PDA

View Full Version : Interm LW belt khabib vs Ferguson/diaz/aldo



Suplex
22-12-2016, 09:23
Ufc is bezig met khabib vs Ferguson voor de Interm LW belt alleen Ferguson wil meer geld.
Dus hebben ze de partij aangeboden aan diaz maar die wil 20 miljoen.
Nu schijnt het zelfs zo te zijn dat ze de partij hebben aangeboden aan Aldo maar khabib weigert om tegen aldo te vechten.
Ben benieuwd welke partij eruit gaat komen .

Interm belts vliegen rond je oren.

Bron: mmafighting.com , Ariël helwani twitter

stiffler
22-12-2016, 09:50
why ?

In de lente wil Conor alweer vechten. Die hele belt-fetish van de ufc snap ik niet.

S.B.
22-12-2016, 11:21
Die gasten willen allemaal voor de titel vechten en verdienen dat ook (Aldo en Diaz is mijn optiek niet, maar dat terzijde) En zo houdt de UFC ze gewoon even bezig. Prima oplossing, het heeft alleen voor de kijker 0 waarde.

Suplex
22-12-2016, 12:01
Die gasten willen allemaal voor de titel vechten en verdienen dat ook (Aldo en Diaz is mijn optiek niet, maar dat terzijde) En zo houdt de UFC ze gewoon even bezig. Prima oplossing, het heeft alleen voor de kijker 0 waarde.

Voor ons "fanatieke fans en kenners" heeft dit geen waarde idd.
De mensen die het kijken voor het amusement die er mi heel veel zijn op het moment is dit goed te verkopen zeker als de winnaar van de interm belt de nieuwe tegenstander van mcgregor word.
Staat straks weer mooi op de poster 2 vechters met een belt en op papier weer een super fight (al weten wij beter)

Dit moet gewoon Ferguson vs khabib worden vind ik

S.B.
22-12-2016, 13:26
Dit moet gewoon Ferguson vs khabib worden vind ik

Eens. Zal een knalpot worden ook met Khabib als winnaar gok ik.

LightHeavyWeight
22-12-2016, 15:25
En toch, Khabib stond even te wankelen tegen Johnson. Als je nou iets harder slaat dan kan het alle kanten op.

S.B.
22-12-2016, 15:46
Het ding is gewoon een beetje, als hij je vast heeft, laat hij je nooit meer los en nooit meer op adem komen.

lukashenko
22-12-2016, 15:51
hoeveel ik aldo ook een gave vechter vind en een groot kampioen .. vind ik niet dat hij daar hoort te staan .. 2x voor een interim belt vechten achter elkaar en dan ook de featherweight strap heeft hij gekregen zonder er voor te vechten .. dan moet hij die eerst in mijn ogen 1 x verdedigen voor hij zich daar legit champ mag noemen .. in mijn ogen .

nate diaz heeft net de pay day van zijn leven gehad . ik denk niet dat die belt hem inderdaad veel kan schelen .. terwijl hij weet dat conor een 3e x tegen hem wilt.. voor de echte belt .. met een dikke payday erbij .

dan blijft ferguson over . hij heeft recht op de shot .(in mijn ogen) staat op een indrukwekkende win streak in de lightweight divisie en ik denk dat hij de meeste kans maakt om van khabib te winnen .

ik hoop op ferguson .. maar khabib in actie is altijd fijn om naar te kijken dus als fan makkt het mij niet uit tegen wie hij vecht ,
ik hoop gewoon dat zijn knie niet weer ontploft of zoiets

tarantula
22-12-2016, 18:13
Ferguson was zijn een na laatste partij ook aan het schaatsen over de octagon nadat hij goed was geraakt, dus ja dat je een keer gerocked wordt wat zegt dat nou.

Suplex
25-12-2016, 20:49
Het schijnt dat khabib vs Ferguson vast staat voor ufc 209.
Op 4 maart.
Ik mag het hopen

Mattie73
26-12-2016, 19:26
Het schijnt dat khabib vs Ferguson vast staat voor ufc 209.
Op 4 maart.
Ik mag het hopen

Ik hoop het, wat een mooie pot zou dat zijn.

Ik hou normaal gesproken helemaal niet van grondgevechten. Ik hou van staande gevechten en ik heb een hekel aan dat geknuffel in de ring.
Maar ik maak een uitzondering voor Khabib. Pfff wat een beest is dat. Ondanks dat hij het gevecht naar de grond brengt blijft hij zijn tegenstander bestoken met "bommen". En zijn conditie is ongelooflijk, hij blijft gaan. En daardoor blijft het toch aantrekkelijk om naar te kijken, ondanks dat het een grondgevecht is.

