PDA

View Full Version : Arm Badr Hari



Triangleman
12-12-2016, 14:32
Wat is er nu precies met zijn arm gebeurd? Heeft iemand gezien welke actie het heeft veroorzaakt? Hij loopt trekkend weg na een knie die hij erop krijgt. Of heeft er iemand meer dan een vermoeden dat het daar al niet goed mee zat?

Kippeborst
12-12-2016, 14:52
Volgens mij wou ie zijn arm corrigeren toen ie een lichaamsstoot wou maken , maar kan je daarmee je eigen arm breken?

hakkelaar
12-12-2016, 14:57
Dit schijnt een röntgenfoto van zijn arm te zijn.
https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15400511_10208995107449037_2210078539666692479_n.j pg?oh=f71bdcdd51a38f924079d09a658a4b2c&oe=58E81B2A

hakkelaar
12-12-2016, 15:53
FB van zijn broertje.
http://oi63.tinypic.com/21kcq6p.jpg

blackadder
12-12-2016, 16:10
Mss al geblesseerd door al die kracht trainingen?

micha
12-12-2016, 16:12
in de eerste ronde trapte hij 2x op een blok maar in de 1e ronde heb ik niks kunnen zien op die plek

hakkelaar
12-12-2016, 16:30
Mss al geblesseerd door al die kracht trainingen?
Ja klopt..."Mss waren zn botten al wat beschadigd van al die krachttraining."

tarantula
12-12-2016, 16:33
Het gebeurde door die korte rechterhoek vlakvoor hij tegen de touwen kwam, ze ziet hem meteen zijn arm laten zakken wanneer rico hem tegen de touwen had.

Eindbaas
12-12-2016, 17:15
Hopelijk hersteld hij snel. En dan zien we hem hopelijk vaker vechten voor Glory, die man trekt gewoon kijkers aan.

fifi23
12-12-2016, 19:43
Die rechterhoek die hij maakt op de arm van Rico kwam ongelukkig uit gok ik.
Niet die knieën er na gok ik.

Bromios
12-12-2016, 19:46
Ik denk al schade door dat blok in de eerste ronde. Dan is er nog maar weinig nodig om het fout te laten gaan.
Maar ik denk toch dat er al wat zat voor de partij.

Maar we gaan hem voorlopig niet zien. Januarie is de cassatie en als hij die verliest gaat hij 6,5 maand de bak in.
(en die kans is vrij groot)

mdeveer
12-12-2016, 19:46
Hopelijk hersteld hij snel. En dan zien we hem hopelijk vaker vechten voor Glory, die man trekt gewoon kijkers aan.

ik hoorde net bij het programma Peptalk dat zijn management heeft aangegeven dat hij niet voor december 2017 aan een rematch met Rico begint... Dus wel een grote mond na de wedstrijd dat hij hem wel zou pakken de volgende keer maar dan niet eerder dan een jaar verder aan een rematch beginnen. Hij begint nu wel erg ongeloofwaardig te worden. Hij is al vanaf 2013 bezig om maar steeds terug te komen op het hoogste niveau maar maakt het tot nu toe niet meer waar. Op een gegeven moment gelooft niemand je meer.

Night-Rider
12-12-2016, 20:00
@mdeveer, verwachting is dat er in het eerste kwartaal van het nieuwe jaar een definitief besluit in zijn lopende zaak wordt genomen. Grote kans dat hij de resterende 6,5 maand moet zitten of een deel daarvan.

Voor hetzelfde geld gaat hij januari al zitten, niet meer wachtend op zijn rechtszaak om halverwege het jaar 6 maanden de gym in te stappen. Alles staat open en hangt van zijn rechtszaak af.

Het liefst zag ik hem een tussenpartij vechten, alvorens hij weer met Rico de ring in stapt. Maar dat is enkel een wens. Hij draagt een grote last op zijn schouder waarvan hij zelf aan de wieg stond.

e-type
12-12-2016, 20:02
Dit schijnt een röntgenfoto van zijn arm te zijn.
https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15400511_10208995107449037_2210078539666692479_n.j pg?oh=f71bdcdd51a38f924079d09a658a4b2c&oe=58E81B2A


nope


http://www.cagepotato.com/brett-rogers-fought-for-13-minutes-with-a-shattered-arm-during-bellator-loss-omg-x-rays/



Mss al geblesseerd door al die kracht trainingen?


Misschien z'n medicijngebruik...


https://en.wikipedia.org/wiki/Steroid-induced_osteoporosis

Triangleman
12-12-2016, 20:12
Hopelijk komen er nog wat zinnige antwoorden, want zelf je arm gebroken slaan haha....Badr is me ook een beest.
En denk ook niet dat dat de juiste foto is, die bult op zijn arm zat iig stuk dichter bij zijn elleboog. En zwakke botten door krachttraining, kom op jongens...

mdeveer
12-12-2016, 20:16
@mdeveer, verwachting is dat er in het eerste kwartaal van het nieuwe jaar een definitief besluit in zijn lopende zaak wordt genomen. Grote kans dat hij de resterende 6,5 maand moet zitten of een deel daarvan.

Voor hetzelfde geld gaat hij januari al zitten, niet meer wachtend op zijn rechtszaak om halverwege het jaar 6 maanden de gym in te stappen. Alles staat open en hangt van zijn rechtszaak af.

Het liefst zag ik hem een tussenpartij vechten, alvorens hij weer met Rico de ring in stapt. Maar dat is enkel een wens. Hij draagt een grote last op zijn schouder waarvan hij zelf aan de wieg stond.

Klopt, die zaak loopt inderdaad ook nog, ik hoorde dacht ik dat het hoger beroep op 20 december zou dienen maar kennelijk is dat pas in januari volgend jaar. Stel dat hij vanaf dan 6.5 maand de cel in gaat, dan zit je al in eind augustus en dan zou hij pas vanaf september weer volop kunnen trainen om in december dan tegen een alleen maar fittere en meer ervaren Rico te kunnen. Ik geef hem eerlijk gezegd dan heel weinig kans, ik heb zo'n vermoeden dat die rematch wellicht er pas in 2018 komt of misschien wel helemaal niet. De Badr uit de topjaren van weleer gaan we denk ik toch echt niet meer terug zien al hopen velen daar nog wel op. De kans op succes wordt steeds kleiner.

Night-Rider
12-12-2016, 20:33
Jongens, ik heb het al geroepen in de andere topic van Badr vs Rico. Badr gebruikt zijn rechter bijna niet. Dreigt er mee dan er echt wat mee te doen. Na een harde serie met zijn rechterhand en geduwd te zijn tegen de touwen (1e knie van Rico raakte zijn arm niet) gaf hij op.

Het zou me niets verbazen dat hij verdoofd met een gebroken of versplinterde bot de ring is ingegaan. Blijf je wel met die twee trappen van Rico in de eerste ronde, maar die trappen kwamen niet in de buurt van zijn elleboog.

Rico was net erg zeker van zijn zaak bij Peptalk. Hij wist zeker dat het door zijn trappen kwam en dat hij bewust, in zijn woorden, Badr demonteerde door hem beetje bij beetje te slopen. En Jack deed daar schepje bovenop door een trap van Rico te herhalen die ter hoogte van zijn pols terecht kwam. Gelukkig zei Rico dat hij niet zeker wist of het daardoor kwam, anders had ik hem niet serieus genomen.

Als hij komt vast te zitten in deze periode van zijn leven dan zal het zeker erg lastig worden om een niveau te halen die in de buurt komt van in zijn prime. De andere vechters zullen niet stil blijven zitten.

killroy
13-12-2016, 00:02
al die grootpraat over hoe hij hem in de 1e ronde ko zou slaan, de uitspraken van mike 'vroeger waren de mannen van staal en de boten van hout, nu zijn de boten van staal en de mannen van hout en er heerst houtrot' eerder van toepassing op zijn vechter dan rico, altijd mooi als een grote mond zo word afgestraft, doe lekker normaal dan doe je al gek genoeg zeg ik maar altijd

denk dat die arm niet ok was voor het gevecht

#teamBADGUY
13-12-2016, 01:28
Dat was ook het eerste wat ik dacht en hier poste...
Dat die korte hoek van richting veranderde in een hele korte hoek en dat dat de breuk zou kunnen hebben veroorzaakt. Zou kunnen inderdaad

LightHeavyWeight
13-12-2016, 05:48
Ik zeg: door chronische overbelasting (lees: vanuit weinig doen ineens maanden keihard trainen) heeft hij deze blessure opgelopen.

LightHeavyWeight
13-12-2016, 06:07
Of misschien toch die trap in de 1e ronde, daarvoor was Badr nog wel met rechts bezig.
Ach het maakt ook niet veel uit.

tarantula
13-12-2016, 09:51
Ik zag net een fragment op rtl late night met rico, dat is nou precies waarom ik hem buiten de ring een loser vindt, hij beweert nu dat de gebroken arm een onderdeel van zijn gameplan was, zijn rechterarm uitschakelen en dat de breuk door trappen komt.

Hij is echt een hele slechte verliezer, want dat is wat hij in mijn optiek gewoon aan het doen was totdat de arm brak namelijk verliezen, hij heeft 2 keer in de eerste ronde op arm van Badr getrapt of zal ik beter zeggen richting de arm het is ook nog de vraag of die echt raak waren, het bewijs dat hij onzin praat is het feit dat na die trappen Badr nog volop aan het vechten was in Ronde 1 en 2 waar hij die arm gebruikte, voor het moment dat hij zich raar gedroeg en zijn arm liet hangen bij de touwen was er niks richting de arm gegooid, Rico had een open neus miste veel trappen omdat hij niet bij Hari kwam miste stoten, enige wat hij deed in de 2 ronde voor de breuk is stoten incasseren en naar voren lopen proberen te drukken om Badr moe te maken zodat hij het initiatief kan overnemen, maar helaas voor hem is dat niet gelukt of het was gelukt aan het einde van de 3e ronde mischien maar hij stond anderhalf ronde achter, iemand die verstand heeft van kickboksen en eerlijk is zal niet ontkennen dat hij gewoon achter stond, het is heel simpel tel de stoten en trappen die zijn gemaakt.

Tony Galento
13-12-2016, 09:55
Ik zag net een fragment op rtl late night met rico, dat is nou precies waarom ik hem buiten de ring een loser vindt, hij beweert nu dat de gebroken arm een onderdeel van zijn gameplan was, zijn rechterarm uitschakelen en dat de breuk door trappen komt.

