PDA

View Full Version : UFC 204 - Michael Bisping vs. Dan Henderson



Kemal
05-08-2016, 08:32
After much speculation, it appears the rematch between Dan Henderson and newly-crowned middleweight champion Michael Bisping is a go.

Bisping today said on his Sirius XM radio show the two men would step into the octagon to face off Oct. 8 in Manchester. The card is assumed to be UFC 204. The UFC has not confirmed the matchup or a venue for the proposed event.

“I’m announcing it,” Bisping said on his show. “First place ever … Dan Henderson vs. Michael Bisping for the 185-pound middleweight title. October 8 in Manchester. Live on pay-per-view. Do not miss it.”

The bout has appeared to have the promotion’s seal of approval since UFC President Dana White said Henderson would be the first challenger to Bisping’s title on the UFC 200 post-fight show.

Henderson scored a knockout for the ages when the two first met at UFC 100, but both men have seen their careers head in drastically different directions since then.

Bisping (29-7 MMA, 19-7 UFC) stepped up on short notice to face Luke Rockhold at UFC 199 and stunned the world with a knockout victory in the first round to become champion. The victory capped a four-fight winning streak that also saw Bisping score a victory over UFC legend Anderson Silva.

One has to look back to UFC 139 in November 2011 for the fourth most recent victory for Henderson (32-14 MMA, 9-8 UFC). Since 2013, Henderson has a 3-6 record, but his upset knockout of Hector Lombard on the same card where Bisping became champion has set up a potentially lucrative rematch.

Henderson recently suggested he is ready to retire “win or lose” against Bisping, so this bout could represent his final opportunity to wear UFC gold.

Suplex
05-08-2016, 18:28
Dan Hendo staat 13e gerankt complete onzin deze partij.

Maar wel de partij die ik wil zien
Als Dan de titel pakt is hij een potentiële GOAT .
UFC
Pride
Strikeforce
Fedor verslagen
Een van de grondleggers van het MMA.

Die man is zonder ufc titel al een legende en Hendo komt altijd om te knokkuh knock out gaan of knock out slaan.
Ik zie hem graag in de kooi hoop dat tie bisping weer verslaat met een H-bomb

Willem033
05-08-2016, 19:25
Zag ergens dat op deze UFC 204 ook Mousasi vs Belfort, Struve vs Magemedov en Manuwa tegen OSP.
Dikke card, en om de hoek.

makavelli
05-08-2016, 19:46
Dan Hendo staat 13e gerankt complete onzin deze partij.

Maar wel de partij die ik wil zien
Als Dan de titel pakt is hij een potentiële GOAT .
UFC
Pride
Strikeforce
Fedor verslagen
Een van de grondleggers van het MMA.

Die man is zonder ufc titel al een legende en Hendo komt altijd om te knokkuh knock out gaan of knock out slaan.
Ik zie hem graag in de kooi hoop dat tie bisping weer verslaat met een H-bomb

Hij heeft ook het king of kings toernooi van Rings gewonnen. 32 man open weight toernooi waarin hij onder andere Yvel, babalu en nogeira versloeg. Echt een pioneer

pronk
05-08-2016, 21:10
Dan Hendo staat 13e gerankt complete onzin deze partij.

Maar wel de partij die ik wil zien
Als Dan de titel pakt is hij een potentiële GOAT .
UFC
Pride
Strikeforce
Fedor verslagen
Een van de grondleggers van het MMA.

Die man is zonder ufc titel al een legende en Hendo komt altijd om te knokkuh knock out gaan of knock out slaan.
Ik zie hem graag in de kooi hoop dat tie bisping weer verslaat met een H-bomb

Zeer zeker dat hij een potentiële Goat is en zeker op die leeftijd respect hoor , maar Fedor grondlegger van het MMA...Mmm :confused:

Willem033
05-08-2016, 21:22
Volgens vele hier op MF wordt je geen goat als je 14 losses hebt.

Suplex
06-08-2016, 00:20
Zeer zeker dat hij een potentiële Goat is en zeker op die leeftijd respect hoor , maar Fedor grondlegger van het MMA...Mmm :confused:

Daar bedoel ik mee dat hendo een van de grondleggers is van het mma is als argument ��

pronk
06-08-2016, 01:18
Daar bedoel ik mee dat hendo een van de grondleggers is van het mma is als argument ��Klopt , ik begrijp het.

BIG Lebowski
08-08-2016, 01:07
Ik hoop op een herhaling van de eerste partij. Hendo die het lawaai van Bisping letterlijk de mond snoert. En op prachtige wijze.

Kemal
20-08-2016, 08:27
https://www.youtube.com/watch?v=Vom7PT9RulA

Kemal
20-08-2016, 08:28
https://www.youtube.com/watch?v=KPbAzPon0MY

Kemal
20-08-2016, 08:29
https://www.youtube.com/watch?v=KmMpQ2wlYYw

Kemal
20-08-2016, 08:29
https://www.youtube.com/watch?v=kLmHewt4ISI

Kemal
24-08-2016, 10:16
Leon Edwards vs. Albert Tumenov booked for UFC 204 in Manchester

The UFC’s return to England in October continues to grow with the addition of a new welterweight fight.

England’s Leon Edwards (11-3 MMA, 3-2 UFC) is set to face Albert Tumenov (17-3 MMA, 5-2 UFC) at UFC 204. UFC officials today announced the new matchup.

UFC 204 takes place Oct. 8 at Manchester Arena in Manchester, England. The main card airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass. In the main event, Manchester’s own Michael Bisping will defend his middleweight title in a rematch with Dan Henderson.

Edwards got back in the win column in May in the Netherlands with a unanimous decision victory over Dominic Waters. Prior to that, a decision loss to Kamaru Usman snapped a two-fight winning streak that included an eight-second bonus-winning knockout of Seth Baczynski in Poland.

Russia’s Tumenov will be trying to get back on track after a second-round submission loss to Gunnar Nelson in May in the Netherlands. Before that, he had a five-fight winning streak that included three knockouts. In that mix was a bonus-winning KO of Alan Jouban at UFC 192.

With the addition, the latest UFC 204 card now includes:

Michael Bisping vs. Dan Henderson
Vitor Belfort vs. Gegard Mousasi
Jimi Manuwa vs. Ovince Saint Preux
Ruslan Magomedov vs. Stefan Struve
Adriano Martins vs. Leonardo Santos
Iuri Alcantara vs. Brad Pickett
Davey Grant vs. Damian Stasiak
Leon Edwards vs. Albert Tumenov

Kemal
25-08-2016, 09:45
England's Ian Entwistle meets Rob Font at UFC 204 in Manchester

The UFC’s return to England in October continues to grow with the addition of a new bantamweight fight.

