PDA

View Full Version : OVEREEM AND MCGREGOR



el mustafa
12-09-2016, 17:36
Heb me zaternacht dood liggen ergeren aan Alistair Overeem dat hij steeds ging lopen van Miocic

was net hetzelfde bij Mcgregor tegen Diaz .

Is dit nu normaal bij mma dat jongens letterlijk weg rennen van hun tegenstander en kan ik me

toch niet inbeelden dat we dit begrijplijk vinden ,lijkt mij eerder zielig.

Bij boxen kan het althans echt niet , zou referee direct tussenbeide komen.

Ik noem nu deze twee heren omdat dit toch grote sterren zijn en ook nog eens de twee grote favorieten van dit forum.

thijss
12-09-2016, 18:08
https://www.youtube.com/watch?v=CF1YHEYU9ck

Vanaf 2:35 ongeveer.

my2cents
12-09-2016, 18:23
Ik begrijp die klachten mbt het 'rennen' van Overeem ook niet zo goed. Soms afstand nemen en je range weer vinden is af en toe een goed plan..

el mustafa
12-09-2016, 18:46
https://www.youtube.com/watch?v=CF1YHEYU9ck

Vanaf 2:35 ongeveer.


Nu moet ik toch niet overtuigt zijn :wacko:

MCgregor is dus moe na twee ronden ...

Overeem liep al weg vanaf bijna het begin ...

e-type
12-09-2016, 19:14
Het ziet er inderdaad debiel uit, maar Miocic was gewoon meester in het afsnijden van Overeem. Slim van Alistair om gewoon even z'n positie te pakken, al lijkt het of ie vlucht.

Bromios
12-09-2016, 19:27
Ik vind dat ze daarvoor een waarschuwing moeten krijgen. Als ik hardlopen wil kijken kijk ik wel naar Churandy. Even een paar passen resetten ok maar dit is gewoon genant.

SRO
12-09-2016, 23:35
Herpakken omwille van lucht of herstel is 1 en in mijn beleving terecht. Maar zoals in dit geval na amper 2 minuten gevecht ontwijken niet

SRO
12-09-2016, 23:36
Zak vast wel weer een uitstekend gameplan zijn, maar zeker niet om te zien

pronk
13-09-2016, 00:23
Zak vast wel weer een uitstekend gameplan zijn, maar zeker niet om te zien


Ik kan me niet voorstellen dat het bij greg jackson gameplan hoorde.

S.B.
13-09-2016, 09:11
Jackson stond niet eens in de hoek, vraag me af waarom niet.

LightHeavyWeight
13-09-2016, 09:19
Jackson stond niet eens in de hoek, vraag me af waarom niet.

Dat kan alleen maar zijn dat ze Overeem veel te eigengereide gozer vinden en niet echt een teamspeler daar. Maar dat is bekend, hij heeft toch wel in meer gyms geen vrienden gemaakt. En dat ze bij Arlovski in de hoek gingen staan zegt toch ook genoeg, kan me niet voorstellen dat ze met Arlovski dachten een run naar de titel te maken.

Lionheart
13-09-2016, 09:26
Greg stond gewoon in de hoek van Ali samen met Ali zijn eigen team.

ChingChong
13-09-2016, 10:10
Ik snap dat als je moe bent ff een pauze wilt nemen door een stap achteruit te doen oid, maar het blijft een gevecht. Als je het te veel doet is het gewoon ontwijken van het gevecht en een punt aftrek (net als met judo?). Het moet geen tikkertje worden...

pronk
13-09-2016, 11:59
Jackson stond niet eens in de hoek, vraag me af waarom niet.

Pearle, pearle, pearle

Bromios
13-09-2016, 12:38
Carlos Condit werd altijd beschouwd als een killer maar na zijn renpartij tegen Diaz waardoor hij won is het qua uitstraling en carrière nooit meer hetzelfde geweest. McGregor wint van Diaz maar iedereen heeft het vooral over zijn wegrennen tijdens de partij. Overeem wordt aan alle kanten uitgelachen.

Kortom; meestal goed voor de punten maar slecht voor je carrière. Dus misschien lost het probleem zichzelf wel op.

YoMarK
14-09-2016, 09:49
Volgens mij heb ik een andere partrij gezien. Overeem ging echt niet vaak lopen, ja het is een paar keer voor gekomen, maar het was verder gewoon spektakel. Het enige wat me tegenviel is dat Overeem toch weer erg snel moe was(Adrenaline dump?), dan zakt z'n dekking, en lijkt hij ineens 3 niveau's slechter als in het begin.
Maar hij ging er voor, was er dichtbij, helaas was Miocic beter.

ChingChong
14-09-2016, 10:38
https://youtu.be/-dLjDvfRRTw

Triangleman
14-09-2016, 12:22
Pearle, pearle, pearle

Ik vind niet alles wat je zegt leuk, maar heb hier toch kostelijk om gelachen...hahaha, hoe bedenk je het om een reclame uit 1940 erbij te halen

YoMarK
14-09-2016, 12:39
https://youtu.be/-dLjDvfRRTw
Zo eeh, ik denk wel 15 seconden in het totaal.