PDA

View Full Version : Welke kickboxers zouden zo bij GLORY vechten?



Eindbaas
29-11-2016, 17:11
Welke vechters zouden jullie vanaf volgend jaar willen zien bij GLORY?

Ik zelf zou voor deze vechters kiezen.

Heavyweight:
Andrey Gerasimchuk (De huidige Kunlun Fight 100+ kg kampioen en heeft vorige jaar nog gewonnen van de huidige Glory Heavyweight kampioen Rico Verhoeven)
Ismael Lazaar (Enfusion zwaargewicht topper, wordt steeds beter en gegarandeerd voor K.O's. Ik zou hem graag willen zien tegen een Hesdy Gerges)

LightHeavyweight:
Zabit Samedov (Deze man draait al een tijd mee met de top, ik zou hem graag willen zien tegen Gokhan Saki)

Featherweight:
Ilias Bulaid (Een super talent in deze gewicht categorie! Ik zou hem tegen de huidige Glory Featherweight kampioen Robin van Roosmalen willen zien knallen)

M B
29-11-2016, 17:44
Wedstrijden die ik wil zien

Badr vs hesdy 2
Badr vs Bensadik
Verhoeven vs Bensadik
Spong vs Zimmerman (deze pot gaat denk ik nooit meer komen)
Saki vs Samedov
Lazaar vs Saki/Samedov
Ilias bulaid vs Mootje khamal/Mosab
Mootje khamal vs Petrosyan

badboy1
29-11-2016, 18:07
mohammed jaraya
tayfun ozcan
robin ciric
tom de smet
ismael lazaar

maar die jongens vechten allemaal voor enfusion

badboy1
29-11-2016, 18:09
jammer dat githa, zimmermann en saki van t toneel lijken te zijn verdwenen

MoCCino
29-11-2016, 18:13
Ik zou Saki weer terug willen zien. Wat is dat een mooie vechter. Dat is echt een genot om naar te kijken. Als er iemand is die echt allround is in de heavyweight divisie dan vind ik dat Saki wel! Mooie traptechnieken, mooi combi's dat vind ik een vechter met karakter. Respect voor hem! Jammer dat hij niet meer gevochten heeft!

Nu ik het toch over Saki heb zou ik zeggen Saki tegen Overeem! Dan moet Overeem natuurlijk ook bij Glory komen.

Eindbaas
29-11-2016, 18:16
Saki komt begin volgend jaar weer terug bij Glory.

Kijk dit diepgaand interview van Saki met de twee levende Barbie poppen.

https://www.youtube.com/watch?v=COHATNhAJmA

e-type
29-11-2016, 18:26
Misschien dat Bellator Kickboxing de populariteit van het kickboksen wat kan opkrikken en de salarissen wat kan opkrikken, zodat ook Saki weer gaat vechten.Maar inderdaad Saki en de Enfusion jongens, Jaraya en Bulaid vooral, die hierboven zijn benoemd staan bij mij wel sterk bovenaan.

mrtweakbox
29-11-2016, 18:34
Yep, sowieso Bulaid en Jaraya maar als ik Glory was zou ik sowieso eens hard aan de slag gaan met was vers bloed. Alle huidige vechters hebben we nu wel zo'n beetje tegen elkaar gezien. Bij Saki vermoed ik dat hij nooit meer het oude niveau gaat halen maar dat zien we in een paar maanden wel.

Off topic: merk dat ik de neiging heb om meer videos van deze 2 dames te kijken terwijl ik ook weet dat ik me er helemaal kapot aan ga ergeren :D . Hebben meer mensen dat?

e-type
29-11-2016, 18:38
Off topic: merk dat ik de neiging heb om meer videos van deze 2 dames te kijken terwijl ik ook weet dat ik me er helemaal kapot aan ga ergeren :D . Hebben meer mensen dat?


ehm nee, hoezo?

https://media3.giphy.com/media/64597aWPSdaw0/200.gif#7

Kemal
29-11-2016, 19:11
hahah nee ik ook niet :lol:

M B
29-11-2016, 19:42
Mootje khamal vs Mosab ze zijn allebij gegroeid en sterker geworden.
Ik vond mosab echt goed vechten tijdens dat toernooi die hij toen won bij glory.
Manhoef vs lazaar zou ook mooi zijn. En zelfs manhoef tegen zimmerman is nooit geweest.
Wie zou volgens jullie winnen trouwens Spong vs Zimmerman??
Ik wil zoiezo saki volgend jaar zien mosab, mootje khamal, petroysan, besadik dit zijn echt vechters met kracht en ervaring vergeleken met de vechters hierboven.