England’s Ian Entwistle (9-3 MMA, 1-2 UFC) is set to face Rob Font (12-2 MMA, 2-1 UFC) at UFC 204. UFC officials today announced the new matchup.

UFC 204 takes place Oct. 8 at Manchester Arena in Manchester, England. The main card airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass. In the main event, Manchester’s own Michael Bisping will defend his middleweight title in a rematch with Dan Henderson.

Entwistle hails from Accrington, about 20 miles from Manchester, so he’ll be fighting in front of a friendly home crowd. He’ll be looking to get back on track after an April TKO loss to Alejandro Perez in Croatia. Twelve fights into his pro career, Entwistle never has left the first round – all nine of his wins are in the first frame, as are his three losses. His lone UFC win came in December 2014 with a heel-hook submission of Anthony Birchak at UFC on FOX 13 in Phoenix – his bantamweight debut after dropping down from featherweight, and a “Performance of the Night” bonus winner.

Font will be looking to erase the memory of a loss, as well. At UFC 198 in May, he dropped a unanimous decision to John Lineker in Brazil. The setback snapped an 11-fight winning streak that included winning the CES MMA featherweight title and knockout wins over George Roop and Joey Gomez in his first two fights in the UFC.

With the addition, the latest UFC 204 card now includes:

Michael Bisping vs. Dan Henderson
Vitor Belfort vs. Gegard Mousasi
Jimi Manuwa vs. Ovince Saint Preux
Ruslan Magomedov vs. Stefan Struve
Adriano Martins vs. Leonardo Santos
Iuri Alcantara vs. Brad Pickett
Davey Grant vs. Damian Stasiak
Leon Edwards vs. Albert Tumenov
Ian Entwistle vs. Rob Font

Brainthief
25-08-2016, 13:08
Best een mooie card!

Kemal
26-08-2016, 08:03
Mirsad Bektic vs. Arnold Allen slated for UFC 204 in England

Two top featherweight prospects will meet in October at UFC 204.

Officials today announced Mirsad Bektic (10-0 MMA, 3-0 UFC) and Arnold Allen (11-1 MMA, 2-0 UFC) are slated for the event.

UFC 204 takes place Oct. 8 at Manchester Arena in Manchester, England. The main card airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass, though the bout order hasn’t been finalized.

Bektic is 3-0 since joining the UFC with decision victories over Chas Skelly and Paul Redmond, as well as a recent TKO win over Lucas Martins. The 25-year-old Bosnian fighter, who’s previously competed for Victory FC, RFA and Titan FC, will return from a 16-month injury layoff when he fights at UFC 204.

Allen, a Cage Warriors vet who will fight in his home country, is 2-0 since joining the UFC with a submission victory over Alam Omer (which earned “Performance of the Night” honors) and a decision win over Yaotzin Meza. The 22-year-old is now riding an overall four-fight winning streak.

The latest UFC 204 card now includes:

Champ Michael Bisping vs. Dan Henderson – for middleweight title
Vitor Belfort vs. Gegard Mousasi
Jimi Manuwa vs. Ovince Saint Preux
Ruslan Magomedov vs. Stefan Struve
Adriano Martins vs. Leonardo Santos
Iuri Alcantara vs. Brad Pickett
Davey Grant vs. Damian Stasiak
Leon Edwards vs. Albert Tumenov
Ian Entwistle vs. Rob Font
Arnold Allen vs. Mirsad Bektic

DK
05-09-2016, 12:00
Zijn er hier nog mensen die naar dit evenement willen gaan? Aanstaande woensdag is de fightclub pre-sale en donderdag de newsletter pre-sale.

e-type
05-09-2016, 13:03
Ben wel van plan, maar hangt even van m'n werk af. In ieder geval probeer ik wel alvast kaarten te scoren.

Suplex
06-09-2016, 02:53
Ik zit net ff te kijken en t is wel interressant om te gaan 80 Eurie vliegticket heen en terug.
Hotelletje 80 100 voor een kaartje
250 euro is goed te doen.

Is die newsletter al verstuurt Voor de verkoop ?

DK
07-09-2016, 10:31
Ik heb mij aangemeld voor de newsletter, maar nog niet ontvangen.

Kemal
10-09-2016, 08:34
Infection forces Ruslan Magomedov out of UFC 204 bout with Stefan Struve

Stefan Struve needs a new heavyweight opponent for next month’s UFC 204 event.

Struve’s (27-8 MMA, 11-6 UFC) original opponent, Ruslan Magomedov (14-1 MMA, 3-0 UFC), has been sidelined with a staph infection, a UFC official confirmed with MMAjunkie. A time table for his recovery wasn’t immediately known.

A replacement search is underway.

UFC 204 takes place Oct. 8 at Manchester Arena in Manchester, England. The main card airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass.

Struve and Magomedov, who both are looking to break into the top 15 of the USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA heavyweight rankings, were expected to be part of the main card.

Magomedov, a 29-year-old Russian, hasn’t fought since an October 2015 decision victory over Shawn Jordan. It pushed his current winning streak to nine.

Struve, meanwhile, scored a 16-second “Performance of the Night” knockout victory over Antonio Silva in May. The 28-year-old Dutchman was stuck in a 1-3 skid before the quick victory.

The latest UFC 204 card includes:

Champ Michael Bisping vs. Dan Henderson – for middleweight title
Vitor Belfort vs. Gegard Mousasi
Jimi Manuwa vs. Ovince Saint Preux
Stefan Struve vs. TBA
Arnold Allen vs. Mirsad Bektic
Iuri Alcantara vs. Brad Pickett
Ian Entwistle vs. Rob Font
Davey Grant vs. Damian Stasiak
Leon Edwards vs. Albert Tumenov
Mike Perry vs. Danny Roberts
Adriano Martins vs. Leonardo Santos
Marc Diakiese vs. Reza Madadi

Klassikl
10-09-2016, 12:10
Jammer voor Struve. Hopelijk een leuke nieuwe tegenstander.

Peete
10-09-2016, 22:42
ik ben er iig weer eens bij.
Bisping in Manchester gaat gekkenhuis worden.

Willem033
10-09-2016, 22:46
Hoop niet dat ze m tegen black beast of nganou zetten.

Kemal
11-09-2016, 08:53
https://www.youtube.com/watch?v=EF9XkXr2pcI

Kemal
11-09-2016, 09:54
https://www.youtube.com/watch?v=dAuWoH-mU50

S.B.
14-09-2016, 09:26
Struve heeft een nieuwe partij ondertekent voor ufc 204, zal vandaag wel bekend worden tegen wie.

LightHeavyWeight
14-09-2016, 10:11
Dat vind ik wel jammer want deze Rus leek mij een ideale tegenstander voor hem.

