PDA

View Full Version : UFC 208 holm vs randamie voor het 145 kampioenschap!!



carlo1
14-12-2016, 05:56
fantastisch. 11 februari, heb er zin in.
bron: http://uk.ufc.com/news/UFC-208-introduces-women-featherweight-division-holm-derandamie-brooklyn

e-type
14-12-2016, 08:08
Wow!
Deur wagenwijd open voor Cyborg. Wat mooi voor Germaine!!

LightHeavyWeight
14-12-2016, 08:14
I didn't saw that one coming....

Suplex
14-12-2016, 08:42
Het schijnt dat de ufc eerst holm aan cyborg had aangeboden voor de titel maar cyborg weigerde omdat het te kort dag was om het gewicht te halen.
Daarna het zelfde verhaal toen ze germaine aan boden tegen cyborg voor de titel.

Nu holm vs germaine voor de titel wat een mooie matchup heerlijk!

kruikenstad goes bjj
14-12-2016, 08:43
waarschijnlijk aldo vs holloway er bij op de card,dat word een lekkere

e-type
14-12-2016, 09:38
Het schijnt dat de ufc eerst holm aan cyborg had aangeboden voor de titel maar cyborg weigerde omdat het te kort dag was om het gewicht te halen.
Daarna het zelfde verhaal toen ze germaine aan boden tegen cyborg voor de titel.

Nu holm vs germaine voor de titel wat een mooie matchup heerlijk!


Damn, twee maanden niet genoeg? Hoe zwaar loopt ze dan wel niet out of comp.?

appelsap
14-12-2016, 10:04
Damn, twee maanden niet genoeg? Hoe zwaar loopt ze dan wel niet out of comp.?

Volgens mij heeft ze gezegd da ze zowel mentaal als fysiek niet instaat was om binnen twee maanden op dat gewicht te vechten. Er zal dus wel iets meer spelen.

Bromios
14-12-2016, 10:15
Mooie striker divisie zo.
Maar beiden kansloos tegen Cyborg.

e-type
14-12-2016, 11:08
Volgens mij heeft ze gezegd da ze zowel mentaal als fysiek niet instaat was om binnen twee maanden op dat gewicht te vechten. Er zal dus wel iets meer spelen.


Ze zal vast last hebbenn van d'r hormonen.

https://media4.giphy.com/media/MqxZxTlvcY5BS/200w.gif#73

Harrie Nak
14-12-2016, 11:50
Doel van dit alles zal wel champ (Rousey) vs. champ (Cyborg) en eventueel two-division champ (Rousey) zijn. Alles voor de knaken.

my2cents
14-12-2016, 12:03
Lijkt mij dat ze Holm zeker moet kunnen hebben!

S.B.
14-12-2016, 13:27
Cyborg haalt het waarschijnlijk niet omdat ze al sinds haar laatste partij op vakantie is. Daarbij loopt ze rond op 77 kilo geloof ik en is ze dus uit vorm.
Dit is toch top, titelpartij voor Germaine (Stefan trouwens ook een nieuwe partij, die volgt snel) en de winnaar tegen Cyborg.

Bromios
14-12-2016, 13:40
Dus ze moet ruim 12 kg afvallen om dit te halen ? Dat red je inderdaad niet in 2 maand (zo wel; boek schrijven dan loop je binnen)

LightHeavyWeight
14-12-2016, 13:52
Die partij van Stefan, ikke benieuwd.

Suplex
14-12-2016, 14:34
Damn, twee maanden niet genoeg? Hoe zwaar loopt ze dan wel niet out of comp.?

Ze schijnt veel fysieke problemen gehad te hebben na haar laatste weight cut en is hier heel diep voor moeten gaan is hier nog steeds van aan het herstellen, cyborg beweerde zelfs in een interview dat de dokter haar bloed zelfs niet kon afnemen omdat het te dik zou zijn.

Germaine gaat holm pakken wel een hele mooie striker matchup Daarna de winnaar vs Cyborg dan krijgen ze pakkie denk ik.

e-type
14-12-2016, 14:54
Ze schijnt veel fysieke problemen gehad te hebben na haar laatste weight cut en is hier heel diep voor moeten gaan is hier nog steeds van aan het herstellen, cyborg beweerde zelfs in een interview dat de dokter haar bloed zelfs niet kon afnemen omdat het te dik zou zijn.

Germaine gaat holm pakken wel een hele mooie striker matchup Daarna de winnaar vs Cyborg dan krijgen ze pakkie denk ik.

Ah duidelijk. Dat vergt wel wat meer herstel ja.

Chane
14-12-2016, 15:55
Marloes nu ook naar de UFC?!?!?! :D

S.B.
14-12-2016, 15:57
Die partij van Stefan, ikke benieuwd.

JDS, tijdens ufc fight night 105.
Denk een maatje te groot, maar we gaan het zien.

Kemal
14-12-2016, 16:00
vet!!

mario the count
14-12-2016, 21:34
Nice man :)

mario the count
14-12-2016, 21:34
Ze zal vast last hebbenn van d'r hormonen.https://media4.giphy.com/media/MqxZxTlvcY5BS/200w.gif#73:lol:

S.B.
15-12-2016, 12:54
http://www.foxsports.nl/meer-sport/video/randemie/Die Germaine, wat een topwijf, echt waar. Als zij onze nieuwe kampioene wordt morgen we in onze handjes klappen.

carlo1
15-12-2016, 13:33
derrick lewis vs travis Brown staat ook voor 208

Chane
15-12-2016, 15:20
Top dat Germaine voor de titel mag... maar als je er over nadenkt is t maar raar dat die 2 voor de titel mogen strijden... Holm die van 2 losses komt en Germaine die eigenlijk nog niet tegen toppers heeft gestaan.

Maar ja... top als Gemaine de titel pakt! Staand moet ze Holm kunnen hebben :)

Bromios
15-12-2016, 17:01
Er zijn 3 vechters in deze gewichtsklasse en eentje heeft geen zin. Dus logische match-up

lukashenko
15-12-2016, 18:32
echt super.
we zien Germaine echt te weinig in actie te zien ,
ze is leeftijdsgewijs in de top van dr carriere , zou mooi zijn als ze dat bekroont met ufc goud .
en ik denk dat ze Holm zeker wel kan hebben . helemaal als Holm besluit een boks- kickboks party van te maken .

Bromios
15-12-2016, 19:17
UFC stuurt aan op Holm - Rousey 2 omdat beiden zeer waarschijnlijk winnen. Onderhandelingen zijn al in de maak.
Zou wel mooi zijn als germaine dat feestje in de war kan schoppen.

my2cents
15-12-2016, 20:06
UFC stuurt aan op Holm - Rousey 2 omdat beiden zeer waarschijnlijk winnen. Onderhandelingen zijn al in de maak.
Zou wel mooi zijn als germaine dat feestje in de war kan schoppen.