Hij is echt een hele slechte verliezer, want dat is wat hij in mijn optiek gewoon aan het doen was totdat de arm brak namelijk verliezen, hij heeft 2 keer in de eerste ronde op arm van Badr getrapt of zal ik beter zeggen richting de arm het is ook nog de vraag of die echt raak waren, het bewijs dat hij onzin praat is het feit dat na die trappen Badr nog volop aan het vechten was in Ronde 1 en 2 waar hij die arm gebruikte, voor het moment dat hij zich raar gedroeg en zijn arm liet hangen bij de touwen was er niks richting de arm gegooid, Rico had een open neus miste veel trappen omdat hij niet bij Hari kwam miste stoten, enige wat hij deed in de 2 ronde voor de breuk is stoten incasseren en naar voren lopen proberen te drukken om Badr moe te maken zodat hij het initiatief kan overnemen, maar helaas voor hem is dat niet gelukt of het was gelukt aan het einde van de 3e ronde mischien maar hij stond anderhalf ronde achter, iemand die verstand heeft van kickboksen en eerlijk is zal niet ontkennen dat hij gewoon achter stond, het is heel simpel tel de stoten en trappen die zijn gemaakt.

Volgens mij heeft Rico gewonnen.

#teamBADGUY
13-12-2016, 10:22
Dusdat let niet op Rico 😂

Brainthief
13-12-2016, 10:49
oudhollandse faparmblessure

tarantula
13-12-2016, 11:05
Volgens jou had Rico gewonnen voordat de partij plaatsvond, heel veel mensen zijn het met mij eens en het zijn niet eens hari fans.
Als hij echt had gewonnen kreeg hij zeker de credit van mij, maar dat heeft hij niet en de juiste houding die hij zou moeten hebben is, ik heb gewonnen volgens de regels maar ik heb het gevecht niet echt gewonnen en een echte kampioen wil duidelijk winnen en niet op deze manier.

Als het een opgave was dmd lowkicks of een arm die daadwerkelijk kapot getrapt was ok, in dit geval was hij en dat is een feit ook volgens de ringside commentators aan het verliezen, sterker nog zijn neus zag er niet goed uit wat wel door Badr zijn stoot kwam en wat slecht voor hem had kunnen aflopen de laatste anderhalve ronde, ook met zijn open neus meteen zeggen dat het een oude blessure was niet willen toegeven.

Bromios
13-12-2016, 11:38
Volgens jou had Rico gewonnen voordat de partij plaatsvond, heel veel mensen zijn het met mij eens en het zijn niet eens hari fans.
Als hij echt had gewonnen kreeg hij zeker de credit van mij, maar dat heeft hij niet en de juiste houding die hij zou moeten hebben is, ik heb gewonnen volgens de regels maar ik heb het gevecht niet echt gewonnen en een echte kampioen wil duidelijk winnen en niet op deze manier.

Als het een opgave was dmd lowkicks of een arm die daadwerkelijk kapot getrapt was ok, in dit geval was hij en dat is een feit ook volgens de ringside commentators aan het verliezen, sterker nog zijn neus zag er niet goed uit wat wel door Badr zijn stoot kwam en wat slecht voor hem had kunnen aflopen de laatste anderhalve ronde, ook met zijn open neus meteen zeggen dat het een oude blessure was niet willen toegeven.

Dit is gewoon een genuine win voor Rico. Tegenstander geeft op door een blessure. Of hij die nu zelf veroorzaakt of Rico doet niet ter zake.

Het is een bittere pil maar slik hem nou maar. Je kunt echt miljoenen mensen vinden op de hele wereld die vinden dat Badr beter was maar hij heeft verloren. Punt.

Natuurlijk vertelt Rico overal dat het zijn verdienste was. Die jongen verkoopt zichzelf gewoon. Hij heeft op geen enkele manier aan de trashtalk meegedaan en nu heeft hij zijn revanche. En terecht.

blade
13-12-2016, 11:47
Volgens jou had Rico gewonnen voordat de partij plaatsvond, heel veel mensen zijn het met mij eens en het zijn niet eens hari fans.
Als hij echt had gewonnen kreeg hij zeker de credit van mij, maar dat heeft hij niet en de juiste houding die hij zou moeten hebben is, ik heb gewonnen volgens de regels maar ik heb het gevecht niet echt gewonnen en een echte kampioen wil duidelijk winnen en niet op deze manier.

Als het een opgave was dmd lowkicks of een arm die daadwerkelijk kapot getrapt was ok, in dit geval was hij en dat is een feit ook volgens de ringside commentators aan het verliezen, sterker nog zijn neus zag er niet goed uit wat wel door Badr zijn stoot kwam en wat slecht voor hem had kunnen aflopen de laatste anderhalve ronde, ook met zijn open neus meteen zeggen dat het een oude blessure was niet willen toegeven.


die neus was echt wel een ouwe blessure dat jij dat niet gelooft is meer jou probleem en natuurlijk gaat dat open als die daar een stoot op krijg daar doen ze het voor toch

e-type
13-12-2016, 11:57
Als Rico op punten had gewonnen kwamen de Badr boys toch wel weer met excuses waarom het niet eerlijk was dat Rico gewonnen had. Misschien zelfs bij een KO was Rico nóg niet de ware champ.
Zelfs omkoping van juryleden is hier geopperd voordat het gevecht überhaupt begonnen was.

Rico heeft gewonnen. Punt. Van sommige mensen kan je gewoon niet winnen.

killroy
13-12-2016, 12:03
Als Rico op punten had gewonnen kwamen de Badr boys toch wel weer met excuses waarom het niet eerlijk was dat Rico gewonnen had. Misschien zelfs bij een KO was Rico nóg niet de ware champ.
Zelfs omkoping van juryleden is hier geopperd voordat het gevecht überhaupt begonnen was.

Rico heeft gewonnen. Punt. Van sommige mensen kan je gewoon niet winnen.

zie ook Badr - Bonjasky I, alleen maar excuses 'hij had eigenlijk gewonnen', echt om moe van te worden:fp:

Night-Rider
13-12-2016, 12:10
Opgeven is verliezen!

Zie partij Overeen - Saki. Saki vocht ook met een gebroken arm die hij tegen Ghita was opgelopen. Je kan je bedenkingen hebben over het ontstaan van de breuk of versplintering, maar niet over de winnaar.

Rico kiest er niet voor om zo te winnen en Badr kiest niet voor de blessure.

killroy
13-12-2016, 12:16
Opgeven is verliezen!
Saki vocht ook met een gebroken arm die hij tegen Ghita was opgelopen.

toen waren de mannen van staal;)

Night-Rider
13-12-2016, 12:21
toen waren de mannen van staal;)

Nou dat ook net niet, haha. Want Saki moest na een goede trap op zijn arm ook opgeven.

Maar begrijp wel dat Mike iets te hoog van de toren afblies.

Tony Galento
13-12-2016, 12:45
Volgens jou had Rico gewonnen voordat de partij plaatsvond, heel veel mensen zijn het met mij eens en het zijn niet eens hari fans.
Als hij echt had gewonnen kreeg hij zeker de credit van mij, maar dat heeft hij niet en de juiste houding die hij zou moeten hebben is, ik heb gewonnen volgens de regels maar ik heb het gevecht niet echt gewonnen en een echte kampioen wil duidelijk winnen en niet op deze manier.

Als het een opgave was dmd lowkicks of een arm die daadwerkelijk kapot getrapt was ok, in dit geval was hij en dat is een feit ook volgens de ringside commentators aan het verliezen, sterker nog zijn neus zag er niet goed uit wat wel door Badr zijn stoot kwam en wat slecht voor hem had kunnen aflopen de laatste anderhalve ronde, ook met zijn open neus meteen zeggen dat het een oude blessure was niet willen toegeven.

Als je het over 'houding' hebt moet je eens kritisch naar je idool Badr kijken.

Het meest waarschijnlijke is, dat die arm geblesseerd is geraakt in de eerste ronde, Rico raakt 'm vol op z'n onderarm. Overigens ook niet zo gek, Badr z'n sterkste wapen is z'n stootkracht. Goede tactiek dus om z'n onderarmen stuk te trappen.

Oud Thais kunstje trouwens. Payap deed niet anders.

tarantula
13-12-2016, 12:46
Zeg wat je wilt, hier een feit Badr stond voor totdat hij zijn eigen arm brak en rico zijn neus lag in ronde 1 open.
Het is nog niet uitgevochten partij zo simpel is het.

Bromios
13-12-2016, 13:18
Zeg wat je wilt, hier een feit Badr stond voor totdat hij zijn eigen arm brak en rico zijn neus lag in ronde 1 open.
Het is nog niet uitgevochten partij zo simpel is het.

Joh, ik ben fan van de Go Ahead Eagles. Wij stonden dit seizoen ook 5x voor voordat we kansloos afgeslacht werden. en we waren ook een paar keer beter dan de tegenstander. Koop je helemaal niks voor. Volgend jaar gewoon weer Jupiler league.

Dit is weer het zoveelste bewijs dat Badr het niet red als het er echt om gaat.

Night-Rider
13-12-2016, 13:30
Zeg wat je wilt, hier een feit Badr stond voor totdat hij zijn eigen arm brak en rico zijn neus lag in ronde 1 open.
Het is nog niet uitgevochten partij zo simpel is het.

Partij is zeker uitgevochten en er was een duidelijke winnaar. Opgeven is verliezen, nogmaals. Rico is de winnaar.

Al was er duidelijk wat mis met zijn arm. Dat geeft enkel een mogelijkheid tot een tweede wedstrijd. Hoe de verloop daarvan of naar de partij toe zal zijn, ligt in de handen van Badr en in de handen van de rechtbank.

Volgende week horen we wanneer de rechtbank zal beslissen over de opgelegde straf. En dus of we de partij in 2017 kunnen verwachten of niet. Tenzij onze grote vriend, 1 januari afziet van de gang naar de raad van staten en de 6,5 maand uit zit. Dan hebben we in december Badr weer in de ring. En hopelijk dit keer in de Ziggodome.