DonMMA
14-09-2016, 16:44
Ben benieuwd.....

new_world_order
15-09-2016, 00:18
Daniel Omielanczuk pfff

pronk
15-09-2016, 00:26
Wat een domper , en dat nog wel na Bigfoot.

LightHeavyWeight
15-09-2016, 07:55
Dat is gewoon waar Stefan momenteel staat. Maar die jongen is 29 en zijn beste jaren moeten nog komen. Gewoon winnen en kijken waar het schip strand.

S.B.
15-09-2016, 10:18
Een win is op dit moment altijd goed en hij moet gewoon actief blijven. Ik ben blij dat hij vecht!

e-type
15-09-2016, 10:39
Daniel Omielanczuk pfff


Stefan, zorg dat je toc goed zit.

Maar als je de ranking bekijkt, dan staat een grote groep vechters hoger gerankt dan Stefan op een Loss. Lijkt me toch logischer dat ie één van hun krijgt.

Bromios
15-09-2016, 11:22
Ik denk dat er verder niemand beschikbaar was en dat ze perse Europese vechters willen.
Hij is toch een beetje de gate-keeper van de top 10 momenteel.
Hoewel hij wel een win op de kampioen heeft.

LightHeavyWeight
15-09-2016, 11:29
Deze moet hij gewoon winnen en daarna zal hij wel getest worden tegen Travis.

Kemal
15-09-2016, 19:18
Daniel Omielanczuk steps in as replacement, faces Stefan Struve at UFC 204

After an illness scratched Ruslan Magomedov from UFC 204, Daniel Omielanczuk has agreed to step in as a replacement and fight Stefan Struve at UFC 204.

The news was confirmed to MMAjunkie by a person close to one of the fighters. The person requested anonymity because UFC officials haven’t formally announced the bout.

Magomedov (14-1 MMA, 3-0 UFC), who’d won three straight in the UFC, was diagnosed with staph infection.

UFC 204 takes place Oct. 8 at Manchester Arena in Manchester, England. The main card, including middleweight champion Michael Bisping vs. Dan Henderson, airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass.

The bout order hasn’t been finalized, but Struve (27-8 MMA, 11-6 UFC) vs. Omielanczuk (19-5-1 MMA, 4-2 UFC) is expected to be on the main card.

Struve hopes to build on a 16-second knockout victory in his previous appearance at UFC Fight Night 87. The 6-11 fighter toppled onetime title challenger Antonio Silva, reversing a downward trend after a lackluster decision loss to Jared Rosholt at UFC 193 that left him 1-3 in his previous four outings.

After a rocky 1-2 patch, Omielanczuk is trending up with three straight wins, including a recent majority decision over Oleksiy Oliynyk, who’d previously won back-to-back UFC bouts and nine straight fights on the international circuit.

The latest UFC 204 card now includes:

Champ Michael Bisping vs. Dan Henderson – for middleweight title
Vitor Belfort vs. Gegard Mousasi
Jimi Manuwa vs. Ovince Saint Preux
Daniel Omielanczuk vs. Stefan Struve
Arnold Allen vs. Mirsad Bektic
Iuri Alcantara vs. Brad Pickett
Ian Entwistle vs. Rob Font
Davey Grant vs. Damian Stasiak
Leon Edwards vs. Albert Tumenov
Mike Perry vs. Danny Roberts
Adriano Martins vs. Leonardo Santos
Marc Diakiese vs. Reza Madadi

Kemal
18-09-2016, 08:49
https://www.youtube.com/watch?v=vGK3NsDhTQk

Tim.H
19-09-2016, 23:09
Voor de mensen die nog interesse hebben om naar dit evenement te gaan. Ik heb 4 kaarten gekocht maar 2 vrienden hebben op het laatste moment afgezegd. Ik heb dus nog 2 kaarten beschikbaar. Het gaat om de onderste ring vak 117 rij Q plek 3 en 4 (volgens de plattegrond loopt Bisping hier langs naar de kooi toe). Ik moet de kaarten een dag voor het evenement ophalen bij het stadion dus dat moeten we dan even goed afspreken. Mocht je interesse hebben stuur dan even een pm.

Dalgliesh
20-09-2016, 08:57
Pm verstuurd

Kemal
20-09-2016, 09:10
https://www.youtube.com/watch?v=67BpKmOGeHk

Kemal
23-09-2016, 08:33
Lineup finalized for UFC 204 – and it's going to be an all-nighter in Manchester

The lineup is set for next month’s UFC 204 event, which is going to be an all-night affair for local fight fans.

UFC 204 takes place Oct. 8 at Manchester Arena in Manchester, England. The main card airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass.

In North America, the event is slotted for its normal broadcast slots; that means, local time, the event kicks off at 11:30 p.m., and the main card begins at 3 a.m.

In the main event, newly crowned champion Michael Bisping (29-7 MMA, 19-7 UFC) puts his belt on the line for the first time. The UFC’s first British champion, who’s No. 1 in the USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA middleweight rankings after defeating Anderson Silva and then dethroning Luke Rockhold, fights in his home city and rematches No. 14-ranked Dan Henderson (32-14 MMA, 9-8 UFC), a 45-year-old MMA great who was on a 2-6 skid before a recent knockout win over Hector Lombard.

Seven years ago at UFC 100, Henderson knocked out Bisping after they coached opposite each other on Season 9 of “The Ultimate Fighter.” Their rivalry was a big reason Henderson gets the first shot at Bisping’s belt.

In the co-main event No. 6-ranked middleweight Vitor Belfort (25-12 MMA, 14-8 UFC) takes on No. 8 Gegard Mousasi (39-6-2 MMA, 6-3 UFC) in a clash of rivals.

Rounding out the main card are No. 8 light heavyweight Ovince Saint Preux (19-8 MMA, 7-3 UFC) vs. honorable mention Jimi Manuwa (15-2 MMA, 4-2 UFC), heavyweights Stefan Struve (27-8 MMA, 11-6 UFC) vs. Daniel Omielanczuk (19-5-1 MMA, 4-2 UFC), and No. 15 featherweight Mirsad Bektic (10-0 MMA, 3-0 UFC) vs. Arnold Allen (11-1 MMA, 2-0 UFC).

Bantamweights Iuri Alcantara (33-7 MMA, 7-4 UFC) and Brad Pickett (25-11, 5-6 MMA) close out the FS1 prelims, and welterweights Danny Roberts (13-1 MMA, 2-0 UFC) vs. Mike Perry are in the featured UFC Fight Pass prelim.

