijd rare lowkick op het bovenbeen, bij een lowkick moet je tegen iemand zijn scheen schoppen. Daarom vind ik hem technisch niet zo goed.

Heb je nog meer advies voor Badr??

MoCCino
09-12-2016, 01:27
Jullie denken werkelijk dat hij het serieus meent?

Hoe dom zijn jullie eigenlijk? :lol:

Slim genoeg om te begrijpen wat er staat. Daar heb jij blijkbaar moeite mee. Wel luxe hoor, dat hij een woordvoerder heeft.

blackadder
09-12-2016, 01:39
Je kan het ook kickboks of thaiboks noemen ipv kickbox thaibox.
Ik vind kick-thaibox toch beter klinken.

M B
09-12-2016, 01:46
Blackadder, volgens die tony galento kan je het niet zo noemen. Hij vind het achterlijk klinken. Ik neem dat niet serieus ik noem het ook gewoon kickbox thaibox.

blackadder
09-12-2016, 01:51
Blackadder, volgens die tony galento kan je het niet zo noemen. Hij vind het achterlijk klinken. Ik neem dat niet serieus ik noem het ook gewoon kickbox thaibox.
Nee. Kick-thaibox. Alles in 1x.

#teamBADGUY
09-12-2016, 02:05
Je kan die partij zien als je een ziggo box hebt hoor ik

#teamBADGUY
09-12-2016, 02:09
Wie is die gast die zegt lowkick moet op scheen hahaha ik ga dood hier Hahahahah
Al met al ik hoop op een leuke ouderwetse pot kickbox. De laatste tijd was alleen nog mma interessant. Dus laten we glory de Russische geldschieters de Duitsers ziggo glory badr en Rico dankbaar zijn dat we zaterdag weer allemaal zitten te genieten. And laat de beste vechter winnen❤️

Minotauro
09-12-2016, 02:31
Lowkick moet op scheen? Wat een onzin. Kan op zowel boven of onderbeen. Rico gebruikt juist veel trappen naar het bovenbeen, kijk de partijen maar terugp

appelsap
09-12-2016, 03:50
Tayson fury is een clown mike tayson zou door zn buik heen slaan.
Jullie mogen het ook gewoon voetbal noemen ipv kickbox. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van iemand hier die niet wil zeggen hoe de sport dan heet volgens hem. Het komt nooit voor als je iemand vraagt over deze sport en je vraagt waar zit je op dat ie dan iets anders zegt dan kickbox k1 thaibox of muay thai.
Maar jullie hebben zeker een afwijkende benaming pas ook goed bij jullie afwijkende verstand.

Je moet gewoon lekker alles fonetisch blijven schrijven, we weten toch allemaal wel wat, en wie, je bedoelt. Best racistisch dat ze je daar op aanvallen. Zou toch een beetje begrip voor moeten zijn, al woon je hier al je hele leven.

On topic :
Denk nog steeds dat Rico een goede kans maakt als hij niet in ronde 1 op een van die krosses (soort van kroeghoek of cafehoek, maar eigenlijk meer een haymaker), of zo'n trap met de scheen, loopt.

micha
09-12-2016, 07:26
Al met al ik hoop op een leuke ouderwetse pot kickbox. De laatste tijd was alleen nog mma interessant. Dus laten we glory de Russische geldschieters de Duitsers ziggo glory badr en Rico dankbaar zijn dat we zaterdag weer allemaal zitten te genieten. And laat de beste vechter winnen❤️[/QUOTE]zo is het

Kemal
09-12-2016, 07:27
https://www.youtube.com/watch?v=lGPb8mQSDB8

Kemal
09-12-2016, 07:49
Dwerg sloopt reus Rico Verhoeven

Tijmen Hendrickx is veel eerder in de sportschool van Rico Verhoeven dan de afgesproken tijd. „Dat geeft mij de tijd om alles rustig voor te bereiden. Ik wil dat de training nooit een routine voor hem wordt. Elke sessie moet hij het gevoel hebben dat hij opnieuw uitgedaagd wordt.”

Bovendien weet de personal trainer nooit welke Rico hij die dag te zien krijgt. „Het lastigste is dat je onderdeel bent van een geheel. Dat is anders dan wanneer je iemand in de sportschool traint die wat fitter wil worden. Het kan goed zijn dat Rico ’s ochtends al heeft staan sparren en een blessure heeft opgelopen. Ik moet dan binnen enkele minuten iets nieuws verzinnen.”

Klappen verkopen

Het trainen van de wereldkampioen kickboksen was wennen voor Hendrickx. „Ik train hem inmiddels drie jaar, maar ik had helemaal niks met het wereldje.” Hij vond de sport gewelddadig en zag het meer als wat klappen verkopen. „Pas als je onderdeel bent van een team zie je de schoonheid van de sport.” Het is veel meer dan iemand in elkaar slaan, vindt de personal trainer nu. „Als je kijkt wat voor trainingsarbeid er wordt verricht, realiseer je je dat het gevecht het einddoel is van een hele lange weg. Daar komen al die uren trainingsarbeid bij elkaar. Bovendien, als het zo simpel was als een paar tikken verkopen, zou iedereen het toch kunnen?”