#teamBADGUY
13-12-2016, 14:09
Vroeger had ik het niet zo met badr. Maar dankzij mixfight ben ik heel veel symphatie voor hem gaan krijgen. Omdat jullie hier zo hypocriet als het maar kan zijn.
Je zou haast denken dat badr de meest ontspoorde kickbokser allertijden is heh...
Terwijl hij op die lijst misschien op nr23 ofzo staat.
En hij heeft verre weg de meeste ko's op zijn naam. Maar we doen gewoon even alsof hij net geen topper is.
Echt walgelijk zielig jullie. Hypocriete kut mensen.
In Nederland wordt Badr Hari als een slechter persoon gezien als Willem Holleeder.
Veel praten en meten met twee maten!
Daarmee staan Hollanders wereldwijd op de eerste plek!

Daarom is er ook maar 1 Nederlands woord dat in elke taal een Nederlands woord blijft.
"Apartheid"

Night-Rider
13-12-2016, 14:30
Beste TeamBADGUY,

Ik vind dat diegene die voor de partij erg anti-Badr waren, nu veel milder zijn geworden en vice-versa.

In deze topic valt het erg mee op een aantal uitspraken na uit beide "kampen". Niemand kan eromheen dat Badr een topper is en dit geldt ook voor Rico. IT takes two to tango.

Brainthief
13-12-2016, 14:40
Lucia Rijker: http://www.telegraaf.nl/binnenland/27223272/__Lucia_Rijker_vindt_Badr_slappe_hap__.html

tarantula
13-12-2016, 14:42
Bromios je vergelijkt appels met peren, ik stel jou 2 vragen die jij zeker niet met een ja kan beantwoorden.
Stond Rico voor op punten?
Kon Badr niet verder omdat Rico zelf zijn arm heeft beschadigd?

Natuurlijk is dit het risico van het vak en kan je ook door zoiets verliezen en dat is gewoon een verlies, maar als je alles bij elkaar optelt de hoedanigheid ervan jij weet en ik weet, alleen het enige wat wij niet weten is hoe het verder was gelopen was zijn arm niet gebroken.

Daar is een tweede partij voor nodig, maar zomaar schreeuwen rico heeft gewonnen klinkt een beetje gehandicapt.

Brainthief
13-12-2016, 14:46
Vroeger had ik het niet zo met badr. Maar dankzij mixfight ben ik heel veel symphatie voor hem gaan krijgen. Omdat jullie hier zo hypocriet als het maar kan zijn.
Je zou haast denken dat badr de meest ontspoorde kickbokser allertijden is heh...
Terwijl hij op die lijst misschien op nr23 ofzo staat.
En hij heeft verre weg de meeste ko's op zijn naam. Maar we doen gewoon even alsof hij net geen topper is.
Echt walgelijk zielig jullie. Hypocriete kut mensen.
In Nederland wordt Badr Hari als een slechter persoon gezien als Willem Holleeder.
Veel praten en meten met twee maten!
Daarmee staan Hollanders wereldwijd op de eerste plek!

Daarom is er ook maar 1 Nederlands woord dat in elke taal een Nederlands woord blijft.
"Apartheid"

Nou Willem Holleeder is een grotere psychopaat en een grotere crimineel. Maar hij is geen vechtsporter. En omdat er 22 ergere gasten zijn is een kul argument.

Hij kan wel kickboksen die Hari en vroeger zelfs heelgoed maar een sympathieke gast??? Ronaldo is ook heeeeeel vervelend, wordt ook beschimpt en gehaat. En hij slaat niet eens mensen in elkaar op straat of in de discotheek.....
(Hij ging wel op bezoek bij kinderen met kanker, sinds dien heb ik minder een hekel aan Ronaldo).....

pronk
13-12-2016, 15:00
Wat ik nu vervelend vind is dat ik nog steeds niet weet wie de betere kickbokser is.

Bromios
13-12-2016, 15:27
Bromios je vergelijkt appels met peren, ik stel jou 2 vragen die jij zeker niet met een ja kan beantwoorden.
Stond Rico voor op punten?
Kon Badr niet verder omdat Rico zelf zijn arm heeft beschadigd?

Natuurlijk is dit het risico van het vak en kan je ook door zoiets verliezen en dat is gewoon een verlies, maar als je alles bij elkaar optelt de hoedanigheid ervan jij weet en ik weet, alleen het enige wat wij niet weten is hoe het verder was gelopen was zijn arm niet gebroken.

Daar is een tweede partij voor nodig, maar zomaar schreeuwen rico heeft gewonnen klinkt een beetje gehandicapt.

1. ja, ik denk van wel. Als je scoort volgens de Glory regels denk ik dat Rico de eerste ronde gewonnen had (maar ik ben een van de weinigen die dat vind klaarblijkelijk) . Badr raakte beter maar Rico vaker en was agressiever en dat telt zwaar bij Glory. Badr counterde alleen en dat word bij Glory als een zwakte gezien. En gezien zijn arm was de toegebrachte schade ook groter. Maar mijn punt is juist dat dat niet uitmaakt. Je kunt tot het laatste moment voor staan maar je moet de finish wel halen om te kunnen winnen.

2. Rico trapte hem een paar keer vol op zijn arm dus de kans is vrij groot dat hij de veroorzaker was. Of Badr nou wel of niet uiteindelijk zelf de uiteindelijke breuk veroorzaakte of hem al had. Goed gameplan dus.

Natuurlijk weten we niet hoe het verder was verlopen. maar dat doet er niet toe. Dan kun je me wel gehandicapt vinden maar ik ben gewoon reëel. Ik snap dat je razend van woede achter je toetsenbord zit omdat je idool verloren heeft maar het veranderd niet. Hij heeft gewoon verloren.

Vergelijk het met de pot van Holzken; als hij hem 1 x goed had geraakt was het meteen over geweest. Lukt hem meestal. Maar nu niet dus een terechte overwinning van die Fransoos. Waarschijnlijk wint Nieky 9 van de 10 x van hem.

tidelot
13-12-2016, 15:36
Wat ik nu vervelend vind is dat ik nog steeds niet weet wie de betere kickbokser is.


Indd, Rico staat nu met 1-0 voor en terecht , nu hopen dar de rematch .snel komt.

Deze partij was net sex.
heel veel voorspel , dan kijk je uit naar de grote daad maar dan is het binnen 2 min klaar

Bromios
13-12-2016, 15:37
Vroeger had ik het niet zo met badr. Maar dankzij mixfight ben ik heel veel symphatie voor hem gaan krijgen. Omdat jullie hier zo hypocriet als het maar kan zijn.
Je zou haast denken dat badr de meest ontspoorde kickbokser allertijden is heh...
Terwijl hij op die lijst misschien op nr23 ofzo staat.
En hij heeft verre weg de meeste ko's op zijn naam. Maar we doen gewoon even alsof hij net geen topper is.
Echt walgelijk zielig jullie. Hypocriete kut mensen.
In Nederland wordt Badr Hari als een slechter persoon gezien als Willem Holleeder.
Veel praten en meten met twee maten!
Daarmee staan Hollanders wereldwijd op de eerste plek!

Daarom is er ook maar 1 Nederlands woord dat in elke taal een Nederlands woord blijft.
"Apartheid"

De redenering die je gebruikt is dezelfde redenering die rokers ook altijd gebruiken. "roken is slecht voor je" ; "Alcohol is ook slecht". dat klopt maar het een heeft niets met elkaar te maken.

Holleeder is een zware psychopaat. maar er is geen regel die zegt dat er maar 1 psychopaat in Nederland mag zijn. En Badr is er ook 1. daarom moet hij nog 6,5 maand de bak in (nadat hij al een flinke poos gezeten heeft) en dat krijg je in Nederland niet voor een gejatte fiets. Dat jou het niet uitmaakt dat hij iemand zijn poot er af trapt dat neemt niet weg dat het knap gestoord is. En dat is niet zijn enige akkefietje.

Hij heeft verder prachtige KO's op zijn naam maar nooit grote prijzen gepakt. En daar hebben we het steeds over. Dat hij het op cruciale momenten steeds laat af weten.

hakkelaar
13-12-2016, 16:15
1. ja, ik denk van wel. Als je scoort volgens de Glory regels denk ik dat Rico de eerste ronde gewonnen had (maar ik ben een van de weinigen die dat vind klaarblijkelijk) . Badr raakte beter maar Rico vaker en was agressiever en dat telt zwaar bij Glory. Badr counterde alleen en dat word bij Glory als een zwakte gezien. En gezien zijn arm was de toegebrachte schade ook groter. Maar mijn punt is juist dat dat niet uitmaakt. Je kunt tot het laatste moment voor staan maar je moet de finish wel halen om te kunnen winnen.

2. Rico trapte hem een paar keer vol op zijn arm dus de kans is vrij groot dat hij de veroorzaker was. Of Badr nou wel of niet uiteindelijk zelf de uiteindelijke breuk veroorzaakte of hem al had. Goed gameplan dus.

Natuurlijk weten we niet hoe het verder was verlopen. maar dat doet er niet toe. Dan kun je me wel gehandicapt vinden maar ik ben gewoon reëel. Ik snap dat je razend van woede achter je toetsenbord zit omdat je idool verloren heeft maar het veranderd niet. Hij heeft gewoon verloren.

Vergelijk het met de pot van Holzken; als hij hem 1 x goed had geraakt was het meteen over geweest. Lukt hem meestal. Maar nu niet dus een terechte overwinning van die Fransoos. Waarschijnlijk wint Nieky 9 van de 10 x van hem.


Ik denk dat de judges daar zelf anders over denken. En ik vermoed dat die de Glory regels hanteren :lol:
https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15380510_1235026783219981_3545439951218038247_n.jp g?oh=ce197b07005a6454f02d1655fca06047&oe=58F877FC
En daarnaast vind ik dat velen de tegenstander van Holzken toch echt tekort doen. Ik vond hem super vechten en bewegen. Holzken wist er gewoon geen raad mee.
En Badr psychopaat? Hij is in het proces onderzocht door een psycholoog. En die constateerde dat Badr kampt met overwaardering van zijn zelfgevoel. Verder ontwikkelde hij een schaduwkant naast het sportieve succes, mede omdat hij nauwelijks weerstand tegenkomt. Dat leidde tot zelfoverschatting. “Verder bent u wel gezond, u bent een normaal mens”. Maar goed jij zal het beter weten.
Wat me verder opvalt is dat Badr in de media erger wordt neergesabeld dan de man die Everink vermoordde.

e-type
13-12-2016, 16:17
Vroeger had ik het niet zo met badr. Maar dankzij mixfight ben ik heel veel symphatie voor hem gaan krijgen. Omdat jullie hier zo hypocriet als het maar kan zijn.
Je zou haast denken dat badr de meest ontspoorde kickbokser allertijden is heh...
Terwijl hij op die lijst misschien op nr23 ofzo staat.
En hij heeft verre weg de meeste ko's op zijn naam. Maar we doen gewoon even alsof hij net geen topper is.
Echt walgelijk zielig jullie. Hypocriete kut mensen.
In Nederland wordt Badr Hari als een slechter persoon gezien als Willem Holleeder.
Veel praten en meten met twee maten!
Daarmee staan Hollanders wereldwijd op de eerste plek!