Kemal
29-11-2016, 19:53
SPong

MoCCino
29-11-2016, 20:02
Mootje khamal vs Mosab ze zijn allebij gegroeid en sterker geworden.
Ik vond mosab echt goed vechten tijdens dat toernooi die hij toen won bij glory.
Manhoef vs lazaar zou ook mooi zijn. En zelfs manhoef tegen zimmerman is nooit geweest.
Wie zou volgens jullie winnen trouwens Spong vs Zimmerman??
Ik wil zoiezo saki volgend jaar zien mosab, mootje khamal, petroysan, besadik dit zijn echt vechters met kracht en ervaring vergeleken met de vechters hierboven.

Spong zie ik trouwens ook heel graag terug! Een vechter die erg gegroeid is! De transformatie naar de heavyweight is bij hem heel goed uitgepakt!

Ik denk dat het tijdperk Errol wel een beetje voorbij is. Helemaal al na z'n laatste blessure. Errol heeft na mijn idee toch niet alles uit zich zelf gehaald! Wat ik heel jammer vind. Hij was een vechter met heel veel potentie. Ik denk dat het ook bij Errol aan motivatie ligt sowieso nadat K-1 niet meer bestaat.

tidelot
29-11-2016, 20:22
Leuk en aardig dat glory , het kickboksen in de vs wilt promoten, Rico zet zelfs een Amerikaanse accent bij intervieuws, maar tot nu toe kunnen ze niet tippen aan de matchmakings van its showtime .

Weten jullie nog de pot mootje vs mosab in the sand. The king of Amsterdam . Mooie tijden

largo0
29-11-2016, 20:31
Mohamed Khamal moet erbij.

M B
29-11-2016, 21:24
Its showtime was bijna hetzelfde niveau als k1 met partijen zoals badr vs schilt, chabari vs buakauw/petrosyan, saki vs manhoef, mootje khamal vs roosmalen, bonjasky vs manhoef.

badboy1
29-11-2016, 23:48
chabari en petrosyan mis ik echt niet
te technisch voor echt spektakel ala hari of aerts of dekker

M B
30-11-2016, 00:21
Chabari ben ik helemaal mee eens vind puntevechters niet mijn smaak, maar petrosyan was echt wel spektakel hoor hij won ook soms op ko. Ik vond zijn ko tegen yamamoto een van de beste ooit.

paul fighter
30-11-2016, 15:11
Ik denk dat er meer animo nodig is in het middelgewicht en zwaargewicht bij Glory. Daar zie je steeds dezelfde jongens het tegen elkaar opnemen. Bijvoorbeeld een Ibrahim el Boustati die nog ongeslagen is in de 85kg divisie of een Ismael Lazaar, een vechter waar je een kaartje voor koopt.

#teamBADGUY
30-11-2016, 20:55
atik askarzadeh !!!

Eindbaas
30-11-2016, 21:31
Zwaargewichten:
Tsotne Rogava
Catalin Morosanu
Murat Aygun
Tarik Khabez
Hicham El Gaoui
Ibrahim El Bouni

hypergiant
30-11-2016, 22:09
Van de vechters die gestopt zijn of uit de picture zijn verdwenen: Khalid Bourdif, Khysenko, Buakaw, Artem Levin, Spong, Saki en natuurlijk Karaev.

