PDA

View Full Version : Overeem (Spoiler)



stamang
11-09-2016, 07:36
Erg jammer! Maar terecht ..het is Overeem onwaardig om zo weg te rennen van het gevecht. En dan nog te pretenderen dat Miocic getapped had...SMH

Was jij het gevecht aangegaan, had hij waarschijnlijk gewonnen! Zeker na de down!

gieloe
11-09-2016, 07:56
Hij heeft een kippenhart

Minotauro
11-09-2016, 08:16
Toch had ik het weer goed voorspeld :)

RedDawn
11-09-2016, 08:29
Runnareem.

Jammer. Leek even of hij die guillotine choke te pakken had.

Minotauro
11-09-2016, 08:34
Overeem is geen echte winnaar. Leuk dat lange lijstje, maar de meeste successes zijn tijdens zijn cheatperiodes geweest. AND STILL! ook lekker veel vcash en geld op unibet gevangen! lekker hoor

Triangleman
11-09-2016, 08:36
Jammer, scheelde idd niet veel. Overeem leek idd te bang voor alles wat de wedstrijd zou kunnen beëindigen in zijn nadeel. Paar halve stoten vond hij al niet lekker.

Jammer idd dat hij over dat tappen begon, maar hij gaf wel toe dat hij op de beelden niets zag, dus dat is hem vergeven. Volgens mij had hij gedroomd toen hij out was dat Miocic getapt had ;)

Maar met zo'n stand-up achtergrond (mooi bevestigd door de docu vooraf) had ik hem liever na een brawl zien gaan dan zo....

Naj85
11-09-2016, 14:04
Overeem kon hem pakken vind ik. Als hij er meer achteraan was gegaan nadat Miocic op de grond was geslagen, hij heeft gruwelijke power. Ben zeer teleurgesteld, sinds 2012 gewacht op deze kans. Volgende keer beter. En dat rennen is idd een rare tactiek geweest

Brainthief
11-09-2016, 14:10
Overeem is geen echte winnaar. Leuk dat lange lijstje, maar de meeste successes zijn tijdens zijn cheatperiodes geweest. AND STILL! ook lekker veel vcash en geld op unibet gevangen! lekker hoor

Nou zijn laatste potten waren toch 2 oud UFC champs.
Alistair is echt wel een grote vis. Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Miocic had net zo goed kunnen verliezen maar vandaag dus niet.

Brainthief
11-09-2016, 14:12
Hij heeft een kippenhart

Mja hij met een kippenhart staat wel tegenover de champ in een kooi om te knokken.
Does not compute.

e-type
11-09-2016, 14:32
Mja hij met een kippenhart staat wel tegenover de champ in een kooi om te knokken.
Does not compute.

x2. En dat al bijna 20 jaar. Godver, mensen die dit vanachter hun keyboard zeggen...die staan elke dag bij de Vomar oude mannetjes van hun fiets te rossen.

Minotauro
11-09-2016, 14:35
Waar zijn al die mensen die mij de afgelopen maand aanvielen omdat ik Stipe voorspelde????

Guytje
11-09-2016, 14:55
Kippenhart?? Of je verstand gebruiken ?? Partij kon evengoed naar Overeem gegaan zijn.. Niet dat ie hem niet aankan toch die Miocic.
Spijtig wel dat ie niet de tijd nam om de beelden eerst te bekijken en dan commentaar te geven. Maar ik snap het wel, je zit in die partij en denkt dat je het beet hebt. Dan wat pletsen op je hersenen. Dan ben je niet heel helder na de partij. Hopelijk krijgt ie nog een kans om z'n rijtje vol te maken. UFC titel moet er gewoon bij voor Overeem.

mario the count
11-09-2016, 15:08
UFC titel wordt steeds moeilijker. Hij zal eerst weer een paar winst moeten hebben, en dat rennen moet echt ophouden, daar verliest hij fans mee.

pronk
11-09-2016, 15:17
Hij heeft een kippenhart

Het is geen knokker idd , en men heeft het over de guillotine choke , maar mogen van geluk spreken dat de highkick van Stipe er niet opzat dan was einde excuses zoeken.

