PDA

View Full Version : Payap Premchai in een belchinezen gevecht



payap
09-08-2016, 22:55
Uit de oude doos een partij (nou ja) uit augustus 1988 van het Thaise fenomeen Payap Premchai. Payap was in de golden era van het MuayThai in Thailand een van de meest gevreesde vechters van Thailand en berucht om zijn trappen. In die tijd stond hij bekend als de hardst trappende Thai. Regelmatig trapte hij tegenstanders gewoon op de dekking uit de partij.

In 1986 werd hij nog vechter van het jaar in Thailand. In de onderstaande partij, die me als naamgenoot toch pijn doet, een partijtje voor belchinezen of het moet een soort WWE zijn geweest met afgesproken verloop.




https://www.youtube.com/watch?v=Xz-7ld8ZZuQ

Kemal
10-08-2016, 08:20
hahaha zelfs Bob "The Beast" Sapp doet het beter :P

BIG Lebowski
13-08-2016, 02:11
Die kick zat er goed op. Dan gaat zelfs een fenomeen neer. Auw!

Jeru
13-08-2016, 15:07
Beetje Marine Bar, maar dan in het groot. Alhoewel Marine Bar meer entertainment biedt ;)

fifi23
14-08-2016, 02:02
De dude in die broek (chinees) neemt het serieus.
De Thai loopt echt te spelen.

Op geen van die links trappen zit echt power en ik geloof dat hij 0 keer geslagen heeft.

RedDawn
14-08-2016, 14:36
De dude in die broek (chinees) neemt het serieus.
De Thai loopt echt te spelen.

Op geen van die links trappen zit echt power en ik geloof dat hij 0 keer geslagen heeft.

Tegenstander is geen geen Chinees, maar een Japanner. Caeser Takeshi, de oprichter van Shootboxing.

Dit "gevecht" vond plaats op een UWF-evenement, een pro-wrestling organisatie. Dit verklaart waarom het een afgesproken partij is.

payap
14-08-2016, 14:45
A thanx Red Dawn. Dat verklaart een hoop.