PDA

View Full Version : Alistair Overeem MMA Champion Tribute



Kemal
09-08-2016, 08:35
https://www.youtube.com/watch?v=h-mf0L9L-CQ

kooivechter
13-08-2016, 14:02
https://www.youtube.com/watch?v=h-mf0L9L-CQ

toffe HL. Wat heeft die man veel gepresteerd zeg. Helemaal als hij de ufc belt wint. Veel te weinig erkenning gekregen deze man

e-type
13-08-2016, 22:06
Zeker mooie HL. Wat een transformaties heeft die gast allemaal doorgemaakt. Mooi dat ie clean ook gewoon weer succesvol is. Al had ik toch stiekem wel Übereem de hele HW weg willen zien vagen. Wat een bruutheid toen.

Minotauro
14-08-2016, 06:38
Hou toch eens op met altijd Overeem verheerlijken. We verafschuwen verboden substanties in vechtsport en veroordelen hier iedereen, behalve onze heilige Alistair Overeem. Deze man heeft gewoon structureel gecheat. Puur vals gespeeld. Hoe kan je alsnog voor zo'n persoon zijn? Niet over een paar maanden, maar over jaren! Mede daardoor staat hij waar hij nu staat. Wees er allemaal trots op. Ik hoop dat Miocic hem KO slaat. Hoe graag ik ook een Nederlandse champ zie. Geen Overeem. Een schande voor de vechtsport, die mede door zijn gecheat de gezondheid van tegenstanders in gevaar heeft gebracht. Stelletje nationalisten hier, typisch Nederlands weer. Laat de leeuw niet in zijn hempie staan

Ralph
15-08-2016, 11:29
Ja, want alle tegenstanders waar Overeem tegen heeft gestaan waren altijd allemaal 100% clean... Dat dopinggebruik zie ik meer als een resultaat van de omgeving (geen / beperkte controle icm topsporters die alles doen binnen de grenzen om te kunnen winnen). Nu is er betere controle en gelden er dus andere grenzen. Alistair is een keer tegen de lamp gelopen, net als een hoop anderen. En er zijn er nog veel meer die ook hebben gebruikt en ermee weg zijn gekomen. Ik ben er ook van overtuigd dat dat ook de gasten zijn die nu het hardst roepen. Wie weet wat Miocic in het verleden allemaal heeft gesnoept? Ik durf iig niet te stellen dat hij puur natuur is en nog nooit wat gebruikt heeft.

Kortom: blijven mooie prestaties van Alistair en ik hoop dat ie er nog een paar mooie achteraan weet te plakken voordat hij ermee stopt!

Bromios
15-08-2016, 11:54
Volgens mij is van zijn volledige lijst van partijen alleen Hunt maar schoon.
De rest is of gepakt of heeft in ieder geval een sterk vermoeden van gebruik.

pronk
15-08-2016, 18:07
Alistair is een keer tegen de lamp gelopen, net als een hoop anderen.

Brock lesnar is ook een keer tegen de lamp gelopen, daarvoor was hij clean ;)
Het verschil tussen veel anderen die gepakt zijn is, dat Ali voorheen te koop liep met paardenvlees en erfelijke eigenschappen (genen) ,drugs free etc, etc
Geef Mino wel gelijk betreft Ali ,alhoewel ik Miocic niet snel zie winnen en in een interview zag dat zijn motivatie niet optimaal is.

MB667
16-08-2016, 00:45
Minotauro was wel atijd schoon?

BIG Lebowski
16-08-2016, 01:07
Hou toch eens op met altijd Overeem verheerlijken. We verafschuwen verboden substanties in vechtsport en veroordelen hier iedereen, behalve onze heilige Alistair Overeem. Deze man heeft gewoon structureel gecheat. Puur vals gespeeld. Hoe kan je alsnog voor zo'n persoon zijn? Niet over een paar maanden, maar over jaren! Mede daardoor staat hij waar hij nu staat. Wees er allemaal trots op. Ik hoop dat Miocic hem KO slaat. Hoe graag ik ook een Nederlandse champ zie. Geen Overeem. Een schande voor de vechtsport, die mede door zijn gecheat de gezondheid van tegenstanders in gevaar heeft gebracht. Stelletje nationalisten hier, typisch Nederlands weer. Laat de leeuw niet in zijn hempie staan

Beste Minotauro, leg me nou eens uit wat ten grondslag ligt aan de haat (Jouw eigen woorden) jegens Ali die je steeds tentoonspreidt. Dat moet meer zijn dan alleen doping-want volgens Nate gebruikt 'iedereen' (En Nate kan het weten). Was jij dan helemaal schoon in jouw hoogtijdagen? Of heeft Ali je een keer pijn gedaan of zoiets? Maak ons deelgenoot van jouw frustratie svp.

