PDA

View Full Version : Poll; Rico of Badr ?



Bromios
29-11-2016, 23:54
Als ik het topic over deze partij lees ben ik zowat de enige die denkt dat Rico hem wint. Dus bij deze een poll.

M B
30-11-2016, 00:34
Ik denk badr in de eerste of tweede ronde ko winst.

Bloedneus
30-11-2016, 01:18
Ik denk badr op (t)KO R2 of Rico op diskwalificatie

M B
30-11-2016, 02:22
Ben ook bang dat als badr niet binnen 2 rondes wint op ko dat het dan een diskwalificatie kan worden. Badr wil hoe dan ook denk ik niet verliezen en druk is gewoon heel hoog. Maar als het een diskwalificatie zou worden dan is het in ieder geval niet zijn afscheidspartij want wie wil afscheid nemen met diskwalificatie hahah dat betekent dan dat we badr nog gaan zien daarna. Ik denk ook dat heel veel mensen gaan kijken die nooit naar kickbox hebben gekeken alleen om badr te zien neergaan.

Wiseguy
30-11-2016, 09:37
Badr op KO of Rico op DQ. Hoe dan ook spektakel.

Eindbaas
30-11-2016, 10:03
Ik denk zelf dat het nu 50/50 is. Twee totaal verschillende vechters... waarvan een de huidige kampioen is maar als ik mijn geld echt moet zetten dan toch Badr, misschien TKO tweede ronde of winst op punten. Daarna een gevecht voor de Glory belt dat zal vast veel kijkers aantrekken. Kunnen ze dat flink promoten.

badboy1
30-11-2016, 10:23
waar is die poll dan?

Bromios
30-11-2016, 17:17
Kan je op mobiele modus niet zien op je telefoon. Alleen op pc of als je kiest voor volledige site weergeven.

e-type
30-11-2016, 18:53
Rico op punten.
Toch denk ik dat Badr heel anders uit de hoek zal komen dan de meesten denken. Volgens mij heeft Mike weer een konijntje in de hoge hoed zitten met een steengoed game plan.
Misschien doet Badr de eerste ronde en de eerste helft van de tweede ronde wel helemaal niets om Rico gek te maken en daarna gaat ie Rico even helemaal afmaken. 'k Ben in ieder geval erg benieuwd hoe Rico z'n kin is, hij heeft al wat klappen gehad, maar nog niet van zo'n testosteronbom als Badr natuurlijk.

Pat82
01-12-2016, 19:09
Rico op verminking. Snap die hele hype rondom Badr niet. Vond hem destijds in de K-1 al vrij dom. Snap niet dat zijn naam überhaupt genoemd in de discussie wie de beste kickbokser is uit het K-1 tijdperk. Hij komt niet eens in de top 5 joh. Rico heeft de pech dat hij te laat op het toneel is verschenen, maar daar kan hij niets aan doen. Met jongens als Mousasi in zijn trainingsschema lijkt me dat hij aardig voorbereid zal zijn.

Wiseguy
01-12-2016, 19:19
Je snapt de hype niet rond iemand die o,a, Schilt, Aerts, Saki, Overeem heeft verslagen niet? Iemand die 106 partijen heeft gewonnen waarvan 93 op KO en zowel bij winst als verlies voor spektakel zorgt. Tja ik zou zeggen ga dan lekker dammen kijken.

tidelot
01-12-2016, 19:26
Rico op verminking. Snap die hele hype rondom Badr niet. Vond hem destijds in de K-1 al vrij dom. Snap niet dat zijn naam überhaupt genoemd in de discussie wie de beste kickbokser is uit het K-1 tijdperk. Hij komt niet eens in de top 5 joh. Rico heeft de pech dat hij te laat op het toneel is verschenen, maar daar kan hij niets aan doen. Met jongens als Mousasi in zijn trainingsschema lijkt me dat hij aardig voorbereid zal zijn.