Triangleman
11-09-2016, 15:24
Waar zijn al die mensen die mij de afgelopen maand aanvielen omdat ik Stipe voorspelde????

Ik denk dat niemand je aanviel omdat je Stipe voorspelde, maar omdat je min sprak over zijn tegenstander. Zo heb ik niemand hier horen praten over Stipe. Stipe is een krijger, gun het hem zeer.

Je gedrag nu ook weer, overal beetje poken, haha. Al vind ik dat na na na na na wel old school, maar dan letterlijk.

Menno
11-09-2016, 15:28
Je hebt geen kippenhart als je zo lang op dit niveau vecht, Alistair vecht tegen iedereen. Hij doet het gewoon niet goed tegen types als Miocic die veel druk geven en goed kunnen incasseren. Daarnaast leek hij mentaal de wedstrijd al verloren te hebben voordat hij begon en na de mislukte choke nog minder zelfvertrouwen te hebben. Alistair is al vaker heel sterk teruggekomen na zware verliespartijen en dat is juist een teken van moed.

Triangleman
11-09-2016, 15:31
Het is geen knokker idd , en men heeft het over de guillotine choke , maar mogen van geluk spreken dat de highkick van Stipe er niet opzat dan was einde excuses zoeken.

Ja, en al die andere stoten die mis waren van beide kanten....wat een commentaar weer. Iedereen zag toch wel dat het even spannend was op dat moment?

Maar ben het met je eens dat ie weinig warrior skills heeft laten zien. Iets dat hij vroeger imo zeker had (zag je wel weer in de docu, tegen Rua bijvoorbeeld). Denk dat er post testo en zoveel ko's later toch angst in is geslopen waar hij tegen vecht door een hele nieuwe strategie te gebruiken. Dat ziet er soms weinig heldhaftig (eufemisme) uit.

e-type
11-09-2016, 15:49
Ja, en al die andere stoten die mis waren van beide kanten....wat een commentaar weer. Iedereen zag toch wel dat het even spannend was op dat moment?Maar ben het met je eens dat ie weinig warrior skills heeft laten zien. Iets dat hij vroeger imo zeker had (zag je wel weer in de docu, tegen Rua bijvoorbeeld). Denk dat er post testo en zoveel ko's later toch angst in is geslopen waar hij tegen vecht door een hele nieuwe strategie te gebruiken. Dat ziet er soms weinig heldhaftig (eufemisme) uit.Werdum Browne dan, die liepen een groot gedeelte ook alleen maar een beetje te hupsen. HW is gewoon tricky met al die kracht.

pronk
11-09-2016, 15:52
Ja, en al die andere stoten die mis waren van beide kanten....wat een commentaar weer. Iedereen zag toch wel dat het even spannend was op dat moment?


Idd wat een commentaar van de fanbase, excuus is nergens voor nodig geef Stipe gewoon de credit die hij verdiend en get over it.

cornelus
11-09-2016, 15:57
Je hebt geen kippenhart als je zo lang op dit niveau vecht, Alistair vecht tegen iedereen. Hij doet het gewoon niet goed tegen types als Miocic die veel druk geven en goed kunnen incasseren. Daarnaast leek hij mentaal de wedstrijd al verloren te hebben voordat hij begon en na de mislukte choke nog minder zelfvertrouwen te hebben. Alistair is al vaker heel sterk teruggekomen na zware verliespartijen en dat is juist een teken van moed.

Vind ik ook... hij kent zijn eigen zwakheden vast ook wel.

Alleen wel erg jammer dat nu eindelijk na vijf jaar het moment dan weer daar is, hij praktisch vrijwillig in zijn eigen valkuilen gaat stappen.

(damn! :()

e-type
11-09-2016, 16:21
Idd wat een commentaar van de fanbase, excuus is nergens voor nodig geef Stipe gewoon de credit die hij verdiend en get over it.ok, minotauro. (gebruik toch gewoon 1 account joh)

pronk
11-09-2016, 16:47
ok, minotauro. (gebruik toch gewoon 1 account joh)

Haha die heb ik nog niet eerder gehoord.

