PDA

View Full Version : Glory 33 - New Jersey



Kemal
24-07-2016, 07:57
https://d1nhkdwimg496p.cloudfront.net/news/0001/19/thumb_18147_news_promo.jpeg

We will be making our way to the Garden State for the first time as Sun National Bank Center in Trenton, NJ hosts GLORY 33 New Jersey and GLORY 33 SuperFight Series on Friday, September 9.
GLORY 33 New Jersey, which will be carried live on ESPN networks, is headlined by heavyweight kingpin Rico “The Prince of Kickboxing” Verhoeven (48-10-1, 12 KO) of the Netherlands defending his GLORY World Championship for a record fifth time.
His opponent, who was victorious earlier tonight at GLORY 32 Super Fight Series in Virginia, will be Brazilian veteran Anderson "Braddock" Silva (40-14-1, 25 KO). The bout will be Silva's first attempt at capturing GLORY gold since debuting for the organization in 2012.
Atop the GLORY 33 SuperFight Series card, streaming live and exclusively on UFC Pass, is a middleweight title tilt between reigning GLORY World Champion Simon"Bad Bwoy" Marcus(44-2-2, 24 KO) of Canada and 25-year-old Dutch-kickboxing phenom Jason "Psycho" Wilnis(28-6-1, 7 KO), currently ranked No. 2.
Marcus made his first title defense at GLORY 30 Los Angeles in June, defeating Dustin Jacoby via unanimous decision. Also picking up a win on the June fight card, Wilnis claimed his shot at the belt by earning a majority decision victory over Joe Schilling.
The organization's Super Bantamweight Grand Prix also continues on GLORY 33 SuperFight Series when former Bellator MMA strawweight champion Zoila "Warrior Princess" Frausto (4-0, 2 KO) meets dangerous German boxer Daniela Graf (23-4-1, 2 KO).
"The Tri-state area is a hotbed for combat sports and our last trip there proved that," said GLORY CEO Jon Franklin. "We've partnered up once again with a fantastic promoter in Lou Neglia to bring New Jersey's enthusiastic fanbase two high-caliber title fights on a fight card to be proud of."
Tickets for GLORY 33 New Jersey and GLORY 33 SuperFight Series are on sale now, priced at $100, $75, $45, and $25. Tickets are available for purchase via sunnationalbankcenter.com (http://jacktaylorpr.us2.list-manage.com/track/click?u=e82e6e948a78e177481f01675&id=3d3c638de5&e=0f32713da6) or by visiting the Sun National Bank Center box office.
Additional bouts for GLORY 33 New Jersey and GLORY 33 SuperFight Series will be announced shortly.

Eindbaas
24-07-2016, 12:00
Ik dacht dat Ismael Londt voor de titel zou vechten tegen Rico? Londt had die Heavyweight Contender Tournament gewonnen.

BIG Lebowski
28-07-2016, 16:18
Tjonge, 5 jaar geleden zou een draadje als deze zijn ontploft. De populariteit van het kickboksen in NL is wel tanende. Dat gaat me wel aan het hart. Gelukkig heeft het MMA die plek wel ingenomen, maar ik vind het wel erg zonde. Ik hoop dat SLAMM en WFL verder gaan met hun goede werk, daar zit volgens mij nog wel muziek in. Goede partijen en thema's (NL vs Thailand bijv.).

e-type
28-07-2016, 18:37
Ik dacht dat Ismael Londt voor de titel zou vechten tegen Rico? Londt had die Heavyweight Contender Tournament gewonnen.

Inderdaad. Londt had toen zelfs Silva verslagen in de semis.

Klassikl
29-07-2016, 12:48
Lol tegen Silva. Die vocht afgelopen week nog tegen die Duitser. Zag er niet heel bijzonder uit...

Eindbaas
29-07-2016, 17:48
Tjonge, 5 jaar geleden zou een draadje als deze zijn ontploft. De populariteit van het kickboksen in NL is wel tanende. Dat gaat me wel aan het hart. Gelukkig heeft het MMA die plek wel ingenomen, maar ik vind het wel erg zonde. Ik hoop dat SLAMM en WFL verder gaan met hun goede werk, daar zit volgens mij nog wel muziek in. Goede partijen en thema's (NL vs Thailand bijv.).

Glory moet meer talenten uit Europa en Azie laten contracteren en meer evenementen houden in Europa, Rusland en Azië want daar heb je de meeste kickboks fans. De topvechters van Glory (Verhoeven, Londt, Gerges, Ben Saddik, Holzken, Saki etc) meer laten vechten in plaats van twee of drie keer per jaar. VS (Las Vegas of New York) misschien twee keer per jaar daar een evenement houden dat is meer dan zat, ze focussen zich te veel op de VS. De sport is daar alleen interessant als het vaker op tv komt en het Amerikaanse publiek wil veel harde K.O partijen zien. Dan zou ik meer betere vechters contracteren buiten de VS en geen middelmatige vechters uit VS. WFL is inderdaad goed bezig.

BIG Lebowski
29-07-2016, 21:14
Ik denk dat je gelijk hebt. Helaas regeert de poen, daarom focus op US. Met US scheidsrechters die het spel vaak niet begrijpen en gekke uitslagen. Ik zou de visie van Cor Hemmers daar wel eens over willen horen. Glory kan in de verste verte niet in de schaduw van K-1 of Showtime staan. Helaas.

blackadder
31-07-2016, 03:46
Tjonge, 5 jaar geleden zou een draadje als deze zijn ontploft. De populariteit van het kickboksen in NL is wel tanende. Dat gaat me wel aan het hart.

Nou Idd! ! !