Waar was Rico in 2008/2009
Nergens te bekennen Op het K1 toneel

Voor dat je de opmerking gaat maken over dat hij toen 20/21 was ,

Geef ik je gelijk antwoord dat badr op die leeftijd al een naam was in de K1

En over je opmerking van dat hij vrij dom was: zonder K1 titels heeft hij het meeste geld verdiend met vechten van alle vechters , als je dat dom noemt dan wil ik ook zo dom zijn

Pat82
01-12-2016, 20:55
Je snapt de hype niet rond iemand die o,a, Schilt, Aerts, Saki, Overeem heeft verslagen niet? Iemand die 106 partijen heeft gewonnen waarvan 93 op KO en zowel bij winst als verlies voor spektakel zorgt. Tja ik zou zeggen ga dan lekker dammen kijken.Nee, die snap ik idd niet, aangezien hij al een jaar of 6 niet serieus heeft gevochten. En leuk dat record, maar hij heeft er welgeteld 0,0 K-1 titels mee gewonnen. De momenten dat het echt moest, gaf hij niet thuis.

Pat82
01-12-2016, 21:01
Waar was Rico in 2008/2009 Nergens te bekennen Op het K1 toneelVoor dat je de opmerking gaat maken over dat hij toen 20/21 was ,Geef ik je gelijk antwoord dat badr op die leeftijd al een naam was in de K1En over je opmerking van dat hij vrij dom was: zonder K1 titels heeft hij het meeste geld verdiend met vechten van alle vechters , als je dat dom noemt dan wil ik ook zo dom zijnEen naam...hij katapulteerde zichzelf op het wereldtoneel met die overwinning op Leko, en dan natuurlijk vooral de manier waarop. Maar hij heeft het nooit echt waar kunnen maken. Wellicht was die jonge doorbraak zowel een zege als een vloek. Maar goed, hij heeft blijkbaar goed geld verdiend. Ook wat waard. Waarom sportief alles uit je carrière proberen te halen als je ook voor Kadyrov wat kunstjes kan doen in ruil voor veel geld? Dat zijn idd keuzes. Maar of dat slim is? Het is een lopend vat buskruit. En 11 december is het een kreupel vat.

tidelot
01-12-2016, 21:16
Een naam...hij katapulteerde zichzelf op het wereldtoneel met die overwinning op Leko, en dan natuurlijk vooral de manier waarop. Maar hij heeft het nooit echt waar kunnen maken. Wellicht was die jonge doorbraak zowel een zege als een vloek. Maar goed, hij heeft blijkbaar goed geld verdiend. Ook wat waard. Waarom sportief alles uit je carrière proberen te halen als je ook voor Kadyrov wat kunstjes kan doen in ruil voor veel geld? Dat zijn idd keuzes. Maar of dat slim is? Het is een lopend vat buskruit. En 11 december is het een kreupel vat.

Waar kon hij sportief wat halen toen hij voor kadhirov vocht .
K1 was failliet en glory wou hem geen contract aan bieden om zijn rechtszaak .
Ken je feiten.
Nu komt glory alsnog met een zak vol met geld voor badr,nu ze eindelijk inzien dat hij ze populairder gaat maken dan ooit.
die pay per vieuw gaat ze een record aan inkomsten bezorgen.

En ondanks dat je niet weet waar al die hype vandaan komt , weet ik al wat jij gaat doen volgende week zaterdag

killroy
01-12-2016, 23:34
het blijft toch fascinerend wat deze vechter teweeg brengt, een roemeense promotor die ik tijdens mijn vakantie in thailand tegenkwam, noemt hem 'de natte droom' van elke promotor en daar moet ik hem wel gelijk in geven. of je hem nu haat op aanbidt hij trekt volle zalen en alle aandacht naar zich toe. kijkend naar zijn gedrag buiten de ring is het best een nare vent met al die mishandelingen, kijken naar zijn gedrag binnen de ring heeft hij vaak gezorgd voor spektakel en ko's maar een echte kampioen als aerts, hoost, schilt, bonjasky is hij nooit geworden en zal hij ook nooit meer worden, hij teert op zn naam en pakt er nog lekker veel geld mee ook en zijn fans? die denken dat hij de enige echte kickboksgod is en er niemand ook maar in zijn schaduw mag staan

