PDA

View Full Version : Nieuws Nieuws Nieuws!



ramoontjuh
29-12-2016, 20:18
Hallo allemaal,
Laat me jullie even enthousiast maken!! Binnenkort komt er een nieuw vecht team uit!! De naam is nog een geheimpje die later word onthuld!
Het word in de stijl van Golden Glory maar dan exclusiever!! Wij willen de harde kern van de vechtsport van vroeger terug brengen!!
Alleen de nieuwste en meest spectaculaire A vechters komen in ons team! De oude garde zal ook van zich laten horen in dit verhaal!!
Hou mixfight in de gaten.... er komt gauw een update!!!
Dankje voor het lezen!
Groetjes

S.B.
29-12-2016, 20:35
Oké en wie ben jij als ik dat namens iedereen mag vragen? Dan hebben we een beetje een idee in welke hoek we moeten zoeken ;)

Kemal
29-12-2016, 21:00
Thanks Ramona, je weet de spanning er lekker in te houden ;)

Suplex
29-12-2016, 21:34
Top! Ben nu echt heel nieuwsgierig geworden , kan niet wachten tot er meer nieuws komt

Bromios
29-12-2016, 22:33
Oké en wie ben jij als ik dat namens iedereen mag vragen? Dan hebben we een beetje een idee in welke hoek we moeten zoeken ;)

Als ik me niet vergis familie van 1 van de 2 oprichters van Golden Glory (en dan niet van Bas Boon).

ramoontjuh
30-12-2016, 00:17
idd van de rood gele hoek.... maar wie hoe en wat.....daar moet je nog maar even op wachten....!!!

Minotauro
30-12-2016, 02:51
Ik herinner me nog wel wat uit oudere topics haha

ramoontjuh
30-12-2016, 20:51
Ik herinner me nog wel wat uit oudere topics haha

dan weet je welke storm er komen gaat ! ;)

Peter0711
31-12-2016, 14:25
Klinkt hartstikke leuk. Zou je mij kunnen vertellen waarom jullie wel gaat lukken wat b.v Golden Glory niet lukt vandaag de dag, en dat is precies wat je zelf eerder omschrijft in je post : "De harde kern van de vechtsport terug brengen" ?

Het klinkt heel enthousiast, alleen is dat in de praktijk wat lastiger. Hebben jullie bv grote sponsoren? Of een contract / contact met tv? Welk managment zit er achter het nieuwe team? Ik denk dat dat allemaal hele belangrijke zaken zijn als je in deze tijd een "goed" team wil opzetten om de "oude glorie" weer te behalen.

De tijd van allemaal vage type's / alfa mannetjes die de boel runnen is voorbij. Dat heeft duidelijk niet gewerkt. Alles is uit elkaar gevallen de laatste 10 jaar. Helaas.... Dus, ik hoop dat het wat word. Heb er alleen mijn twijfels bij. Met alle respect natuurlijk!

Prettig uiteinde allemaal trouwens.