The full UFC 204 card includes:

MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)
Champ Michael Bisping vs. Dan Henderson – for middleweight title
Vitor Belfort vs. Gegard Mousasi
Jimi Manuwa vs. Ovince Saint Preux
Daniel Omielanczuk vs. Stefan Struve
Arnold Allen vs. Mirsad Bektic

PRELIMINARY CARD (FS1, 8 p.m. ET)
Iuri Alcantara vs. Brad Pickett
Ian Entwistle vs. Rob Font
Davey Grant vs. Damian Stasiak
Leon Edwards vs. Albert Tumenov

PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 6:30 p.m. ET)
Mike Perry vs. Danny Roberts
Adriano Martins vs. Leonardo Santos
Marc Diakiese vs. Reza Madadi

Kemal
24-09-2016, 08:34
https://www.youtube.com/watch?v=F68_RWzrVOw

mario the count
24-09-2016, 09:47
Het blijft het lachertje van het jaar, dit titelgevecht.

Bromios
24-09-2016, 12:58
En vreemd genoeg is Bisping favoriet bij de bookies. Ik dacht weer een payday te gaan krijgen.

Pat82
24-09-2016, 13:20
Op basis waarvan zou Bisping de underdog moeten zijn dan? Hij vecht in Manchester, heeft itt Hendo de laatste jaren wel eens twee partijen op rij gewonnen en is nog niet helemaal hoogbejaard (verder alle respect voor de H-bomb).

Brainthief
24-09-2016, 18:47
Vind het ook niet vreed dat Bisping favoriet is. Hendo kan eigenlijk niet stuk imho. Als hij verliest dan heeft Bisping van een vechter met middelbare leeftijd gewonnen maar als Hendo wint...wow alle grote titels op z'n naam.

LightHeavyWeight
24-09-2016, 21:32
Middle weight divisie is momenteel een lachertje en dit titelgevecht slaat helemaal nergens op.

e-type
25-09-2016, 00:22
Veel oudjes in die divisie, maar 'k vind er toch wel prima knalpartijen mogelijk hoor. Bisping-Hendo voor de titel hoort niet in dat rijtje.

Sato
27-09-2016, 03:18
USADA vs. Ruslan Magomedov (voormalig tegenstander Stefan) ik zet in op KO win voor USADA. Gevalletje "vervuild supplement".

http://www.ufc.com/news/UFC-Statement-on-Ruslan-Magomedov-092616

Kemal
30-09-2016, 08:50
Arnold Allen out of UFC 204 fight with Mirsad Bektic, promotion seeking featherweight replacement

Next week’s UFC return to England has suffered a late casualty to the main card’s lineup, and the promotion is seeking a short-notice replacement.

England’s own Arnold Allen (11-1 MMA, 2-0 UFC) is out of his main-card opener against Mirsad Bektic (10-0 MMA, 3-0 UFC) at UFC 204, a promotion official today told MMAjunkie. The UFC is on the hunt for someone to step in on about a week’s notice.

UFC 204 takes place Oct. 8 at Manchester Arena in Manchester, England. The main card airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass. In North America, the event is slotted for its normal broadcast times. But for locals in Manchester, the event starts at 11:30 p.m., and the main card begins at 3 a.m. with a headlining middleweight title bout with Manchester native and champion Michael Bisping in a rematch with Dan Henderson.

Allen, a Cage Warriors veteran, is 2-0 since joining the UFC with a submission victory over Alam Omer (which earned “Performance of the Night” honors) and a decision win over Yaotzin Meza. The 22-year-old has a four-fight winning streak and was hoping to make it five straight in front of his home fans, but now that opportunity is put on hold. (Below, check out Allen’s post-fight interview from UFC Fight Night 84, where he beat Meza.)

Bektic is No. 14 in the latest USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA featherweight rankings. He is 3-0 since joining the UFC with decision victories over Chas Skelly and Paul Redmond, as well as a recent TKO win over Lucas Martins. The 25-year-old Bosnian fighter, who’s previously competed for Victory FC, RFA and Titan FC, is hoping to return from a 16-month injury layoff when he fights at UFC 204 – provided a replacement for Allen can be found in time.

The UFC 204 lineup includes:

MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)
Champ Michael Bisping vs. Dan Henderson – for middleweight title
Vitor Belfort vs. Gegard Mousasi
Jimi Manuwa vs. Ovince Saint Preux
Daniel Omielanczuk vs. Stefan Struve
Mirsad Bektic vs. TBA

PRELIMINARY CARD (FS1, 8 p.m. ET)
Iuri Alcantara vs. Brad Pickett
Ian Entwistle vs. Rob Font
Davey Grant vs. Damian Stasiak
Leon Edwards vs. Albert Tumenov

PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 6:30 p.m. ET)
Mike Perry vs. Danny Roberts
Adriano Martins vs. Leonardo Santos
Marc Diakiese vs. Reza Madadi

Kemal
03-10-2016, 08:53
Lukasz Sajewski replaces Reza Madadi at Saturday's UFC 204

After a late scratch, Marc Diakiese has a new opponent for Saturday’s UFC 204 event.

With Reza Madadi (14-4 MMA, 3-2 UFC) scratched due to an eye injury, British lightweight newcomer Diakiese (9-0 MMA, 0-0 UFC) instead will fight Lukasz Sajewski (13-2 MMA, 0-2 UFC).

UFC officials today announced the change. FloCombat.com first reported it.

UFC 204 takes place Saturday at Manchester Arena in Manchester, England. The main card airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass.

Diakiese vs. Sajewski streams on UFC Fight Pass and kicks off the event.

Diakiese, a 23-year-old who grew up not too far from Manchester, has four of his nine career wins by knockout. But it’s the most recent two that started to turn some heads. Under the BAMMA banner, Diakiese knocked out Rick Selvarajah in 24 seconds, and in May, he knocked out Kane Mousah in 36 seconds – with the first punch he threw.

Sajewski, meanwhile, is in a must-win situation. The 25-year-old Polish fighter opened his career in 2008 and won his first 13 fights, including nine via stoppage. However, since joining the UFC, he’s suffered a decision loss to Nick Hein and a submission defeat to Gilbert Burns.

