PDA

View Full Version : Jorina Baars tekend contract bij Bellator



payap
03-11-2016, 17:22
Jorina Baars heeft gisteren een contract voor meerdere partijen getekend bij de bekende oranisatie Bellator.


Mixfight nam contact op met Jorina Baars om een paar vragen te stellen.



Hoi Jorina, gefeliciteerd met je contract bij Bellator. Hoe is dit contract tot stand gekomen?

Mijn contract bij lionfight beëindigd omdat ik alle 3 partijen had gevochten. Ze moesten met een nieuw contract komen. Dus ik ben in zee gegaan met een management organisatie genaamd suckerpunch management. Deze manager heeft zijn werk gedaan en contact gezocht met beide organisaties. Bellator bood mij een goed contract aan.



Heb je een exclusief contract met Bellator getekend of mag je ook buiten Bellator nog vechten zoals bv bij het bovengenoemde Lion Fight waar je wereldkampioen bent als die met een nieuwe aanbieding voor een partij komen?

Ik heb een exclusief contract voor Bellator Kickboksen.



Al iets bekend waar, wanneer en tegen wie je eerste partij is?

Er is nog niets bekend wanneer ik vecht dit zal denk begin nieuwe jaar worden.



Je bent al veelvoudig wereldkampioen. Krijg je bij Bellator een title shot?

De 4 partijen op dit contract zijn geen Title shots. Maar ik ben blij dat ik weer 4 partijen kan knokken.





https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14900590_10154763877922148_1848381312344265674_n.j pg?oh=06265d29960b8db7784f7aad772a379a&oe=5898AAF7

Kemal
04-11-2016, 07:34
Jojo is een topper! Thanks Chris

e-type
04-11-2016, 07:38
Heel mooi en verdiend. vier partijen knallen en dan voor die belt dan maar.

Tony
04-11-2016, 08:54
Super. Gun het Jojo enorm.

Pat82
04-11-2016, 09:04
Hoop dat ze de overgang kan maken. Haar MMA record is niet grandioos, op zijn zachtst gezegd.

S.B.
04-11-2016, 10:41
Ik neem aan dat ze in die vier partijen wel voor de titel vecht? Het is de beste vrouwelijke kickbokser ter wereld, het slaat nergens op om die tegen allemaal nobody's te zetten. Doe anders gewoon nog een keer tegen Cyborg!

e-type
04-11-2016, 11:11
Hoop dat ze de overgang kan maken. Haar MMA record is niet grandioos, op zijn zachtst gezegd.

Ze tekent dan ook bij Bellator Kickboxing.

Pat82
04-11-2016, 11:13
Nogmaals, MMA is geen kickboksen. Laat haar eerst maar paar opwarmgevechten doen om te kijken of ze het in haar heeft. Cyborg zit überhaupt niet bij Bellator, dus is geen optie, maar zou ook zelfmoord zijn. En ja, ik weer dat ze al een keer van Cyborg heeft gewonnen. Onder Thaiboks regels. Badr Hari heeft ook ooit van Overeem gewonnen, maar zet Badr in een kooi met MMA regels en hij wordt ook afgemaakt natuurlijk. Totaal ander spelletje.

Pat82
04-11-2016, 11:14
Ze tekent dan ook bij Bellator Kickboxing.Uhm...oké....dat scheelt! Wist niet eens dat die ook vrouwelijke kickboksers hadden joh.

e-type
04-11-2016, 11:15
Uhm...oké....dat scheelt! Wist niet eens dat die ook vrouwelijke kickboksers hadden joh.

Jazeker! Denise Kielholtz onder andere.

Kemal
04-11-2016, 11:19
Nogmaals, MMA is geen kickboksen. Laat haar eerst maar paar opwarmgevechten doen om te kijken of ze het in haar heeft. Cyborg zit überhaupt niet bij Bellator, dus is geen optie, maar zou ook zelfmoord zijn. En ja, ik weer dat ze al een keer van Cyborg heeft gewonnen. Onder Thaiboks regels. Badr Hari heeft ook ooit van Overeem gewonnen, maar zet Badr in een kooi met MMA regels en hij wordt ook afgemaakt natuurlijk. Totaal ander spelletje.


Ik heb een exclusief contract voor Bellator Kickboksen.

Guytje
05-11-2016, 14:19
Topnieuws voor Jorina !! En na wat er al getoond is zeker een aanwinst voor Bellator Kickboksen!!

Richelieu
07-11-2016, 01:09
Nogmaals, MMA is geen kickboksen. Laat haar eerst maar paar opwarmgevechten doen om te kijken of ze het in haar heeft. Cyborg zit überhaupt niet bij Bellator, dus is geen optie, maar zou ook zelfmoord zijn. En ja, ik weer dat ze al een keer van Cyborg heeft gewonnen. Onder Thaiboks regels. Badr Hari heeft ook ooit van Overeem gewonnen, maar zet Badr in een kooi met MMA regels en hij wordt ook afgemaakt natuurlijk. Totaal ander spelletje.

Die overgang hoeft ze niet te maken, weer verzekerd van vier mooie partijen aldaar. Handballers gaan ook niet basketballen ;)

micha
11-11-2016, 11:25
gefeliciteerd