PDA

View Full Version : Bisping - Romero



Bromios
21-11-2016, 20:04
Het lijkt erop dat de partij Bisping - Romero er toch gaat komen hoewel Bisping geen zin had om tegen een juicer te staan. HIj heeft wel een specifieke eis op tafel gelegd (en een slimme volgens mij).

"I've fought a lot of cheaters of the years and my stance on that stuff is strong as you know, but if that's the fight that's gonna go down - I don't want people to be like, 'he's just ducking Romero. He's ducking Romero' because that's not the case at all. I'm not ducking Romero so f*ck it. If that's the circumstances, that's the circumstances. But I want very, very stringent testing throughout camp. I want him to be tested pretty much every week on a random day."

Ze mogen wel vast gaan stofzuigen onder de Octagon in de sportschool waar hij traint :lol:

Bron http://www.mmafighting.com/2016/11/18/13674722/morning-report-michael-bisping-on-yoel-romero-god-d-mn-f-cking-right (http://www.mmafighting.com/2016/11/18/13674722/morning-report-michael-bisping-on-yoel-romero-god-d-mn-f-cking-right)

kooivechter
21-11-2016, 20:31
Bisping moet er 5 rondes uit slepen. Dat is zijn enige kans. Zijn ervaring, mentale veerkracht en conditie gebruiken

mario the count
21-11-2016, 20:43
Bisping gaat het gewoon dik afleggen tegen een Romero in de vorm van afgelopen partij, geen schijn van kans.

Bromios
21-11-2016, 21:37
Bisping gaat het gewoon dik afleggen tegen een Romero in de vorm van afgelopen partij, geen schijn van kans.

Dat roept iedereen altijd over Bisping. Eerst zien dan geloven.

mario the count
21-11-2016, 21:58
Dat roept iedereen altijd over Bisping. Eerst zien dan geloven.Tegen Hendo had ik niet anders verwacht, hendo had het ook niet verdient om voor de titel te vechten. Tegen rockhold heeft hij goed gepresteerd maar een Romero, Jacare en Mousasi slopen hem. Ik vind het echt knap dat Bisping kampioen geworden is, er zijn genoeg betere vechters in de divisie.

Willem033
21-11-2016, 23:48
Bisping heeft ervaring genoeg en een goede gastank. Ik geef m kans ok op punten te winnen.

LightHeavyWeight
22-11-2016, 10:45
Ik geef Bisping tegen deze Romero geen kans. Maar als ze Romero strak gaan testen moet ik het nog zien, kan zomaar een gevalletje Hector Lombard worden.

S.B.
22-11-2016, 10:57
Romero moet hem wel snel finishen anders geef ik hem toch aan Bisping. Zijn cardio is een stuk beter (die van Romero is gewoon slecht) en Bisping heeft wel vaker verrast.

Brainthief
22-11-2016, 11:51
Sowieso ben ik voor Bisping.

Valsspeler die Romero...en hij komt er steeds mee weg (tijdrekken vooral, lijkt wel een voetballer)
Hij is wel een spectaculaire goede vechter....

Maar ik denk dat Bisping het niet gaat redden...

Bromios
22-11-2016, 11:53
Ik geef Bisping tegen deze Romero geen kans. Maar als ze Romero strak gaan testen moet ik het nog zien, kan zomaar een gevalletje Hector Lombard worden.

Net even gekeken. Romero is in 2016 10x getest. Dus hij is wel een goeie cheater.

LightHeavyWeight
22-11-2016, 12:30
Je weet het ook nooit, 2 partijen geleden vond ik Romero ook niet goed en Bisping die Rockhold KO mept hadden we ook niet zien aankomen.

Lionheart
22-11-2016, 14:02
Tegen Hendo had ik niet anders verwacht, hendo had het ook niet verdient om voor de titel te vechten. Tegen rockhold heeft hij goed gepresteerd maar een Romero, Jacare en Mousasi slopen hem. Ik vind het echt knap dat Bisping kampioen geworden is, er zijn genoeg betere vechters in de divisie.

X2

Romero veegt de vloer aan met Bisping. En ja het blijft MMA, Romero kan tegen een lucky shot/trap aanlopen a la Hall vs Mousasi.

Maar Romero zal 9 van de 10 x winnen.

Triangleman
22-11-2016, 16:08
Kans dat Romero dit wint acht ik bijna net zo groot als de kans dat Rockhold van hem zou winnen.....ik denk nu weer dat Bisping geen kans heeft....

mario the count
22-11-2016, 21:30
Kans dat Romero dit wint acht ik bijna net zo groot als de kans dat Rockhold van hem zou winnen.....ik denk nu weer dat Bisping geen kans heeft....
Zo is het ook weer.

Bromios
22-11-2016, 23:22
Romero heeft een beste bak paardevlees op en nog nooit 5 rondes gedraaid. Hij zal niet voluit gaan omdat hij die 5 rondes moet. Hij kan niet slikken wat hij normaal doet want hij gaat enorm gecontroleerd worden.
Wat wel raar is is dat hij een top worstelaar is maar nog nooit een submission win heeft gehad; alleen strikes.
Ik denk persoonlijk dat Bisping er een beslissing uit Grind. Meest onderschatte vechter van de UFC.

PS. Wat ik ook opmerkelijk vind van Romero is dat hij sinds 1997 internationaal topsporter is en bijna geen woord engels spreekt. (maar dat doet verder niet terzake)

Triangleman
23-11-2016, 00:04
Romero heeft een beste bak paardevlees op en nog nooit 5 rondes gedraaid. Hij zal niet voluit gaan omdat hij die 5 rondes moet. Hij kan niet slikken wat hij normaal doet want hij gaat enorm gecontroleerd worden.
Wat wel raar is is dat hij een top worstelaar is maar nog nooit een submission win heeft gehad; alleen strikes.
Ik denk persoonlijk dat Bisping er een beslissing uit Grind. Meest onderschatte vechter van de UFC.

PS. Wat ik ook opmerkelijk vind van Romero is dat hij sinds 1997 internationaal topsporter is en bijna geen woord engels spreekt. (maar dat doet verder niet terzake)

haha, dat valt me ook op, IQ van een pepernoot ;) maar imo wel de meest spectaculaire vechter van de divisie. Hoe die gast rondhupst en vliegt door de octagon, echt bijzonder. Verder hele leipe takedowns en niet op de grond te krijgen/houden. Ik verwacht zeker niet dat Bisping dit lang volhoudt, ook al kan hij wel heel wat wegslikken en blijft hij werken als een machine.

Lionheart
23-11-2016, 02:26
Heerlijke vechter om naar te kijken die Romero, of ie nou geen behoorlijke zin Engels uitkraamt of niet de slimste is boeit niet. Hij komt om te knokken en dat doet ie als geen ander.

Hoop dat er ooit zo een explosieve vechter uitkomt voor NL in de UFC! Zal wel wat jaren duren denk ik, maar hoop het echt.

BIG Lebowski
24-11-2016, 00:25
Hoop dat er ooit zo een explosieve vechter uitkomt voor NL in de UFC! Zal wel wat jaren duren denk ik, maar hoop het echt.

Check Djamil Chan eens. Is goed op weg.

Lionheart
25-11-2016, 11:04
Check Djamil Chan eens. Is goed op weg.

Yes, is een topper idd!