eerlijk is eerlijk, hij doet het dan toch best goed voor een vechter die het al zo lang niet meer laat zien op niveau, lekker cashen! zou ik ook doen:lol:

largo0
02-12-2016, 01:08
Een naam...hij katapulteerde zichzelf op het wereldtoneel met die overwinning op Leko, en dan natuurlijk vooral de manier waarop. Maar hij heeft het nooit echt waar kunnen maken. Wellicht was die jonge doorbraak zowel een zege als een vloek. Maar goed, hij heeft blijkbaar goed geld verdiend. Ook wat waard. Waarom sportief alles uit je carrière proberen te halen als je ook voor Kadyrov wat kunstjes kan doen in ruil voor veel geld? Dat zijn idd keuzes. Maar of dat slim is? Het is een lopend vat buskruit. En 11 december is het een kreupel vat.

Lol.

2 x K-1 Heavyweight Champion -100Kg
2 x K-1 GP Finalist.

Naja ik zag laatst Sem Schilt en andere top vechtersook op het Akhmat fight event.

Leko booster.

e-type
02-12-2016, 08:45
Lol.

2 x K-1 Heavyweight Champion -100Kg
2 x K-1 GP Finalist.

Naja ik zag laatst Sem Schilt en andere top vechtersook op het Akhmat fight event.

Leko booster.

Sorry, maar elke ker als ik lees dat iemand weer schrijft dat Badr K1 HW champion is moet ik weer glimlachen. Je weet toch wel dat die titel voor hem is gemaakt en tegen wie hij in de "finale" stond he.
Paper champ noemen we dat.

tidelot
02-12-2016, 10:31
Sorry, maar elke ker als ik lees dat iemand weer schrijft dat Badr K1 HW champion is moet ik weer glimlachen. Je weet toch wel dat die titel voor hem is gemaakt en tegen wie hij in de "finale" stond he.
Paper champ noemen we dat.

Deze partij ging vooraf aan die finale

https://m.youtube.com/watch?v=7t2ll5q2C8M

Luister bij 11:00 minuut

M B
02-12-2016, 17:36
Pat82, hij heeft het wel waargemaakt als je alle vechters uit je tijdperk in de eerste ronde k.o slaat sem, leko, zimmerman, aerts, overeem, saki, bouzidi, karaev, sefo, feitosa, domgoj, dan ben je top. Jullie vergeten ook los van de k1 titel dat hij ook 2maal its showtime wereld kampioen was tegen schilt en tegen bouzidi dat in iedergeval hoger dan tegen benjamin vechten.
Rico is een overschatte vechter laat hem eerst van een goeie vechter op ko winnen. Tegen saki won hij onterecht en badr had maar 1 ronde nodig tegen saki.
En trouwens rob kaman en peter smith hebben ook nooit een toernooi gewonnen want er was toen geen k1 op basis waarvan zijn hun dan wel een legende? Op hun winsten toch en manier van vechten? Ik vind badr en peter aerts zeker in de top 6 allertijden alleen al op basis van hun ko ratio. Bonjasky bv vind ik niet eens in de top 10 ondanks zijn titels gewonnen tegen clowns in 2003.
En rico gaat binnen twee rondes neer badr zal alles geven want hij gaat opzoek naar elke gaatje in zn dekking. Denk je echt dat rico slagenwisseling aan gaat met badr? Dacht het niet.
Rico zou in 2009 niet eens winnen van hong man choi, teixera of feitosa

sjaakie'tje
02-12-2016, 19:53
Nou moe, wat velen lijken te vergeten is dat Badje een smal menneke is. Lang dat wel, maar dunne botten. Een tikje op zijn kin en Badje gaat liggen. Hij is snel, heeft een lange reach, is explosief en precies, maar tegelijkertijd erg fragiel - zeker dat hij vaak wild gaat maaien en daardoor overal openingen ontstaan. Zelfs Samedov klapte hem tegen het canvas.

