PDA

View Full Version : Mark for President!



BIG Lebowski
28-07-2016, 17:03
Echte baas! Veegt als werknemer de vloer aan met werkgever UFC. Spreekt serieuze taal rondom fighters' union (Hoop dat ie het doet) en heeft de lef om de paycheck van Lesnar te vragen als compensatie (Krijgt ie nooit, maar wel respect).

Ik ben het gezeik over doping ook wel flink zat, en het hypocriete gedrein van UFC hierover helemaal. Ik zie hem wel een rol spelen als vakbond baas.

Kemal
28-07-2016, 17:38
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13659167_1201055029939525_9020748254510738152_n.jp g?oh=f43545ddd1a5ce627d9d3e6f534ba462&oe=5819E9C7

Brainthief
28-07-2016, 18:36
Perfecte kandidaat. Populair bij de fans. Heeft al zat geld binnen gehaald. Alleen nu nog de juiste mensen voor de organisatie vinden.

Triangleman
28-07-2016, 18:50
Moet ie wel eerst nog iemand anders vinden die niet gebruikt....

Brainthief
28-07-2016, 19:02
Gaat niet alleen om doping maar vooral om waardering. Al die jonge gasten die voor 4k een keer mogen vechten in de premier league van MMA. En de eigenaars die de toko voor 4000 miljoen USD verkopen.....

Klassikl
29-07-2016, 12:12
Hunt is een geweldige vechter. Maar zou een verschrikkelijke kandidaat zijn haha

YoMarK
29-07-2016, 15:11
Gaat niet alleen om doping maar vooral om waardering. Al die jonge gasten die voor 4k een keer mogen vechten in de premier league van MMA. En de eigenaars die de toko voor 4000 miljoen USD verkopen.....
Volgens mij gaat het daar niet perse om. UFC is de best betalende organisatie. Net als ieder commercieel bedrijf mogen ze zelf bepalen hoeveel ze hun werknemers betalen. Nu zijn hogere salarissen natuurlijk door de UFC best op te brengen, maar voor andere(kleinere) organisaties zal dat een probleem worden.
Sowieso hebben ze laatste tijd al stappen gemaakt als het gaat om minimale salarissen, zelfs op de kleine fight night kaarten is de minimale fighter pay 10k:
http://mma-manifesto.com/ufc-fighter-salary-database/salary-main/ufc-fight-night-mcdonald-vs-lineker-fighter-salaries-reebok-attendance-gate.html

Waar het wel om gaat zijn de wurgcontracten. Niet zozeer financieel, maar wat betreft sponsoring, aantal gevechten, deze zijn allemaal opgesteld puur vanuit het belang van de UFC. Vechters kunnen geen vuist maken wat betreft die voorwaarden. Een vechters-vakbond zou die vuist wel kunnen maken.
Ook als het gaat om nazorg, b.v. pensioenen, medische zorg(na beëindigen contract) zijn er grote stappen te maken. De UFC weet dit door lobbypraktijken steeds tegen te houden.

StrikeforceRoy
30-07-2016, 00:49
Hunt heeft jarenlang tegen dopinggebruikers gevochten. PRIDE en UFC. En nu pas gaat hij zeuren?

BIG Lebowski
30-07-2016, 01:04
Zeuren?

SRO
30-07-2016, 11:36
Het is ook erg duidelijk dat dit gewoon een strohalm was om evenement te redden met een grote publiekstrekker (met als wassen neus die doping-check) In verleden was Dana er als de kippen bij om gasten die gebruikten publiekelijk te fileren. Denk aan Sean Sherk, Anderson Silva en Alistair bijvoorbeeld. Nu nog niks gehoord van Dana omtrent Brock. Alles is gewoon geld kwestie.

StrikeforceRoy
30-07-2016, 22:55
Zeuren?

Niet dan? Hij heeft nota bene voor de wedstrijd lopen roepen dat het hem niks boeit dat Brock juiced. En nu verliest hij en dan komen de tranen.

kendamac
31-07-2016, 00:12
Niet dan? Hij heeft nota bene voor de wedstrijd lopen roepen dat het hem niks boeit dat Brock juiced. En nu verliest hij en dan komen de tranen.

Hoe kom je daar bij? Ik heb verschillende interviews gelezen waar hij het er niet mee eens was dat brock een andere behandeling kreeg.
Vind het maar een rare opmerking dat hij niet moet zeuren. Makkelijk om dat te roepen van achter je keyboard. Hij traint zijn eigen kapot voor een sport wat langzaam zo verziekt blijkt te zijn als wielrennen. Vind het goed dat iemand opkomt voor de schone sporters. Die mogen in mijn ogen ook meer verdienen.

appelsap
31-07-2016, 03:46
Hoe kom je daar bij? Ik heb verschillende interviews gelezen waar hij het er niet mee eens was dat brock een andere behandeling kreeg.
Vind het maar een rare opmerking dat hij niet moet zeuren. Makkelijk om dat te roepen van achter je keyboard. Hij traint zijn eigen kapot voor een sport wat langzaam zo verziekt blijkt te zijn als wielrennen. Vind het goed dat iemand opkomt voor de schone sporters. Die mogen in mijn ogen ook meer verdienen.