Daarom is er ook maar 1 Nederlands woord dat in elke taal een Nederlands woord blijft.
"Apartheid"

Grappig dat "we" dat niet hebben bij Hesdy Gerges, of Zimmerman, of Bulaid, of Jaraya, of Mootje, of Lazaar, of andere vechtsporters met een migratie achtergrond die populair zijn in NL.
Wel eens aan gedacht dat Badr gewoon niet zo'n fijne vent is die niet veel sympatie uitstraalt?

Maar blijf maar zelfmedelijden hebben hoor, Calimero. Dat het verlies van Badr zoveel bij je teweeg brengt...'k hoop dat je geen rare dingen gaat doen als die vermalijde rechter besluit om Badr in het gevang te gooien. Alleen maar om een vechtpartijtje, of twee. Nee drie. En een omkoping van een portier. En minachting voor z'n raadsheer. Gelukkig niet voor het mishandelen van een hotelreceptionist in Marokko. Dat zullen ze wel in Marokko afhandelen toch? Oh nee, wacht...

Maar blijf vooral racisme roepen. Kom je ver mee. Boy Cry Wolf.

M B
13-12-2016, 16:22
Ned kampioen thaiboksen
2 keer Wereldkampioen itshowtime
K1 heavyweight kampioen 100 kg
2 keer k1 finalist world gp
Ko overwinningen samedov2keer karaev2keer ignashov2keer graham2keer leko2keer feitosa sefo aerts schilt saki zimmerman bouzidi silva overeem lond en de rest van alle ko overwinningen. En dan ben je geen topvechter????? of een van de beste ooit???

Nosferatu187
13-12-2016, 16:29
https://www.youtube.com/watch?v=8Xjh3O2fVRE

tarantula
13-12-2016, 16:30
Bromios je laat mij echt laten met je woedend achter je pc, en de gehele brabbel van je daarna zie de scorekaart van de juristen een unanimiteit, met je regels van glory theorie die delen de juristen niet met jou duidelijk.

Ik ben geen fan van Badr maar ik ben absoluut geen fan van rico niet zijn vechtstyle en ook niet hoe hij zich gedraagt, Badr vind ik wel een goede kickbokser maar hoe hij zich heeft gedragen vond ik vreemd en na mijn mening had hij veel kunnen voorkomen door zich niet te omringen met bepaalde mensen.

Maar war ik zeker wel ben is objectief al mag ik verhoeven niet als hij de betere was dan was hij de betere, ik heb geen problemen ermee om mij ego uit te schakelen en gewoon eerlijk toe te geven dat iets is wat het daadwerkelijk is, integendeel ik zou me heel zielig en zwak vinden als ik weet dat iets is hoe het is en ik het bewust door emotie verdraai dat vind ik echt walgelijk.

FREE MURRAY
13-12-2016, 16:30
1. ja, ik denk van wel. Als je scoort volgens de Glory regels denk ik dat Rico de eerste ronde gewonnen had (maar ik ben een van de weinigen die dat vind klaarblijkelijk) . Badr raakte beter maar Rico vaker en was agressiever en dat telt zwaar bij Glory. Badr counterde alleen en dat word bij Glory als een zwakte gezien. En gezien zijn arm was de toegebrachte schade ook groter. Maar mijn punt is juist dat dat niet uitmaakt. Je kunt tot het laatste moment voor staan maar je moet de finish wel halen om te kunnen winnen.

2. Rico trapte hem een paar keer vol op zijn arm dus de kans is vrij groot dat hij de veroorzaker was. Of Badr nou wel of niet uiteindelijk zelf de uiteindelijke breuk veroorzaakte of hem al had. Goed gameplan dus.

Natuurlijk weten we niet hoe het verder was verlopen. maar dat doet er niet toe. Dan kun je me wel gehandicapt vinden maar ik ben gewoon reëel. Ik snap dat je razend van woede achter je toetsenbord zit omdat je idool verloren heeft maar het veranderd niet. Hij heeft gewoon verloren.

Vergelijk het met de pot van Holzken; als hij hem 1 x goed had geraakt was het meteen over geweest. Lukt hem meestal. Maar nu niet dus een terechte overwinning van die Fransoos. Waarschijnlijk wint Nieky 9 van de 10 x van hem.

Snap jij de Glory regels wel? Check de jury resultaten. Jij bent duidelijk een bewijs die niet eerlijk en neutraal naar een wedstrijd kijkt. Of je zag het gewoon niet goed omdat je er geen verstand van hebt.

Night-Rider
13-12-2016, 16:44
Badr trok de eerste ronde 100% naar zich toe. Glory geeft de vooruit lopende vechter niet altijd het voordeel in tegenstelling tot een naar geleden. Zie de partijen Murtel - Nieky en Sittichai - Roosmalen.

Maar hoe echt is die jury formulier? Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de jury die laat slingeren na de partij.

Bromios
13-12-2016, 16:46
Bromios je laat mij echt laten met je woedend achter je pc, en de gehele brabbel van je daarna zie de scorekaart van de juristen een unanimiteit, met je regels van glory theorie die delen de juristen niet met jou duidelijk.

Ik ben geen fan van Badr maar ik ben absoluut geen fan van rico niet zijn vechtstyle en ook niet hoe hij zich gedraagt, Badr vind ik wel een goede kickbokser maar hoe hij zich heeft gedragen vond ik vreemd en na mijn mening had hij veel kunnen voorkomen door zich niet te omringen met bepaalde mensen.

Maar war ik zeker wel ben is objectief al mag ik verhoeven niet als hij de betere was dan was hij de betere, ik heb geen problemen ermee om mij ego uit te schakelen en gewoon eerlijk toe te geven dat iets is wat het daadwerkelijk is, integendeel ik zou me heel zielig en zwak vinden als ik weet dat iets is hoe het is en ik het bewust door emotie verdraai dat vind ik echt walgelijk.

Wil je dit misschien gewoon in het Nederlands typen ? Want hier kan ik geen pindakaas van maken. Ik wil best op je reageren maar op een losse samenstelling van woorden is dat lastig.

M B
13-12-2016, 16:50
Ik vind rico echt een sukkeltje kwa houding die alleen maar tegen b vechters vocht en constant als badr er niet bij is hem dan kleineert en doet alsof hij nu al een legende is. Al zou hij 20keer glory wereldkampioen zijn het blijft een b cattegorie tegen wie hij vocht. Je zag gelijk dat de badr van nu veel meer ervaring heeft en beter is zeker de eerste ronde. Ik weet zeker als badr geen blessure had had hij minimaal op punten gewonnen of ko. Rico was al blij leek het dat ie geen 8 tellen kreeg of neerging meer een opluchting. De badr van 5 jaar geleden zou rico niet eens tegen durven vechten. Badr heeft saki binnen 1 ronde verslagen en rico moest 3 rondes vechten. Badr sloeg zimmerman neer verhoeven won met moeite. Badr sloeg schilt neer verhoeven verloor van schilt. Badr was een veel hoger niveu ooit en nog steeds. Ik denks en hoop dat ie tegen saki gaat ik denkt dat saki en spong ook een niveau hoger zitten. Ik vraag me af zou rico zo makkelijk van sefo aerts lebaner winnen. Zoals badr makkelijk won van sefo en aerts. Nee denk het niet.

Bromios
13-12-2016, 17:01
Dat scoreformulier klopt misschien wel want Glory geeft zelf ook aan dat de eerste ronde voor Hari was zag ik net.
Dit zijn de regels van Glory:

A. Number of knockdowns.
B. Damage inflicted on the opponent.
C. Number of clean strikes with spectacular techniques (flying and spinning techniques, etc.)
D. Number of clean strikes with normal techniques.
E. Degree of Aggressiveness or Ring Generalship (whichever has greater impact on the round)
It should be noted that in assessing the general impression, attack is valued higher than defense.

A. Is niet van toepassing
B. Ook niet tenzij je de neus van Rico meetelt. Uiteindelijk was eigenlijk de arm van Badr toen al beschadigd maar dat konden ze niet weten.
C. Niet van toepassing
D. Het leek mij redelijk gelijk op gaan maar daar zijn jullie kenners het dan niet mee eens.
E. 100% voor Rico. Badr had hem vol in de achteruit staan

Laatste opmerking ook voor Rico.

Daarnaast is Rico de champ en in geval van gelijkopgaande ronde geven de meeste juryleden hem aan de kampioen.

Is het dan zo raar geredeneerd dat de eerste ronde voor Rico was ? Vooral afgezet tegen het feit dat jullie redenatie is: Badr is beter en dus is Badr beter en omdat hij beter is heeft hij de eerste ronde gewonnen en omdat het per ongeluk was moeten ze hem de overwinning geven? Geef eens wat onderbouwing.

Verder kan je zo vaak als je wilt op blijven geven hoeveel knock-outs hij heeft gehad en van wie hij heeft gewonnen maar in Badr zijn prime was er gewoon maar 1 titel die telde en dat was de final-8 K1 heavyweight tournament en die heeft hij nooit gepakt. Top 5 was hij zeker maar kampioen nooit.