The latest UFC 204 lineup now includes:

MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)
Champ Michael Bisping vs. Dan Henderson – for middleweight title
Vitor Belfort vs. Gegard Mousasi
Jimi Manuwa vs. Ovince Saint Preux
Daniel Omielanczuk vs. Stefan Struve
Mirsad Bektic vs. TBA

PRELIMINARY CARD (FS1, 8 p.m. ET)
Iuri Alcantara vs. Brad Pickett
Ian Entwistle vs. Rob Font
Davey Grant vs. Damian Stasiak
Leon Edwards vs. Albert Tumenov

PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 6:30 p.m. ET)
Mike Perry vs. Danny Roberts
Adriano Martins vs. Leonardo Santos
Marc Diakiese vs. Lukasz Sajewski

Kemal
03-10-2016, 12:23
https://www.youtube.com/watch?v=jNQgS0JZcB4

Kemal
03-10-2016, 12:23
https://www.youtube.com/watch?v=BHcWraf9hRE

Kemal
03-10-2016, 12:23
https://www.youtube.com/watch?v=8jnoUc574UE

Kemal
03-10-2016, 12:24
https://www.youtube.com/watch?v=X2iqAO0M02U

carlo1
03-10-2016, 14:27
mooie kaart zaterdag. Heb er zin in

e-type
03-10-2016, 19:48
Het wedkantoor voor het Main Event van UFC 204 is geopend!!

link (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?57-Wedkantoor-Place-Your-Bet)

Kemal
04-10-2016, 08:52
https://www.youtube.com/watch?v=6eFcLkc15_M

fifi23
04-10-2016, 10:46
Of mousasi, heeft in al die partijen geen klote verdient, of hij geeft echt helemaal niks om persoonlijke bezittingen.
Die lui in Amerika in de dikste huizen en weet ik wat, en hij in een standaard flatje ergens in Leiden op 2 min lopen van de sportschool.

LightHeavyWeight
04-10-2016, 12:06
En hij is de enige die niet staat te acteren als de eerste de beste B-acteur.

Sato
04-10-2016, 12:42
Of mousasi, heeft in al die partijen geen klote verdient, of hij geeft echt helemaal niks om persoonlijke bezittingen.
Die lui in Amerika in de dikste huizen en weet ik wat, en hij in een standaard flatje ergens in Leiden op 2 min lopen van de sportschool.

Gegard is een slimme jongen die investeerd in zijn eigen toekomst. Geeft in dit interview aan (2014) dat hij in vastgoed investeerd. Als ik mij goed herinner doet hij dit samen met zijn broer (maar hier kan ik naast zitten).
http://www.bloodyelbow.com/2014/6/1/5770476/ufc-5-questions-with-gegard-mousasi-fedor-jmma

Jongen die weet hoe hij met zijn geld moet omgaan en niet direct een dikke truck rond rijdt om een jaar na mogelijk retirement failliet te zijn.

Altijd respectvol binnen en buiten de ring en volgens mij gewoon een normale aardige kerel. Jammer dat hij in Nederland zo weinig publiciteit krijgt. Zo iemand is in mijn ogen nu een goed visitekaartje voor het Nederlandse MMA.

pronk
04-10-2016, 12:58
Niet verkeerd

https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/12716992_566426673506431_742334904_n.jpg?ig_cache_ key=MTE4ODQ4ODMzMDI5MDU5Mzk2MQ%3D%3D.2

ChingChong
04-10-2016, 13:12
"I am in the real estate business. I never spend my fight money. I invest it in real estate and rent out apartments and houses and buildings. I use the income from that to live on and my fight money goes directly back into getting more real estate. Right now I have 11 different properties. I don't want to work after I retire from fighting, and I already will be able to live a very comfortable lifestyle when that time comes."

Dit dus. Erg slim. Mijn ouders doen hetzelfde voor hun pensioen. Sommige mensen houden niet zo van showen wat je hebt, dan hou je geld over, wat je weer kan investeren.

S.B.
04-10-2016, 13:49
Mousasi is zojuist nog meer gestegen bij mij.

e-type
04-10-2016, 14:04
Die auto kwam toch ook van een sponsor? Ik kan me niet voorstellen dat ie honger lijdt. Mooi dat ie zo aan z'n toekomst denkt.

Veel Amerikanen kopen direct veel en dure spullen, ook voor familie en vrienden en houden er geen rekening mee dat als ze 40 zijn geen inkomen meer hebben.
Zie je ook veel in America Football, dat spelers failliet gaan na hun carriere. Financial coaches zeggen daar dan ook: koop van alles voor je familie, maar koop van alles één.

Bromios
04-10-2016, 16:50
Mooi voorbeeld is Rick Smits. Nooit gek gedaan. Woont nog steeds in Indiana en in een kast van een huis met een compleet basketbalveld in de kelder.
Al zijn collega's gingen stappen en dure dingen kopen tijdens zijn carriere en hij zat in de plaatselijke krantjes oude auto's op te sporen om thuis op te knappen.

DonMMA
04-10-2016, 19:04
https://www.youtube.com/watch?v=6eFcLkc15_M
Lol leuk detail in de vlogs. Bisping laat elke keer zijn jongste zoontje de uitslag van de partij voorspellen. De laatste drie series koos zijn eigen zoontje voor de tegenstander van zijn vader: Silva, Rockhold en nu Henderson. Best grappig. Aan het einde vraagt hij aan zijn zoontje waarom hij dat denkt: 'Because he knocked you out before'. Haha, dus ik ben benieuwd.

Kemal
05-10-2016, 08:43
https://www.youtube.com/watch?v=qxfg8iGwskA

Kemal
05-10-2016, 08:43
https://www.youtube.com/watch?v=xLCsaAlOFhw

su-dai
05-10-2016, 09:48
Weet iemand of die ppv gewoon werkt in België?

Grtz j

Kemal
05-10-2016, 10:28
Russell Doane steps in to face Mirsad Bektic on five days' notice at UFC 204

It looks like the game of musical chairs for Mirsad Bektic is over, and he finally has an opponent for this week.

Bektic (10-0 MMA, 3-0 UFC) now will face Russell Doane (14-6 MMA, 2-3 UFC) in a featherweight fight at UFC 204 on Saturday. UFC officials announced the change early today.

Doane steps in for Jeremy Kennedy (9-0 MMA, 1-0 UFC), who had stepped in for the injured Arnold Allen (11-1 MMA, 2-0 UFC). Kennedy’s removal came on the same day he was announced for the fight.

UFC 204 takes place Oct. 8 at Manchester Arena in Manchester, England. The main card airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass.

Bektic is No. 15 in the latest USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA featherweight rankings; Doane is unranked. The fight is scheduled to kick off the main card.

Doane may be putting his UFC job on the line in the fight. He is on a three-fight losing skid after a submission loss to Pedro Munhoz at UFC Fight Night 90 in July in Las Vegas. Prior to that, he had consecutive decision losses to Jerrod Sanders and Iuri Alcantara. He had started his UFC tenure 2-0 with a bonus-winning submission of L eandro Issa at UFC Fight Night 34 and a decision over Marcus Brimage at UFC 175.

Bektic is 3-0 since joining the UFC with decision victories over Chas Skelly and Paul Redmond, as well as a recent TKO win over Lucas Martins. The 25-year-old Bosnian fighter, who’s previously competed for Victory FC, RFA and Titan FC, returns from a 16-month injury layoff when he fights at UFC 204.