Triangleman
11-09-2016, 17:13
Idd wat een commentaar van de fanbase, excuus is nergens voor nodig geef Stipe gewoon de credit die hij verdiend en get over it.

Die credits geef ik hem dus net, maar ik weet niet of nog een keer lezen zal helpen. Dat het close was ben je toch ook met me eens?

pronk
11-09-2016, 17:54
Die credits geef ik hem dus net, maar ik weet niet of nog een keer lezen zal helpen. Dat het close was ben je toch ook met me eens?

Als je had gelezen had je eruit kunnen halen dat ik niet enkel op jou doelde maar in het algemeen, ik ben iedergeval tevreden met de uitslag.
close gevecht ?? ligt eraan hoe je het bekijkt ,ik vond JDS vs Stipe close.

LightHeavyWeight
11-09-2016, 18:00
Met een knock down tegen en een guillotine die vervolgens mislukt omdat Overeem hem te gehaast inzette is het natuurlijk wel erg close geweest. Iedereen zijn mening maar soms hoeft er niet gediscussieerd te worden omdat het wel duidelijk is. We gaan hier ook niet discussiëren of een banaan wel echt geel is omdat er toevallig één kleurenblinde meepraat.

pronk
11-09-2016, 18:07
Er is idd geen discussie mogenlijk over de uitslag, gelukkig anders hadden we nog meer oogkleppen.

Minotauro
11-09-2016, 21:23
Het is wel opvallend stil na deze glanzende overwinning van Miocic. Hoe groot de mensen ook praatten afgelopen week hier op het forum, zo stil zijn ze vandaag. Felicitatie of complimentje mag best wel

Triangleman
11-09-2016, 23:08
Met een knock down tegen en een guillotine die vervolgens mislukt omdat Overeem hem te gehaast inzette is het natuurlijk wel erg close geweest. Iedereen zijn mening maar soms hoeft er niet gediscussieerd te worden omdat het wel duidelijk is. We gaan hier ook niet discussiëren of een banaan wel echt geel is omdat er toevallig één kleurenblinde meepraat.

Hahaha, point taken. Soms heb je het idee dat je mensen dingen wil uitleggen, omdat je denkt dat ze vatbaar zijn voor argumenten....

pronk
11-09-2016, 23:20
Het is wel opvallend stil na deze glanzende overwinning van Miocic. Hoe groot de mensen ook praatten afgelopen week hier op het forum, zo stil zijn ze vandaag. Felicitatie of complimentje mag best wel

Het zijn de echte sportliefhebbers he ;)

Klassikl
11-09-2016, 23:20
Het is wel opvallend stil na deze glanzende overwinning van Miocic. Hoe groot de mensen ook praatten afgelopen week hier op het forum, zo stil zijn ze vandaag. Felicitatie of complimentje mag best wel

Naar jou of Miocic? Want ik zou niet inzien waarom jij de complimenten offelicitaties voor de overwinning zou moeten krijgen. Of heb jij stiekem gisternacht van Overeem gewonnen in Cleveland? Maar leuk dat jou favoriet gister de overwinning heeft behaald. Goed gedaan van je, dat jij ervoor hebt gezorgd dat hij heeft kunnen winnen. Ik ben in ieder geval heel erg onder de indruk van je geniale inzichten.

BIG Lebowski
11-09-2016, 23:36
Eindelijk een Nederlander een UFC titelgevecht. En dan zo'n discussie over kippenhart, wegrennen etc. Zowel Miocic als Overeem verdienen een enorm compliment voor moed, trainingsarbeid en techniek. Ik heb oprecht te doen met diegenen die niet in staat zijn om respect te tonen voor eenieder die in de ring stapt. Zeker op dit niveau. Allebei toppers!

Brainthief
11-09-2016, 23:41
Hee guys Ajax heeft eindelijk gewonnen vandaag. WAAR ZIJN DE FELICITATIES EN COMPLIMENTEN!?!? Bij voorbaat dank.

