PDA

View Full Version : Interviews A1WCC - zaterdag 5 november Wuppertal,Duitsland



JoyceVorstenbosch
10-10-2016, 15:58
De A1WCC heeft de laatste vier -65kg toernooi deelnemers gevraagd wat ze verwachten van het aankomende gala in Wuppertal Duitsland.

Geen onbekende namen die laatste vier vechters is het eerste wat je denkt. Deze mannen hebben al de nodige prijzen en mooie potten achter hun naam staan. Zelfs mensen die er verstand van hebben durven niet te zeggen wie er het komend gala vandoor zal gaan met het prijzengeld van € 10.000,-. Op 28 mei 2016 hebben deze mannen op het A1WCC gala in Eindhoven al bewezen waarom ze in dit toernooi thuis horen. Nu mogen ze gaan bewijzen wie de beste is van hun vier in hun gewichtsklasse.De A1 World Combat Cup organisatie bied degene die er ontzettend hard voor werken de kans om zich op een groter podium te presenteren aan het publiek. Het lukt de organisatie om steeds met nieuwe en belofte volle talenten te komen. Ook is er altijd bijvoorbeeld ruimte voor vechters welke afscheid nemen van de wedstrijdsport of startende A-vechters die zichzelf graag willen bewijzen tegenover de grotere namen.

Op zaterdag 5 november zullen de volgende jongens de strijd aan gaan met elkaar:

Buray Bozaryilmaz -vs.- Soufian Kaddouri

Paul Jansen -vs.- Baris Karabas

Volop in training met de focus op de komende wedstrijden hebben ze toch een drietal vragen willen beantwoorden.


1. Wat zou je tegen je komende tegenstander willen zeggen:

Buray: ”Ik wens Soufian succes. Hoop dat hij zich goed voorbereidt, want ik sta op scherp!”
Soufian: ”Ik ben klaar om de wedstrijd zo snel mogelijk te beëindigen. Ik ga niet voor de volle 3 rondes.”

Paul: ”Geen commentaar”
Baris: ”Wat ik tegen Paul wil zeggen is dat ik niet deelgenomen heb aan dit toernooi om te verliezen, ik ga volledig voor de winst”


2. Als je de finale partij haalt wie zou je het liefst willentreffen en waarom?

Buray: “Paul en Baris zijn beide welkom. Zij zullen onder de indruk van me zijn, niet ik”
Soufian: “Het maakt me niet veel uit tegen wie ik sta”

Paul: “Geen commentaar”
Baris: ”Ik zou liever tegen Soufian uitkomen, Buray is een goede broer van me, ik heb veel respect voor hem. Maar moet het toch zo zijn dan zorgen we voor een knalpartij. Ik ga alsnog voor de winst en ga me bewijzen op dit toernooi. Ik ben de minst ervaren A vechter maar na dit toernooi zullen ze mijn naam zeker kennen”


3. Heb je nog een persoonlijke melding over het gala, jezelf/trainingen/coaches etc.:

Buray:”Er staan 2 dikke toernooien op het A1WCC programma. Wees er allemaal bij, mis het niet! Ush”
Soufian:”Ik train hard met mijn coaches verder heb ik niets te zeggen”

Paul: ”Geen commentaar”
Baris: ”Ik train sowieso hard voor dit toernooi. Ik sta tegen goede jongens, het zijn geen pannenkoeken. Het gala zelf zal weer gruwelijk zijn, goed georganiseerd enzovoort. Ik kijk ernaar uit!”



Ik ben enorm benieuwd wie er met de titel van door gaat, en hoe de partijen zullen verlopen! Wat denken jullie?

Joyce Vorstenbosch

uutje
12-10-2016, 06:38
Die Paul Janssen is echt niet slecht,ben benieuwd

Wheelie
15-10-2016, 12:54
Bedankt Joyce

Kemal
15-10-2016, 21:23
Denk dat Buray Bozaryilmaz de titel mee naar huis neemt.

de Stiep
18-10-2016, 00:44
Denk dat Buray Bozaryilmaz de titel mee naar huis neemt.

Dat denk ik ook. Is echt mijn favoriet