The latest UFC 204 lineup now includes:

MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)
Champ Michael Bisping vs. Dan Henderson – for middleweight title
Vitor Belfort vs. Gegard Mousasi
Jimi Manuwa vs. Ovince Saint Preux
Daniel Omielanczuk vs. Stefan Struve
Mirsad Bektic vs. Russell Doane

PRELIMINARY CARD (FS1, 8 p.m. ET)
Iuri Alcantara vs. Brad Pickett
Ian Entwistle vs. Rob Font
Davey Grant vs. Damian Stasiak
Leon Edwards vs. Albert Tumenov

PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 6:30 p.m. ET)
Mike Perry vs. Danny Roberts
Adriano Martins vs. Leonardo Santos
Marc Diakiese vs. Lukasz Sajewski

fifi23
05-10-2016, 12:43
is het op fox nl of niet?

e-type
05-10-2016, 13:26
is het op fox nl of niet?

Ik zie inderdaad niks in de programmering van zaterdag of zondagnacht staan. Zou wel jammer zijn als het deze keer niet wordt uitgezonden.

Bij bovengenoemde tijden trouwens 6 uur optellen voor de NLse tijden.

NightmareUFC
05-10-2016, 15:10
https://www.youtube.com/watch?v=Ga6lh0rtFQM

LightHeavyWeight
05-10-2016, 15:35
Kan iemand mij uitleggen waarom hij zo ''squat'' en niet gewoon normale full range squats doet? En die foam om de bar snap ik ook nooit maar in zo'n Smith-machine hoef je toch geen rekening te houden met balans.

YoMarK
05-10-2016, 16:27
Hehe, die zoon van Bisping. Hilarisch.
En Mousasi is goed bezig. Vitor is gevaarlijk, maar zie het wel goed komen.

de Stiep
05-10-2016, 19:54
Tja, dit gaat een zware pot worden voor Gegard. Vind Vitor echt een geweldige vechter, mooi mens en hij doet niet aan trashtalk. Dat kenmerkt een echt grote. Gegard doet zijn ding bij "ome" Bert Kops en volgens mij heb je geen betere om je voor te bereiden hiervoor. Ik zet mijn geld op Gegard, maar zal echt ECHT geen makkelijke pot worden.

su-dai
05-10-2016, 21:09
Ik zie inderdaad niks in de programmering van zaterdag of zondagnacht staan. Zou wel jammer zijn als het deze keer niet wordt uitgezonden.

Bij bovengenoemde tijden trouwens 6 uur optellen voor de NLse tijden.


er staat toch telkens ET achter, is dat niet european time?
lijkt me logisch aangezien het in engeland is...

iemand nog ervaringen met ppv kopen/kijken in belgie?

mario the count
05-10-2016, 21:14
er staat toch telkens ET achter, is dat niet european time?
lijkt me logisch aangezien het in engeland is...

iemand nog ervaringen met ppv kopen/kijken in belgie?

ET staat voor eastern time.

Pr00f
05-10-2016, 21:42
Lekkere tijden weer. Mooi klote voor de Europese vechters zo diep in de nacht vechten.

e-type
05-10-2016, 21:53
er staat toch telkens ET achter, is dat niet european time?
lijkt me logisch aangezien het in engeland is...

iemand nog ervaringen met ppv kopen/kijken in belgie?



Weet iemand of die ppv gewoon werkt in België?

Grtz j


October 8th | UFC 204: Bisping vs Henderson 2
MAIN CARD 10 pm ET / 7 pm PT
Blackout restrictions: BB, BR, DE, DK, FI, FR, GB, HU, IE, IN, IT, JM, NL, NO, PL, PT, RS, SE, Sub-Saharan Africa




kopen dus

DonMMA
05-10-2016, 22:27
Lekkere tijden weer. Mooi klote voor de Europese vechters zo diep in de nacht vechten.

De tv-gids van fox sports zegt dat het om, jawel, 4:00 wordt uitgezonden op het tweede kanaal van fox.
:fp:

e-type
05-10-2016, 22:35
De tv-gids van fox sports zegt dat het om, jawel, 4:00 wordt uitgezonden op het tweede kanaal van fox.
:fp:

Fuk. Dus toch niet het open kanaal.

Kemal
06-10-2016, 12:03
https://www.youtube.com/watch?v=d_UaXfRYCwI

Kemal
06-10-2016, 12:03
https://www.youtube.com/watch?v=2SeClBuXzps

Kemal
06-10-2016, 12:04
https://www.youtube.com/watch?v=dSzfsWfjdxY

ChingChong
06-10-2016, 14:07
Interview thuis:

http://www.foxsports.nl/meer-sport/video/mousasi-wil-geld-zetten-ben-favoriet/

Kemal
06-10-2016, 18:31
https://www.youtube.com/watch?v=_0hnlTPe0Zo

S.B.
06-10-2016, 18:45
Wie gaat er winnen? Hendo of Bisping?

hypergiant
06-10-2016, 19:21
Voor mij een oninteressante titelgevecht, kijk wel uit naar Belfort vs Mousasi, de bjj van Alcantra en een mogelijke KO van die gekke Mike Perry.

e-type
06-10-2016, 19:24
'k verwacht toch wel dat Bisping deze moet pakken. Sneller, betere cardio en kan best een klap hebben. 'k Vermoed wel dat het vijf ronden gaat duren wat ook nog in het nadeel van Henderson is. Dus unanimous decision Bisping.

mario the count
06-10-2016, 19:28
Vind het titelgevecht ook niet boeiend, in dit geval zijn er gewoon echt mensen met veel betere skills dan Hendo die een titleshot verdienen. Ben idd ook benieuwd naar Mousasi tegen Belfort.

e-type
06-10-2016, 20:06
Wel mooie kaart voor de Nederlanders hoor. Struve, Mousasi. Jammer alleen dat de UFC niet even meewerkt om het op een beetje een Christelijke tijd te laten beginnen.

Kemal
07-10-2016, 07:47
https://www.youtube.com/watch?v=EKyky63CR20

Kemal
07-10-2016, 07:54
https://www.youtube.com/watch?v=h6JZWXnDdDI

S.B.
07-10-2016, 08:53
Heb veel respect voor Hendo, maar met alle klappen van de afgelopen jaren en hoe hij soms voor de camera verschijnt kan ik echt het gevoel niet onderdrukken dat Bisping straks echt tegen een oude man gaat vechten.

Lionheart
07-10-2016, 13:33
Hoop dat Hendo Bisping er keihard uitslaat net de 1e keer.
Hendo is 1 vd pioniers in het MMA die nu nog meedraait.
Zou een mooi afscheid zijn de belt pakken tijdens je afscheidspartij.

e-type
07-10-2016, 13:42
Heb veel respect voor Hendo, maar met alle klappen van de afgelopen jaren en hoe hij soms voor de camera verschijnt kan ik echt het gevoel niet onderdrukken dat Bisping straks echt tegen een oude man gaat vechten.