Minotauro
11-09-2016, 23:53
Gefelicireerd brain! Eerste thuisoverwinning dit seizoen. Chapeau! Heeft wat gekost, maar dan heb je ook wat. Nog steeds vijf punten onder Feyenoord

BIG Lebowski
12-09-2016, 00:05
Lijkt me toch echt beter dat je stopt met masturberen Mina. Je gaat zelfs taalfouten maken. Dat is het begin van het einde, dan kunnen we MF beter sluiten.

Lionheart
12-09-2016, 01:28
Kippenhart?? Haha wtf! Deze gast staat al 20 jaar in de ring/ kooi. Verder zie ik weinig Nederlanders Ali dit nu nadoen wat betreft een titelgevecht in de UFC. Ik denk dat wij nog heel lang mogen wachten voor een Nederlander een titelshot krijgt..

Mous misschien, maar daarmee is t ook gezegd.

Minotauro
12-09-2016, 01:31
En dan ook nog dat gehuil in het interview na de partij over het getap wat niet is gebeurd. Stond even flink voor lul toen de herhalingen werden geshowt. Slecht verliezer helaas. Waarom rende hij constant weg overigens? Nog nooit zo extreem gezien in een mma partij

Willem033
12-09-2016, 04:13
Forum broeders, ik heb die minotaura op ignore staan, gelieve niet quoten anders krijg ik nog steeds haar posts te lezen.

LightHeavyWeight
12-09-2016, 09:04
Ik ook.

ChingChong
12-09-2016, 09:40
Minotauro vanwaar die haat? Heb ik iets gemist?

Robvandee
12-09-2016, 12:39
Wereldkampioen !!

Alistair wint in de eerste ronde na een mooie linkerhoek door verwurging op Miocic....

Wat natuurlijk had gekund, hij stond er wel als uitdager van de HW wereldkampioen

So close is naar mijn mening de TOP 5 van de HW divisie

Helaas was Miocic de betere die avond

Hopelijk heeft Alistair de veerkracht om zich nog 1 jaar te focussen en dan kan hij nog voor een verassing gaan zorgen

pronk
12-09-2016, 12:52
Minotauro vanwaar die haat? Heb ik iets gemist?

Er zit ook haat in aantal slechte verliezers hier , niet allemaal maar wel wat.

Brainthief
12-09-2016, 12:56
Gefelicireerd brain! Eerste thuisoverwinning dit seizoen. Chapeau! Heeft wat gekost, maar dan heb je ook wat. Nog steeds vijf punten onder Feyenoord
Als ik er om moet vragen telt het niet.....

Minotauro
12-09-2016, 13:55
Er zit ook haat in aantal slechte verliezers hier , niet allemaal maar wel wat.

Dit forum zit bijna helemaal vol met slechte verliezers! Alleen maar verwijten en zogenaamde kwetsende opmerkingen jegens mij. Poesjes achter het toetsenboard. Allemaal poesjes. T15, willem, lightheavyweight, big lebowski enz. Maar het maakt niet uit. De frustratie die ze hebben en die ze onmogelijk kunnen versterken met argumenten die eegens op slaan, maken het lachwekkend. Me een meisje noemen bijv hahahah, geweldig man. Mina, zij, haar, echt lachwekkend. Achter jullie toetsenboard

Minotauro
12-09-2016, 13:56
https://youtu.be/oRGAMWlCjAc

Klassikl
12-09-2016, 15:27
Een slechte winnaar. Dat is pas triest.

Minotauro
12-09-2016, 16:15
Vind je? Eerst vanwege je mening wekenlang aangevallen worden en vervolgens als je gelijk hebt geen felicitatie niks. Droeftoeters

Pernik
12-09-2016, 16:20
Forum broeders, ik heb die minotaura op ignore staan, gelieve niet quoten anders krijg ik nog steeds haar posts te lezen.