Eindbaas
13-12-2016, 17:04
Jongens het is klaar, partij is geweest. Jammer dat het niet lang duurde en dat het zo is gegaan, hopelijk zien we een rematch eind 2017 of begin 2018. Het leven gaat verder en helemaal voor Badr en Rico die hebben hun zakken goed gevuld en hebben internationaal veel kijkers binnen gehaald voor Glory.

tarantula
13-12-2016, 18:03
Nu is het opeens onduidelijk ondanks de kommas en alineas, je blijft voet bij stuk houden en gaat zelfs in tegen de glory jurys. B is niet van toepassing tenzij je de neus meetelt? een open neus geslagen de eerste ronde is geen damage? Hoe serieus moeten we jou nemen man.

tarantula
13-12-2016, 18:10
Reactie van Badr.

http://fakka.nl/woord-van-badr-hari-incl-nieuwe-foto-van-arm-in-verband/

M B
13-12-2016, 18:14
Bromios k1 het hoogst haalbaare? Wat is nu eigelijk het hoogst haalbaare? Glory titel pakken door winst op benjamin en b vechters? En jij vind blijkbaar rico die wereldkampioen is beter dan sefo, lebaner, ignashov die nooit k1 hebben gewonnen? zoja dan zou ik me echt afvragen of je je niet beter kan afmelden hier. Regels waar jij mee komt zijn bullshit alsof badr op de hoogte is van al die regels badr scoorde meer en was beter klaar rico won door blessure. En die lucia moet echt haar mond dichthouden praten over de badr fans die bij de ring waren ze was jaloers dat zij niet zoveel fans had vroeger. En dat badr verder moet dat kan niet het heeft geen zin om met gebroken hand verder te gaan je bent dan op 30 procent van je kunnen en je kan niet verder.

payap
13-12-2016, 18:30
Deja Vu

K-1 finale 2002 Hoost VS Le Banner


https://www.youtube.com/watch?v=MS_z7hn3BgE

Eindbaas
13-12-2016, 18:43
Mr Lucia Rijker wil ook aandacht :D
http://www.ad.nl/binnenland/bokskampioene-lucia-rijker-badr-kan-beter-met-pensioen-gaan~a7f28c84/

mario the count
13-12-2016, 18:55
Bromios je vergelijkt appels met peren, ik stel jou 2 vragen die jij zeker niet met een ja kan beantwoorden.Stond Rico voor op punten?Kon Badr niet verder omdat Rico zelf zijn arm heeft beschadigd?Natuurlijk is dit het risico van het vak en kan je ook door zoiets verliezen en dat is gewoon een verlies, maar als je alles bij elkaar optelt de hoedanigheid ervan jij weet en ik weet, alleen het enige wat wij niet weten is hoe het verder was gelopen was zijn arm niet gebroken.Daar is een tweede partij voor nodig, maar zomaar schreeuwen rico heeft gewonnen klinkt een beetje gehandicapt.Ik heb voor jou 1 vraag.Van wie werd aan het eind van de partij zijn arm omhoog gehesen?Duidelijk toch, Badr heeft weer een loss op zijn naam, Rico heeft weer een win op zijn naam. Volgende keer kan het weer heel anders lopen.

tidelot
13-12-2016, 19:09
Ik heb voor jou 1 vraag.Van wie werd aan het eind van de partij zijn arm omhoog gehesen?Duidelijk toch, Badr heeft weer een loss op zijn naam, Rico heeft weer een win op zijn naam. Volgende keer kan het weer heel anders lopen.

True , Rico heeft gewonnen ,als het aan hem lag werd de partij uitgevochten.
badr zag er afgetraind uit ,dus hij kan het nog wel.
laat de rematch komen en moge dan ook weer de beste winnen

mario the count
13-12-2016, 19:13
True , Rico heeft gewonnen ,als het aan hem lag werd de partij uitgevochten.badr zag er afgetraind uit ,dus hij kan het nog wel.laat de rematch komen en moge dan ook weer de beste winnenDat hij nog makkelijk mee kan draaien met glory heeft hij idd laten zien. Ben benieuwd, mocht hij nog 6 maanden de cel in moeten dan gaat een rematch wel even duren.

tidelot
13-12-2016, 19:52
Dat hij nog makkelijk mee kan draaien met glory heeft hij idd laten zien. Ben benieuwd, mocht hij nog 6 maanden de cel in moeten dan gaat een rematch wel even duren.

Dat zou wel balen zijn.
Trouwend vind het wel grappig hoe iedereen had het over dat badr de eerste ronde op ko moest winnen anders was het afgelopen .
Tot mijn verbazing was zijn conditie vrij goed. Hij had de pot ook op punten kunnen winnen.
Ze waren aan elkaar gewaaagd.

Badr en Rico kunnen de heavyweight domineren.

alleen bij badr is het altijd afwachten , want hij heeft niet de discipline van een sportman dat heeft Rico weer wel.
Dat is dan weer de bescheidenheid van Nederlanders.

Hard werken zal het altijd winnen van talent

largo0
13-12-2016, 20:24
Tactiek van Rico was om Badr's arm onschadelijk te maken lol. En echt serieus zeggen dat dat de bedoeling was. Doe normaal.

Het had hem gesierd als hij gewoon zei dat hij niet op zo'n manier wilt winnen.

LightHeavyWeight
13-12-2016, 20:34
Veel van jullie verdraaien de uitspraken zoals ze het graag willen zien. Het is heel treurig jongens, zeker een aantal die wel 184.675 berichten in dat andere topic hebben geplaatst en nu weer heel andere dingen beweren.

Night-Rider
13-12-2016, 21:16
In de andere topic ging het er harder aan toe dan de trashtalk tussen Badr en Rico. In deze topic zie je dat de meesten meer down to earth zijn en beide vechters de credits geven.

Jongens, partij is over. Er was een winnaar en thats it. Of dit een vervolg krijgt hangt geheel af van of Rico zijn titel weet te behouden of niet. En of Badr in maart of februari wordt vastgezet. Badr zal niet meer tegen Rico staan als hij de titel niet meer heeft, denk ik zo.

Dus na de lente kunnen we weer speculeren en toch weer een beetje hopen op een beter Heavy Weight divisie.

pronk
13-12-2016, 21:25
True , Rico heeft gewonnen ,als het aan hem lag werd de partij uitgevochten.
badr zag er afgetraind uit ,dus hij kan het nog wel.
laat de rematch komen en moge dan ook weer de beste winnen

Daar heb ik mijn twijfels nog over

Pat82
13-12-2016, 21:43
Beter stapt Rico over naar de UFC. Glory heeft totaal geen uitdaging meer voor hem, kan hij enkel nog verliezen en de UFC kan ook wel wat verse zwaargewichten gebruiken. Win/win. Ik neem aan dat hij ook niet voor niets traint met al die UFC mannen.

killroy
13-12-2016, 22:31
Deja Vu

K-1 finale 2002 Hoost VS Le Banner


https://www.youtube.com/watch?v=MS_z7hn3BgE

Maar toen waren de mannen van st...of nee laat maar :-)

Tony Galento
13-12-2016, 22:38
Vroeger had ik het niet zo met badr. Maar dankzij mixfight ben ik heel veel symphatie voor hem gaan krijgen. Omdat jullie hier zo hypocriet als het maar kan zijn.
Je zou haast denken dat badr de meest ontspoorde kickbokser allertijden is heh...
Terwijl hij op die lijst misschien op nr23 ofzo staat.
En hij heeft verre weg de meeste ko's op zijn naam. Maar we doen gewoon even alsof hij net geen topper is.
Echt walgelijk zielig jullie. Hypocriete kut mensen.
In Nederland wordt Badr Hari als een slechter persoon gezien als Willem Holleeder.
Veel praten en meten met twee maten!
Daarmee staan Hollanders wereldwijd op de eerste plek!

Daarom is er ook maar 1 Nederlands woord dat in elke taal een Nederlands woord blijft.
"Apartheid"

Valt me altijd op dat bepaalde minderheden janken over hun vermeende onheuse behandeling door Nederland terwijl in hun thuislanden minderheden als honden worden behandeld.

#teamBADGUY
14-12-2016, 00:49
Snap jij de Glory regels wel? Check de jury resultaten. Jij bent duidelijk een bewijs die niet eerlijk en neutraal naar een wedstrijd kijkt. Of je zag het gewoon niet goed omdat je er geen verstand van hebt.

😂 Op Facebook schrik ik niet zo als iemand Rico als winnaar van ronde1 ziet. Maar hier schrik ik er wel een beetje van hoor 😂

FREE MURRAY
14-12-2016, 03:03
Ik ben ook benieuwd of Rico nu vaker gaat winnen door zijn tegenstanders hun armen te gaan breken (demonteren) want als ik hem mag geloven was het bewust. Als je hier zo goed in bent waarom is dit zijn 1e keer?? Of zat het gewoon mee.

e-type
14-12-2016, 07:15
Het was al eerder voorspeld hier op MF, maar het is nog erger dan verwacht. Jongens: Badr heeft opgegeven. Rico heeft gewonnen. Deal with it. Is toch niet zo moeilijk te accepteren? Badr gaf op en iedereen heeft het kunnen zien. geen twijfel over mogelijk.

leks
14-12-2016, 13:09
Badr gaf inderdaad op, zelfs al had hij 20 rondes gewonnen.. verlies je alsnog. Wel zuur voor die paar fans, maarja...

Night-Rider
14-12-2016, 13:44
Badr gaf inderdaad op, zelfs al had hij 20 rondes gewonnen.. verlies je alsnog. Wel zuur voor die paar fans, maarja...

Paar fans? Publiek was massaal voor Badr. Zowel zijn Marokkaanse aanhang als de meeste Duitsers die in de zaal zaten en zelfs onder de autochtone Nederlands.

Dat merkte je bij de opkomst en tijdens het gevecht.

Of heb je het over de fans die Badr als winnaar zien na opgave? Ja, dan zijn het er een paar.

Triangleman
14-12-2016, 14:34
Ik sta er versteld van hoe ongenuanceerd Badr-haters hier hun gram halen. Bromios ook, wat jij hier uiteen zet, ik hoop dat je het zelf niet gelooft. Je frustratie over het gedrag van een agressieve Marokkaan uiten door te zeggen dat hij minder goed kickbokst vind ik vreemd. Zeg gewoon wat je bedoelt, of kun je het niet uit elkaar houden?

Ik ben zelf geen Badr-fan, zeker niet van zijn persoonlijkheid, maar merk ook dat ik hier de neiging heb om iets recht te zetten. Kan me van Badr-fans ook wel wat frustratie voorstellen bij een aantal van bovenstaande reacties.