'k zag net de stare down en het lijkt wel alsof z'n hele bovenlijf op slot zit joh. Hij loopt erbij als m'n oom die 40jaar stenen heeft lopen sjouwen in de bouw.

Brainthief
07-10-2016, 14:01
Gun het Hendo 100% maar ik zie het niet gebeuren. Ik ben bang dat Hendo gefinished wordt.Bisping gaat daarna zeker de titel afstaan aan de volgende (echte) tegenstander.

YoMarK
07-10-2016, 18:08
'k zag net de stare down en het lijkt wel alsof z'n hele bovenlijf op slot zit joh. Hij loopt erbij als m'n oom die 40jaar stenen heeft lopen sjouwen in de bouw.
Klopt, maar dat is al zo lang als ik me kan herinneren bij Hendo. Op zich ook niet vreemd na pak hem beet 30 jaar aan vechtsport.
Tijdens gevechten lijkt hij er geen last van te hebben(ook al staat hij dan vaak wat stijfjes met z'n rechterhand in de aanslag).

LightHeavyWeight
07-10-2016, 18:29
Tja gunnen, ik gun het altijd de beste en dat zijn ze beiden niet. Zelfs Mousasi, van wie ik vind dat hij momenteel tot de subtop behoort in deze divisie, staat in de pikorde boven deze 2 mannen. Nee ik vind het echt helemaal niks en als Hendo wint is het een belediging van deze divisie. En dat is niet respectloos nar hem toe maar gewoon realistisch, Rijkaard speelt ook niet meer bij Ajax in het 1e.

e-type
07-10-2016, 18:36
Klopt, maar dat is al zo lang als ik me kan herinneren bij Hendo. Op zich ook niet vreemd na pak hem beet 30 jaar aan vechtsport.
Tijdens gevechten lijkt hij er geen last van te hebben(ook al staat hij dan vaak wat stijfjes met z'n rechterhand in de aanslag).

Nja, dat klinkt wel logisch. Het viel me nooit zo op eigenlijk. Voor het gevecht heeft ie natuurlijk een goede warming up gehad, dan zal het allemaal wat flexibeler zijn.

Bromios
07-10-2016, 18:57
Tja gunnen, ik gun het altijd de beste en dat zijn ze beiden niet. Zelfs Mousasi, van wie ik vind dat hij momenteel tot de subtop behoort in deze divisie, staat in de pikorde boven deze 2 mannen. Nee ik vind het echt helemaal niks en als Hendo wint is het een belediging van deze divisie. En dat is niet respectloos nar hem toe maar gewoon realistisch, Rijkaard speelt ook niet meer bij Ajax in het 1e.

Ik denk dat jij net als de meeste mensen Bisping gewoon onderschat. In het aantal gevochten partijen en het aantal gewonnen partijen staat hij bovenaan in het klassement. Vaak kwam hij tegen de absolute top net te kort. Maar die zaten toen wel echt in hun prime. Hij heeft ze allemaal overleefd en nu staat hij aan de top. Mooi toch ? Hard work pays off.

Mousasi mag qua erelijst de veters nog niet strikken van Bisping. Belfort wel maar is over the hill in het post-usada tijdperk.

Brainthief
07-10-2016, 19:16
Erelijst van Mousasi is echt niet minder...

pronk
07-10-2016, 20:46
https://www.youtube.com/watch?v=rxZ3smppiB8

K-1sunstarr
07-10-2016, 21:02
Gun het Hendo 100% maar ik zie het niet gebeuren. Ik ben bang dat Hendo gefinished wordt.Bisping gaat daarna zeker de titel afstaan aan de volgende (echte) tegenstander.Helemaal mee eens

S.B.
08-10-2016, 00:25
Mousasi zou toch ipv Anderson Silva tegen Bisping vechten in februari? Zonde dat hij daar toen vanaf gehaald is.... Hij is in mijn ogen de slechtste match up voor Bisping omdat het vooral een striker is. En eerlijk is eerlijk, daar is Mousasi op dit moment naar mijn mening de beste in bij de middleweights.

Kemal
08-10-2016, 07:58
https://www.youtube.com/watch?v=NloAyCxMCmQ

Kemal
08-10-2016, 07:59
https://www.youtube.com/watch?v=yX0-0Dv7M9U

Kemal
08-10-2016, 07:59
https://www.youtube.com/watch?v=kasWcgTNoBM

Kemal
08-10-2016, 08:11
MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)
Champ Michael Bisping (185) vs. Dan Henderson (184) – for middleweight title
Vitor Belfort (186) vs. Gegard Mousasi (185)
Jimi Manuwa (205) vs. Ovince Saint Preux (205)
Daniel Omielanczuk (239) vs. Stefan Struve (265)
Mirsad Bektic (144) vs. Russell Doane (145)

PRELIMINARY CARD (FS1, 8 p.m. ET)
Iuri Alcantara (136) vs. Brad Pickett (136)
Davey Grant (135) vs. Damian Stasiak (135)
Leon Edwards (169) vs. Albert Tumenov (169)
Marc Diakiese (156) vs. Lukasz Sajewski (156)

PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 7 p.m. ET)
Mike Perry (170) vs. Danny Roberts (170)
Adriano Martins (155) vs. Leonardo Santos (156)

LightHeavyWeight
08-10-2016, 12:33
Ik denk dat jij net als de meeste mensen Bisping gewoon onderschat. In het aantal gevochten partijen en het aantal gewonnen partijen staat hij bovenaan in het klassement. Vaak kwam hij tegen de absolute top net te kort. Maar die zaten toen wel echt in hun prime. Hij heeft ze allemaal overleefd en nu staat hij aan de top. Mooi toch ? Hard work pays off.

Mousasi mag qua erelijst de veters nog niet strikken van Bisping. Belfort wel maar is over the hill in het post-usada tijdperk.

Nee.

Lionheart
08-10-2016, 18:24
Bisping mag wel ff iets meer respect hebben voor Hendo!
Is die kerel zn laatste partij behandel m ff met iets meer flair man. Beetje Conor na lopen doen met je "fuck you".

Hoop dat Hendo m keihard afstraft, zo niet dan zal Jacare of Weidman het doen.

carlo1
08-10-2016, 18:45
Bisping mag wel ff iets meer respect hebben voor Hendo!
Is die kerel zn laatste partij behandel m ff met iets meer flair man. Beetje Conor na lopen doen met je "fuck you".