Hoe ignore je, wil me daar graag bij aansluiten, dat zielige geneuzel heb ik allemaal geen zin in.

pronk
12-09-2016, 17:08
Dit forum zit bijna helemaal vol met slechte verliezers! Alleen maar verwijten en zogenaamde kwetsende opmerkingen jegens mij. Poesjes achter het toetsenboard. Allemaal poesjes. T15, willem, lightheavyweight, big lebowski enz. Maar het maakt niet uit. De frustratie die ze hebben en die ze onmogelijk kunnen versterken met argumenten die eegens op slaan, maken het lachwekkend. Me een meisje noemen bijv hahahah, geweldig man. Mina, zij, haar, echt lachwekkend. Achter jullie toetsenboard

Ach er is een ignore campagne bezig nu ,dus zal wel rustig worden zegt eigenlijk genoeg over de frustratie waar men niet mee kan omgaan.

e-type
12-09-2016, 17:15
Hoe ignore je, wil me daar graag bij aansluiten, dat zielige geneuzel heb ik allemaal geen zin in.

Op de gebruikersnaam klikken en dan kiezen "toevoegen aan ignorelijst".
Kan niet op mobiele site trouwens.

Triangleman
12-09-2016, 17:16
Dit forum zit bijna helemaal vol met slechte verliezers! Alleen maar verwijten en zogenaamde kwetsende opmerkingen jegens mij. Poesjes achter het toetsenboard. Allemaal poesjes. T15, willem, lightheavyweight, big lebowski enz. Maar het maakt niet uit. De frustratie die ze hebben en die ze onmogelijk kunnen versterken met argumenten die eegens op slaan, maken het lachwekkend. Me een meisje noemen bijv hahahah, geweldig man. Mina, zij, haar, echt lachwekkend. Achter jullie toetsenboard

Ik zie in bovengenoemden niet de overeenkomst dat ze slechte verliezers zijn, maar jou een frikandel vinden

Minotauro
12-09-2016, 17:26
Ach, die mensen maken het voor mij ook een stuk leuker. Maar het is zo ook wel leuk geweest. Weinig sportiviteit en respect te vinden onder Nederlanders! Jammer dat jullie droom in duigen is gevallen. Meen ik oprecht, maar dat is sport. Wel grappig dat niemand naar me toe is gekomen in Amersfoort zaterdag. Heb mezelf duidelijk beschreven en gezegd wat ik aan zou doen :(

mario the count
12-09-2016, 18:56
Ach, die mensen maken het voor mij ook een stuk leuker. Maar het is zo ook wel leuk geweest. Weinig sportiviteit en respect te vinden onder Nederlanders! Jammer dat jullie droom in duigen is gevallen. Meen ik oprecht, maar dat is sport. Wel grappig dat niemand naar me toe is gekomen in Amersfoort zaterdag. Heb mezelf duidelijk beschreven en gezegd wat ik aan zou doen :(

Het voelde toch wat ongemakkelijk om naar iemand toe te lopen met een dildo tussen zn billen en een bal in zn mond, anders was iemand echt wel effe naar je toe gelopen.

e-type
12-09-2016, 19:41
Het voelde toch wat ongemakkelijk om naar iemand toe te lopen met een dildo tussen zn billen en een bal in zn mond, anders was iemand echt wel effe naar je toe gelopen.


hahahaha, reps

pronk
12-09-2016, 19:57
Somebody is butthurt!

BIG Lebowski
12-09-2016, 23:09
Inderdaad. Jij en Mina zouden toch wat voorzichtiger moeten doen met elkaar. Mina gaat zelfs taalfauten maken, dat kunnen we niet gebruiken.

Zeg Pronk, als ik het zo inschat, dan ben jij ook erg blij dat Overeem verloren heeft. Klopt deze inschatting een beetje?

T15Boxing
12-09-2016, 23:40
Ach, die mensen maken het voor mij ook een stuk leuker. Maar het is zo ook wel leuk geweest. Weinig sportiviteit en respect te vinden onder Nederlanders! Jammer dat jullie droom in duigen is gevallen. Meen ik oprecht, maar dat is sport. Wel grappig dat niemand naar me toe is gekomen in Amersfoort zaterdag. Heb mezelf duidelijk beschreven en gezegd wat ik aan zou doen :(

Wie is er nu de dorpsgek Mina:lol: Je eigen woorden achtervolgen je ironisch genoeg, gefaalde abortus dat je bent.

