PDA

View Full Version : Clinic Alistair Overeem **Nieuwe datum!!**



Wheelie
20-12-2016, 13:28
http://mixfight.com/blogimg/1000/500/id34394/alistair-overeem-mma.jpg
Clinic Alistair OvereemDec 20, 2016 Op zaterdag 7 januari organiseert RHJC Promotions een clinic met als gast Alistair Overeem. Heb jij altijd al willen leren van een UFC-fighter? Dan is dit je kans. Overeem zal een anderhalf uur durende training verzorgen waarna er natuurlijk tijd is voor een foto met deze champ. De clinic zal starten om 14.30 uur.



De clinic wordt in de Schelft in Noordwijkerhout gehouden. Deze locatie is voorzien van ruime kleedkamers en een grote hal. Desondanks zullen er maar een beperkt aantal plekken beschikbaar zijn om de kwaliteit te kunnen waarborgen van de clinic.
De kosten voor de clinic zijn 37,50 euro. Je kunt je aanmelden via: [email protected]
Je ontvangt vervolgens de betaalinstructies. Pas NA betaling ben je verzekerd van je plek.
Mis dit niet en meld je nu snel aan!!

http://mixfight.com/uploads/images/Arianny/ali%20o.jpg

e-type
20-12-2016, 15:17
Heel gaaf! Maar wat is 'beperkte aantal aanmeldingen'?
Betekent dat dat er een beperkt aantal van 300 man aanwezig kan zijn, of 50?
Één keer zo'n Peter Aerts clinic meegemaakt, wat een chaos was dat toen.

BIG Lebowski
20-12-2016, 23:50
Lijkt me dat Mina zich door niets en niemand laat tegenhouden om eindelijk met zijn idool op de foto te mogen.

Kemal
21-12-2016, 07:06
RHJC is goed bezig

Wheelie
06-01-2017, 18:24
ALISTAIR GESTRAND IN KOH SAMUI - CLINIC AFGELASTJan 6, 2017 Door noodweer in Koh Samui, Thailand, zijn veel vluchten geannuleerd. Hierdoor is Alistair Overeem inclusief zijn team gestrand. Helaas kan hierdoor zijn seminar op zaterdag 7 januari in Noordwijkerhout niet doorgaan.


De organisatie zal in overleg met het management team van Alistair een nieuwe datum prikken zodat de seminar op een latere datum alsnog doorgang kan vinden.
“Ik baal ontzettend dat ik morgen de clinic niet kan geven. Ik keek er erg naar uit en hoop het heel snel in te kunnen halen.” Aldus Overeem.
Meer informatie over een eventuele datum zal vanuit de organisatie worden gecommuniceerd.

Minotauro
07-01-2017, 02:12
Alles voor de centen

de Stiep
12-01-2017, 16:46
Oké, nu snap ik waarom ik geen reply kreeg toen ik mezelf wilde opwerpen om een foto/film verslag hiervan te maken.

Kemal
17-01-2017, 10:12
Nieuwe datum clinic Alistair Overeem!

Zaterdag 29 april zal Alistair Overeem een clinic verzorgen in De Schelft te Noordwijkerhout.
Georganiseerd door RHJC promotions.
Zaal open: 14.00 uur.
Aanvang: 14.30 uur. Tot 16.00 uur.
Daarna foto moment.

Op de oorspronkelijke datum 7 januari was Alistair verhinderd door noodweer in Thailand. Iedereen die zich al had ingeschreven voor deze clinic kan op deze datum meedoen. Voor de deelnemers die hadden ingeschreven en verhinderd zijn 29 april is er mogelijkheid tot restitutie.

Verder zijn er nog enkele plaatsen vrij 29 april.
Een unieke mogelijkheid om te trainen met deze grootheid!

Voor info en deelname:
[email protected]
Rick vd Hulst
06-50976225.