Alleen winnen Holm en Rousey beide niet!!

donalexandro
15-12-2016, 20:48
Alleen winnen Holm en Rousey beide niet!!

Prima toch, kan de partij Holm Rousey II alsnog doorgaan :lol:

e-type
15-12-2016, 20:49
Prima toch, kan de partij Holm Rousey II alsnog doorgaan :lol:

Wehehehe.

S.B.
15-12-2016, 21:36
Holm is een goede bokser en kickbokser hoor, waarschijnlijk de allerbeste in de VS. Maar Germaine staat 37-0 in het kickboksen en schopt de lichten uit bij mevrouw Holm denk ik, die heeft namelijk laten zien in haar partij tegen Tate dat haar grondwerk ook niet echt je van het is...

Hoe vet jongens, we krijgen een vrouwelijke kampioen in de UFC!

Guytje
16-12-2016, 07:09
Denk dat je kickboksend Holm niet onder Germaine moet zetten. Je kan Holm niet vergelijken met de dames die een 10-tal jaar geleden in het circuit zaten. Germaine sprong er daar toen inderdaad hoog bovenuit. Intussen is het dames kickboksen qua level zeker een paar stappen verder. Je kan, als je Holm ziet niet zeggen dat ze minder is dan Germaine. Versta me niet verkeerd, ik hoop in ieder geval van harte dat Germaine voor de verrassing kan gaan zorgen. Go Germaine. Alleen zie ik het zogezegde kickboxvoordeel niet zozeer de doorslag geven. Blijft een MMA partij en beide dames zijn knokkers pursing. Kan alle kanten op. Puntje-stoelpartij!!

S.B.
16-12-2016, 09:53
Denk dat je kickboksend Holm niet onder Germaine moet zetten. Je kan Holm niet vergelijken met de dames die een 10-tal jaar geleden in het circuit zaten. Germaine sprong er daar toen inderdaad hoog bovenuit. Intussen is het dames kickboksen qua level zeker een paar stappen verder. Je kan, als je Holm ziet niet zeggen dat ze minder is dan Germaine. Versta me niet verkeerd, ik hoop in ieder geval van harte dat Germaine voor de verrassing kan gaan zorgen. Go Germaine. Alleen zie ik het zogezegde kickboxvoordeel niet zozeer de doorslag geven.

Daar heb je ook weer gelijk in haha

Bromios
16-12-2016, 10:10
Het kickboksen bij Germaine kwam er tot nu toe bij MMA niet echt uit vanwege het gevaar van een takedown. Daar zal ze bij Holm weinig kans voor hebben dus ze kan gewoon voluit gaan. Ben benieuwd.

#teamBADGUY
17-12-2016, 18:26
Doorzichtig maar wel vet.
UFC gaat er vanuit dat holly holm dit wint.
En dat ronda nunes verslaat.
En een Rematch tegen holly vecht en op hollys nieuwe gewicht. En dan heb je weer een nieuwe mcgreggor achtig verhaal van 2titels in 2 divisies blablablabla maar wel leuk.
Wordt wel even anders als germaine en nunes winnen lol

lukashenko
17-12-2016, 19:41
Denk dat je kickboksend Holm niet onder Germaine moet zetten. Je kan Holm niet vergelijken met de dames die een 10-tal jaar geleden in het circuit zaten. Germaine sprong er daar toen inderdaad hoog bovenuit. Intussen is het dames kickboksen qua level zeker een paar stappen verder. Je kan, als je Holm ziet niet zeggen dat ze minder is dan Germaine. Versta me niet verkeerd, ik hoop in ieder geval van harte dat Germaine voor de verrassing kan gaan zorgen. Go Germaine. Alleen zie ik het zogezegde kickboxvoordeel niet zozeer de doorslag geven. Blijft een MMA partij en beide dames zijn knokkers pursing. Kan alle kanten op. Puntje-stoelpartij!!helemaal niet mee eens .. ik denk dat je met de party shevchenko vs holm het verschil heb gezien tussen Europese top en Amerikaanse top .maar acht we gaan het zien .. ik dacht ook dat bisping niks had te zoeken tegen silva .. en daarna helemaal niet tegen rockhold .. inmiddels is bisping een champ die zijn titel al een keer verdedigt heeft .WAR GERMAINE

#teamBADGUY
17-12-2016, 20:42
Wat is germaine eigenlijk van afkomst ?

S.B.
18-12-2016, 11:03
Randamie is Surinaams geloof ik, al kan ik mij herinneren uit een filmpje van FOX dat haar moeder uit Nederland komt.

Richelieu
18-12-2016, 20:12
Mooie partij en kans voor Germaine!

pronk
18-12-2016, 21:01
Ik vermoed dat de partij niet zo snel naar de grond zal gaan ,en dat Germaine het staand zal winnen.
Dat zijn dus nu al 4 NL die voor de ufc titel gaan.

Kemal
21-12-2016, 13:25
Gilbert Burns vs. Paul Felder added to UFC 208 in Brooklyn

A pair of lightweights looking to rebound from a recent loss is the latest addition to UFC 208.

Promotion officials today announced that Gilbert Burns (11-2 MMA, 4-2 UFC) and Paul Felder (12-3 MMA, 4-3 UFC) will meet at the event, which takes place Feb. 11 at Barclays Center in Brooklyn, N.Y.

A submission ace, Brazilian lightweight Burns fought most recently in September, losing a hard-fought decision to countryman Michel Prazeres at UFC Fight Night 95. With the result, “Durinho” fell to just 1-2 in his past three outings, though he had won the first 10 fights of his career prior to the recent setbacks.

Meanwhile, Felder fought on the same September card as Burns, with “The Irish Dragon” falling short via decision to Francisco Trinaldo. Prior to the loss, Felder had scored back-to-back wins over Josh Burkman and Daron Cruickshank.

With the addition to the card, UFC 208 now includes:
Holly Holm vs. Germaine de Randamie for inaugural women’s featherweight title
Jared Cannonier vs. Glover Teixeira
Travis Browne vs. Derrick Lewis
Ian McCall vs. Neil Seery
Roan Carneiro vs. Ryan LaFlare
Randy Brown vs. George Sullivan
Luis Henrique vs. Marcin Tybura
Nik Lentz vs. Islam Makhachev
Wilson Reis vs. Ulka Sasaki
Jim Miller vs. Dustin Poirier
Gilbert Burns vs. Paul Felder

Wiebe
22-12-2016, 21:58
Volgens de twitter van A. Helwani is Cyborg zojuist gepakt door USADA die zien we voorlopig niet in deze divisie.

https://twitter.com/arielhelwani/status/812019457807777792

S.B.
23-12-2016, 11:05
Aldo - Holloway gaat niet door, balen want nu is de rest van de card gewoon ruk.

