PDA

View Full Version : Mohammed Jaraya Highlights Gemaakt Door Mij



PERFECT KICKBOXING
16-09-2016, 14:16
Beste leden,

Na mijn Ilias Bulaid highlights ben ik gaan werken aan een highlights video van Mohammed Jaraya. Ik heb het eergisteren online gegooid en de reacties zijn tot nu toe erg lovend. Dit is mijn 2e highlights video en ik ben er erg tevreden over en ik hoop jullie ook.

De kwaliteit is zelfs beter dan de originele video's die gebruikt zijn om deze highlights te ontwikkelen en wat ik erg zou waarderen is thumbs up, reacties en nieuwe abonnees voor de volgende highlights video van Robin van Roosmalen.

Met vriendelijke groeten,

PERFECT KICKBOXING


https://www.youtube.com/watch?v=QRla0nf_4j4

Kemal
16-09-2016, 14:40
mooi, thanks!

PERFECT KICKBOXING
16-09-2016, 14:57
Bedankt Kemal! PS: Als de Mixfight.nl team mijn video wilt delen via hun website of andere social media zou ik dit geen probleem vinden en zelfs aanmoedigen. Het is ook een grote talentje van maar 20 jaar en heeft al grote partijen gewonnen van oudere tegenstanders wereldwijd met een verbluffende gevochten partijen van 63 wedstrijden. Hij heeft 60 partijen gewonnen, 3 verloren en 0 gelijk gekregen.

Kemal
16-09-2016, 15:21
Bedankt Kemal! PS: Als de Mixfight.nl team mijn video wilt delen via hun website of andere social media zou ik dit geen probleem vinden en zelfs aanmoedigen. Het is ook een grote talentje van maar 20 jaar en heeft al grote partijen gewonnen van oudere tegenstanders wereldwijd met een verbluffende gevochten partijen van 63 wedstrijden. Hij heeft 60 partijen gewonnen, 3 verloren en 0 gelijk gekregen.

Zeker, ik heb deze op de home page ingesteld voor 18 september om 19:30, deze wordt tevens op mixfight facebook geplaatst dan ;)

PERFECT KICKBOXING
16-09-2016, 17:07
Zeker, ik heb deze op de home page ingesteld voor 18 september om 19:30, deze wordt tevens op mixfight facebook geplaatst dan ;)

Mohammed Jaraya heeft morgen zijn gevecht al en dan is dit een mooie cadeautje inderdaad voor de kickboks fans. Hopen dat hij wint zodat het smakelijker binnenkomt.

mrtweakbox
17-09-2016, 20:14
Met een beetje mazzel kan je vanavond er weer een paar mooie shots aan toe voegen :)

PERFECT KICKBOXING
19-09-2016, 15:23
Met een beetje mazzel kan je vanavond er weer een paar mooie shots aan toe voegen :)

Je hebt het gejinxed:p