Rico heeft tamelijk wat bokstraining gedaan en is echte natuurlijke super heavyweight en heeft ook de natuurlijke lichaamsbouw.

"There's no substitute for speed" dixit Mike Bernardo. In snelheid heeft Badje een duidelijk voordeel terwijl Rico eerder net aan de trage kant is.

Als Rico het eerste wilde geweld kan overleven, dan stijgen zijn kansen met de minuut. Hij kan zeker ook de kamp op KO winnen.

In Badje zijn voordeel zijn dat het slechts 3 x 3 min zijn en de snelheid natuurlijk.

tidelot
02-12-2016, 19:59
Nou moe, wat velen lijken te vergeten is dat Badje een smal menneke is. Lang dat wel, maar dunne botten. Een tikje op zijn kin en Badje gaat liggen. Hij is snel, heeft een lange reach, is explosief en precies, maar tegelijkertijd erg fragiel - zeker dat hij vaak wild gaat maaien en daardoor overal openingen ontstaan. Zelfs Samedov klapte hem tegen het canvas.

Rico heeft tamelijk wat bokstraining gedaan en is echte natuurlijke super heavyweight en heeft ook de natuurlijke lichaamsbouw.

"There's no substitute for speed" dixit Mike Bernardo. In snelheid heeft Badje een duidelijk voordeel terwijl Rico eerder net aan de trage kant is.

Als Rico het eerste wilde geweld kan overleven, dan stijgen zijn kansen met de minuut. Hij kan zeker ook de kamp op KO winnen.

In Badje zijn voordeel zijn dat het slechts 3 x 3 min zijn en de snelheid natuurlijk.

Iedereen inclusief Rico denkt dat badr vanaf het begin gaat maaien en voor de ko gaat.

Denk dat ze bij kamp hari dat een beetje te voorspelbaar vinden en Mike met een andere strategie gaat komen en mischien pas in de 2 e rondje vol zal gaan.

We gaan het zien
Nog een week jongens

e-type
02-12-2016, 21:03
Deze partij ging vooraf aan die finalehttps://m.youtube.com/watch?v=7t2ll5q2C8MLuister bij 11:00 minuutmooi man
Denk dat ze bij kamp hari dat een beetje te voorspelbaar vinden en Mike met een andere strategie gaat komen en mischien pas in de 2 e rondje vol zal gaan.Vermoed ik ook ja. Wat ik hier eerder zei ' het konijntje uit de hoed van Mike '.

tidelot
02-12-2016, 21:38
mooi

Na die partij tegen karaev wil ik het geen paper champ noemen
Een van de mooiste partijen ooit in het hw
Vermoed ik ook ja. Wat ik hier eerder zei ' het konijntje uit de hoed van Mike '.

Precies . kan alle kanten opgaan

Heb je trouwens gezien hoeveel media er was bij de persconferentie voor de niet kampioen

Zoveel aandacht heef de kampioen Rico nooit gehad

M B
02-12-2016, 21:47
Saakietje al ben je mager skinny je bouwt spieren op ook zonder anabole bouw je spieren op als vechter. Denkje dat remy peter overeem altijd zwaar zijn geweest zei vroeger ook net als badr in zn jonge jaren. En in het zwaargewicht zegt sterke kin niets. Iedereen kan neergaan op een tik die stoot van samedov had ook bijvoorbeeld saki op neer kunnen gaan het is wel zo dat de ene iets meer kan hebben dan de ander maar over het algemeen een goede tik ga je neer. Semy is neergegaan aerts ook door een klap van lebaner in het verleden. Hesdy kon zogenaamd veel hebben ging ook neer door een klap van ghita en ook een klap van zimmerman. Een samedov slaat ook wel hard hoor tegenwoordig hoor.