Pat82
06-01-2017, 22:41
Jacare neemt het op tegen Tim Boetsch op UFC 208. Goed nieuws ook voor Mousasi. Kan hij wachten op Rockhold.

mario the count
07-01-2017, 11:14
Jacare neemt het op tegen Tim Boetsch op UFC 208. Goed nieuws ook voor Mousasi. Kan hij wachten op Rockhold.
Nice, Jacare op de kaart maakt het weer een stuk boeiender om te kijken.

lukashenko
07-01-2017, 13:47
Ik vermoed dat de partij niet zo snel naar de grond zal gaan ,en dat Germaine het staand zal winnen.
Dat zijn dus nu al 4 NL die voor de ufc titel gaan.

ik denk dat ik er 1 mis
bas rutten heeft voor een titel gevochten ( zelfs gewonnen)
alistair overeem heeft voor de titel gevochten .. ( minder succesvol)
en nu gaat germaine voor een ufc titel ..
welke is nr 4 ?

Amsterdam'r
07-01-2017, 14:01
Mousasi zie ik binnen afzienbare tijd wel een titelgevecht krijgen (en deze ook winnen).

Pat82
07-01-2017, 20:27
ik denk dat ik er 1 misbas rutten heeft voor een titel gevochten ( zelfs gewonnen)alistair overeem heeft voor de titel gevochten .. ( minder succesvol)en nu gaat germaine voor een ufc titel ..welke is nr 4 ?Sem Schilt was er destijds wel één toegezegd, maar die werd enigszins genaaid door de UFC....

pronk
07-01-2017, 21:35
Sem Schilt was er destijds wel één toegezegd, maar die werd enigszins genaaid door de UFC....

En waarom wert Sem genaaid?

Pat82
08-01-2017, 00:22
En waarom wert Sem genaaid?

Hij werd bij zijn 2e gevecht in een arm klem gepakt, omdat er vanuit de hoek werd gezegd dat hij moest stoppen (zijn tegenstander, Barnett, had een flinke snee, dokter moest er naar kijken).
Was zijn 2e gevecht van zijn contract. Eerste had hij gewonnen, derde zou titelgevecht zijn geweest. Maar vanwege die dubieuze call liep hij die mis. UFC gaf hun fout wel toe en liet hem ook gaan ondanks het contract voor 3 gevechten.

pronk
08-01-2017, 06:11
Hij werd bij zijn 2e gevecht in een arm klem gepakt, omdat er vanuit de hoek werd gezegd dat hij moest stoppen (zijn tegenstander, Barnett, had een flinke snee, dokter moest er naar kijken).
Was zijn 2e gevecht van zijn contract. Eerste had hij gewonnen, derde zou titelgevecht zijn geweest. Maar vanwege die dubieuze call liep hij die mis. UFC gaf hun fout wel toe en liet hem ook gaan ondanks het contract voor 3 gevechten.

Nee , dat is echt een onzin verhaal.

Pat82
14-01-2017, 09:37
Anderson Silva vs Derek Brunson toegevoegd.

S.B.
14-01-2017, 09:45
Eindelijk Anderson Silva weer in actie! Die mag van mij nog 1000 keer verliezen, het blijft mijn favoriete vechter.

pronk
16-01-2017, 04:00
Ik las dat Amanda nunes tegen de winner Holm/Germaine wilt ,voor de two-division champ.

Kemal
16-01-2017, 08:06
https://www.youtube.com/watch?v=91o5BEur8qc

Kemal
16-01-2017, 08:07
https://www.youtube.com/watch?v=MrBVrwUYJb4

Willem033
16-01-2017, 12:00
Ik las dat Amanda nunes tegen de winner Holm/Germaine wilt ,voor de two-division champ.

Dat gaf Germaine zelf ook al aan, mooie rematch.

S.B.
16-01-2017, 16:27
Wat denken jullie van Silva tegen Brunson?

e-type
16-01-2017, 16:39
Hopen dat Silva dit gevecht wél drie ronden serieus aanpakt.

LightHeavyWeight
16-01-2017, 16:44
Brunson, een nobrainer.

S.B.
16-01-2017, 18:45
Silva lijkt alles als een trainingspartij te zien lijkt het.

Briant
16-01-2017, 19:37
Een hele dure training partij.

Jeffrey1976
16-01-2017, 20:18
Ik las dat Amanda nunes tegen de winner Holm/Germaine wilt ,voor de two-division champ.

Krijgt Germaine het nog druk hahaha.

Zal der salaris ook omhoog gaan.

Suplex
16-01-2017, 23:37
Ik las dat Amanda nunes tegen de winner Holm/Germaine wilt ,voor de two-division champ.

Alleen bij conor hebben ze dat toegelaten en zelfs die werd een week later gestript van zijn FW titel.
denk dat mevrouw nunes weinig te willen heeft

pronk
17-01-2017, 00:55
Alleen bij conor hebben ze dat toegelaten en zelfs die werd een week later gestript van zijn FW titel.
denk dat mevrouw nunes weinig te willen heeft

Ik denk dat mervrouw Nunes een grote kans maakt om te vechten voor beide belts.

En btw Conor was zoiezo niet van plan meer te vechten op 145lbs

pronk
17-01-2017, 01:04
Krijgt Germaine het nog druk hahaha.

Zal der salaris ook omhoog gaan.

Is alleen maar positief toch voor ons kikkerlandje.

S.B.
21-01-2017, 10:04
Brunson, een nobrainer.Zou het niet te hard roepen, heb net Silva tegen Bisping nog eens gezien, Silva heeft het echt nog wel. Dat hij tegen Cormier drie rondes niks in te brengen had op UFC 200 had ook wel redelijk wat te maken met het feit dat hij 3 maanden niet getraind had denk ik haha.

LightHeavyWeight
21-01-2017, 14:12
Tegen Bisping was hij voor mij de winnaar, maar Bisping is middenmoot met 1 goede win.
Silva heeft officieel al 3,5 jaar niet meer gewonnen.

pronk
26-01-2017, 00:28
https://www.youtube.com/watch?v=_Zh0QY-l_vI

Kemal
29-01-2017, 07:48
https://www.youtube.com/watch?v=o4J1p9rIH_c

Jantje
29-01-2017, 16:01
Holm wint dit makkelijk.

carlo1
29-01-2017, 18:59
dat geloof ik dus gewoon niet. holm gaat niet naar de grond. kan allebei de kanten op. hoop op germaine. holm heeft haar titel al gehad

Jantje
29-01-2017, 19:22
dat geloof ik dus gewoon niet. holm gaat niet naar de grond. kan allebei de kanten op. hoop op germaine. holm heeft haar titel al gehad

Holm is veel allrounder en een veel sterkere mentaliteit om te winnen.