Zoals Triangleman zegt, het gaat er niet om wie er gelijk heeft over wie er won ik vind Stipe namelijk een geweldige vechter en vent, maar dat jij zo ziellig bent dat je denkt dat twee voorspellingen waarin beide winnaars overigens favorieten waren met de bookies, je een of ander genie maken en dat je daar validatie voor nodig hebt is tragisch.

pronk
12-09-2016, 23:54
Inderdaad. Jij en Mina zouden toch wat voorzichtiger moeten doen met elkaar. Mina gaat zelfs taalfauten maken, dat kunnen we niet gebruiken.

Zeg Pronk, als ik het zo inschat, dan ben jij ook erg blij dat Overeem verloren heeft. Klopt deze inschatting een beetje?

Oke nog steeds Butthurt , gaat niet zo goed met je he, na het verlies van Ali.

Minotauro
13-09-2016, 01:46
Hahaha mooi dit man. Geld gewonnen, gebasht worden door een heel forum en weer gelijk hebben. Partij net nog even terug gekeken. Keiharde KO hoor. Ali the GOAT lag te slapen. Meer meters gerend dan slagen uitgedeeld. Ik ga lekker een Pride dvdtje opzetten met Fedor op de card. Eens naar de echte GOAT kijken. Nooit zien rennen overigens

Minotauro
13-09-2016, 01:48
Het voelde toch wat ongemakkelijk om naar iemand toe te lopen met een dildo tussen zn billen en een bal in zn mond, anders was iemand echt wel effe naar je toe gelopen.

Ik denk dat jij op teveel foute feestjes en parenclubs komt. Wie ben jij eigenlijk ineens? Meeloper. Waarom pijpen jullie elkaar allemaal niet even? Of trekken jullie elkaar af op een paar Overeem highlights?

T15Boxing
13-09-2016, 02:05
Nooit zien rennen overigens

https://media.giphy.com/media/R4h20sO0vucX6/giphy.gif

e-type
13-09-2016, 08:35
Wow Minitauro, 'k geloof dat iedereen hier het wel eens is dat jij issues hebt (vandaar de vele ignores op jouw account), maar met je laatste post laat je je wel erg kennen zeg. Nogmaals, je wordt niet gebasht (jouw woorden) om het verlies van Alistair (jammer, maar de wereld is niet vergaan ofzo), maar meer om je persoonlijkheid. En in je laatste post laat je zien dat je je dan toch weer uit laat lokken. Jammer man, 'the joke is on you', al zal jij anders denken.
BTW. Reageren op mij hoeft niet, want je staat vanaf nu ook bij mij op ignore. Vanaf nu zal je via Pronk-account moeten communiceren.

pronk
13-09-2016, 11:55
Pronk-account moeten communiceren.

Dude je mag mij ook best op de ignore lijst van je zetten,ik heb absoluut geen probleem als team-butthurt me daaraan toevoegd.

Minotauro
13-09-2016, 13:20
Team butthurt hahaha

Die van Fedor is wel even iets heeeeel anders dan Overeem. Wat een vergelijking weer. Fedor staat daar te wankelen en dit is nadat hij al met pensioen is geweest. Overeem rende zonder echt geraakt te zijn, plus Overeem was op deze stoten als een boom achterover gevallen. Wat een zwakke vergelijking

e-type
13-09-2016, 13:51
Dude je mag mij ook best op de ignore lijst van je zetten,ik heb absoluut geen probleem als team-butthurt me daaraan toevoegd.

Waarom?

pronk
13-09-2016, 14:12
Waarom?

Als je er toch vanuit gaat dat ik Minotauro ben waarom blok je mij niet??

e-type
13-09-2016, 14:43
Ow ok, daarom.