LightHeavyWeight
01-12-2016, 07:42
Karaev die doet echt niets meer hoor. Kickboksen is gewoon doodgebloed, kan er niks aan doen.

tarantula
01-12-2016, 17:47
Karaev die ging ook altijd voor de ko vanaf het eerste minuut, een tegenstander die de partij altijd leven in blies.

onne1983
02-12-2016, 09:36
De charme van het K-1 (voor de freakshows) was dat het meerdere stijlen hadden die aan elkaar gewaagd waren.
Ik denk dat Glory best eens buiten het hokje moet kunnen gaan denken. Paar boksers, Karateka's, Teakwando toppers proberen te contracteren. De huidige vechters zijn allemaal een beetje hetzelfde qua stijl, en dan krijg je van die standaard kickboks partijen, (LAAT IK VOOROP STELLEN DAT IK DAT NIET EEN SLECHT IETS VIND) maar door meerdere stijlen te combineren zullen vechters zich vaker moeten gaan aanpassen.
dan moest iedereen zich telkens weer uitvogelen hoe je met iemands stijl om moet gaan. Dan krijg je van die wedstrijden dat iedereen van iedereen kan winnen.

BV Mike Bernardo (Bokser) won van Aerts (kickbokser), Maar legde het vervolgens af tegen Hug(Karate) die op zijn beurt weer een pakkie van Aerts kreeg.
Er was nooit iemand jaren lang ongeslagen en dat hield het spannend.

Eindbaas
02-12-2016, 12:27
De charme van het K-1 (voor de freakshows) was dat het meerdere stijlen hadden die aan elkaar gewaagd waren.
Ik denk dat Glory best eens buiten het hokje moet kunnen gaan denken. Paar boksers, Karateka's, Teakwando toppers proberen te contracteren. De huidige vechters zijn allemaal een beetje hetzelfde qua stijl, en dan krijg je van die standaard kickboks partijen, (LAAT IK VOOROP STELLEN DAT IK DAT NIET EEN SLECHT IETS VIND) maar door meerdere stijlen te combineren zullen vechters zich vaker moeten gaan aanpassen.
dan moest iedereen zich telkens weer uitvogelen hoe je met iemands stijl om moet gaan. Dan krijg je van die wedstrijden dat iedereen van iedereen kan winnen.

BV Mike Bernardo (Bokser) won van Aerts (kickbokser), Maar legde het vervolgens af tegen Hug(Karate) die op zijn beurt weer een pakkie van Aerts kreeg.
Er was nooit iemand jaren lang ongeslagen en dat hield het spannend.

Ik ben het met je eens. Misschien dat er wat bekende MMA vechters tijdelijk een kickboks partij willen vechten bijv een Stefan Struve vs Benjamin Adegbuyi zou ik wel willen zien.

Artur Kyshenko zou ik graag bij Glory willen zien, hij wil heel graag een rematch tegen Nieky Holzken.
Ik zou ook L'houcine "Aussie" Ouzgni terug willen zien bij Glory, hij heeft een partij gehad in Glory 6 tegen Marc de Bonte (RIP).
Kareav zie ik niet meer terug komen, laatste partij van hem was in 2009.
Tyrone Spong is nu aan focussen op het boksen en zal alleen terug komen bij het kickboksen als er goed gevulde zak geld klaar voor hem staat.
Gokhan Saki vs Zabit Samedov lijkt mij een vette pot om te zien, wie weet dat Ome Cor mee leest.
Errol Zimmerman zie ik nog wel terug komen bij Glory ondanks een verlies partij tegen die Belgische grizzlybeer Thomas Vanneste op Glory 26.
Zimmerman vecht morgen in de Mixfight Gala in Frankfurt, deze partij is er ook Tarik Khbabez vs Murat Aygun beide zou ik willen zien vechten bij Glory.

Eindbaas
04-12-2016, 00:27
https://www.youtube.com/watch?v=5C49nec5zJ4

Lionheart
07-12-2016, 14:22
Spong!!

Eindbaas
08-12-2016, 03:32
Spong!!

Zou geweldig zijn voor de sport. Maar dan moeten ze wel hun portemonnee open trekken bij GLORY. Nu is hij aan het boksen. Wie weet dat Kunlun fight hem wel kan betalen..

Lionheart
08-12-2016, 14:09
Zou geweldig zijn voor de sport. Maar dan moeten ze wel hun portemonnee open trekken bij GLORY. Nu is hij aan het boksen. Wie weet dat Kunlun fight hem wel kan betalen..