Bromios
29-01-2017, 20:14
In haar eerste mma partijen was Germaine erg bang voor de takedown en dat verlamde haar offensieve capaciteit. Als ze nu met snoeiharde lowkicks kan scoren en takedowns kan ontwijken dan sleept ze die partij binnen.

Jeffrey1976
30-01-2017, 10:03
In haar eerste mma partijen was Germaine erg bang voor de takedown en dat verlamde haar offensieve capaciteit. Als ze nu met snoeiharde lowkicks kan scoren en takedowns kan ontwijken dan sleept ze die partij binnen.

Wat te denken van der snoeiharde knieën...

e-type
30-01-2017, 22:31
Tegenstander van McCall heeft wéér afgezegd....die man heeft écht pech de laatste tijd...

#teamBADGUY
31-01-2017, 03:23
Hahahahah hoe durven mensen germaine af te onderschatten 😂 Holly vecht staand. Germaine heeft elke chick in NL mishandeld met 2 vingers in der neus. Heb veel gevechten van haar live gezien. Was soms gewoon zielig om te zien hoe ze chicks mishandelde. Ik zeg niet dat ze holly per definitie verslaat maar iemand die ongeslagen is kun je nooit zomaar als kansloos achten dat is gewoon achterlijk om te zeggen. Gernaine gaat haar kapot trappen en knieën verdenk ik zelf

Jeffrey1976
31-01-2017, 12:09
Hahahahah hoe durven mensen germaine af te onderschatten  Holly vecht staand. Germaine heeft elke chick in NL mishandeld met 2 vingers in der neus. Heb veel gevechten van haar live gezien. Was soms gewoon zielig om te zien hoe ze chicks mishandelde. Ik zeg niet dat ze holly per definitie verslaat maar iemand die ongeslagen is kun je nooit zomaar als kansloos achten dat is gewoon achterlijk om te zeggen. Gernaine gaat haar kapot trappen en knieën verdenk ik zelf

Zo is dat, helemaal mee eens.

payap
31-01-2017, 22:04
Interview van een ruim 6 minuten met Germaine over haar komende partij.

http://www.telegraaf.nl/telesport/27537301/___Ik_draag_de_trots_van_een_heel_land___.html



'Ik draag de trots van een heel land'

Germaine de Randamie vecht op 11 februari als eerste Nederlandse om een kampioenschap in de UFC. De Utrechtse neemt het in de finale in het vedergewicht op tegen Holly Holm. Het is voor het eerst dat er in die klasse om een titel wordt gestreden. Ze kijkt uit naar het gevecht en weet wat er op...

CSA
01-02-2017, 11:16
Leuk interview met Germaine de Randamie over haar aankomende titel partij tegen Holly Holm

https://www.telesport.nl/video/83074/telesport/de-randamie-new-york-weer-nederlands-maken

Ries1981
01-02-2017, 12:10
http://www.ad.nl/andere-sporten/underdog-germaine-wil-op-echte-knokpartij-trakteren~aa1e348c/

Ook het Ad besteed er aandacht aan. Gaat de goede kant op met het MMA.

Minotauro
01-02-2017, 12:21
Ik dacht al, sinds wanneer houdt buurman Ad van MMA maar je bedoelt het AD?

Suplex
01-02-2017, 12:43
Vind het jammer dat ze in haar interviews en Posts op bv twitter het altijd heeft over winst of verlies en wat de uitslag ook is.

Fuck it germaine spreek je duidelijk uit jij gaat holm gewoon pakken beetje meer zelf vertrouwen meid.
Je bent gewoon een killer staand en holm gaat het gevecht ook staand willen houden.

CSA
01-02-2017, 13:30
Vind het jammer dat ze in haar interviews en Posts op bv twitter het altijd heeft over winst of verlies en wat de uitslag ook is.

Fuck it germaine spreek je duidelijk uit jij gaat holm gewoon pakken beetje meer zelf vertrouwen meid.
Je bent gewoon een killer staand en holm gaat het gevecht ook staand willen houden.

Dat komt door mij 😉
Wij zijn als team altijd bezig om de focus te leggen op de taak oftewel het proces en niet op het resultaat. Het proces kun je sturen en daar heb je invloed op. Het resultaat wordt pas achteraf bepaalt en daar hoort je focus of aandacht dus niet te liggen. Zorg dat je je taak goed uit voert dan komt het resultaat vanzelf.

Ries1981
01-02-2017, 16:39
hahaha.... mijn excuses AD inderdaad.

my2cents
01-02-2017, 16:41
Vind het jammer dat ze in haar interviews en Posts op bv twitter het altijd heeft over winst of verlies en wat de uitslag ook is.

Fuck it germaine spreek je duidelijk uit jij gaat holm gewoon pakken beetje meer zelf vertrouwen meid.
Je bent gewoon een killer staand en holm gaat het gevecht ook staand willen houden.

Uit haar woorden kun je inderdaad opmaken dat ze er zelf eigenlijk niet zo in gelooft... Jammer, want in je kop moet je er juist vanuit gaan dat je kunt winnen

Suplex
01-02-2017, 19:33
Dat komt door mij 😉
Wij zijn als team altijd bezig om de focus te leggen op de taak oftewel het proces en niet op het resultaat. Het proces kun je sturen en daar heb je invloed op. Het resultaat wordt pas achteraf bepaalt en daar hoort je focus of aandacht dus niet te liggen. Zorg dat je je taak goed uit voert dan komt het resultaat vanzelf.

Wat een pedagogisch verantwoord gelul zeg.

Snap echt wel wat je bedoelt en er hoeft echt geen conor mcgregor praat uit te komen maar een beetje ballen mag wel!

T15Boxing
02-02-2017, 00:02
Go Holly Holm!

Briant
02-02-2017, 08:17
Als ik de comments mag geloven hebben we binnenkort een Nederlandse ufc zo veel top trainers als hier reageren.

Kemal
02-02-2017, 10:14
Marco kan de vechters echt boven hun zelf doen uitstijgen! Zeker Germaine met haar muaythai achtergrond

Suplex
02-02-2017, 10:45
Ja en al die andere vechters die zeggen dat ze met de winst naar huis gaan en hun tegenstander gaan slopen hebben trainers die er niks van kunnen.
Hoe durft Mike passenier zijn vechters dat te laten zeggen.

stiffler
02-02-2017, 11:34
Wat een pedagogisch verantwoord gelul zeg.

Snap echt wel wat je bedoelt en er hoeft echt geen conor mcgregor praat uit te komen maar een beetje ballen mag wel!

Ja en al die andere vechters die zeggen dat ze met de winst naar huis gaan en hun tegenstander gaan slopen hebben trainers die er niks van kunnen.
Hoe durft Mike passenier zijn vechters dat te laten zeggen.