Triangleman
16-08-2016, 19:21
Wat ik goed kan begrijpen is dat je niet voor Overeem bent. Wat ik niet goed kan begrijpen is dat je als Nederlander tegen Overeem bent. En zeggen dat het typisch Nederlands is om nationalist te zijn vind ik getuigen van bijzonder weinig culturele kennis. Nederlanders hebben jammer genoeg zeer weinig nationaal gevoel, Minotauro is daar geen uitzondering op. Ja, op het Nederlands elftal zijn we soms trots, maar verder zeiken we ons eigen land liever af dan dat we er iets positiefs over zeggen. Zonde, want we leven immers in het mooiste land ter wereld. En we hebben ook nog eens de beste zwaargewicht van de UFC: Alistair Overeem.

e-type
16-08-2016, 19:32
Minotauro is geen Nederlander.

pronk
16-08-2016, 19:56
En we hebben ook nog eens de beste zwaargewicht van de UFC: Alistair Overeem.

Na Baas Cain velasquez ;)

S.B.
16-08-2016, 20:43
Na Baas Cain velasquez ;)
Denk niet dat ik het daar mee eens ben. Te weinig referentiekader.

pronk
16-08-2016, 21:18
Denk niet dat ik het daar mee eens ben. Te weinig referentiekader.

Voor jou ja , voor mij heeft hij genoeg behaald en laten zien in de ufc dat hij nog steeds de baas is.

Bromios
17-08-2016, 09:36
Wat ik goed kan begrijpen is dat je niet voor Overeem bent. Wat ik niet goed kan begrijpen is dat je als Nederlander tegen Overeem bent. En zeggen dat het typisch Nederlands is om nationalist te zijn vind ik getuigen van bijzonder weinig culturele kennis. Nederlanders hebben jammer genoeg zeer weinig nationaal gevoel, Minotauro is daar geen uitzondering op. Ja, op het Nederlands elftal zijn we soms trots, maar verder zeiken we ons eigen land liever af dan dat we er iets positiefs over zeggen. Zonde, want we leven immers in het mooiste land ter wereld. En we hebben ook nog eens de beste zwaargewicht van de UFC: Alistair Overeem.

Ik snap wel dat iemand ergens tegen is. Ik heb een hekel aan Ajax en lach me dood als ze direct uit de champions league flikkeren omdat die arrogante kut keeper een fout maakt. Ondanks dat het Nederlanders zijn.
Alleen tegen Alistair zijn omdat hij een dopingverleden heeft in een divisie waarin iedereen dat doet (behalve Hunt) is een beetje vreemd.
Maar goed; haat is niet altijd rationeel.

e-type
17-08-2016, 10:31
Ik snap wel dat iemand ergens tegen is. Ik heb een hekel aan Ajax en lach me dood als ze direct uit de champions league flikkeren omdat die arrogante kut keeper een fout maakt. Ondanks dat het Nederlanders zijn.
Alleen tegen Alistair zijn omdat hij een dopingverleden heeft in een divisie waarin iedereen dat doet (behalve Hunt) is een beetje vreemd.
Maar goed; haat is niet altijd rationeel.

Ach joh. Je weet wie het zegt. Die persoon staat hier nou niet direct bekend als een heel stabiele persoonlijkheid.

LightHeavyWeight
17-08-2016, 10:40
Ik snap wel dat iemand ergens tegen is. Ik heb een hekel aan Ajax en lach me dood als ze direct uit de champions league flikkeren omdat die arrogante kut keeper een fout maakt. Ondanks dat het Nederlanders zijn.
Alleen tegen Alistair zijn omdat hij een dopingverleden heeft in een divisie waarin iedereen dat doet (behalve Hunt) is een beetje vreemd.
Maar goed; haat is niet altijd rationeel.

Haat is zeker niet rationeel want je hebt vast voor die arrogante kutkeeper staan juichen tijdens het afgelopen w.k.

Bromios
17-08-2016, 10:59
Haat is zeker niet rationeel want je hebt vast voor die arrogante kutkeeper staan juichen tijdens het afgelopen w.k.
Viel er wat te juichen dan ?

LightHeavyWeight
17-08-2016, 11:02
Viel er wat te juichen dan ?

Ja, we werden 3e.