Idd!

Spong vs Badr, Rico of rematch met Saki.
Hoop echt dat er wat "oude" vechters binnen worden gehaald.

Tony Galento
08-12-2016, 14:38
Idd!

Spong vs Badr, Rico of rematch met Saki.
Hoop echt dat er wat "oude" vechters binnen worden gehaald.

Ik was in de veronderstelling dat z'n been nog steeds niet hersteld is.

Misschien heb ik wat gemist.

Eindbaas
08-12-2016, 23:52
Zijn been is hersteld.

Bromios
09-12-2016, 13:16
Ik was in de veronderstelling dat z'n been nog steeds niet hersteld is.

Misschien heb ik wat gemist.
Zijn been is hersteld en hij gaat niet meer kickboksen. Maar dat schijnt niemand te hebben begrepen nog.
Maar misschien werkt het zo: Spong gaat geen kickbox meer spelen.

Eindbaas
12-12-2016, 19:07
Ik las net op een Amerikaanse forum dat Daniel Ghita weer terug komt en dat hij bij Mikes gym traint. Klopt dit?

tidelot
12-12-2016, 19:15
Ik zie steeds namen van 10 jaar Geleden terug komen.
Die zijn alleen wat ouder, en de vorm krijg je nooit meer terug.
het zijn de nieuwe jongens die het nu moeten brengen.
Bij enfusion lopen een paar goeie rond

largo0
12-12-2016, 21:09
Mohamed Khamal rematch tegen Sittichai.

Raúl Catinas

mrtweakbox
12-12-2016, 23:03
Ben het met Tidelot eens, laat al die oude koeien maar op stal want gisteren komt nooit meer terug. Als je mij een plezier wil doen, gooi alles wat wel wint maar er niet uit ziet er maar uit (een vrij groot deel van de huidige fighters) en gooi er vooral een paar verse hongerige jonge gasten in. Persoonlijk zit ik niet op te wachten dat er weer een oude naam wordt opgewarmd maar ik zou het PR technisch nog begrijpen als ze nog een keer Hari laten opdraven. Voor de rest vooral veel nieuwe namen, uit veel verschillende hoeken van de wereld, uitwisseling met Enfusion en niets van boven de 25.

carlo1
13-12-2016, 04:04
Ik zou de winnaar van Rings licht zwaargewicht wel willen zien. Levi Rigters. Gast kwam echt om te knokken, leuke vechter. Nog een B klasse, maar ik denk dat hij al goed mee zou kunnen komen.
Hier een filmpje van 2016.
https://www.youtube.com/watch?v=mMdeM1Fjilw

Eindbaas
13-12-2016, 17:16
Ben het met Tidelot eens, laat al die oude koeien maar op stal want gisteren komt nooit meer terug. Als je mij een plezier wil doen, gooi alles wat wel wint maar er niet uit ziet er maar uit (een vrij groot deel van de huidige fighters) en gooi er vooral een paar verse hongerige jonge gasten in. Persoonlijk zit ik niet op te wachten dat er weer een oude naam wordt opgewarmd maar ik zou het PR technisch nog begrijpen als ze nog een keer Hari laten opdraven. Voor de rest vooral veel nieuwe namen, uit veel verschillende hoeken van de wereld, uitwisseling met Enfusion en niets van boven de 25.

Ik denk zelf dat je een combinatie moet hebben tussen wat oudere en nieuwe vechters. Kijk maar naar de UFC daar zitten 30 plussers die top presteren bijv Henderson, Werdum, Hunt, Overeem. Met dat soort ervaren vechters heb je gewoon grote namen in huis, dat trekt veel kijkers. Oude garde vs nieuwe garde. Sport is entertainment daar gaat het om het volk te vermaken. Iemand die nog geen naam heeft en die wint dan van iemand die een gevestigde naam heeft kan in een avond een ster worden. Mensen hebben het erover op werk in de kroeg op forums.
Uitwisseling met Enfusion heb ik ook vaker aangegeven lijkt mij heel goed voor Glory, het is goed voor de sport en voor de opkomende talenten.

