PDA

View Full Version : 18 Februari 2017 Gilbert Yvel VS Ivan Shtyrkov



joyride023
20-01-2017, 12:44
http://mmadna.nl/gilbert-yvel-neemt-het-op-volgende-maand-tegen-de-ongeslagen-ivan-shtyrkov/

Kemal
21-01-2017, 06:58
Ouderwets beuken! War Gilbert!

Kemal
21-01-2017, 07:51
Gilbert Yvel neemt het op volgende maand tegen de ongeslagen Ivan Shtyrkov

Afgelopen nacht werd bekend dat Gilbert Yvel een contract had getekend om het op te nemen tegen de ”Ural Hulk” Ivan Shtyrkov. Het gevecht zal plaatsvinden op 18 Februari 2017 in de Traktor Ice Arena in Chelyabinsk, Rusland. De organisatie is in handen van de Titov Boxing Promotion, de organisatie waar Shtyrkov al zijn Pro-MMA gevechten vocht.


Gilbert Yvel (MMA 39-16-1-1/TBP 0-0-0-0) behoeft in principe geen introductie. De Amsterdammer geliefd bij het publiek om zijn agressieve vechtstijl vocht overal ter wereld. Met 39 Pro-MMA overwinningen in 57 partijen is Yvel een van de allerbeste MMA vechters die dit land ooit heeft gekend. Yvel wist in die 39 partijen ook 39 keer voortijdig het gevecht te beslissen, waardoor Yvel een finishratio van liefst 100% heeft. Yvel vocht in de UFC, PRIDE FC, Affliction, Cage Rage, M-1 en uiteraard RINGS. Zo heeft Yvel winstpartijen op zijn naam staan tegen mannen als Pedro Rizzo, Akira Shoji, Valentijn Overeem, Cheick Kongo, Sem Schilt, Bob Schrijber, Tsuyoshi Kohsaka, Joop Kasteel en Gary Goodridge. Daar kwam afgelopen November nog een overwinning bij. Ruim 4 jaar nadat Yvel stopte met Pro-MMA maakte hij zijn comeback tegen voormalig UFC Kampioen Ricco Rodriguez. Yvel versloeg Rodriguez via TKO in de eerste ronde.


Ivan Shtyrkov (MMA 8-0/TBP 8-0) is een ongeslagen Russische vechter van 28 Jaar oud. De Rus vecht sinds 2015 Pro-MMA en is sindsdien in acht partijen nog altijd ongeslagen. Shtyrkov heeft onder meer overwinningen tegen Jeff Monson, Ricco Rodriguez en afgelopen November versloeg de Rus Antonio Bigfoot Silva. Bigfoot was net ontheven van zijn UFC contract en nam het op in Rusland tegen Shtyrkov. Shtyrkov won volgens de juryleden via Unanimous Decision. Echter zijn overwinning tegen Jeff Monson via Armbar Submission binnen 35 seconden was een stuk opzienbarender. De Amerikaan Monson staat bekend om zijn ongelooflijk sterke BJJ en heeft van zijn zestig MMA overwinningen liefst achtendertig overwinningen via Submission. Dit maakt de overwinning van Shtyrkov extra knap.

bron (http://mmadna.nl/gilbert-yvel-neemt-het-op-volgende-maand-tegen-de-ongeslagen-ivan-shtyrkov/)

Lionheart
21-01-2017, 13:20
Yvel vs Kasteel op het Rings gala "There can be only one champion" in 2000. Pffff wat een topgala was dat!

Alweer 17 jaar geleden, ik word oud damnnn! Haha

MB667
23-01-2017, 08:56
https://www.youtube.com/watch?v=wk9jqIEcowc

Leuke pot met Silva. Een beest dieRus, eerste 2 rondes had Silva het heel moeilijk, ik had een beetje medelijdenmet hem, daarna komt Silva heel goed terug en sloopt de Rus, die geen gas meerhad.
Kick sum ass Gilbert Yvel.

LightHeavyWeight
23-01-2017, 10:33
Tja leuk, leuk is een relatief begrip blijkt wel. Vermakelijk met weinig niveau.

MB667
24-01-2017, 08:10
Tja leuk, leuk is een relatief begrip blijkt wel. Vermakelijk met weinig niveau.


Ze zijn niet zo goed als jou idd.

LightHeavyWeight
24-01-2017, 08:16
Ze zijn niet zo goed als jou idd.Sorry dat ik je tegensprak man. Wel een goeie trouwens, sinds de basisschool niet meer gehoord dus was wel weer eens leuk om te horen. Mocht je ooit nog een keer een soort van kritiek uiten op iemand hier dan weet je wat er gaat komen nu he. :)Het is toch gewoon geen topniveau, dat mag toch gezegd worden. Anders kan je het forum gewoon wel sluiten.

MB667
24-01-2017, 14:11
Gewoon geen topniveau, dat mag toch gezegd worden. Anders kan je het forum gewoon wel sluiten.

Waarom is het geen topniveau? Alistair Overeem ( wat jij als topniveau ziet lijkt me ( ik ook), aangezien je hem in je profielplaatje hebt) vocht ook een battle als deze tegen Silva, die hij trouwens jammer genoeg verloor.Eerste 2 rondes domineerde Alistair ook, en in de 3de kwam Silva helaas keihard terug. Dit is niet in de UFC maar het is toch ongeveer hetzelfde lijkt me.

e-type
24-01-2017, 15:58
Dana zal blij zijn dat ie Bigfoot ge-cut heeft na het zien van deze pot....

Budokan
24-01-2017, 22:42
Ja hij zal echt heel goed zijn, daarom bellen ze Gilbert op. Met heel veel respect voor Gilbert overigens voor zijn staat van dienst

LightHeavyWeight
25-01-2017, 06:44
Waarom is het geen topniveau? Alistair Overeem ( wat jij als topniveau ziet lijkt me ( ik ook), aangezien je hem in je profielplaatje hebt) vocht ook een battle als deze tegen Silva, die hij trouwens jammer genoeg verloor.Eerste 2 rondes domineerde Alistair ook, en in de 3de kwam Silva helaas keihard terug. Dit is niet in de UFC maar het is toch ongeveer hetzelfde lijkt me.

Maakt ook niet uit man, het is geen wedstrijdje gelijk krijgen wat mij betreft. Bigfoot na TRT is een wat andere vechter dan daarvoor.

malle eppie
26-01-2017, 18:34
2x