Verhoeven is al maanden in training voor het gevecht met Badr Hari. „Dat is een slopend proces. Je focust je alleen maar op dat ene moment. Dat vraagt ontzettend veel van Rico, zijn trainers, maar ook zeker van zijn gezin.” Verhoeven woont samen met zijn vriendin en twee kinderen in Halsteren, waar ook zijn eigen sportschool staat. „Hij is de laatste weken niet echt gezellig thuis, want het gaat bijna alleen maar over voeding en training”, weet Hendrickx.

Hendrickx (1.62 meter) is voor Verhoeven (1.96) dan ook meer dan alleen zijn trainer. „We hebben echt een klik.” Dat moet ook, vindt hij. „Hoewel het al maanden niet kan, wil je wel het idee hebben dat je ook gezellig een biertje met elkaar kunt drinken.” Zo’n persoonlijke band hebben de twee door de jaren heen opgebouwd. „Hij komt de laatste weken voor zo’n groot gevecht eerder met zijn problemen bij mij, dan bij zijn vriendin. Dat doet hij om haar niet nog meer te belasten.”

Welk onderdeel van het werk van de kleine Hendrickx zien we zaterdag terug in de ring? „Rico is een zwaargewicht, maar hij traint als een lichtgewicht. Hij is in vergelijking met andere atleten heel lichtvoetig en snel. Daar train ik heel veel op met hem.” Voor hem is het verschil in bouw en lengte nooit een issue geweest. „Het is toch alleen maar grappig? Laatst zei Rico: Kom, we doen even iets anders. Toen kreeg ik twee handschoenen van hem en moest ik op zijn buik inslaan. Dat was ongeveer op ooghoogte voor mij”, lacht Hendrickx.

De spanning loopt ook bij Hendrickx inmiddels flink op. „Maar ik denk dat er maar één uitkomst is morgen: Rico verslaat Badr.” Er zijn twee scenario’s mogelijk volgens de trainer. „Badr knalt er direct bovenop of hij wacht op dat ene moment. Badr vecht vanuit zijn emotie en Rico meer op techniek. In beide gevallen weet ik zeker dat Rico het gaatje weet te vinden en Badr naar de grond krijgt.” En dan? „Dan kunnen we misschien eindelijk eens samen een biertje drinken.”

Bron (http://www.metronieuws.nl/xl/sport/2016/12/dwerg-sloopt-reus-rico-verhoeven)

Kemal
09-12-2016, 07:51
Errol Zimmerman: 'Badr Hari slaat Rico Verhoeven binnen één ronde knock-out'

Tienduizenden Nederlanders trekken zaterdag naar Oberhausen. Daar neemt Rico Verhoeven uit Halsteren het ‘s avonds in de Konig-Pilsener-Arena op tegen Badr Hari. Ook de Bredase kickbokser Errol Zimmerman is van de partij. ‘’Badr Hari slaat Rico Verhoeven binnen één ronde knock-out’’, voorspelt hij.

De 30-jarige Zimmerman is geen onbekende van de twee kemphanen. Hij vocht in 2008 namelijk al tegen Hari, een partij die hij na een sterk begin uiteindelijk verloor. Tussen 2012 en 2015 stond Zimmerman, bijgenaamd ‘The Bonecrusher’, maar liefst drie keer tegenover Verhoeven. In de eerste partij sloeg hij de Halstenaar al snel knock-out, terwijl Verhoeven de volgende twee confrontaties winnend afsloot.

Knock-out
Hij weet dus als geen ander wat beide heren te bieden hebben in de ring. Het grote verschil is volgens hem dat Hari altijd voor een knock-out gaat en Verhoeven een puntenvechter is. ‘’Rico heeft een scheidsrechter nodig om de wedstrijd te bepalen, terwijl Badr het in elke seconde kan afmaken’’, vertelt Zimmerman. ‘’Badr komt maar voor één ding, en dat is Rico knock-out slaan. En dat gaat al heel snel in de wedstrijd gebeuren. Ik garandeer iedereen dat Rico naar de grond gaat.’’

Wereldtopper
‘’Badr is scherp, alert en sterk. Een echte wereldtopper. Veel toppers moesten een lange weg naar de top nemen, maar hij stond er meteen’’, zegt Zimmerman. Volgens hem ziet Verhoeven het vechten vooral als een spelletje. ‘’Met die instelling win je inderdaad van de jongens die nu aan de top staan, maar vroeger zou hij nooit zover gekomen zijn.’’

Met vroeger reageert Zimmerman op het feit dat de wedstrijd door velen wordt omschreven als ‘new school versus old school’. Hari was namelijk een absolute kickboksgrootheid in de tijd van de K1, een vechtsportcompetitie die tussen 2000 en 2010 zijn hoogtijdagen kende. Deelnemers vochten daar meerdere partijen op één avond om kampioen te worden. Volgens Zimmerman zou Verhoeven in die tijd daar met zijn vechtstijl geen schijn van kans maken. ‘’Je kunt niet zoveel partijen op één avond vechten als je niemand knock-out slaat. De nieuwe generatie vechters mist de mentaliteit die Badr wél heeft.’’