Verder denk ik dat Badr de eerste ronde gewonnen had, op welke regels dan ook, maar ben er echt niet zeker van dat hij de partij zou hebben gewonnen. Denk dat dat heel moeilijk was geworden, Rico kwam echt op stoom en ik zag wel wat power wegvloeien bij Badr. Ik vond Badr er scherp en indrukwekkend uitzien in de eerste ronde, knap hoe hij Rico technisch de baas was. Ik zou graag een tweede partij zien om te kijken wie nu over drie rondes de beste kickbokser is. Het lijkt me niet dat Rico een beter kickbokser is omdat Badr een blessure opliep, dat hij terecht heeft gewonnen, dat zeker natuurlijk.

uutje
14-12-2016, 15:55
nou dan ff deze discussie sluiten,geef mij t gewicht van rico,dan had ie allebei zijn armen gebroken,puntenvechter,tis geen peter smit,andy hug ofzo pff

Night-Rider
14-12-2016, 16:30
nou dan ff deze discussie sluiten,geef mij t gewicht van rico,dan had ie allebei zijn armen gebroken,puntenvechter,tis geen peter smit,andy hug ofzo pff

Wat klets je nou? Sinds wanneer heeft Rico voor deze partij iemand zijn arm kapot getrapt? Dat het nu opeens zo makkelijk gaat.

Wij hebben de X-ray beelden niet gezien. Dus we kunnen totaal niet zeggen dat het door de trappen van Rico komt. Meer dan een vermoeden kun je niet hebben. Misschien was hij al met een gebroken arm de ring ingestapt.

tidelot
14-12-2016, 16:36
Jullie blijven maar doorgaan. Rico heeft gewonnen en het enige wat badt zijn fans te goed heeft is een rematch en een goed resultaat te komen.

M B
14-12-2016, 16:41
Volgende keer wint badr als badr slim is doe ie volgende keer geen trashtalk meer. Badr heeft trouwens nog nooit een remach verloren als ie verloor. hij komt altijd harder terug. Zie ignashov karaev leko graham overeem. Die lucia wil de johan derksen van het het kickboxen uithangen is haar niet gelukt. Ik vond het een no contest en geen winst voor rico. Zou mooi zijn als saki rico zou laten zien waar hij hoort.

e-type
14-12-2016, 16:41
Jullie blijven maar doorgaan. Rico heeft gewonnen en het enige wat badt zijn fans te goed heeft is een rematch en een goed resultaat te komen.amen

FREE MURRAY
14-12-2016, 18:08
De kans is klein dat er een rematch komt. Uitgaande van het feit dat Badr pas eind 2017 beschikbaar is. Het is afhankelijk hoeveel wedstrijden Rico zal vechten voor Glory. Hij vecht vaak dus laten we zeggen 3. Als hij er 1 vd 3 al verliest en hij geen Glory champ meer is of hij gaat voor het MMA dan is het al niet meer interessant voor een rematch. Als ik Rico was zou ik als onverslagen kampioen de stap maken naar de UFC, dan kom je als
Iemand binnnen. Hij heeft nu de naam titel waar hij gebruik van kan gaan maken. Ik heb t gevoel bij Rico dat hij graag nog een keer tegen Badr Hari wilt staan om nog eens flink te cashen. Al hoewel een Rico vs Saki een mooie pot zou zijn voor beide belts en kampioen zijn in 2 gewichtsklassen. Verder is er niet veel te winnen voor Rico want Badr in een rematch wordt andere koek.

sjaakie'tje
14-12-2016, 22:12
Badr heeft dunne botten. Dat maakt hem sneller dan zijn tegenstanders, maar ook kwetsbaar in een contactsport als kickboksen. Daarnaast komt ook nog dat Badr liever 1 partijtje draait in een jaar dan echte sportmannen die er 6 of 7 draaien. Het lichaam en botten worden sterker door dagelijks te trainen en klappen te incasseren.

Als je Rico zijn benen ziet, dan zegt dit eigenlijk al genoeg. Zijn trappen, met het gewicht van die benen, hebben een enorme impact. Badr kan winnen op KO, maar de kans is groter dat Rico met een trap opnieuw een arm breekt in een rematch.

Badr begon deze partij goed, maar ik denk dat door de constante druk van Rico en de vermoeidheid van Badr de partij toch in de richting van Rico zou gaan.

sjaakie'tje
14-12-2016, 22:15
1.50 resterend in ronde 1 - trap Rico.

e-type
14-12-2016, 22:39
De kans is klein dat er een rematch komt. Uitgaande van het feit dat Badr pas eind 2017 beschikbaar is. Het is afhankelijk hoeveel wedstrijden Rico zal vechten voor Glory. Hij vecht vaak dus laten we zeggen 3. Als hij er 1 vd 3 al verliest en hij geen Glory champ meer is of hij gaat voor het MMA dan is het al niet meer interessant voor een rematch. Als ik Rico was zou ik als onverslagen kampioen de stap maken naar de UFC, dan kom je als
Iemand binnnen. Hij heeft nu de naam titel waar hij gebruik van kan gaan maken. Ik heb t gevoel bij Rico dat hij graag nog een keer tegen Badr Hari wilt staan om nog eens flink te cashen. Al hoewel een Rico vs Saki een mooie pot zou zijn voor beide belts en kampioen zijn in 2 gewichtsklassen. Verder is er niet veel te winnen voor Rico want Badr in een rematch wordt andere koek.

Waarom zou Rico vs Saki om twee belts gaan?

FREE MURRAY
14-12-2016, 22:50
Waarom zou Rico vs Saki om twee belts gaan?

Saki is de kampioen licht zwaargewicht althans hij heeft deze titel nooit verloren in een wedstrijd en hij komt om ook zwaargewicht kampioen te worden.

e-type
15-12-2016, 08:50
Saki is de kampioen licht zwaargewicht althans hij heeft deze titel nooit verloren in een wedstrijd en hij komt om ook zwaargewicht kampioen te worden.

okay man. Werkt dat zo. Dat wist ik niet. Staat toch écht anders op de Glory ranking volgens mij.

FREE MURRAY
15-12-2016, 16:24
okay man. Werkt dat zo. Dat wist ik niet. Staat toch écht anders op de Glory ranking volgens mij.


De titel is hem afgenomen door Glory maar hij staat eenzaam bovenaan. De huidige kampioen is kansloos tegen Saki. De Glory ranking zegt zoiezo niet veel.

largo0
15-12-2016, 16:34
De titel is hem afgenomen door Glory maar hij staat eenzaam bovenaan. De huidige kampioen is kansloos tegen Saki. De Glory ranking zegt zoiezo niet veel.

De lichtheavyweight divisie is best interessant hoor.

Vakhitov de kampioen is echt een top vechter. Technisch zeer verfijnt. Die zou het Saki heel moeilijk maken. Verder heb je bijvoorbeeld Zhuravlev die in het verleden ook eens van Saki won.

Al met al, een leuke divisie.

e-type
15-12-2016, 17:10
De titel is hem afgenomen door Glory maar hij staat eenzaam bovenaan. De huidige kampioen is kansloos tegen Saki. De Glory ranking zegt zoiezo niet veel.

ah, nog steeds 1 belt dus. Verder wat largo0 zegt.
Saki is er trouwens al lang uit...zeker drie jaar geen serieuze partij gewonnen. En die tegen Spong ook niet, want Spong stond voor voordat ie z'n kuitbeen brak, dus logischerwijs had Saki die ook verloren. Dan is z'n laatste serieuze W tegen Ghita....

Eindbaas
15-12-2016, 17:44
Als ik Saki was zou ik eerst een opwarm partij pakken tegen een middenmoot bijv een Tony Gregory (die wordt vaker gebruikt voor opwarm partijtjes), voordat hij tegen de licht zwaargewicht kampioen gaat vechten. Ik zou hem dan het na een opwarm partij tegen een Zabit Samedov (13 wedstrijden onverslagen) willen zien of tegen een Remy Bonjasky (die wil graag een 2de comeback maken), dat kan je als Glory wel goed promoten en veel kijkers aantrekken. Een gevecht gelijk tegen Rico zie ik niet gebeuren, want Londt, Adegbuyi zijn als eerst aan de beurt misschien zelfs eerder Ben Saddik die pas tegen Londt heeft gewonnen.
Saki laatste partij was in Dubai 2015 tegen Sebastiaan Ciobanu, dat was een dodelijke saaie partij. Hij is er ook lang tussenuit geweest, hij kan zo een blessure oplopen daarom is het handig om een opwarm partij te hebben voor een beltfight of een grote superfight.

http://www.funx.nl/news/up-2-date/30542-gokhan-saki-daagt-rico-verhoeven-en-remy-bonjasky-uit

Ontopic.. de complot theorieën zijn er weer.

https://www.youtube.com/watch?v=zQ69kD-6kgE

tidelot
15-12-2016, 18:23
Ben benieuwd hoeveel ppv glory heeft verkocht.
Schijnt dat een marokkaanse sportzender die het ook heeft uitgezonden 5 miljoen kijkers had

Eindbaas
15-12-2016, 18:41
Op FB pagina van Peptalk net binnen gekomen.

Nieuws uit kamp Badr Hari (https://www.facebook.com/badr84hari/)! Zijn coach Mike Passenier (https://www.facebook.com/Mike-Passenier-723330861043380/) laat aan Peptalk weten dat uit nader onderzoek is gebleken dat zijn arm niet gebroken is in het gevecht met Rico Verhoeven (https://www.facebook.com/RicoVerhoeven/). Het gaat om een spierscheuring in zijn onderarm. Hari kan zijn arm nog steeds niet bewegen en werkt in Marokko aan zijn herstel.

"Natuurlijk balen we nog steeds van de uitkomst van de partij. Als we waren overklast, had ik kunnen zeggen: Badr we zijn te oud, we kunnen het niet meer. Dit was verre van dat, de tactiek werkte. We stonden voor en deden hem pijn. Maar we komen terug, kickboksend Nederland heeft weer iets om naar uit te kijken."



Als dit echt het geval is dan heeft dit te maken met te snel in een korte tijd te veel spiermassa op je frame zetten, dat vraagt om problemen als je te explosief met je lichaam bezig bent.

Neigo
15-12-2016, 19:44
oudhollandse faparmblessure

Mike passenier heeft bij ziggo bevestigd dat Badr z'n armspier heeft gescheurd. En rico blijven volhouden dat dat z'n gameplan was....hahahahah

largo0
15-12-2016, 21:47
Ben benieuwd hoeveel ppv glory heeft verkocht.
Schijnt dat een marokkaanse sportzender die het ook heeft uitgezonden 5 miljoen kijkers had

Ja klopt. 5 miljoen kijkers.

killroy
15-12-2016, 22:53
hier zit dus echt een luchtje aan want zijn broertje had een rontgenfoto laten zien op fb, allemaal bullshit dus, ik geloof niks meer van deze gasten, ze doen alles voor geld en de loyale fans van hem trappen overal in, heel raar verhaal weer!

e-type
15-12-2016, 23:09
hier zit dus echt een luchtje aan want zijn broertje had een rontgenfoto laten zien op fb, allemaal bullshit dus, ik geloof niks meer van deze gasten, ze doen alles voor geld en de loyale fans van hem trappen overal in, heel raar verhaal weer!

