PDA

View Full Version : Best of Stipe Miocic - Highlights of the Champion



Minotauro
07-09-2016, 13:43
https://www.youtube.com/watch?v=CCJpIW3qtiE

e-type
07-09-2016, 14:51
Vette HL. 'k heb 'm naar Overeem gemaild, misschien heeft ie er nog wat aan. Wel erg kort dag, maar je weet nooit!

Minotauro
07-09-2016, 15:07
Haha nice! Denk dat de partij nu gecanceled wordt. Denk dat het niet slim is dat je dit naar Alistair hebt gemaild! Kijk je ook in Amersfoort in de bioscoop? Ik heb een Kroatië shirtje aan!

Pat82
07-09-2016, 15:53
Die Miocic praat alsof hij al hersenbeschadiging heeft. Dat binnensmonds gemompel van hem is echt vreselijk. Gaat vast niet beter worden na dit weekend.

Minotauro
07-09-2016, 17:28
Ohja, want dat gemompel is belangrijker dan zijn skills in de ring. Wat een Albert Verlinden commentaar man

Triangleman
07-09-2016, 18:52
Goede vechter hoor, 90% vh filmje op de kop van Nelson, maar goed dat is bij veel highlights zo ;)
De timing van het filmpje lijkt overigens wel haat te verraden, maar daar zal ik wel naast zitten aangezien het gepost is door Minotauro....

e-type
07-09-2016, 18:57
Haha nice! Denk dat de partij nu gecanceled wordt. Denk dat het niet slim is dat je dit naar Alistair hebt gemaild! Kijk je ook in Amersfoort in de bioscoop? Ik heb een Kroatië shirtje aan!waarom een Kroatie shirt? Stipe is Amerikaan hoor. Sterker nog, voor UFC Zagreb was ie nog nooit in Kroatie geweest, lol. Maar dat wist je vast, aangezien je matties bent met de aangetrouwde neef van de buurman van de fokker van de pitbull van Stipe.

LightHeavyWeight
07-09-2016, 19:34
waarom een Kroatie shirt? Stipe is Amerikaan hoor. Sterker nog, voor UFC Zagreb was ie nog nooit in Kroatie geweest, lol. Maar dat wist je vast, aangezien je matties bent met de aangetrouwde neef van de buurman van de fokker van de pitbull van Stipe.

Hahahha

Pat82
07-09-2016, 21:23
Ohja, want dat gemompel is belangrijker dan zijn skills in de ring. Wat een Albert Verlinden commentaar man

Nou ja, het irriteert me idd wel ja. En ik maak me dus wat zorgen om hem. Bij Ali begon het ook met spraakproblemen.

Klassikl
07-09-2016, 23:35
Miocic heeft wel echt grote stappen gezet. Toffe vechter. Bijna jammer dat hij zaterdagnacht gaat verliezen ;)

Minotauro
08-09-2016, 10:16
Lightheavyweight en e-type, waarom gaan jullie niet een keer daten samen?

e-type
08-09-2016, 10:59
Lightheavyweight en e-type, waarom gaan jullie niet een keer daten samen?

Waarom? Vind je dat een opwindend idee? Sorry, 'k ga niet mee met jouw fetish.