Hoop dat Hendo m keihard afstraft, zo niet dan zal Jacare of Weidman het doen.

ben ik wel met je eens, maar begrijp bisping ook wel. Hij zei dat hij vorige keer volledig ko geslagen werd, maar niet begreep dat hij die klap erna kreeg. Zei letterlijk door die tweede klap kans te hebben gehad op flink hersenletsel. frustratie zit er wel bij hem

Lionheart
08-10-2016, 19:07
ben ik wel met je eens, maar begrijp bisping ook wel. Hij zei dat hij vorige keer volledig ko geslagen werd, maar niet begreep dat hij die klap erna kreeg. Zei letterlijk door die tweede klap kans te hebben gehad op flink hersenletsel. frustratie zit er wel bij hem

Die tweede klap was toen idd onnodig..

DonMMA
08-10-2016, 19:40
Die tweede klap was toen idd onnodig..

Kijk eens het tweede gevecht met Rockhold. Hij doet het precies hetzelfde dusja......

weks
08-10-2016, 23:31
ik zie dat het event pas vannacht start
ik had verwacht dat t vanwege uk eerder zou zijn
iemand enig idee waarom dat zo is

ChingChong
08-10-2016, 23:50
Zodat het in usa op een normale tijd uitgezonden wordt, dus ppv buys omhoog.

Lionheart
09-10-2016, 00:40
Wel heel verrot voor de vechters om midden id nacht te vechten..

Pr00f
09-10-2016, 00:44
Ja maar aan de andere kant ook niet heel slim want er staan voornamelijk Europese vechters op als ik het goed heb maar geen hond die ernaar kijkt om die tijd.

pronk
09-10-2016, 00:50
Kijk eens het tweede gevecht met Rockhold. Hij doet het precies hetzelfde dusja......

Was niet het zelfde, Bisping was al KO na de eerste klap.

Klassikl
09-10-2016, 04:02
https://us20.chatzy.com/21359094479004

Chat voor de wakkere mixfight vogels!

appelsap
09-10-2016, 07:55
Zaten goede partijen bij. Ben wel benieuwd hoe eenieder de hoofdpartij zou hebben gejureerd...

LightHeavyWeight
09-10-2016, 08:28
Ik kan me wel in de uitslag vinden. Was closer dan ik vooraf gedacht had.

S.B.
09-10-2016, 09:23
Ik vond het echt een fantastisch evenement, de laatste vier partijen waren allemaal top. (de rest heb ik niet gezien haha)

Bromios
09-10-2016, 11:03
Die 2 knockdowns wogen wel zwaar en in de eerste ronde volgt hij het goed op, maar als je pas in de 5e ronde begint aan de wedstrijd dan loop je het risico dat de jury het baletje de andere kant op laat rollen.

1e hendo
2e lastig. Goeie knockdown maar zelf ook 2x aangeslagen en 42-11 sigificant strikes voor Bisping
3e Bisping
4e Bisping
5e close

Overall Bisping. Henderson heeft een goede klap maar doet gewoon te weinig.

Pr00f
09-10-2016, 12:27
Als Hendo z'n worstelen meer had gebruikt had hij het zo kunnen winnen. Aan de andere kant denk ik dat hij totaal niet meer de conditie daarvoor heeft.

Verder super blij voor Mousasi, hopelijk krjigt hij een keer een titel shot snel. Struve ook mooi, kerel begint gewoon nog groter te worden en denk dat er geen heavy weight is die graag met hem naar de grond gaat.

Pr00f
09-10-2016, 12:32
Oja even geteld, bijna 40 stoten binnen 10 seconden nadat Gegard Vitor raakte met die highkick :D

S.B.
09-10-2016, 12:32
Als Hendo z'n worstelen meer had gebruikt had hij het zo kunnen winnen. Aan de andere kant denk ik dat hij totaal niet meer de conditie daarvoor heeft.Verder super blij voor Mousasi, hopelijk krjigt hij een keer een titel shot snel. Struve ook mooi, kerel begint gewoon nog groter te worden en denk dat er geen heavy weight is die graag met hem naar de grond gaat.Stefan deed het goed, al was dit natuurlijk niet echt een tegenstander van formaat. Ik zou wel een rematch willen zien met Travis Browne, al lijkt de UFC het niet zo op rematches te hebben als het nergens om gaat. Laat hem maar tegen Arlovski of Rothwell knokken!

Bromios
09-10-2016, 12:46
Stefan overigens weer niet met de kin op de borst en weer met de handen laag. Ik dacht dat Schreiber gek werd.
De commentatoren maakten nog even een opmerking over de stem van Schreiber. Die hoor je overal bovenuit.

mario the count
09-10-2016, 13:19
Stefan overigens weer niet met de kin op de borst en weer met de handen laag. Ik dacht dat Schreiber gek werd.
De commentatoren maakten nog even een opmerking over de stem van Schreiber. Die hoor je overal bovenuit.Dekking was idd weer gevaarlijk laag. Zijn benen gebruikt hij wel beter, nu zn jab nog wat vaker eruit gooien. Groundgame is niks op aan te merken, mooie submission win.

DonMMA
09-10-2016, 15:12
Had volgens mij ook last van het vechten op een laat tijdstip.

new_world_order
09-10-2016, 15:16
Top Event! Top preformance van Gegard, had Bisbing ook als winnaar. Al denk ik dat je door deze partij toch ziet dat hij tegen de echte top in de divisie te kort komt. Mooie win voor Struve, maar er goed uit zien? z'n stand up is echt belabberd, en ik snap niet hoe na zo lang met een top coach als Hooft aan zn zijde dit nog zo is. Ik denk dat het er gewoon niet in zit. Een tegenstander met iets meer reach en standup intelligentie slaat hem er zo uit.

LightHeavyWeight
09-10-2016, 17:46
Hij lijkt het wel helemaal niet te horen. Bob heeft wel 10x geschreeuwd dat hij met links moest uitkomen maar dat is als ik me niet vergis nul x gebeurd. Iedere leek ziet al dat hij korte combo's moet maken maar hij moet wel enorm onzeker zijn en het niet durven anders heb ik geen verklaring.

Briant
09-10-2016, 22:54
Oja even geteld, bijna 40 stoten binnen 10 seconden nadat Gegard Vitor raakte met die highkick :D

Was mooi, beetje old school vitor belfort trouwens.

my2cents
11-10-2016, 13:03
Waarom wil Mousasi tegen Anderson Silva? Lijkt mij nou niet de partij die hem bij winst een titleshot geeft...

e-type
11-10-2016, 14:37
Waarom wil Mousasi tegen Anderson Silva? Lijkt mij nou niet de partij die hem bij winst een titleshot geeft...

Misschien omdat de rest daarboven al bezet zijn.

mario the count
11-10-2016, 19:04
vanwege de naam gok ik.

Kemal
12-10-2016, 08:38
https://www.youtube.com/watch?v=E21mR_yjGoU

Kemal
14-10-2016, 08:27
https://www.youtube.com/watch?v=kPYu5lxATwA