Gaat het een beetje ? Iedereen moet het toch op zijn eigen manier doen ?
Marco is een hele andere trainer dan Mike. Is dat per definitie slecht ? Laat iedereen is zijn waarde in plaats van je druk te maken hierover. We gaan het zien volgende week.

Bromios
02-02-2017, 11:41
Dat komt door mij 😉
Wij zijn als team altijd bezig om de focus te leggen op de taak oftewel het proces en niet op het resultaat. Het proces kun je sturen en daar heb je invloed op. Het resultaat wordt pas achteraf bepaalt en daar hoort je focus of aandacht dus niet te liggen. Zorg dat je je taak goed uit voert dan komt het resultaat vanzelf.

Klinkt logisch. maar als je jezelf tegenwoordig wil verkopen moet je gespierde taal uitkramen. Dus ik denk dat je intern dit moet zeggen en uitstralen naar je atleten maar in de media wat anders. Want je kunt van Mike en Badr zeggen wat je wilt maar iedereen kijkt (al is het om ze te zien verliezen). En uiteindelijk levert dat dus geld op.

Kijk naar Mousasi. had tijden geleden al een title shot moeten hebben. Nu zet hij een grote bek op en krijgt kansen.

blade
02-02-2017, 11:54
Klinkt logisch. maar als je jezelf tegenwoordig wil verkopen moet je gespierde taal uitkramen. Dus ik denk dat je intern dit moet zeggen en uitstralen naar je atleten maar in de media wat anders. Want je kunt van Mike en Badr zeggen wat je wilt maar iedereen kijkt (al is het om ze te zien verliezen). En uiteindelijk levert dat dus geld op.

Kijk naar Mousasi. had tijden geleden al een title shot moeten hebben. Nu zet hij een grote bek op en krijgt kansen.


waarom zou randamie een grote bek op moeten zetten op basis van wat van de 6 winst partijen die ze heeft binnen de UFC? nee ik vind het wel goed zo gewoon je eigen blijven dan doe je al gek genoeg ze krijgt nou de kans ook zonder een grote bek die Holm is ook niet zo een schreeuwer ik vind het wel een verademing zulke vechters niks mis mee

Bromios
02-02-2017, 12:28
waarom zou randamie een grote bek op moeten zetten op basis van wat van de 6 winst partijen die ze heeft binnen de UFC? nee ik vind het wel goed zo gewoon je eigen blijven dan doe je al gek genoeg ze krijgt nou de kans ook zonder een grote bek die Holm is ook niet zo een schreeuwer ik vind het wel een verademing zulke vechters niks mis mee

Dat vind ik ook. Ik heb niks met die moneyfights. Maar bij Amerikanen is: "we kijken wel hoe het loopt" gelijk aan "ik denk dat ik verlies" en je bevind je nou eenmaal in de Amerikaanse markt.

En ze kan rustig een grote bek opzetten op basis van haar hele carrière. Niks om je voor te schamen.

Suplex
02-02-2017, 14:35
Ze hoeft van mij geen grote bek te hebben verre van dat zelfs , had alleen gehoopt dat ze iets meer pit iets meer vuur en iets meer zelfvertrouwen zou uitstralen in interviews en Posts op sociale media.
Zeker iemand met de staat van dienst die germaine heeft mag ze best wel wat zeggen.
Ze hoeft van mij geen nare dingen te zeggen over holm , alleen duidelijk uitspreken dat je de titel gaat pakken en dat dat ten koste van holm gaat kan ook gezegd worden op een beschaafde manier met respect voor je tegenstander.

blade
02-02-2017, 17:24
Ze hoeft van mij geen grote bek te hebben verre van dat zelfs , had alleen gehoopt dat ze iets meer pit iets meer vuur en iets meer zelfvertrouwen zou uitstralen in interviews en Posts op sociale media.
Zeker iemand met de staat van dienst die germaine heeft mag ze best wel wat zeggen.
Ze hoeft van mij geen nare dingen te zeggen over holm , alleen duidelijk uitspreken dat je de titel gaat pakken en dat dat ten koste van holm gaat kan ook gezegd worden op een beschaafde manier met respect voor je tegenstander.

nee ze doet het goed uit de luwte blijven en lekker naar die wedstrijd toe werken alles wat je zegt kan tegen je werken voor het zelfde geld wordt ze KO geslagen de eerste ronde je weet het niet. en daarbij is ze ook nooit zo uitgesproken geweest en dat is ook niks voor haar het aard van het beestje verander je toch niet en laten we hopen dat ze die titel pakt

CSA
03-02-2017, 15:44
Vanavond:

Germaine de Randamie bij:

RTL boulevard
SBS Hart van Nederland

Kijken 👍🏻

Suplex
03-02-2017, 19:41
Net gezien bij hart van Nederland leuk te zien dat mma steeds meer opgepakt word door de nl pers!

Kemal
04-02-2017, 07:16
https://www.youtube.com/watch?v=__10xdqK1j0

Kemal
05-02-2017, 08:04
https://www.youtube.com/watch?v=4NpGIFFUlXQ

pronk
06-02-2017, 04:37
https://www.youtube.com/watch?v=1qMGmi3wLTU

T15Boxing
06-02-2017, 04:57
Als Randamie kampioen wordt kun je opletten hoe snel ze opeens een Surinamer is.

Kemal
06-02-2017, 08:15
https://www.youtube.com/watch?v=KJ7vZl4ce3g

Kemal
06-02-2017, 08:15
https://www.youtube.com/watch?v=qzhoq0F0WHI

Kemal
06-02-2017, 08:15
https://www.youtube.com/watch?v=jneLQGpSm_Q

S.B.
06-02-2017, 09:56
Nog een week!

e-type
06-02-2017, 11:10
Ja, mooi man. En, gezien de oostkust van de VS, nog redelijk tijdstip om live te kijken ook nog.

Suplex
06-02-2017, 12:20
Ja, mooi man. En, gezien de oostkust van de VS, nog redelijk tijdstip om live te kijken ook nog.

Begint het niet gewoon om 4 uur in de nacht dan net als altijd?

my2cents
06-02-2017, 12:56
Begint het niet gewoon om 4 uur in de nacht dan net als altijd?

Volgens mij wel.... Die card in NY destijds iig wel.

Germanaine is bij alle bookies overigens nu favoriet: https://www.bestfightodds.com/

S.B.
06-02-2017, 13:03
Favoriet? Dat is nogal wat tegen Holm.

e-type
06-02-2017, 16:04
Begint het niet gewoon om 4 uur in de nacht dan net als altijd?


Ah shit ja. Ik zie het nu. 10:00PM EST. bummer.

