PDA

View Full Version : william diender



uutje
04-01-2017, 09:10
Zag dat william diender wer een partij heeft,wat vinden jullie van m?ikzelf vindt dat ie altijd maar dan ook altijd er voor gaat,ook al breekt ie zn benen vecht ie nog door,geweldige vechter!

lukashenko
04-01-2017, 17:00
william is een topper!!
vele waren allang gestopt met zoveel verlies partyen op rij ..
maar william niet .. heeft het vuur hervonden en is nog vollop in actie ..
ik hoop niet dat hij te lang doorgaat mensen met een stalen kin (zoals diender.. spreek uit ervaring )
pakken vaak veel te veel schade wat in het lange termijn voor schade kan zorgen..
ik gun William Diender het beste . en ik hoop dat hij over 15 jaar nog normaal met zijn kleinkinderen kan spreken

faysal
04-01-2017, 23:12
Bij William krijg je altijd waar voor je geld, tegen Bellani vocht hij door met een gebroken kaak en toch gewonnen.

onne1983
05-01-2017, 12:57
Diender staat 19 Maart in Haarlem weer in de Ring tegen Jordann Pikeur! Dat word denk ik ook weer een heerlijke beuk partij

largo0
05-01-2017, 14:29
Diender staat 19 Maart in Haarlem weer in de Ring tegen Jordann Pikeur! Dat word denk ik ook weer een heerlijke beuk partij

Niet handig tegen een Pikeur.

Diender zou het tegen talentjes moeten opnemen die net opkomen.

Richelieu
20-01-2017, 18:53
Bij William krijg je altijd waar voor je geld, tegen Bellani vocht hij door met een gebroken kaak en toch gewonnen.

Dat klopt, maar die partij is ook alweer 8 jaar geleden....

de Stiep
24-01-2017, 18:53
Neemt niet weg dat Diender inderdaad altijd maar doorgaat. Ouwe lul inmiddels maar is en blijft een sloper. Mag hem graag zien in de ring.