Kijk dit is voor mij echt Old school vs New school. Leuk om te zien! :D

https://www.youtube.com/watch?v=vCVzx0_EfPg

Eindbaas
13-12-2016, 17:18
Ik zou de winnaar van Rings licht zwaargewicht wel willen zien. Levi Rigters. Gast kwam echt om te knokken, leuke vechter. Nog een B klasse, maar ik denk dat hij al goed mee zou kunnen komen.
Hier een filmpje van 2016.
https://www.youtube.com/watch?v=mMdeM1Fjilw

Ja inderdaad, denk het ook in de toekomst.

mrtweakbox
13-12-2016, 18:32
Ik denk zelf dat je een combinatie moet hebben tussen wat oudere en nieuwe vechters. Kijk maar naar de UFC daar zitten 30 plussers die top presteren bijv Henderson, Werdum, Hunt, Overeem. Met dat soort ervaren vechters heb je gewoon grote namen in huis, dat trekt veel kijkers. Oude garde vs nieuwe garde. Sport is entertainment daar gaat het om het volk te vermaken. Iemand die nog geen naam heeft en die wint dan van iemand die een gevestigde naam heeft kan in een avond een ster worden. Mensen hebben het erover op werk in de kroeg op forums.Uitwisseling met Enfusion heb ik ook vaker aangegeven lijkt mij heel goed voor Glory, het is goed voor de sport en voor de opkomende talenten.Kijk dit is voor mij echt Old school vs New school. Leuk om te zien! :D
https://www.youtube.com/watch?v=vCVzx0_EfPgDenk dat naast Hari en misschien Bonjasky er geen namen over zijn die nog bekend zijn bij het grote publiek. Dan kan je denk ik beter investeren in het creeeren van nieuwe grote namen die nog een tijdje mee kunnen. Maar laten we wel wezen, het zou eeuwig zonde zijn als we een partij zoals die van Aerts tegen Bensadik zouden missen was een epische pot.

Guytje
14-12-2016, 14:10
K1 1998 van opbouw tot finale....krijg ik nog steeds een Homer Simpson gevoel van...als je dat gevoel terug in Glory kan vinden dan komen die hoogdagen zo terug.

FREE MURRAY
14-12-2016, 23:04
Ik snap niet waarom Andrei Herasimchuk nog niet gecontracteerd is. De kunlun kampioen de enige die Rico Verhoeven tot nu toe heeft verslagen.

#teamBADGUY
15-12-2016, 02:41
Ben sadik ook toch ? Maar ik hoor dat de beelden op mysterieuze wijze van YouTube zijn verdwenen zo vlak voor de badr Rico fight 🤔

DonMMA
15-12-2016, 08:52
Spong!!

En hoe, die partij van Duut en Ilunga kan zo een nieuw script vormen voor een nieuwe Rocky film.
Maar als je de partijen van Spong terug kijkt op het youtube-kanaal van GLORY mist de divisie hem wel.

S.B.
15-12-2016, 09:39
Massaro Glunder of Zakaria Tjiarti misschien?

Eindbaas
15-12-2016, 10:53
Tarik Khbabez interview met VICE Sport. Deze opkomende zwaargewicht zou ik ook willen zien bij Glory.
http://www.vicesports.nl/we-spraken-tarik-khbabez-over-sparren-met-badr-hari-faceoffs-en-rico-verhoeven/

e-type
15-12-2016, 11:22
Tarik Khbabez interview met VICE Sport. Deze opkomende zwaargewicht zou ik ook willen zien bij Glory.
http://www.vicesports.nl/we-spraken-tarik-khbabez-over-sparren-met-badr-hari-faceoffs-en-rico-verhoeven/


goeie gozer inderdaad, wil altijd naar voren vechten.