Bromios
06-02-2017, 16:22
Is het trouwens op het open fox net in nederland ?
Is een stukkie gemakkelijker 's ochtends met de spoilers

e-type
06-02-2017, 17:06
Is het trouwens op het open fox net in nederland ?Is een stukkie gemakkelijker 's ochtends met de spoilersVoor zover ik de programmering nu zie niet helaas...http://www.foxtv.nl/tv-gids/fox/20170211#day20170211

e-type
06-02-2017, 18:43
Vanavond in Nieuwsuur weer een item over Germaine.

Kemal
06-02-2017, 18:44
Als Randamie kampioen wordt kun je opletten hoe snel ze opeens een Surinamer is.

Waar komt dit nu opeens vandaan.. :confused: Heel erg vreemde opmerking

S.B.
06-02-2017, 20:11
Waar komt dit nu opeens vandaan.. :confused: Heel erg vreemde opmerkingJe moet die *** lekker laten lullen joh, altijd op zoek naar racistische opmerkingen of ze altijd zelf aan het maken.

T15Boxing
06-02-2017, 20:35
Je moet die *** lekker laten lullen joh, altijd op zoek naar racistische opmerkingen of ze altijd zelf aan het maken.

Hey swa, ik speculeer alleen. Zodra ze de titel pakt zie je opeens Suriname dit Suriname dat. We hebben het al vaak genoeg gezien met andere vechters.

Ik ga voor Holly :)

Suplex
06-02-2017, 20:35
Kan ik mijn vcash al op germaine zetten?

blade
06-02-2017, 21:53
Als Randamie kampioen wordt kun je opletten hoe snel ze opeens een Surinamer is.


dit is zo slecht maar ik moest er wel om lachen:lol:

Kemal
07-02-2017, 09:25
https://www.youtube.com/watch?v=Q6eQzYeN0Qk

Kemal
07-02-2017, 09:26
https://www.youtube.com/watch?v=fP7z2KSNM4k

Kemal
07-02-2017, 09:26
https://www.youtube.com/watch?v=N9NJX-8kD9Y

Kemal
07-02-2017, 09:27
https://www.youtube.com/watch?v=ox8LIMSLBvw

S.B.
07-02-2017, 14:14
Wedkantoor is open! E-type is een koning!

S.B.
07-02-2017, 14:22
http://www.npo.nl/nieuwsuur/06-02-2017/VPWON_1267572
vanaf 44.20 het stuk met Germaine.

e-type
07-02-2017, 14:22
Wedkantoor is open! E-type is een koning!

:lol:
HERE (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?57-Wedkantoor-Place-Your-Bet) we go!!

http://mmacrazytv.com/wp-content/uploads/2016/03/image-13-600x300.jpeg

ChingChong
07-02-2017, 14:24
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/laatste-videos-boulevard/nicolette-kluijver-oog-in-oog-met-mma-vechtster-germaine-de

Voor wie het nog niet had gezien

ChingChong
07-02-2017, 14:27
Kooivechten... Freegiht... Zucht...

S.B.
07-02-2017, 14:28
Wat geniaal dat ze overal in het nieuws komt, denk dat als ze zaterdag wint haar eerste verdediging in Nederland krijgen.

Bromios
07-02-2017, 14:39
Wat geniaal dat ze overal in het nieuws komt, denk dat als ze zaterdag wint haar eerste verdediging in Nederland krijgen.
Ik denk in Paramaribo als ik T15 moet geloven.

T15Boxing
07-02-2017, 16:03
Ik denk in Paramaribo als ik T15 moet geloven.

Hey swa, hoe gaat het trouwens met Spong's bokscarriere? Al een paar titels op zak? Ik volg het boksen niet dus mischien dat jij me op de hoogte kan brengen.

#teamBADGUY
07-02-2017, 16:49
https://www.youtube.com/watch?v=Q6eQzYeN0Qk

Hele mooi hoe hij de stoot/voetenwerk van germaine analyseerde

DonMMA
07-02-2017, 19:31
and NEW

my2cents
07-02-2017, 19:55
and NEW

and NEW sowieso bij deze nog niet bestaande klasse...

K-1sunstarr
07-02-2017, 23:15
Germaine is aspirant politie in opleiding, lijkt mij heel zwaar om te combineren MMA.

Kemal
08-02-2017, 09:31
https://www.youtube.com/watch?v=uibG1W2dQew

Kemal
08-02-2017, 09:32
https://www.youtube.com/watch?v=F3_rP1K7ttE

Kemal
08-02-2017, 09:33
https://www.youtube.com/watch?v=ThB_CWRDg8w

Kemal
08-02-2017, 19:05
https://www.youtube.com/watch?v=MC9wmkfdoLA

e-type
08-02-2017, 20:11
https://www.youtube.com/watch?v=Bjy0bgUKKGs

S.B.
08-02-2017, 20:42
Germaine en Holm wel lekker akward tot drie keer toe.

#teamBADGUY
08-02-2017, 21:32
Germaine gaat der kapot maken let op😂

Lionheart
09-02-2017, 01:38
Heerlijke partijen weer!!

Willem033
09-02-2017, 05:38
De ramdamie der tegenstanders waren totaal 0-6 in de ufc

Kemal
09-02-2017, 08:18
https://www.youtube.com/watch?v=FBTEz7jEeH4

Kemal
09-02-2017, 08:18
https://www.youtube.com/watch?v=uqEC_sBp42M

Kemal
09-02-2017, 08:19
https://www.youtube.com/watch?v=QtBPh7MRA1c

Bromios
09-02-2017, 10:04
De ramdamie der tegenstanders waren totaal 0-6 in de ufcNunes niet, maar die verloor ze ook. Daar lag ook haar zwakte. Op de grond gelegd worden. Je ziet daar ook dat ze staand er niet vol er in durft te gaan en daar moet ze wel doorheen tegen een goede tegenstander om haar sterktes er uit te laten komen.Overigens kreeg ze klappen tegen Nunes in de ground en pound maar blokte het meeste en ze was onderweg naar de zijkant waar haar kansen op een escape lagen. Had van mij nog wel even door mogen gaan. Nunes klapte er 100 op de dekking en maar weinig kwam echt door.We zijn inmiddels ruim 2,5 jaar verder dus de take down defense zou verbeterd moeten zijn inmiddels. En Nunes lijkt me ook een slechtere match-up dan Holm.

e-type
09-02-2017, 14:07
De ramdamie der tegenstanders waren totaal 0-6 in de ufc

Onzin,
Larissa Pacheco: 10-1 MMA, 0-1 UFC
Anna Elmose: 3-0 MMA, debuut UFC
Amanda Nunes: 8-3 MMA, 1-0 UFC
Julie Kedzie: 16-11 MMA, debuut UFC

Germaine de Randamie bij debuut UFC: 3-2 MMA

Eindbaas
09-02-2017, 18:09
Hopelijk wint ze dik die Germaine uit Utreg!

pronk
10-02-2017, 02:47
https://www.youtube.com/watch?v=eFQmBSh8aRE

Kemal
10-02-2017, 08:16
https://www.youtube.com/watch?v=WIS2yymovBo

Kemal
10-02-2017, 08:16
https://www.youtube.com/watch?v=SqbEmIrLvtY

Kemal
10-02-2017, 08:17
https://www.youtube.com/watch?v=Gmh-9CAAC3I

Kemal
10-02-2017, 08:17
https://www.youtube.com/watch?v=kJ2162eVI9o

Kemal
10-02-2017, 08:17
https://www.youtube.com/watch?v=SGCPqNrjigI

Briant
10-02-2017, 11:06
Hopelijk wint ze dik die Germaine uit Utreg!