Eindbaas
31-07-2016, 16:27
Jammer dat het kickboksen veel minder populair is dan 10 jaar geleden. Ik zou met de tijd mee gaan als ik Cor Hemmers of zijn baas was, ze kunnen Glory vechters gaan promoten via de sociale media (YouTube, Facebook).
Wat ze bij de UFC hebben met die vlog series, waar ze hun vechters volgen tot aan hun partij, waar je hun prive leven ziet, hoe ze trainen etc.
Daar mee bereik je een wereldwijde publiek mee!

K1 was al ver voor hun tijd met hun games en hun vechters die bij tv shows in Japan langs kwamen om K1 te promoten. https://youtu.be/5bImD9nEQjs

Anderson
31-07-2016, 16:57
Alleen in China groeit het kickboksen.

BIG Lebowski
01-08-2016, 10:46
Het gaat om de sport zelf, die moet centraal staan, samen met de vechters. Niet voor de poen kiezen en je roots (Europa en Azië) links laten liggen-zoals Glory. UFC zet de sport centraal, respecteert zijn roots in US/Brazilië en verdient nog een mooie stuiver ook. Lijkt me niet zo moeilijk qua strategie. Cor Hemmers met zijn historie in Azië zou beter moeten weten, of is zelf ook voor de poen gegaan toen hij Golden Glory verkocht. Ik zou het graag willen weten.

Eindbaas
08-08-2016, 15:47
Het gaat om de sport zelf, die moet centraal staan, samen met de vechters. Niet voor de poen kiezen en je roots (Europa en Azië) links laten liggen-zoals Glory. UFC zet de sport centraal, respecteert zijn roots in US/Brazilië en verdient nog een mooie stuiver ook. Lijkt me niet zo moeilijk qua strategie. Cor Hemmers met zijn historie in Azië zou beter moeten weten, of is zelf ook voor de poen gegaan toen hij Golden Glory verkocht. Ik zou het graag willen weten.

Je hebt helemaal gelijk! Glory kan van Superkombat (Europa) en Kunlun (Azië) wat leren.

Eindbaas
12-08-2016, 02:22
Hesdy Gerges mag weer knallen!

Hesdy Gerges and Guto Inocente Co-Headline GLORY 33 New Jersey

GLORY 33 Featherweight Contender Tournament Match-Ups Revealed:
Serhiy Adamchuk (#2) vs. Giga Chikadze (#7)
Chibin Lim (#8) vs. Matt Embree

New York, NY – GLORY, the world's premier kickboxing league, today announced the co-headline bout and one-night, four-man Featherweight Contender Tournament match-ups for GLORY 33 New Jersey, hosted by Sun National Bank Center in Trenton, NJ on Friday, Sept. 9.

In the co-headline bout of GLORY 33 New Jersey – which will be carried live on ESPN2 at 11 p.m. ET – Egyptian heavyweight Hesdy "Fighterheart" Gerges (49-16-1, 23 KO), currently ranked No. 5, takes on UFC veteran, Brazilian knockout artist Guto Inocente (31-7, 17 KO).

In the first of two Featherweight Contender Tournament semifinal match-ups, former GLORY featherweight world champion Serhiy Adamchuk (33-6, 16 KO), now ranked No. 2, meets streaking Georgian kickboxer and mixed martial artist Giga Chikadze (35-4, 21 KO), who has won three of his last four fights and is ranked No. 7 in the division.

On the other side of the one-night four man tournament bracket, No. 8 ranked Korean veteran Chibin Lim (69-19, 40 KO) welcomes Toronto's Matt "Matics" Embree (37-7, 16 KO) to the ring for his GLORY debut.

The tournament winner at GLORY 33 New Jersey, having fought and been victorious twice in a single evening, will face GLORY Featherweight World Champion Gabriel Varga at a later date.

GLORY 33 New Jersey is headlined by heavyweight superstar Rico “The King of Kickboxing” Verhoeven (48-10, 12 KO) of the Netherlands defending his GLORY World Championship for a record fifth time, battling Brazilian challenger Anderson "Braddock" Silva (40-14-1, 25 KO).

The complete five-fight card for GLORY 33 New Jersey can be found below:

GLORY 33 New Jersey
Hesvyweight World Title Headline Bout: Rico Verhoeven vs. Anderson Silva
Featherweight Tournament Final Bout: Winner of Bout A vs. Winner of Bout B
Heavyweight Co-Headline Bout: Hesdy Gerges vs. Guto Inocente
Featherweight Tournament Semifinal Bout B: Chibin Lim vs. Matt Embree
Featherweight Tournament Semifinal Bout A: Serhiy Adamchuk vs. Giga Chikadze

Earlier in the evening, GLORY World Champion Simon"Bad Bwoy" Marcus (44-2-2, 24 KO) of Canada and 25-year-old Dutch-kickboxing phenom Jason "Psycho" Wilnis (28-6-1, 7 KO) square off for the middleweight title as part of GLORY 33 SuperFight Series, airing live and exclusively on UFC Fight Pass at 8:30 p.m. ET.

Eindbaas
26-08-2016, 18:48
https://www.youtube.com/watch?v=cPN4PrSXVaI&feature=youtu.be

donalexandro
31-08-2016, 11:06
Jason Wilnis #andNEW !! :pimp::pimp:

LightHeavyWeight
31-08-2016, 11:53
''Vroeger'' op Eurosport keken ook semifans naar het kickboksen, nu interesseert het mij eigenlijk ook geen zak meer. Verhoeven tegen Silva, joe doei.

e-type
31-08-2016, 14:35
Enfusion heeft nog wel leuke partijen hoor.