PDA

View Full Version : Jorina Baars nieuwe eigenaar SportsArt Den Helder



payap
18-12-2016, 12:32
Bron: Denhelderaktueel.

http://denhelderactueel.nl/2016/12/jorina-baars-nieuwe-eigenaar-sportsart-helder/




Den Helder – Een verrassing voor iedereen, zo waren de leden van SportsArt Den Helder zaterdagmiddag naar de sportschool op Willemsoord ‘gelokt’. Er zou groot nieuws bekend worden gemaakt en daar was niets aan gelogen. Eigenaar Jaap Blokker stopt ermee, maar de sportschool gaat door. De nieuwe eigenaar is niemand minder dan meervoudig wereldkampioen kickboksen Jorina Baars.

Het nieuws werd bekendgemaakt in het bijzijn van een heel groot deel van de leden en vrijwilligers van Sportsart. Blokker geeft het stokje per 1 januari over aan Baars. Rond half vijf werd het nieuws gemeld in aanwezigheid van notaris Greg Deul. Na een paar officiële woorden van de direct betrokkenen werden onder het toeziend oog van de aanwezigen de handtekeningen gezet.

Door Jaap Blokker en zijn vrouw Petra werden de vrijwilligers bedankt met een zegje en een bos bloemen. Daarna werd het buffet geopend en werd nog een aantal uurtjes feest gevierd.

Uitdaging
“Het is toch een beste stap die je neemt”, zegt Baars in antwoord op de vraag of ze lang moest nadenken over de overname van het bedrijf. “Ik word volledig en alleen eigenaar, dus heb er wel over nagedacht. Het zal aanpoten worden, maar ik houd nu eenmaal van uitdagingen.” Ze verwacht wel wat dingen te gaan veranderen en nieuwe lessen te introduceren, “maar ook mijn andere bedrijf in weerbaarheidstrainingen kan ik nu makkelijker combineren.”

Baars blijft ook gewoon zelf de ring in gaan. Recent heeft ze een nieuw contract getekend bij Bellator Kickboxing voor vier partijen. “Op 8 april vecht ik als het goed is de eerste partij.”


http://denhelderactueel.nl/wp-content/uploads/2016/12/blokkerdeulbaars.jpg

Richelieu
18-12-2016, 19:46
Top nieuws, van harte gefeliciteerd Jorina

Kemal
19-12-2016, 08:27
Top zeg! Veel succes Jojo!

Tony
19-12-2016, 11:26
Van harte gefeliciteerd Jorina. Mooie stap hoor. Ik wens je alle succes.

micha
20-12-2016, 16:40
gefeliciteerd zeg!