Bromios
26-12-2016, 20:14
Ik zou heel graag Khabib tegen Nate zien. Omdat Nate hem staand weg tikt en hem denk ik op de grond nog wel wat tegengas kan geven. Ik ben dan wel benieuwd hoe sterk Khabib dan is. (ik denk sterker dan Nate maar eerst zien)

Maar ik kan wel leven met Ferguson :)

Sato
27-12-2016, 11:07
Ik word zo ontzettend moeilijk van al die interim-belts.
Je wil uiteindelijk weten wie het meest begaafde jongetje van de klas is. De UFC lijkt steeds meer voor "moneyfights" te gaan. Vanuit zakelijk oogpunt begrijp ik het volkomen. Maar vervolgens krijg je wel pannekoeken die gehyped worden/werden zoals PvZ, wijlen Kimbo Slice, Sage Northcutt.

Meest gerechtvaardigde partij zou Ferguson tegen Khabib zijn. Al die mafklappers die direct een titleshot krijgen als ze de belt verliezen en wanneer ze hem winnen direct weer opgeven.... om te janken.

Suplex
05-01-2017, 10:47
Ferguson wil tegen khabib vechten alleen voor het zelfde gage als wat khabib ontvangt.
dana white heeft gezegd dat dit niet gaat gebeuren.
nu bied khabib op twitter Ferguson 200K om de partij aan te nemen dit wil hij uit eigen zak betalen.

e-type
05-01-2017, 11:45
Ferguson wil tegen khabib vechten alleen voor het zelfde gage als wat khabib ontvangt.
dana white heeft gezegd dat dit niet gaat gebeuren.
nu bied khabib op twitter Ferguson 200K om de partij aan te nemen dit wil hij uit eigen zak betalen.

Welke Ferguson al weer heeft afgeslagen. Blijft een rare wereld, waarbij vechters elkaars salaris willen betalen.

Suplex
05-01-2017, 13:10
Welke Ferguson al weer heeft afgeslagen. Blijft een rare wereld, waarbij vechters elkaars salaris willen betalen.

Een win voor khabib op Ferguson betekend een fight met mcgregor en een fight met mcgregor betekend $$$$$$$ denk dat khabib die 200K als inverstering ziet.

Ferguson moet niet zeuren en die partij tegen khabib aannemen en anders moeten ze khabib maar direct een TS geven tegen mcg.
Dan moet Ferguson ook niet meer zeiken over een TS.

Ufc wil van deze partij een Interm belt maken dan betekend dit toch al automatisch meer geld voor de vechters? Toch?

LightHeavyWeight
05-01-2017, 16:11
Als je niet wilt vechten, dan toch niet. Laat je Khabib rematchen tegen Dos Anjos of zo en dan kan die Ferguson lekker naar Bellator.

e-type
05-01-2017, 17:09
Een win voor khabib op Ferguson betekend een fight met mcgregor en een fight met mcgregor betekend $$$$$$$ denk dat khabib die 200K als inverstering ziet.

Khabib begrijp ik ook wel. Maar Dana White lacht de ballen uit zijn broek. Vechters die salaris gaan betalen, hij ontdekt nu een heel nieuw verdienmodel, denk ik.

Suplex
06-01-2017, 23:10
Als je niet wilt vechten, dan toch niet. Laat je Khabib rematchen tegen Dos Anjos of zo en dan kan die Ferguson lekker naar Bellator.

Dos Anjos is geen optie meer op LW die meld zojuist op zijn twitter dat hij het gewicht niet meer kan halen en voortaan op WW zal vechten

Bromios
07-01-2017, 00:18
Dos Anjos is geen optie meer op LW die meld zojuist op zijn twitter dat hij het gewicht niet meer kan halen en voortaan op WW zal vechten

Ook allemaal usada denk ik; problemen met de weightcut.
Geen vocht afdrijvers meer mogelijk.

Suplex
08-01-2017, 10:31
Khabib stelt op twitter zijn trainingskamp gestart te zijn voor ufc 209 en zegt dat zijn tegenstander snel bekend word gemaakt.
Ook Ferguson zegt een tegenstander te hebben ben benieuwd.

Bromios
08-01-2017, 20:44
Khabib stelt op twitter zijn trainingskamp gestart te zijn voor ufc 209 en zegt dat zijn tegenstander snel bekend word gemaakt.
Ook Ferguson zegt een tegenstander te hebben ben benieuwd.

Zijn vader heeft bekend gemaakt dat het Ferguson op UFC209 is. Vanuit kamp Ferguson niks nog.