R.D.N
17-08-2016, 11:11
Gewoon een monster met of zonder doping voor mij is die niks meer of minder.
blijven prestaties en hoop dat ie de UfC titel gaat pakken.

Bromios
17-08-2016, 11:15
Ja, we werden 3e.

Oh ja, omdat die kutkeeper niet fatsoenlijk een penalty kan stoppen.....

LightHeavyWeight
17-08-2016, 11:48
Oh ja, omdat die kutkeeper niet fatsoenlijk een penalty kan stoppen.....

Oke, teveel haat voor me. Totaal geen zin om deze mooie zonnige dag te laten verpesten door narcistisch gedrag.

e-type
17-08-2016, 12:01
Oh ja, omdat die kutkeeper niet fatsoenlijk een penalty kan stoppen.....

Hahaha. Rotterdammer zeker?

Bromios
17-08-2016, 13:22
Oke, teveel haat voor me. Totaal geen zin om deze mooie zonnige dag te laten verpesten door narcistisch gedrag.

Wat maakt mij narcistisch dan ? Dat ik een hekel heb aan de vent die jij op je dekbedhoes heb staan ?
Ik ben geen fan van Cillessen. Geeft toch niet ?

Triangleman
17-08-2016, 15:49
Ik snap wel dat iemand ergens tegen is. Ik heb een hekel aan Ajax en lach me dood als ze direct uit de champions league flikkeren omdat die arrogante kut keeper een fout maakt. Ondanks dat het Nederlanders zijn.
Alleen tegen Alistair zijn omdat hij een dopingverleden heeft in een divisie waarin iedereen dat doet (behalve Hunt) is een beetje vreemd.
Maar goed; haat is niet altijd rationeel.

Ik snap je punt en ik chargeer natuurlijk een beetje, maar de binnenlandse rivaliteit die jij beschrijft vind ik toch echt iets anders. Ajax is waarschijnlijk een directe concurrent van je favoriete club. Dan kun je dan natuurlijk niet helemaal blij mee zijn. Maar Overeem heeft helemaal geen Nederlandse concurrentie. En dan snap ik niet dat je als Nederlandse vechtsportliefhebber Overeem als vechter niet waardeert.

my2cents
17-08-2016, 18:09
Hou toch eens op met altijd Overeem verheerlijken. We verafschuwen verboden substanties in vechtsport en veroordelen hier iedereen, behalve onze heilige Alistair Overeem. Deze man heeft gewoon structureel gecheat. Puur vals gespeeld. Hoe kan je alsnog voor zo'n persoon zijn? Niet over een paar maanden, maar over jaren! Mede daardoor staat hij waar hij nu staat. Wees er allemaal trots op. Ik hoop dat Miocic hem KO slaat. Hoe graag ik ook een Nederlandse champ zie. Geen Overeem. Een schande voor de vechtsport, die mede door zijn gecheat de gezondheid van tegenstanders in gevaar heeft gebracht. Stelletje nationalisten hier, typisch Nederlands weer. Laat de leeuw niet in zijn hempie staan

Iedereen is hier inmiddels wel bekend met jouw Overeem hekel en het wordt nogal vermoeiend.

Lijkt mij overigens niet dat doping gebruik de enige reden is, want dan zou je zo'n beetje aan alle MMA-ers een hekel moeten hebben... Maar goed, je hekel staat genoteerd voor de rest wil volgens mij iedereen hier Alistair hier dolgraag als kampioen zien. Niet alleen voor de man zelf en bijbehorende (legend) status die hij daarmee krijgt, maar ook vooral voor het MMA in Nederland. Jammer dat je dat laatste niet inziet/niet wil inzien..

Op naar de titel verdediging van AO in de Arena/Ziggo Dome zou ik zeggen!!

Minotauro
17-08-2016, 21:35
Stipe gaat hem KO slaan

Jabdealer
17-08-2016, 22:59
Minotauro is geen Nederlander.

Ah, dat verklaart het e.e.a. Als Alistair goud pakt tegen Miocic dan heeft ie op Pride na alles gewonnen. Een ongeëvenaard palmares.

En je weet het he...

http://i.imgur.com/bgw8j4l.jpg

pronk
18-08-2016, 00:02
Ah, dat verklaart het e.e.a. Als Alistair goud pakt tegen Miocic dan heeft ie op Pride na alles gewonnen. Een ongeëvenaard palmares.


Maar pride was wel een van de belangrijkste om erbij te hebben, ufc en pride waren de top mma organisatie destijds.

