PDA

View Full Version : Renshu fights



Nicky_V7
31-12-2016, 21:25
Iemand ervaring met renshu fights gym in Groningen?

ChingChong
31-12-2016, 23:45
Neem een proefles?

uutje
01-01-2017, 12:37
Prima idee,gewoon een proefles nemen,heb ik ook altijd gedaan en train bij 3 sportscholen,keileuk
je leert veel,en veel sociale contacten,gr

appelsap
01-01-2017, 13:06
Wil niet meteen als grumpy opa overkomen, maar ga nou eens meer trainen en minder posten op een forum. Gewoon langs gaan en kijken wat de sportschool te bieden heeft. Werkt beter dan hier elke week 3 threads aan te maken....

kooivechter
01-01-2017, 16:34
Op het gebied van mma/ bjj veruit de beste mma school van Groningen. Zeker is een keer een les gaan mee pakken daar.

Impulse
01-01-2017, 19:21
Wil niet meteen als grumpy opa overkomen, maar ga nou eens meer trainen en minder posten op een forum. Gewoon langs gaan en kijken wat de sportschool te bieden heeft. Werkt beter dan hier elke week 3 threads aan te maken....

Met je eens....

Nicky....Ik begrijp dat je hier informatie wilt vergaren en dat is niet erg..... maar je kan je niet leiden door andermans ervaringen. Dit is iets wat je toch echt helemaal zelf moet ervaren. Bij de ene sportschool traint men helemaal de snot uit hun kop en vinden dat heerlijk maar misschien is dat iets wat jij niet trekt, kots je alles uit je lichaam en ga je nooit meer terug.

Zou zeggen ga wat sportscholen af en neem proeflessen 😉

Wat al in een andere topic is genoemd ga bij langs bij Bert Kops, Mike's Gym of Gym Hoofddorp allemaal in Noord Holland. Bij Mike's Gym en Gym Hoofddorp geeft mijn broertje les die zelf MMA Pro vechter is.

Minotauro
01-01-2017, 20:26
Is dit een trollaccount of is deze jongen echt serieus met al zijn topics?

Impulse
01-01-2017, 20:33
Is dit een trollaccount of is deze jongen echt serieus met al zijn topics?

Als het een troll account is dan wordt gezet gauw genoeg stop gezet.... Maar vooralsnog er vanuit gaan dat hij serieus is....

e-type
01-01-2017, 21:19
Als het een troll account is dan wordt gezet gauw genoeg stop gezet.... Maar vooralsnog er vanuit gaan dat hij serieus is....


Voor iemand die serieus is kraamt hij wel verdomd veel onzin uit...maar ja, hij zegt zelf al: 17 jaar...misschien dat dat het is...staat nog een beetje groen in het leven.

Minotauro
02-01-2017, 21:44
Wie woont bij deze jongen in de buurt en neemt hem mee naar een training en beetje kennis maken met de vechtsport?

kooivechter
08-01-2017, 16:17
Wie woont bij deze jongen in de buurt en neemt hem mee naar een training en beetje kennis maken met de vechtsport?

neem gewoon contact op met renshu fights en je zal met open armen ontvangen worden.


http://www.renshu-fights.nl/

Minotauro
09-01-2017, 21:54
Het gaat niet om mij. Ik ben tevreden bij mijn eigen gym. Als hij hier had gewoond had ik hem wel x geïntroduceerd, maar Groningen is te ver, te ver om de fiets te pakken

Suplex
10-01-2017, 07:52
Het gaat niet om mij. Ik ben tevreden bij mijn eigen gym. Als hij hier had gewoond had ik hem wel x geïntroduceerd, maar Groningen is te ver, te ver om de fiets te pakken

Doe niet zo flauw en rij ff naar Groningen voor die jongen

LightHeavyWeight
10-01-2017, 08:02
Het gaat niet om mij. Ik ben tevreden bij mijn eigen gym. Als hij hier had gewoond had ik hem wel x geïntroduceerd, maar Groningen is te ver, te ver om de fiets te pakken

Zwolle.