PDA

View Full Version : Ilias Bulaid Highlights Gemaakt Door Mij



PERFECT KICKBOXING
22-08-2016, 00:21
Beste leden,

Ik heb een tijd lang gewerkt aan een highlights video van Ilias Bulaid. Ik heb een tijdje geleden het mogen posten en het ging erg lekker met de views, ik had er namelijk rond de 20.000 views in een korte tijd. Helaas kreeg ik een copyright strike op de muziek die ik had gebruikt en heb het onlangs opnieuw upgeload met copyright free muziek.

De kwaliteit is zelfs beter dan de originele video's die gebruikt zijn om deze highlights te ontwikkelen en ik verdien er helemaal niks aan. Alle inkomsten gaan naar Enfusion dus het is zeker niet voor commercieel gebruik. Wat ik wel zou waarderen is thumbs up, reacties en nieuwe abonnees voor de volgende highlights video van Mohammed Jaraya.

Met vriendelijke groeten,

PERFECT KICKBOXING


https://www.youtube.com/watch?v=V1jCh2cqK8M

https://www.youtube.com/watch?v=V1jCh2cqK8M

Kemal
22-08-2016, 08:41
Ziet er goed uit!

e-type
22-08-2016, 10:26
Hele mooie HL zeg. Nou is Bulaid natuurlijk een dankbaar onderwerp.

Jammer dat je je inkomsten aan Enfusion moet afdragen trouwens.

PERFECT KICKBOXING
22-08-2016, 14:31
Bedankt voor de comments heren! Ik heb een gesprek gehad met Enfusion en het zijn hele aardige mensen en het is niet zo erg hoor. Misschien dat ik ze kan overhalen om voor mij een uitzondering te maken in de toekomst. In dit video was het heel lang zoeken naar royalty free muziek en ik vind de muziek ook er perfect bij passen, maar daar hoef ik dus voortaan geen rekening mee te houden aangezien ik toch er niets mee verdien.

Verder ben ik bezig met die van Mohammed Jaraya aangezien ze gigantisch grote talenten zijn en nog erg jong. Misschien nadat ik klaar ben met de jongeren dat ik wat ouderen doe zoals Peter Aerts, Semmy Schilt, Mosab Amrani etc.. Er zijn genoeg kickboxers die geen mooie highlights hebben gekregen in tegenstelling tot andere sporters in andere sporten.

Heb trouwens wel al 2 copyright strikes gekregen en bij een 3e ben ik levenslang verbannen van YouTube, dus als iemand tips daarvoor heeft zijn ze welkom!

mrtweakbox
22-08-2016, 21:41
Nice man, vette HL! Ik weet niet hoe snel je een reactie voor een copyright strike krijgt maar als dat heel snel gaat na het uploaden omdat het allemaal automatisch gaat dan zou je de video eerst onder een nieuw account kunnen uploaden, kijken wat er gebeurt en als het goed gaat hem daar deleten en dan alsnog onder je eigen account uploaden.

Jaraya is mijn favoriete vechter van het moment en heeft al flink wat spectaculaire partijen op z'n naam staan dus kom maar door! Misschien is het ook wel leuk om een normale en een XL versie te doen; dus eentje van een minuut of 2-3 met alleen de verste momenten en eentje xl waar je wat meer de tijd hebt zoals hier boven.

Voor allebei geldt: ik verzin het maar van de zijlijn, sowieso vet dat je dit maakt

Eindbaas
23-08-2016, 17:07
Ziet er goed uit!

e-type
23-08-2016, 17:30
Vimeo doet niet zo moeilijk, geloof ik.

PERFECT KICKBOXING
23-08-2016, 23:09
Nogmaals bedankt voor de bemoedigende reacties en tips!

Helaas kan de copyright owner het elk moment striken en dan is het game over of je moet echt om toestemming vragen voor elke clip die je gebruikt wat ook haast onmogelijk is. Uploaden op een andere kanaal is dus niet echt handig jammer genoeg aangezien ze het alsnog over jaren kunnen striken.

En ik voel je helemaal als je begint over een ''normale versie'' en een ''XL'' versie hahaha. Deze highlights werd een beetje te lang en ik kon moeilijk kiezen welke stukjes ik zou weghalen en welke ik erin zou laten. Momenteel kan ik dat een stuk beter etc. dus moet het wel wat korter kunnen met Mohammed Jaraya en de andere highlights.

Wat ik zelf trouwens altijd irritant vond aan andere highlights is simpelweg dat ze slecht waren of dat ze wel matig waren maar dat de kwaliteit weer verdomd slecht was en/of een slecht liedje. Soms zit er ook geen diepgang in en lijkt het alsof ze maar de stoten die uitgedeeld zijn erin gooien met een liedje en klaar roepen. Hoop dat iedereen deze en de toekomstige video's wel kwalitatief goed vinden!

de Stiep
25-08-2016, 17:52
Echt gaaf. Reps man

Glen
25-08-2016, 20:45
Bedankt voor de comments heren! Ik heb een gesprek gehad met Enfusion en het zijn hele aardige mensen en het is niet zo erg hoor. Misschien dat ik ze kan overhalen om voor mij een uitzondering te maken in de toekomst. In dit video was het heel lang zoeken naar royalty free muziek en ik vind de muziek ook er perfect bij passen, maar daar hoef ik dus voortaan geen rekening mee te houden aangezien ik toch er niets mee verdien.

Verder ben ik bezig met die van Mohammed Jaraya aangezien ze gigantisch grote talenten zijn en nog erg jong. Misschien nadat ik klaar ben met de jongeren dat ik wat ouderen doe zoals Peter Aerts, Semmy Schilt, Mosab Amrani etc.. Er zijn genoeg kickboxers die geen mooie highlights hebben gekregen in tegenstelling tot andere sporters in andere sporten.

Heb trouwens wel al 2 copyright strikes gekregen en bij een 3e ben ik levenslang verbannen van YouTube, dus als iemand tips daarvoor heeft zijn ze welkom!

'Creative Commons' aanzetten bij instellingen op je Youtube kanaal.
Je 'deelt' dan met de rechthebbende, werkt perfect!!

PERFECT KICKBOXING
25-08-2016, 23:04
'Creative Commons' aanzetten bij instellingen op je Youtube kanaal.
Je 'deelt' dan met de rechthebbende, werkt perfect!!

Je bedoelt bij de individuele video en dan bij ''Geavanceerde instellingen''? Of bedoel je iets anders. Bij die highlights kan het trouwens niet bij ''Geavanceerde instellingen'', daar kan ik niets klikken en staat het gewoon op ''Standaard YouTube-licentie''.

Denk trouwens dat het sowieso niet kan aangezien Enfusion hun video's niet onder CC heeft upgeload, maar misschien dat je mij kan ophelderen hierover.