PDA

View Full Version : A1WCC Interview deelnemers -100kg toernooi + videobeelden/foto's persconferentie



JoyceVorstenbosch
29-10-2016, 13:01
Op zaterdag 5 november is er ook plaats voor weer een nieuw toernooi op het A1WCC in Wuppertal. Dit keer mogen 8 mannen die dag zichzelf gaan bewijzen waarom zij een plaats verdienen in het toernooi van de gewichtsklasse -100kg.

Op zaterdag 17 september is er een persconferentie geweest waarbij de lotingvan dit toernooi plaatsvond.
Uitkomst van die loting was als volgt:
1. Koos Kivits (Team Beekwilder) vs. 1. Nouh Chaboune (Hemmers Gym)
2. Bas Vorstenbosch (Team Gunyar) vs. 2. Claudiu Istrate (MuayThaiBoxinggym MTBG Goch)
3. Andress van Engelen (Team Roosmalen) vs. 3. Donegi Abena (MTC van Dams)
4. Noureddine Echiguer (Amrani Palace) vs. 4. Andre Schmelling (MT Duitsburg)

Voor videobeelden van die persconferentie op 17 september in Wuppertal(Duitsland) zie onderstaande link:

https://www.fight24.tv/kampfsportvideos/video/press-conference-a1-wcc/ (https://www.fight24.tv/kampfsportvideos/video/press-conference-a1-wcc/)


Het fotoverslag van deze persconferentie is op deze link te vinden:

https://m.facebook.com/pg/fotografiemystyle/photos/?tab=album&album_id=652259631592000 (https://m.facebook.com/pg/fotografiemystyle/photos/?tab=album&album_id=652259631592000&__mref=message_bubble)



Ik heb aan alle 8 deelnemers gevraagd om enkele korte vragen te beantwoorden:

1. Hoe denk je over de overige 7 deelnemers van het -100kg toernooi?

Kivits: Het zijn allemaal goede vechters die er hard voor hebben getraind, ik denk dat iedereen goed aan elkaar gewaagd is en het een heel mooi toernooi word. Ik heb Nouh Chahboune geloot en ik denk dat het een leuke tegenstander is waar een harde pot uit gaat komen. Maar ik heb er hard voor getraind dus heb er alle vertrouwen in!
Vorstenbosch: Ze zijn bijna allemaal vrij onbekende vechters voor mij. Het merendeel van de vechters ken ik niet en heb ik ook nog nooit zien vechten.
Istrate: Ik ken mijn tegenstanders niet.
v. Engelen: ik heb me niet zo verdiept in de tegenstanders, ik ga toch meer van mezelf uit.
Abena: Ik ken de andere vechters eigenlijk niet. Deze namen maken niets uit, breng het en we zullen zien wie de last man standing zal zijn!
Echiguer: Ik geloof dat alle andere deelnemers goede vechters zijn, en het is mij ‘n eer om samen met hun te vechten op dit toernooi.
Schmelling: Ik heb geen gedachtes over hen. Het enige is dat ik mijntegenstander(s) moet gaan verslaan om in de finale te komen.

2. Als je door zou gaan tot aan de finale, wie zou je daar dan graag alstegenstander willen treffen. En waarom?

Kivits: Andress van Engelen zou wel mooi zijn om 2 ‘Bosschenaren’ in de finale te hebben staan.
Vorstenbosch: Koos Kivits, ik denk dat hij de sterkste tegenstander uit het toernooi is. Dus daarom zou ik graag de sterkste tegenstander willen treffen zodat we er een knaller van een finale van kunnen maken.
Istrate: Ik ken ze niet goed maar op dit niveau denk ik dat ze allemaal erg sterk zijn. En dat we zeker aan elkaar gewaagd zijn.
v. Engelen: Het zou leuk zijn om Koos Kivits te treffen in de finale. Hij is ook een ‘Bosschenaar’ en dan gaat de riem sowieso mee naar Den Bosch.
Abena: In de finale maakt het niet uit wie ik tref. Ik ga van mijn eigen kracht uit, verder heb ik niets te maken met die anderen. Ik weet waar ik voor vecht en dat is iets groots. Ze gaan het niet van me kunnen afpakken.
Echiguer: Het maakt mij niet uit wie ik ontmoet in de finale. Elke vechter heeft zijn eigen vechtstijl, ik wil er gewoon 100% voor gaan en proberen om het toernooi te winnen.
Schmelling: Het enige wat ik graag zou willen is dat hij de sterkste is, omdat het beter is om tegen goede vechters te vechten.

3. Als je het toernooi wint wat zou je met het prijzengeld van €10.000,- doen?

Kivits: Lekker met mijn vrouw en de 3 kinderen op vakantie om mee te beginnen.En met de rest weet ik eigenlijk nog niet.
Vorstenbosch: Eerst een groot feest geven voor alle mensen die me altijd steunen en voor al mijn trainingspartners. Dan ga ik een leuk cadeau geven aan mijn zus. Ze is een soort van manager voor mij en regelt veel kickboks zaken voor me. De rest van het geld geef ik aan mijn moeder.
Istrate: Ik ga dan genieten van een lange vakantie op Ibiza.
v. Engelen: Ik zou zo nog niet weten wat ik met het geld ga doen, maar ik weet wel dat ik er alles aan ga doen zodat ik de prijzen mee naar huis neem!
Abena: De € 10,000,- wordt sowieso grotendeels gespaard, ik heb er verder nog niet over nagedacht omdat ik later in het toernooi terecht ben gekomen. Ik moet zorgen dat het geld van mij word en daarna kijk ik verder wat er mee te doen valt👊.
Echiguer: Daar heb ik nog niet aan gedacht. Het enige wat ik wil is het toernooi winnen, het prijzengeld komt op de 2e plaats.
Schmelling: Als ik de €10.000,- zou ontvangen, ‘I would have a lot of fun’.Ous!



Joyce Vorstenbosch

Kemal
29-10-2016, 19:20
Thanks Joyce!