Rico moet Badr bijhouden
Dat Hari al jaren geen serieuze partij meer heeft gevochten en Verhoeven meer wedstrijdritme heeft, maakt volgens Zimmerman niks uit. ‘’Rico heeft Badr wakker gemaakt. Ik hoor mensen zeggen dat Badr Rico moet bijhouden, maar ik voorspel dat het andersom gaat zijn: Rico moet Badr bijhouden.’’ Volgens Zimmerman heeft Hari zaterdagavond niks te verliezen, en Verhoeven juist alles te verliezen. ‘’Als Badr wint is de titel van Rico niks meer waard.’’

Zimmerman zelf zal het spektakel zaterdagavond van dichtbij meemaken.‘’Ik zit vooraan en kijk er heel erg naar uit.’’

Bron (http://www.bndestem.nl/sport/sport-regionaal/errol-zimmerman-badr-hari-slaat-rico-verhoeven-binnen-%C3%A9%C3%A9n-ronde-knock-out-1.6715767)

dirk5
09-12-2016, 08:59
Ik heb deze ochtend nu al een aantal keren op verschillende radio stations gehoord dat morgen "het gevecht van de eeuw" gaat plaatsvinden. Welke dementerende heeft dat verzonnen?

e-type
09-12-2016, 09:01
Jullie denken werkelijk dat hij het serieus meent?

Hoe dom zijn jullie eigenlijk? :lol:

Echt he? Die gasten zitten met rode opgewonden wangetjes in hun bontkraagje zichzelf op te vreten over dit. Man ik bescheur me hier echt. Top-topic dit. Die hele partij kan me gestolen worden, maar dit is echt goud.

Sorry mario, maar de reps button is helemaal kapotgeklikt hier.

R.D.N
09-12-2016, 09:03
Nog 1 dagje boys,heb in tijden niet meer zo uitgekeken na een partij zeg.
Ben benieuwd na de stairdown vanavond.

Wiseguy
09-12-2016, 09:04
Dit is natuurlijk peanuts vergeleken met al die K1 partijen, maar qua hype in NL is er nog nooit een partij geweest die zoveel aandacht heeft gekregen als deze.

R.D.N
09-12-2016, 09:09
De K1 was de bom.
Keek ook al altijd weken na uit om de finale te kijken.
Maar deze partij is me de ook 1 hoor.
Ben zo benieuwd he

Kemal
09-12-2016, 09:23
Ik heb in tijden niet zo uit gekeken naar een kickbokspartij als deze, heb er zin an!

killroy
09-12-2016, 09:46
denk dat er wel veel fans serieus met een gebroken hart zullen rondlopen als badr verliest, nog nooit gezien dat een vechter als een soort halfgod wordt aanbeden

k1 tijden waren epic, dan was je er vanaf de zomer al mee bezig en stonden er 8 finalisten die stuk voor stuk de champ konden worden

hoost, lebanner, aerts, etc

ben oprecht blij dat ik die tijden heb mogen meemaken, slechte streams, geen slaap en spanning, pure spanning

hakkelaar
09-12-2016, 10:03
denk dat er wel veel fans serieus met een gebroken hart zullen rondlopen als badr verliest, nog nooit gezien dat een vechter als een soort halfgod wordt aanbeden

k1 tijden waren epic, dan was je er vanaf de zomer al mee bezig en stonden er 8 finalisten die stuk voor stuk de champ konden worden

hoost, lebanner, aerts, etc

ben oprecht blij dat ik die tijden heb mogen meemaken, slechte streams, geen slaap en spanning, pure spanning

Hahah...aan de andere kant zullen er een aantal met een kutgevoel rondlopen als ie wint. En niet zozeer omdat ze voor Rico zijn, maar zo anti-Badr. Maar goed....we gaan het zien :D.

Een ding is zeker de hype in de Nederlandse media is gigantisch. En het grappige is dat ze het niet alleen over het grootste gevecht van de eeuw hebben. Maar ook over het grootste "boksgevecht". Een beetje hetzelfde als Nadal en Federer die een geweldige pot gaan batmintonnen.:lol::lol:

Night-Rider
09-12-2016, 10:29
Heren (en dames),

Om 12 uur zou de weging plaatsvinden met een "media-momentje". Weet iemand of wij dit live via een stream kunnen volgen?

my2cents
09-12-2016, 11:49
Dit is natuurlijk peanuts vergeleken met al die K1 partijen, maar qua hype in NL is er nog nooit een partij geweest die zoveel aandacht heeft gekregen als deze.

Inderdaad. Nog nooit zoveel Media aandacht gezien voor een partij. Nu maar hopen dat ie niet in 10sec is afgelopen...:whistling:

e-type
09-12-2016, 12:01
Inderdaad. Nog nooit zoveel Media aandacht gezien voor een partij. Nu maar hopen dat ie niet in 10sec is afgelopen...:whistling:

Wordt sowieso een mooi avondje met de Ziggo card. .