Precies we kunnen lullen wat we willen, maar uiteindelijk is dit waar het om gaat. Ze moet gewoon winnen :)

T15Boxing
10-02-2017, 13:49
Holly klapt haar 5-0.

Suplex
10-02-2017, 13:52
Holly klapt haar 5-0.

Als dat zo is blijft germaine dan gewoon Nederlands?

Briant
10-02-2017, 14:13
Waarom al dat misgunnen? Internet blijft een wonderlijke plek. Als ik in dat stadium zou staan schreeuw ik de longen uit mijn lijf om haar aan te moedigen. Grote kans dat jullie dat ook doen. Maar op internet moet er weer onaardig gedaan worden.

Briant
10-02-2017, 14:14
Gelukkig niet iedereen overigens

pronk
10-02-2017, 14:29
Waarom al dat misgunnen? Internet blijft een wonderlijke plek. Als ik in dat stadium zou staan schreeuw ik de longen uit mijn lijf om haar aan te moedigen. Grote kans dat jullie dat ook doen. Maar op internet moet er weer onaardig gedaan worden.Wat is dat voor onzin , ik lees nergers dat iemand anders iets misgunt.

Kemal
10-02-2017, 14:57
Als dat zo is blijft germaine dan gewoon Nederlands?

hahah!, Denk dat het een knalpartij gaat worden!, heb er zin an!

Kemal
10-02-2017, 15:08
Germaine de Randamie: 'Het blijft een hobby'

Mixed martial arts-vechter Germaine de Randamie uit het Utrechtse Lombok gaat zaterdag de geschiedenis in als de eerste Nederlandse vrouw die voor een UFC-titel zal strijden.

Hoewel Germaine de Randamie tijdens haar gevechten alles wil geven, wijdt ze haar leven buiten de kooi niet volledig aan vechtsport. ,,Ik heb hiernaast een normale baan, ik ben politieagent in opleiding. Uiteindelijk kan ik niet heel mijn leven blijven vechten en kan ik er rest van mijn leven niet mijn rekeningen mee betalen. Ze verwachten me op Valentijnsdag ook gewoon weer terug op werk'', lacht ze. ,,Ik steek veel tijd en liefde in MMA, maar het blijft een hobby.''

Zaterdag vecht Germaine in de New Yorkse wijk Brooklyn de eerste MMA-partij ooit in de nieuwe vedergewichtsklasse van het Ultimate Fighting Championship (UFC). In het Barclays Center neemt de 32-jarige Utrechtse uit Lombok het op tegen de Amerikaanse Holly Holm. Winnaar van dat gevecht krijgt direct de wereldtitel op haar naam en de kampioensbelt om haar middel. Een unicum, want nooit eerder schopte een Nederlandse vechtster het zover binnen 's werelds grootste MMA-organisatie.

En dan te bedenken dat het eigenlijk als een geintje begonnen is. ,,Ja echt, een vriend vroeg mij ooit voor de gein mee naar een gevecht. En voor ik het wist vocht ik mijn eigen partijen'', vertelt De Randamie, die destijds in Houten bij Sportschool Jellema en apart met John Neslo trainde. Haar wedstrijdcarrière in de vechtsport kende 18 jaar geleden een glansrijk begin. De Randamie bleef ongeslagen in de 46 professionele muay thai-partijen die ze vocht. Dat leverde haar maar liefst tien wereldtitels op. De overstap naar MMA in 2008 bezorgde haar echter veel kritiek. ,,Juíst omdat mensen zeiden dat ik het niet kon, wilde ik MMA gaan doen. Constant kreeg ik te horen: 'Germaine, houd het toch bij thaiboksen. Nu kan ik zeggen: kijk eens, ik ben er against all odds.''


Iron Lady
Toch lijkt The Iron Lady, zoals ze wordt genoemd, zich opnieuw in een underdogpositie te bevinden. ,,Ze denken dat Holly me met gemak gaat verslaan. Ik kreeg de garantie dat ik weer terug zou mogen naar de lichtere klasse, omdat ik 'toch niet ga winnen'. Uiteraard wil ik het tegendeel bewijzen. Als ik dacht niet te kunnen winnen, dan ging ik niet.''

Ze traint om de beste versie van zichzelf te zijn. Haar tegenstandsters stijl heeft ze niet uitgebreid bestudeerd. ,,Ik weet van Holly dat ze een counterstriker is, dat maakt het lastig. Ze wil niet vechten. Net als veel andere vrouwen in de vechtsport is ze afwachtend. Ze wil geen klappen krijgen. Ik vecht de wedstrijd het liefst in het midden van de kooi uit. Ik houd van knokken en ben bereid risico's te nemen. Alles geven, dat is waar mensen voor betalen: een echte knokpartij.''

In 2010 ging De Randamie haar droom achterna om te trainen bij de American Kickboxing Academy in San José, Californië. ,,Zo ben ik in het UFC beland. In de Verenigde Staten zit je toch dichter bij het vuur.'' Inmiddels is ze weer terug Nederland, in haar geliefde Lombok in Utrecht. ,,Mijn dagen in de vechtsport zijn gelimiteerd. In april word ik 33 jaar en ik hoop ooit moeder te worden van twee mooie kindjes. Je moet stoppen op je hoogtepunt en ik heb al meer bereikt dan ik ooit had durven dromen.'' Maar eerst geschiedenis schrijven, in de nacht van zaterdag op zondag om 04.00 live te zien op FOX Sports.


http://www.ad.nl/utrecht/germaine-de-randamie-het-blijft-een-hobby~a588e382/

Suplex
10-02-2017, 15:28
Waarom al dat misgunnen? Internet blijft een wonderlijke plek. Als ik in dat stadium zou staan schreeuw ik de longen uit mijn lijf om haar aan te moedigen. Grote kans dat jullie dat ook doen. Maar op internet moet er weer onaardig gedaan worden.

Lees weinig over misgunnen hoor ik sta iig te springen op de bank voor germaine! GO GDR!!!!