BB
13-09-2016, 15:45
Met een knock down tegen en een guillotine die vervolgens mislukt omdat Overeem hem te gehaast inzette is het natuurlijk wel erg close geweest. Iedereen zijn mening maar soms hoeft er niet gediscussieerd te worden omdat het wel duidelijk is. We gaan hier ook niet discussiëren of een banaan wel echt geel is omdat er toevallig één kleurenblinde meepraat.
You must spread some Reputation around before giving it to LightHeavyWeight again.. Lol

hypergiant
13-09-2016, 16:02
Minotauro aka Pronk aka T15 aka Petrosyan 188. "julie" geven deze forum een hele andere dimensie, vooral als 'jullie' onderling op elkaar gaan reageren.

Er is nog eentje, maar zijn personage is minder 'controversieel' om hem meteen te blasten.

pronk
13-09-2016, 16:17
Team butthurt hahaha

Die van Fedor is wel even iets heeeeel anders dan Overeem. Wat een vergelijking weer. Fedor staat daar te wankelen en dit is nadat hij al met pensioen is geweest. Overeem rende zonder echt geraakt te zijn, plus Overeem was op deze stoten als een boom achterover gevallen. Wat een zwakke vergelijking

Overeem was grotendeels van de ronde in survival mode.

pronk
13-09-2016, 16:21
Minotauro aka Pronk aka T15 aka Petrosyan 188. "julie" geven deze forum een hele andere dimensie, vooral als 'jullie' onderling op elkaar gaan reageren.

Er is nog eentje, maar zijn personage is minder 'controversieel' om hem meteen te blasten.

Je kan altijd nog de ignore activeren, hij is er niet voor niets.

Minotauro
13-09-2016, 16:25
Kritisch zijn mag niet hier. Net als het feit dat Alistair hier regelmatig (potentiele) GOAT wordt genoemd. Blijf aub een beetje realistisch. Ik hoop uiteraard ook dat er meer Nederlanders opstaan in het MMA en het ver schoppen, maar je mag hier absoluut niets tegen Overeem hebben, ondanks dat wereldwijd best veel haat richting Overeem is. Check de fora of youtube videos maar. Jullie zijn nationalistische enge mannetjes.

Triangleman
13-09-2016, 17:53
Kritisch zijn mag niet hier. Net als het feit dat Alistair hier regelmatig (potentiele) GOAT wordt genoemd. Blijf aub een beetje realistisch. Ik hoop uiteraard ook dat er meer Nederlanders opstaan in het MMA en het ver schoppen, maar je mag hier absoluut niets tegen Overeem hebben, ondanks dat wereldwijd best veel haat richting Overeem is. Check de fora of youtube videos maar. Jullie zijn nationalistische enge mannetjes.

Je zult maar in een land leven met 95% enge mannetjes. En je zult de taal van die enge mannetjes maar hebben moeten leren. Of nog erger, je zult maar omringd zijn door een enge-mannetjes-cultuur....er is maar een iemand die daar wat aan kan doen....en ik zou het hem gunnen...

Brainthief
13-09-2016, 21:33
Kritisch zijn mag niet hier. Net als het feit dat Alistair hier regelmatig (potentiele) GOAT wordt genoemd. Blijf aub een beetje realistisch. Ik hoop uiteraard ook dat er meer Nederlanders opstaan in het MMA en het ver schoppen, maar je mag hier absoluut niets tegen Overeem hebben, ondanks dat wereldwijd best veel haat richting Overeem is. Check de fora of youtube videos maar. Jullie zijn nationalistische enge mannetjes.
Nou niet DE GOAT maar stel die guillotine zat wel en hij pakte die titel. Dan had hij toch iets bijzonders voor elkaar gekregen. Nu is ie toch nog een UFC titelchallenger. Knappe prestatie hoe dan ook. En dat ie gehaat wordt staat er los van. Vroeger had iedereen een hekel aan Die Manschaft maar die werd zeker gerespecteerd als geduchte tegenstander.

Minotauro
14-09-2016, 02:53
Die Mannschaft verdient ook veel lof. Nooit aan de doping of paardenvlees gegeven en overtuigend uit gewonnen bij Brazilie toen zij het WK wonnen, 7-1 om de oren.

Overeem verloor thuis na een schandalige vertoning waarin hij meer rende dan stootte. Die Mannschaft niet vergelijken met een haas als Overeem