Lief, erg naïef, maar wel lief.

Hunt is gewoon een opportunist. Had blijkbaar nooit problemen met PED's bij de K-1 of Pride, en zal er zelf waarschijnlijk ook aan gezeten hebben. Nu heeft hij een keer het bonus geld van een tegenstander gekregen wegens een positieve test achteraf, en nu ruikt hij weer geld. Met name omdat het hier om hele grote bedragen gaat. Hij loopt tegen het einde van zijn carrière, wil nog even cashen, en kan misschien wat leuks doen voor die vakbond......

Prima om regels te maken waarbij een deel van de gage naar de tegenstander gaat, maar die zijn er nog niet en dus moet hij idd niet zo zeuren.

StrikeforceRoy
31-07-2016, 05:42
Lief, erg naïef, maar wel lief.

Hunt is gewoon een opportunist. Had blijkbaar nooit problemen met PED's bij de K-1 of Pride, en zal er zelf waarschijnlijk ook aan gezeten hebben. Nu heeft hij een keer het bonus geld van een tegenstander gekregen wegens een positieve test achteraf, en nu ruikt hij weer geld. Met name omdat het hier om hele grote bedragen gaat. Hij loopt tegen het einde van zijn carrière, wil nog even cashen, en kan misschien wat leuks doen voor die vakbond......

Prima om regels te maken waarbij een deel van de gage naar de tegenstander gaat, maar die zijn er nog niet en dus moet hij idd niet zo zeuren.

Dit dus.

BIG Lebowski
04-08-2016, 01:59
Niet dan? Hij heeft nota bene voor de wedstrijd lopen roepen dat het hem niks boeit dat Brock juiced. En nu verliest hij en dan komen de tranen.

Zeker niet. Neem maar een glaasje appelsap, dan gaat je adrenaline-gehalte weer een beetje omlaag. En kan je misschien weer wat helder denken. Cheaters besodemieteren hun tegenstanders en hun maandenlange trainingsarbeid, het publiek en uiteindelijk ook zichzelf. Gelukkig zijn er ook mensen die geen appelsap nodig hebben om dat te begrijpen.

Kendamac begrijpt het.

pronk
04-08-2016, 03:25
Lief, erg naïef, maar wel lief.

Hunt is gewoon een opportunist. Had blijkbaar nooit problemen met PED's bij de K-1 of Pride, en zal er zelf waarschijnlijk ook aan gezeten hebben. Nu heeft hij een keer het bonus geld van een tegenstander gekregen wegens een positieve test achteraf, en nu ruikt hij weer geld. Met name omdat het hier om hele grote bedragen gaat. Hij loopt tegen het einde van zijn carrière, wil nog even cashen, en kan misschien wat leuks doen voor die vakbond......

Prima om regels te maken waarbij een deel van de gage naar de tegenstander gaat, maar die zijn er nog niet en dus moet hij idd niet zo zeuren.

2X

LightHeavyWeight
04-08-2016, 08:59
Ik denk dat sommigen hier hun mening laten kleuren door bepaalde krachten. Een aantal wil helemaal geen schone sport en verlangt naar de opgepompte (Pride) beesten en baseren daar hun mening op.
En Hunt ''zeurde'' er vroeger niet over maar hanteren jullie nog exact dezelfde normen en waarden als 15 jaar geleden?

appelsap
04-08-2016, 16:27
Ik denk dat sommigen hier hun mening laten kleuren door bepaalde krachten. Een aantal wil helemaal geen schone sport en verlangt naar de opgepompte (Pride) beesten en baseren daar hun mening op.
En Hunt ''zeurde'' er vroeger niet over maar hanteren jullie nog exact dezelfde normen en waarden als 15 jaar geleden?

De kracht van de realiteit kleurt mij mening hier. Jij denkt dat Hunt dit nu zegt omdat zijn normen en waarden zijn veranderd? Zoals gezegd lijkt me dat nogal naïef, maar misschien heb je gelijk. Ik denk echter anders over deze specifieke krokodillentranen.

Zoals gezegd zou ik het prima vinden om financiële vergoedingen te verplichten van dopingzondaars aan 'slachtoffers'. Juridisch wel lastig denk ik.

Op ESPN was een goeie documentaire over olympische sporters die nu alsnog medailles krijgen voor 2008 en 2012. Verschil in sponsordeals en startgelden voor een zilveren of goude medaille is echter fors, en dat haal je achteraf nooit meer in.

pronk
04-08-2016, 16:54
Als Hunt een statement had willen/kunnen maken kon hij het ook na de partij bigfoot/Mir doen , die destijds betrapt was.

Brainthief
04-08-2016, 18:33
De druppel die de emmer deed overlopen......
Of misschien meer driemaal scheepsrecht.....
Of de ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen...

pronk
04-08-2016, 19:46
Hahaha ja dat zal het wel zijn, hij wist natuurlijk niet voor het gevecht dat Brock aan de juice zat.