Suplex
10-02-2017, 15:36
Je zou maar niet weten wie germaine is en ff denken stoer te doen tegen mevrouw agent.

Moet je ineens een paar knieën happen

S.B.
10-02-2017, 16:10
Ik vind Germaine echt een voorbeeld vechter. Respectvol, maatschappelijke carrière, leuke chick en zondag een wereldtitel.

Minotauro
10-02-2017, 16:35
Die t15 hahaha wat een zielig figuur. Mij aanvallen omdat ik oprecht hekel aan Overeem heb en nu hier de Theo Maassen proberen uit te hangen door constant te herhalen dat Germaine gesloopt gaat worden. Sneue vent ben je toch

War Germaine!!

Briant
10-02-2017, 19:55
Misschien ligt het gevoelig of zo haha. Ik vind dat je op het web juist beleefder moet zijn dan in het echt. Face to face kun je kritiek nog best nuanceren.

my2cents
10-02-2017, 20:50
Die t15 hahaha wat een zielig figuur. Mij aanvallen omdat ik oprecht hekel aan Overeem heb en nu hier de Theo Maassen proberen uit te hangen door constant te herhalen dat Germaine gesloopt gaat worden. Sneue vent ben je toch

War Germaine!!

Maak je geen illusies.... Jullie zijn beide behoorlijk sneu...

pronk
10-02-2017, 22:18
https://www.youtube.com/watch?v=MdFu9OlQwTA

pronk
11-02-2017, 06:00
https://www.youtube.com/watch?v=4S0OqdREQmw

pronk
11-02-2017, 06:00
https://www.youtube.com/watch?v=R4w61IiG8Xo

Kemal
11-02-2017, 07:54
https://www.youtube.com/watch?v=heldbnNW3e8

Kemal
11-02-2017, 08:03
UFC 208 weigh-in results:

MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)
Holly Holm (144.4) vs. Germaine de Randamie (143.6) – for inaugural women’s featherweight title
Derek Brunson (186) vs. Anderson Silva (185)
Tim Boetsch (185.8) vs. Ronaldo Souza (185.8)
Jared Cannonier (204.4) vs. Glover Teixeira (205.2)
Jim Miller (154.6) vs. Dustin Poirier (155.2)

PRELIMINARY CARD (FS1, 8 p.m. ET)
Randy Brown (170.6) vs. Belal Muhammad (170.2)
Wilson Reis (125.2) vs. Ulka Sasaki (125.4)
Nik Lentz (155.8) vs. Islam Makhachev (155)
Jarred Brooks (125) vs. Ian McCall (125.2)

PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 7 p.m. ET)
Marcin Tybura (245.4) vs. Justin Willis*
Rick Glenn (145.8) vs. Phillipe Nover (145.6)
Roan Carneiro (170) vs. Ryan LaFlare (170.6)

* – Willis was deemed medically unfit to compete and bout has been canceled; Tybura was paid his fight purse

Kemal
11-02-2017, 08:39
Vind het trouwens erg leuk elke keer die vlog series bij de grote ufc evenementen

Suplex
11-02-2017, 10:49
Holm ziet er fysiek wel heel sterk uit op 145 zeg

T15Boxing
11-02-2017, 11:11
Holm ziet er fysiek wel heel sterk uit op 145 zeg

https://i.makeagif.com/media/2-11-2017/k2PvSg.gif

Geen dank.

uutje
11-02-2017, 11:32
Huh volgens mij loop ik een week achter...holly vs randamie was vannacht toch?

e-type
11-02-2017, 11:57
Huh volgens mij loop ik een week achter...holly vs randamie was vannacht toch?yep, hier de pot van De Randamie! https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Suplex
11-02-2017, 12:21
Huh volgens mij loop ik een week achter...holly vs randamie was vannacht toch?

Nee je loopt een dag voor!

S.B.
11-02-2017, 12:52
Huh volgens mij loop ik een week achter...holly vs randamie was vannacht toch?

Oh shit, gemist, wat was de uitslag?

Hans Kazan
11-02-2017, 14:39
Geen spoilers voor de toekomst a.u.b.

Kemal
11-02-2017, 14:55
yep, hier de pot van De Randamie! https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ


hahah reps!

mario the count
11-02-2017, 20:56
yep, hier de pot van De Randamie! https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
:lol: en toch klikken he, ook al weet ik beter.

Briant
11-02-2017, 21:44
Een classic 😁

e-type
12-02-2017, 00:39
Ian McCall out of UFC 208 due to illness, his fifth straight dropped fight

Niet te geloven...gister liep ie nog op Sherdog te roepen dat ie er zin in had...zonde voor die kerel...


http://www.mmafighting.com/2017/2/11/14586926/ian-mccall-out-of-ufc-208-due-to-illness-his-fifth-straight-dropped-fight

S.B.
12-02-2017, 01:24
Jezus dat meen je toch niet?

S.B.
12-02-2017, 01:26
Volgens mij begint het trouwens ook een uur eerder? Op de site van de UFC staat 3AM GMT

e-type
12-02-2017, 01:48
Volgens mij begint het trouwens ook een uur eerder? Op de site van de UFC staat 3AM GMTKlopt. Nederland is CET, Central European Time (=GMT+1), dus 3:00 GMT is 4:00 Nederlandse tijd. Zomertijd is GMT+2.

gieloe
12-02-2017, 02:01
ok dus Germaine vecht dan rond een uur of 5 nederlandse tijd toch?

Amsterdam'r
12-02-2017, 05:22
Enjoy allen!

#teamBADGUY
12-02-2017, 05:43
Iemand een link ???

Kemal
12-02-2017, 07:08
https://www.youtube.com/watch?v=PfX3-O4G7ro

Kemal
12-02-2017, 07:43
check: https://www.facebook.com/SportStreamLivee/?hc_ref=NEWSFEED

S.B.
12-02-2017, 08:08
Spoiler.













Jaaaaaaaaaaaaa

Amsterdam'r
12-02-2017, 08:16
All m'n vCash weg..ging all in op Germaine met een K.O. ..helaas moest Holly zonodig minutenlang clinchen zonder positieverbetering en greep de scheids niet genoeg in.Publiek en zelfs haar eigen hoek vroeg Holly om te kickboxen.
Vooraf al m'n twijfels over deze scheids..

Maar vCash, boeiend!
We hebben een NL kampioen!!!!

Germaine van harte, verdiend gewonnen!

Die paar ongelukkige stoten na de buzzer..tja, scheids meteen tussen beide en je hebt dit niet. Had graag een andere scheids gezien, dan was ik wellicht weer nr.1 met m'n vCash ;)..en won Germaine met een K.O..

T15Boxing
12-02-2017, 08:20
Spoiler.













Jaaaaaaaaaaaaa

Nee