BIG Lebowski
18-08-2016, 01:13
Stipe gaat hem KO slaan

Goede uitleg op mijn vraag Mina, mijn complimenten. Ik hoop dat je snel over je gepuber heen groeit. Lijkt me niet leuk om te haten.

By the way, heb jij je wel eens afgevraagd hoe groot de potentie voor jou is als Ali wint? Omdat ik jou die potentie van harte gun, hoop ik dat dat Ali wint. Samen met nog 100 andere redenen.

Brainthief
18-08-2016, 15:30
Brock lesnar is ook een keer tegen de lamp gelopen, daarvoor was hij clean ;)
Het verschil tussen veel anderen die gepakt zijn is, dat Ali voorheen te koop liep met paardenvlees en erfelijke eigenschappen (genen) ,drugs free etc, etc
Geef Mino wel gelijk betreft Ali ,alhoewel ik Miocic niet snel zie winnen en in een interview zag dat zijn motivatie niet optimaal is.
Wat moet Ali anders zeggen? "Ik gebruik geen deca want nandrolone is een jaar later nog te traceren, voor de rest natuurlijk testosteron en HGH" . Als je iets ongeoorloofd doet kan je natuurlijk alleen maar ontkennen. Zie Lance Armstrong of dichter bij huis Micheal Boogert. Alle die anderen die gepakt worden hebben ook altijd de slechtste excuses. In de criminaliteit is het niet anders. Maargoed iedereen verdachte Ali net zo als Lance.

pronk
18-08-2016, 17:17
Wat moet Ali anders zeggen? "Ik gebruik geen deca want nandrolone is een jaar later nog te traceren, voor de rest natuurlijk testosteron en HGH" . Als je iets ongeoorloofd doet kan je natuurlijk alleen maar ontkennen. Zie Lance Armstrong of dichter bij huis Micheal Boogert. Alle die anderen die gepakt worden hebben ook altijd de slechtste excuses. In de criminaliteit is het niet anders. Maargoed iedereen verdachte Ali net zo als Lance.

Wat moet Ali anders zeggen lol, ontkennen is anders dan ermee te koop lopen.

Brainthief
18-08-2016, 19:06
Nouja mss nam ie het als een soort geuzennaam achtig iets. Het dope gebruik in MMA was denk ik net als xtc op een houseparty..

pronk
18-08-2016, 20:32
Nouja mss nam ie het als een soort geuzennaam achtig iets. Het dope gebruik in MMA was denk ik net als xtc op een houseparty..

Het begint nu een bestseller te worden..:lol:

Brainthief
18-08-2016, 22:47
Zucht.....

S.B.
19-08-2016, 08:22
Voor jou ja , voor mij heeft hij genoeg behaald en laten zien in de ufc dat hij nog steeds de baas is.

Tot zijn partij op ufc 200 waren zijn laatste partijen 3x JDS, 2X Bigfoot en een loss tegen Werdum. Niet echt een groot referentiekader vind je wel?

pronk
19-08-2016, 13:20
Tot zijn partij op ufc 200 waren zijn laatste partijen 3x JDS, 2X Bigfoot en een loss tegen Werdum. Niet echt een groot referentiekader vind je wel?

Die man vecht vanaf 2008 in de ufc ,na en inactief 2014 en 2 verlies partijen domineerde hij gewoon vreselijk.
zijn laatste partij was tegen Brown die ook tegen Ali stond weet je nog ,dus voor mij zeker een goed referentiekader zeker.

Minotauro
20-08-2016, 01:38
Eerste of tweede ronde TKO voor Miocic

War Stipe!

e-type
21-08-2016, 00:42
Die man vecht vanaf 2008 in de ufc ,na en inactief 2014 en 2 verlies partijen domineerde hij gewoon vreselijk.
zijn laatste partij was tegen Brown die ook tegen Ali stond weet je nog ,dus voor mij zeker een goed referentiekader zeker.

Het is gewoon jammer dat ie zo blessuregevoelig is. 'K Zie 'm graag tegen Overeem in de ArenA voor de belt.
Overeem domineerde Browne trouwens zwaar voordat ie verrast werd.

pronk
21-08-2016, 01:30
Overeem domineerde Browne trouwens zwaar voordat ie verrast werd.

Verrast lol, Brown gaf hem meerdere frontkicks die je vanaf mile ver zag aankomen.

Ali zijn dekking was ver te zoeken hij was gewoon gassed , en respect voor Brown hoe die man zig terug knokte, naar die zware serie stoten en knieen.