Die rontgen was van de arm van Brett Rogers dus sowieso nep.
Maar z'n broertje had toch ook meineed gepleegd voor Badr?

hakkelaar
15-12-2016, 23:22
Die rontgen was van de arm van Brett Rogers dus sowieso nep.
Maar z'n broertje had toch ook meineed gepleegd voor Badr?

Goed verhaal...lekker kort! Maar de foto is niet door zijn broertje geplaatst.

e-type
15-12-2016, 23:26
Goed verhaal...lekker kort! Maar de foto is niet door zijn broertje geplaatst.

Mandje!


Maarreuh, zeker goed verhaal en geen woord van gelogen. Dit in tegenstelling tot anderen, puntje puntje puntje.

Lucia Rijker had gelijk

mdeveer
15-12-2016, 23:42
Zijn broer had inderdaad destijds meineed gepleegd.
Maar heeft die broer van hem nu wel of niet die foto van die gebroken arm geplaatst ?
Want als dat echt bewezen kan worden dan vallen ze door de mand. Zou wel heel dom zijn dit.

Night-Rider
16-12-2016, 00:25
Zijn broer had inderdaad destijds meineed gepleegd.
Maar heeft die broer van hem nu wel of niet die foto van die gebroken arm geplaatst ?
Want als dat echt bewezen kan worden dan vallen ze door de mand. Zou wel heel dom zijn dit.

Nee, zijn broertje heeft die foto nooit gepost. Die kwam van het internet af.

Ik vind de verklaring van Mike zorgelijker, een dag na die partij. Mike had in die verklaring afgegeven dat de arm van Badr was gebroken.

Kemal
16-12-2016, 07:23
'Geen breuk, maar spierscheuring Badr Hari'


Kickbokser Badr Hari heeft zijn arm niet gebroken, maar wel een spierscheuring opgelopen in zijn onderarm. Dat heeft zijn coach Mike Passenier tegen Ziggo's Peptalk gezegd, meldt het programma zelf. Volgens de coach kan Hari zijn rechterarm nog steeds niet bewegen en werkt hij in Marokko aan zijn herstel.

Hari moest zaterdag in zijn gevecht tegen Rico Verhoeven in de tweede ronde opgeven met een blessure aan zijn rechterarm. Aanvankelijk meldde de coach dat hij zijn arm had gebroken.

Hari en zijn team lieten al vrij snel weten dat ze revanche wilden. Daar is Passenier tegenover Peptalk ook nog steeds van overtuigd: ,,Als we waren overklast, had ik kunnen zeggen: Badr, we zijn te oud, we kunnen het niet meer. Dit was verre van dat. We stonden voor en we deden hem pijn. Maar we komen terug, kickboksend Nederland heeft weer iets om naar uit te kijken."

killroy
16-12-2016, 08:46
Alles voor geld, hij heeft het nog aangekondigd ook op de pressconference, de domme fans geloven het toch wel en blijven hem steunen, zou mooi zijn als de rematch helemaal niet meer komt

Bosnier91
16-12-2016, 10:08
Een lichaamstrap is voor zover ik weet een techniek waarvan de bedoeling is om de tegenstander zijn lever/milt/plexus te raken. Deze trap wordt geblokkeerd met de armen wat natuurlijk wel het risico met zich meeneemt 1 van deze armen te kunnen breken. Alsnog ben ik van mening dat de meeste vechters een lichaamstrap toch wel gebruiken om een tegenstander neer te halen op het lichaam. Als je al schade toebrengt aan de armen met deze trap dan is dat alleen mooi meegenomen. Om achteraf te zeggen dat dit de strijdplan was vind ik veel en veel te ver gezocht, en ook niet realistisch. Badr schakelde zelf ooit tegenstander Nicholas Pettas uit met een lichaamstrap waardoor Nicholas zijn arm blesseerde/brak. Zelfs met Badr zijn talent had ik het achteraf ongeloofwaardig gevonden als hij had gezegd dat het een vooraf bedachte tactiek was. Een muay thai partij bestaat volgens mij wel voor 60/70% uit trap en knie technieken naar het lichaam. Daar zie ik niet vaak een arm breken, en die Thais trappen hard!
Echter, Badr won toen wel de partij tegen Pettas. Nu won Rico de partij, daar valt niets over te zeggen want een winst is winst. Met een vette payday maakt het volgens mij niemand uit hoe je wint als je maar wint. Moreel gezien zou je (denk ik) willen winnen op een ‘normale’ manier, namelijk een K.O of een puntenoverwinning. Saki had ook kunnen zeggen dat Spong een goede lowkick had, en dat een goede blok eigenlijk ook het strijdplan was. Winst is winst, soms mooi soms niet. Blijf echter wel realistisch want er kijken ook echte kickbokskenners mee, niet alleen RTL Boulevard typjes en 24 uur fans.

e-type
16-12-2016, 11:20
Zijn broer had inderdaad destijds meineed gepleegd.
Maar heeft die broer van hem nu wel of niet die foto van die gebroken arm geplaatst ?
Want als dat echt bewezen kan worden dan vallen ze door de mand. Zou wel heel dom zijn dit.


Nee, die heeft Hakelaar hier dus zonder bronvermelding neergezet: maar na een simpele Google Image search viel ie een paar posts later al snel door de mand.


Dit schijnt een röntgenfoto van zijn arm te zijn.
https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15400511_10208995107449037_2210078539666692479_n.j pg?oh=f71bdcdd51a38f924079d09a658a4b2c&oe=58E81B2A



Alles voor geld, hij heeft het nog aangekondigd ook op de pressconference, de domme fans geloven het toch wel en blijven hem steunen, zou mooi zijn als de rematch helemaal niet meer komt

Misschien gewoon een winstbonus geven met een lager basissalaris...maar dan zal ie wel niet op komen dagen, omdat de kans dat ie weer verliest vrij hoog zou zijn.

hakkelaar
16-12-2016, 11:54
Nee, die heeft Hakelaar hier dus zonder bronvermelding neergezet: maar na een simpele Google Image search viel ie een paar posts later al snel door de mand.






Misschien gewoon een winstbonus geven met een lager basissalaris...maar dan zal ie wel niet op komen dagen, omdat de kans dat ie weer verliest vrij hoog zou zijn.


Hahaha, ik viel inderdaad zwaar door de mand. Ik heb dagenlang met het schaamrood op m'n kaken gelopen. Ik zag dat meerdere mensen de foto hadden gepost met een vermelding dat het een foto van Badr was. Daarom zei ik dus ook "Dit schijnt een röntgenfoto van zijn arm te zijn."
En jij gaf aan dat het broertje van Badr toch ook meineed had gepleegd voor Badr. Ik zag de relatie tussen de foto en de meineed niet. Maar jij ging er waarschijnlijk vanuit dat Badrs broertje de foto had gepost.

mario the count
16-12-2016, 18:04
Een ding is zeker, in de UFC wordt minder snel opgegeven. Daar heb ik ze met veel heftigere blessures door zien vechten, niet dat dat altijd verstandig is.

tidelot
16-12-2016, 19:12
Een ding is zeker, in de UFC wordt minder snel opgegeven. Daar heb ik ze met veel heftigere blessures door zien vechten, niet dat dat altijd verstandig is.

Omdat ze dan meer geld vangen bij winst. Bij badr en Rico is een vast bedrag afgesproken om te vechten.
of het is een domme zet van glory of juist een strategische .
Trouwens waar veel geld in het spel is , gaat al het sportieve er af. Zou me niks verbazen als badr en Rico samen oud en nieuw vieren terwijl al die domme kickboks vinden nog discussiëren over wie beter is .

mario the count
16-12-2016, 20:18
Omdat ze dan meer geld vangen bij winst. Bij badr en Rico is een vast bedrag afgesproken om te vechten.of het is een domme zet van glory of juist een strategische .Trouwens waar veel geld in het spel is , gaat al het sportieve er af. Zou me niks verbazen als badr en Rico samen oud en nieuw vieren terwijl al die domme kickboks vinden nog discussiëren over wie beter is .Denk dat het met mentaliteit te maken heeft. Badr heeft er allemaal niet zo veel zin meer in als vroeger denk ik.

FREE MURRAY
16-12-2016, 20:46
Denk dat het met mentaliteit te maken heeft. Badr heeft er allemaal niet zo veel zin meer in als vroeger denk ik.

Ik ben het voor aller eerst een keer eens met je. Ik denk namelijk ook dat Badr Hari niet meer met plezier de ring instapt waar je in zijn vroegere jaren duidelijk zag dat hij de ring in kwam om te domineren en te slopen, dat is er nu wel echt van af. Hij heeft er niet echt plezier meer in maar dat hoeft ook niet want deze man heeft nog steeds 2 zware vuisten wat ie met zich meedraagt waarmee hij iedereen ko kan slaan. En dat maakte hem ook vroeger met plezier willen matten en dat mis ik bijna bij alle vechters vandaag. Eerlijk is eerlijk ik zie dat wel bij Rico die heeft echt zin om te strijden en te vechten maar hij moet het gewoon met veel minder talent doen zoals een Aerts, Saki of een Hari.

tarantula
16-12-2016, 21:48
makkelijke praatjes hier altijd, hij kon zijn arm niet bewegen hoe wil je verder vechten.
Pas als je zelf een man bent die met een gescheurde spier door vecht heb je het recht om te praten, onderschat spierscheuren niet, ik heb het zelf 6 keer ofzo meegemaakt en zelfs de kleinste scheurtje heeft al een scherpe pijn waardoor je wordt geremd bij elke beweging.

pronk
16-12-2016, 22:36
Ik heb in het verleden ook een armblessure gehad (spier gescheurd) wat ik toen voelde was einde oefening voor mij, leek wel als me arm er af hing.
Dus als de blessure van Badr echt is dan begrijp ik het wel, hij kon doorgaan en de kans op een (KO) groter aanwezig was dan heb je meer te verliezen (KO) en blessure en eventueel helemaal geen rematch.
Het schijnt dat bij Bodybuilders einde carriere kan zijn als ze een pees of spier scheuren.