Klassikl
08-01-2017, 22:38
Lees ook over Khabib vs Chiesa als El Cucuy niet doorgaat. Zou wel echt een teleurstelling zijn.

Suplex
08-01-2017, 23:30
Zijn vader heeft bekend gemaakt dat het Ferguson op UFC209 is. Vanuit kamp Ferguson niks nog.

Dat zou mooi zijn die pot moet er gewoon komen.
Winnaar tegen mcg

e-type
13-01-2017, 00:02
Zijn vader heeft bekend gemaakt dat het Ferguson op UFC209 is. Vanuit kamp Ferguson niks nog.


Ferguson heeft inmiddels gereageerd: It giet oan

http://www.mmamania.com/2017/1/11/14242038/ufc-209-khabib-nurmagomedov-vs-tony-ferguson-targeted-for-march-4-las-vegas-mma

Suplex
13-01-2017, 09:19
Ferguson heeft inmiddels gereageerd: It giet oan

http://www.mmamania.com/2017/1/11/14242038/ufc-209-khabib-nurmagomedov-vs-tony-ferguson-targeted-for-march-4-las-vegas-mma

Lekker werd tijd ook zeg die Ferguson leek wel een wijf met zijn gejank heel de tijd.

Voor de interem LW titel

e-type
13-01-2017, 10:12
Lekker werd tijd ook zeg die Ferguson leek wel een wijf met zijn gejank heel de tijd.Voor de interem LW titelhahaha, echt? Het is toch gewoon business? gewoon zoveel mogelijk geld proberen te lappen...

Suplex
13-01-2017, 11:57
hahaha, echt? Het is toch gewoon business? gewoon zoveel mogelijk geld proberen te lappen...

Ja echt waar 😂😂😂Dana white meld op zijn twitter dat het om een Interm titel zal gaan.
En iedereen blij khabib en/of Ferguson is ws een TS beloofd Interm titel is ook een titel toch ? en t betekend meer geld voor Ferguson.
Mij maakt het niet uit als ze maar knokken en zie het persoonlijk ook liever 5 ronden ipv 3.

Dana White twitter:

Khabib Nurmagomedov vs Tony Ferguson for the interim LW title on March 4 at UFC 209!!!

Bromios
13-01-2017, 12:02
iedereen denkt dat McGregor tegen deze titelhouder gaat maar die gaat gewoon tegen de winnaar van die andere titelstrijd op deze kaart.
Die gaat echt zijn titel niet verdedigen.

LightHeavyWeight
13-01-2017, 12:30
Dat geloof ik inderdaad ook niet.

S.B.
13-01-2017, 12:33
Gaat geen vijf rondes duren hoor, Khabib wint ronde 2 tko.

fww
13-01-2017, 14:24
mooie pot en kan niet wachten...en ja als Khabib nu Tony ook opeet dan weet ik niet of conor in deze divisie actief blijft. Zie hem eerder focus leggen op Woodley...
Tony ook echt een toffe vechter en die kan Khabib het zeker moeilijk maken..

Suplex
13-01-2017, 14:42
Conor gaat gewoon tegen khabib of Ferguson.

fww
13-01-2017, 15:22
het is THE MONEY fight op dit moment denk ik ...conor vs khabib..maar goed mooi om eerst tony tegen khabib te hebben

Suplex
13-01-2017, 16:27
het is THE MONEY fight op dit moment denk ik ...conor vs khabib..maar goed mooi om eerst tony tegen khabib te hebben

Dat denk ik ook khabib vs mcg is de money Fight ga er vanuit dat khabib wint al is khabib wel heel erg zwak staand zodra hij Ferguson naar de grond krijgt en die kans acht ik vrij groot is het gedaan met Ferguson.

Woodley geeft Niemand wat om die heeft ppv waarde 0.

fww
13-01-2017, 16:50
vind het altijd lastig om te zeggen dat khabib staand niks is..ja ok hij werd geraakt door michael johnson maar ik bedoel dat word uiteindelijk iedereen een keer natuurlijk. ik ben juist benieuwd hoe het op de grond gaat khabib is een monster op de grond maar die maffe tony is ook geen nobody op de grond...

hoop zelf wel op khabib bedoel hou van die style vooruit en hij verdient het ook...doet weinig aan trashtalking ;) hij doet meer TRUTH talking zoals hij dat mooi verwoord hahaha..

woodley is uberhaupt niet interessant om te kijken...

The Company
13-01-2017, 21:44
Er word nu door sommige net gedaan of Johnson staand een pannenkoek is. Heeft staand van Barboza gewonnen en kan echt wel wat.

Hoop dat Khabib wint, Conor vs Khabib wordt het grootste gevecht van 2017 en ik kijk er echt naar uit.