LightHeavyWeight
21-08-2016, 10:21
Na dat gevecht dacht ik dat Browne the game ging overnemen. Maar toch niet dus, ging nadien ook veel makkelijker K.O.

e-type
21-08-2016, 20:52
Verrast lol, Brown gaf hem meerdere frontkicks die je vanaf mile ver zag aankomen.

Ali zijn dekking was ver te zoeken hij was gewoon gassed , en respect voor Brown hoe die man zig terug knokte, naar die zware serie stoten en knieen.


jih :whistling:

LightHeavyWeight
22-08-2016, 10:41
Ik vind Wim Hof trouwens de grootste kracht achter zijn huidige succes, je ziet Alistair in de 1e rondes al gecontroleerd ademen. Wim Hof leert de ademhaling zelf te sturen en niet ''automatisch'' te laten aansturen door de hersenen. Mensen die het niet kennen moeten maar even op google zoeken.

pronk
22-08-2016, 12:21
Ik denk ook dat Greg Jackson grotendeels de 'drijfveer' is achter zijn afgelopen success.

mario the count
22-08-2016, 18:21
Ik denk ook dat Greg Jackson grotendeels de 'drijfveer' is achter zijn afgelopen success.
+1. Heel leuk wat Wim Hof doet hoor, en respect voor zijn prestaties. Maar naar mij mening heeft Ali zijn succes te maken met het feit dat hij zelf tactisch erg sterk is en een zeer goede tactische coach aan zijn zijde heeft. De reden dat hij minder snel gassed is dat hij ten eerste heel weinig doet (alles wat hij doet is vrij nuttig, gecontroleerd en goed geplaatst) , en hij heeft veel minder spiermassa( wat gewoon een hoop zuurstof vraagt).

LightHeavyWeight
22-08-2016, 20:27
Ik denk een combo van die aspecten maar het ademhalingsgedeelte is wat mij betreft onderbelicht en ondergewaardeerd.

mario the count
22-08-2016, 21:05
Ik denk een combo van die aspecten maar het ademhalingsgedeelte is wat mij betreft onderbelicht en ondergewaardeerd.

het zou goed kunnen dat het ook een rol speelt hoor, ik heb er weinig ervaring mee dus kan ook niet stellen dat het geen invloed heeft. Overeem voelt zich er in ieder geval wel goed bij.

pronk
01-09-2016, 03:16
https://www.youtube.com/watch?v=V_aOYuTfpRU

https://www.youtube.com/watch?v=DHFymgFWO2o

Minotauro
01-09-2016, 04:17
Sowieso zijn Wim Hof en Greg Jackson grote drijfveren achter het succes van onze Alistair Overeem. Aan de basis van dit succes en de hierop volgende samenwerking met de heer Hof en Jackson, staat zijn grote vriend paardenvlees.

Overeem gaat weer ouderwets KO. Ga hier lekker veel vcash op verdienen

pronk
01-09-2016, 12:04
Wat een tegenstrijdig interview.

Lionheart
01-09-2016, 14:24
Heerlijk kan niet wachten op de partij tegen Miocic volgende week. Wordt een brute KO 1st round voor Ali. En ja dan heeft Nederland toch echt zn eerste UFC kampioen.

SRO
01-09-2016, 14:29
2e!!! Doe bas niet tekort ;-)

SRO
01-09-2016, 14:35
Heel knap wat ie heeft bereikt de afgelopen jaren, maar iets arrogants in z'n houding blijft me toch altijd storen. Dat hele oranjegevoel dat een hoop hebben blijft wat mij betreft uit...

e-type
01-09-2016, 17:20
2e!!! Doe bas niet tekort ;-)

Bas is tenslotte ook nog eens UFC HOF!

Pat82
01-09-2016, 22:54
Bas had die partij alleen nooit mogen winnen. Heeft zowat hele gevecht op zijn rug gelegen.

Justsomebody
10-09-2016, 15:34
heeft er iemand een stream voor vanavond of weet iemand waar FoxSports2 wordt uitgezonden in Rdam...


HET IS LIVE OP FOX SPORTS 4:00 vannacht

e-type
10-09-2016, 15:55
Bas had die partij alleen nooit mogen winnen. Heeft zowat hele gevecht op zijn rug gelegen.

Not that shit again.

kooivechter
11-09-2016, 10:04
Not that shit again.


Bas heeft verdomme terecht gewonnen!

Minotauro
11-09-2016, 12:41
Eerste of tweede ronde TKO voor Miocic

War Stipe!

Don't like to say it... But I told you so ;)

pronk
11-09-2016, 12:59
Magic Mino :)