Eindbaas
15-12-2016, 17:13
Ismael Lazaar voor de K.O.

https://www.youtube.com/watch?v=PGMZTpEjJXw&feature=share

mario the count
16-12-2016, 18:15
Ismael Lazaar voor de K.O.
https://www.youtube.com/watch?v=PGMZTpEjJXw&feature=shareBig belly fighting.

blackadder
17-12-2016, 21:07
Van de vechters die gestopt zijn of uit de picture zijn verdwenen: Khalid Bourdif, Khysenko, Buakaw, Artem Levin, Spong, Saki en natuurlijk Karaev.Zit Karaev niet in de bak ivm een rol in een kunstroof?

blackadder
17-12-2016, 21:09
De charme van het K-1 (voor de freakshows) was dat het meerdere stijlen hadden die aan elkaar gewaagd waren. Ik denk dat Glory best eens buiten het hokje moet kunnen gaan denken. Paar boksers, Karateka's, Teakwando toppers proberen te contracteren. De huidige vechters zijn allemaal een beetje hetzelfde qua stijl, en dan krijg je van die standaard kickboks partijen, (LAAT IK VOOROP STELLEN DAT IK DAT NIET EEN SLECHT IETS VIND) maar door meerdere stijlen te combineren zullen vechters zich vaker moeten gaan aanpassen.dan moest iedereen zich telkens weer uitvogelen hoe je met iemands stijl om moet gaan. Dan krijg je van die wedstrijden dat iedereen van iedereen kan winnen. BV Mike Bernardo (Bokser) won van Aerts (kickbokser), Maar legde het vervolgens af tegen Hug(Karate) die op zijn beurt weer een pakkie van Aerts kreeg. Er was nooit iemand jaren lang ongeslagen en dat hield het spannend.Zelfs de freak fights hebben meer charme dan sommige vd partijen tegenwoordig. Bonjasky vs Akebono (http://jCd1eL3uIYk)

Eindbaas
30-12-2016, 10:49
Rade Opacic een jonge talentvolle hw uit Servië.

https://www.youtube.com/watch?v=rAwh3pi0B-w

Andrei Gerasimchuk vs Tsotne Rogava

https://www.youtube.com/watch?v=CPwAgll_lpI

S.B.
31-12-2016, 20:49
Zelfs de freak fights hebben meer charme dan sommige vd partijen tegenwoordig. Bonjasky vs Akebono (http://jcd1el3uiyk/)
Dit vind ik een beetje oude mannen gezeik hoor, als ze nu die Gabi Garcia tegen een showworstelaar zetten kan het echt niet maar die partij is oke.

uutje
01-01-2017, 12:45
Chabari kan dan wel een puntenvechter zijn,maar weten jullie wel dat ie als kind zijnde tijdens t spelen heel ongelukkig zijn oog verloor door een stok en dus hij is aan 1 oog blind!

Dus hij kan geen DIEPTE zien en AFSTAND inschatten is gruwelijk moeilijk,hij heeft tegen veel goede
mensen gestaan en dan zo ver komen.....excuus voor deze reactie,ben zelf ook slechtziend,mvg

Eindbaas
09-01-2017, 17:22
Felipe Micheletti heeft onlangs gevochten tegen Andrey Garasimchuk, wel verloren op punten maar wel goed gevochten.
https://en.wikipedia.org/wiki/Felipe_Micheletti

https://www.youtube.com/watch?v=i-93RIFSaOw

Eindbaas
09-01-2017, 17:24
Chabari kan dan wel een puntenvechter zijn,maar weten jullie wel dat ie als kind zijnde tijdens t spelen heel ongelukkig zijn oog verloor door een stok en dus hij is aan 1 oog blind!

Dus hij kan geen DIEPTE zien en AFSTAND inschatten is gruwelijk moeilijk,hij heeft tegen veel goede
mensen gestaan en dan zo ver komen.....excuus voor deze reactie,ben zelf ook slechtziend,mvg

Gaat Chahbari weer vechten? Is ook niet meer de jongste.

Guytje
10-01-2017, 17:43
Chabari was wel top hoor in z'n dagen. Geen KO's maar wel een ongelooflijke timing en juist een prachtige inschatting van afstand. Was ook heel moeilijk te raken dus weet eigenlijk niet of het probleem dat ie had met z'n oog in zijn geval een nadeel is gebleken. Stond tegen alle toppers en meestal zag je die hand van hem de lucht in gaan. Was voor de meeste tegenstanders ook niet de prettigste ervaring om een oplossing te vinden voor die stijl van hem. Speciale vechter die Chabari.