BIG Lebowski
16-12-2016, 22:42
Het moet niet gekker worden....

Matchmaker Cor Hemmers van Glory keek zaterdagavond vol trots terug op de Collision-avond in Oberhausen en vertelde dat hij Badr Hari - net als Rico Verhoeven - een herkansing wil geven

Zonder Badr vs Rico (Lees Badr) was Glory nog een slap aftreksel van K-1 en Showtime geweest. Badr-Rico heeft Glory eindelijk weer op de kaart gezet. Maar er is meer....

"Ben Saddik was ook sterk vandaag."....

Waar heeft die man naar zitten kijken dan? Enige sterke aan Ben Saddik zijn de broekbandjes die zijn vetkwabben omhoog houden.

"We hebben zelf genoeg vechters onder contract staan.” ....

Lachen hoor. 'die vechters onder contract'. De enige die iets voorstelt is Rico, de kroonprins. Nog lang geen koning.

Meest verstandige dat Hemmers kan doen, is een paar oude helden van stal halen. Saki, Spong, Bonjasky etc. En een aantal scheidrechters thuis laten.

Kortom: USA vergeten, normaal gaan doen, en de focus weer op Europa en Azië leggen. Lijkt me niet zo moeilijk allemaal.

Night-Rider
16-12-2016, 23:05
Jamal ben Sadik komt uit de stal van GG. Cor is ook in dienst van Glory. Hij kan moeilijk over de jongen die hij zelf naar voren schuift roepen, dat het niet om aan te zien was.

Het schort weleens aan zelfreflectie. De oude jongen van stal halen, kost een vermogen. De Amerikanen gaan onderhandelingen met gestrekt been in, waardoor die gesprekken vaak tot niets uitlopen. Kijk maar naar Saki. Hij stond nog 1 partij onder contract bij Glory en wat denk je? Ze communiceren doodleuk dat hij toch minder betaald krijgt voor zijn laatste partij.

Door het wegvallen van de K1 vond Glory zich zelf superieur. Maar zonder de spraakmakende vechters, stellen ze niet veel voor. Hoop dat ze dat ingezien hebben.

e-type
16-12-2016, 23:44
Hahaha, ik viel inderdaad zwaar door de mand. Ik heb dagenlang met het schaamrood op m'n kaken gelopen. Ik zag dat meerdere mensen de foto hadden gepost met een vermelding dat het een foto van Badr was. Daarom zei ik dus ook "Dit schijnt een röntgenfoto van zijn arm te zijn."
En jij gaf aan dat het broertje van Badr toch ook meineed had gepleegd voor Badr. Ik zag de relatie tussen de foto en de meineed niet. Maar jij ging er waarschijnlijk vanuit dat Badrs broertje de foto had gepost.

Puff. Dat was ik niet hoor. Check nou even je feiten man, voordat je wat op een forum plempt.

largo0
16-12-2016, 23:56
Jamal ben Sadik komt uit de stal van GG. Cor is ook in dienst van Glory. Hij kan moeilijk over de jongen die hij zelf naar voren schuift roepen, dat het niet om aan te zien was.

Het schort weleens aan zelfreflectie. De oude jongen van stal halen, kost een vermogen. De Amerikanen gaan onderhandelingen met gestrekt been in, waardoor die gesprekken vaak tot niets uitlopen. Kijk maar naar Saki. Hij stond nog 1 partij onder contract bij Glory en wat denk je? Ze communiceren doodleuk dat hij toch minder betaald krijgt voor zijn laatste partij.

Door het wegvallen van de K1 vond Glory zich zelf superieur. Maar zonder de spraakmakende vechters, stellen ze niet veel voor. Hoop dat ze dat ingezien hebben.

Bensaddik heeft wel potentie. Gozer heeft wel zijn lengte en ko power mee. Het schort 'm vaak aan slechte dekking en conditie. Als hij daar keihard voor gaat trainen en nog wat aandacht besteed aan zijn body kan het echt een leuke vechter worden. Hij is ook maar pas 24/25.

Voorderest ben ik 't helemaal met je eens. Wij willen matchmakingen zien hoe ze dat deden bij Showtime. Daar trek je kijkers mee.

Niemand ziet te wachten op Jacoby of weet ik veel hoe die gasten heten.

my2cents
17-12-2016, 05:21
Een lichaamstrap is voor zover ik weet een techniek waarvan de bedoeling is om de tegenstander zijn lever/milt/plexus te raken. Deze trap wordt geblokkeerd met de armen wat natuurlijk wel het risico met zich meeneemt 1 van deze armen te kunnen breken. Alsnog ben ik van mening dat de meeste vechters een lichaamstrap toch wel gebruiken om een tegenstander neer te halen op het lichaam. Als je al schade toebrengt aan de armen met deze trap dan is dat alleen mooi meegenomen. Om achteraf te zeggen dat dit de strijdplan was vind ik veel en veel te ver gezocht, en ook niet realistisch. Badr schakelde zelf ooit tegenstander Nicholas Pettas uit met een lichaamstrap waardoor Nicholas zijn arm blesseerde/brak. Zelfs met Badr zijn talent had ik het achteraf ongeloofwaardig gevonden als hij had gezegd dat het een vooraf bedachte tactiek was. Een muay thai partij bestaat volgens mij wel voor 60/70% uit trap en knie technieken naar het lichaam. Daar zie ik niet vaak een arm breken, en die Thais trappen hard!
Echter, Badr won toen wel de partij tegen Pettas. Nu won Rico de partij, daar valt niets over te zeggen want een winst is winst. Met een vette payday maakt het volgens mij niemand uit hoe je wint als je maar wint. Moreel gezien zou je (denk ik) willen winnen op een ‘normale’ manier, namelijk een K.O of een puntenoverwinning. Saki had ook kunnen zeggen dat Spong een goede lowkick had, en dat een goede blok eigenlijk ook het strijdplan was. Winst is winst, soms mooi soms niet. Blijf echter wel realistisch want er kijken ook echte kickbokskenners mee, niet alleen RTL Boulevard typjes en 24 uur fans.

Volgens mij zei die debiele Weidman dat wel destijds over die partij tegen Silva

LightHeavyWeight
17-12-2016, 06:46
Een goed blok zetten tegen een lowkick is ook een strijdplan. Niet om iemands poot te breken maar om te zorgen dat de tegenstander stopt met lowkicks geven.
En over Ben Saddik, we hebben niets aan potentie en groot zijn, feit is dat hij er momenteel bijloopt als een grote C-klasser.

largo0
17-12-2016, 10:16
Een goed blok zetten tegen een lowkick is ook een strijdplan. Niet om iemands poot te breken maar om te zorgen dat de tegenstander stopt met lowkicks geven.
En over Ben Saddik, we hebben niets aan potentie en groot zijn, feit is dat hij er momenteel bijloopt als een grote C-klasser.

Tsja, hij heeft nu wel een win tegen een wat prominentere naam. het schommelt gewoon heel erg bij hem(letterlijk)

Winst gepakt tegen o.a. Verhoeven, Zimmerman, Bonjasky, Londt. Maar ook verliezen tegen Edward, Aerts, Douwes met alle respect.

carlo1
17-12-2016, 11:31
dit is doorvechten met een gebroken arm. of dit de slimste keus was van jerome valt te betwijfelen, maar het is in ieder geval geen opgever. https://youtu.be/MS_z7hn3BgE

Eindbaas
17-12-2016, 11:48
dit is doorvechten met een gebroken arm. of dit de slimste keus was van jerome valt te betwijfelen, maar het is in ieder geval geen opgever. https://youtu.be/MS_z7hn3BgE

Jerome Le Banner heeft hierna zijn oude niveau nooit gehaald, zonde. Geweldige vechter.

Bromios
17-12-2016, 19:19
Jerome Le Banner heeft hierna zijn oude niveau nooit gehaald, zonde. Geweldige vechter.

En waarom niet ? Omdat het strijdplan van iedereen was om direct op die arm te gaan trappen.

blackadder
17-12-2016, 21:17
Bensaddik heeft wel potentie. Gozer heeft wel zijn lengte en ko power mee. Het schort 'm vaak aan slechte dekking en conditie. Als hij daar keihard voor gaat trainen en nog wat aandacht besteed aan zijn body kan het echt een leuke vechter worden. Hij is ook maar pas 24/25.Pff dat wordt al jaren gezegd en het is er nog steeds niet van gekomen.

blackadder
17-12-2016, 21:22
Jerome Le Banner heeft hierna zijn oude niveau nooit gehaald, zonde. Geweldige vechter.Absoluut. Die wist in zijn beste tijd niet wat een rustige partij is.Jerome Le Banner : Best Of (rIhv9vpMwyc), Jerome Le Banner vs Cyril Abidi 27/05/2005 (BENhB2kn4ko)Good times!

killroy
19-12-2016, 16:59
Volgende keer wint badr als badr slim is doe ie volgende keer geen trashtalk meer. Badr heeft trouwens nog nooit een remach verloren als ie verloor.

hij gaat hem de volgende keer ko slaan, dat zei hij ook in de ring tegen rico






of wacht, dat zei hij voor dit gevecht ook, maar walla nu is het echt!

e-type
19-12-2016, 19:06
hij gaat hem de volgende keer ko slaan, dat zei hij ook in de ring tegen rico






of wacht, dat zei hij voor dit gevecht ook, maar walla nu is het echt!


https://media4.giphy.com/media/l0HlPOdJynpTYas9i/200.gif#0

Eindbaas
04-01-2017, 17:53
Badr Hari says GLORY champ Rico Verhoeven ‘is still not in my league,’ eyes summer rematch
Badr Hari's December clash with GLORY heavyweight champion Rico Verhoeven ended with Verhoeven taking the win by injury TKO. Now that the dust has settled, Hari has revealed the exact nature of his injury and his expectation that a rematch can happen sooner than people think.



http://www.bloodyelbow.com/2017/1/4/14160328/badr-hari-wants-rematch-rico-verhoeven-he-is-still-not-in-my-league-glory-kickboxing-interview

Night-Rider
04-01-2017, 21:58
Dan moet de rechter op 7 februari anders beslissen! Dan kan een rematch snel(ler) plaatsvinden, maar hoopte op een tussenpartij voor beiden. En dan laatste kwartaal 2017 voor de wereld titel Glory tegen Verhoeven.