PDA

View Full Version : UFC 208: Holm vs. de Randamie | Results ***SPOILER***



Kemal
12-02-2017, 07:12
Germaine de Randamie def. Holly Holm via unanimous decision (48-47, 48-47, 48-47)
Anderson Silva def. Derek Brunson by unanimous decision (29-28, 29-28, 30-27)
Ronaldo “Jacare” Souza def. Tim Boetsch by submission (kimura). Round 1, 3:41
Glover Teixeira def. Jared Cannonier by unanimous decision (30-26 x3)
Dustin Poirier def. Jim Miller by majority decision (28-28, 30-27, 29-28)
Belal Muhammad def. Randy Brown by unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)
Wilson Reis def. Ulka Sasaki by unanimous decision (29-28 x3)
Islam Makhachev def. Nik Lentz by unanimous decision (30-25, 30-25, 30-27)
Rick Glenn def. Phillipe Nover by split decision (27-30, 29-28, 29-28)
Ryan LaFlare def. Roan Carneiro by unanimous decision (30-26, 30-27, 29-28)

Kemal
12-02-2017, 07:12
BAM!!!!!

Kemal
12-02-2017, 07:16
https://www.youtube.com/watch?v=dg6DFAnSIKU

Kemal
12-02-2017, 07:16
https://www.youtube.com/watch?v=zObvbIPk57Q

Kemal
12-02-2017, 07:16
https://www.youtube.com/watch?v=Pk_GCurBKRo

Kemal
12-02-2017, 07:17
https://www.youtube.com/watch?v=nQutSRYUvcQ

Kemal
12-02-2017, 07:17
https://www.youtube.com/watch?v=er-qntAzZXw

DonMMA
12-02-2017, 07:17
WOOOOW HELL YEAH, Gefeliciteerd Germaine en haar team !!!!!!!!


Wat liet Rogan zich kennen zeg in zijn commentaar.

T15Boxing
12-02-2017, 07:22
Dit is geen waardige kampioen. Om twee rondes achter elkaar schadelijke stoten te raken na de bel zonder dat je punten verliest is een schande. Overigens ook twee knockdowns van Holly, blijkbaar ook niet goed genoeg omdat ze legaal waren. Schande voor de UFC.

Kemal
12-02-2017, 07:28
Dit is geen waardige kampioen. Om twee rondes achter elkaar schadelijke stoten te raken na de bel zonder dat je punten verliest is een schande. Overigens ook twee knockdowns van Holly, blijkbaar ook niet goed genoeg omdat ze legaal waren. Schande voor de UFC.

Ze heeft in iedergeval de titel behaald en ze stond er zelfs met een Nederlandse vlag .... :) :thup:

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16684189_608738479250782_1401381829123072291_n.jpg ?oh=a381cf972d802b6f9a2078dd49e81218&oe=5933CFD0

VivaLaStef
12-02-2017, 07:29
Dit is geen waardige kampioen. Om twee rondes achter elkaar schadelijke stoten te raken na de bel zonder dat je punten verliest is een schande. Overigens ook twee knockdowns van Holly, blijkbaar ook niet goed genoeg omdat ze legaal waren. Schande voor de UFC.
Moppersmurf

Amsterdam'r
12-02-2017, 07:31
Dit is geen waardige kampioen. Om twee rondes achter elkaar schadelijke stoten te raken na de bel zonder dat je punten verliest is een schande. Overigens ook twee knockdowns van Holly, blijkbaar ook niet goed genoeg omdat ze legaal waren. Schande voor de UFC.


..anders nemen ze even een betere scheids voor een titelgevecht die gewoon direct tussenbeide komt. Dan hebt je dit soort heat of the moment dingen niet. En deze discussie niet.

Gewoon terecht gewonnen.
Scheids mocht ook wel wat vaker dat geclinch stoppen zonder positieverbetering.

Kemal
12-02-2017, 07:35
https://www.youtube.com/watch?v=--s0SQgWDZM

T15Boxing
12-02-2017, 07:38
..anders nemen ze even een betere scheids voor een titelgevecht die gewoon direct tussenbeide komt. Dan hebt je dit soort heat of the moment dingen niet. En deze discussie niet.

Gewoon terecht gewonnen.
Scheids mocht ook wel wat vaker dat geclinch stoppen zonder positieverbetering.

Een betere scheids geeft meteen een waarschuwing en pakt bij de tweede keer een punt af. En heat of the moment vind ik niet, Randamie ging er echt voor terwijl de bel ging waarmee ze Holly zowat staand KO sloeg. Ook een vage reactie van haar, zo van 'lol so what?'.

Wel handig om op zo'n manier je tegenstander meerdere malen aan te slaan terwijl haar stijl rekent op voetwerk.

Kemal
12-02-2017, 07:39
https://www.youtube.com/watch?v=mJHdMh6pvKg

Amsterdam'r
12-02-2017, 07:49
Een betere scheids geeft meteen een waarschuwing en pakt bij de tweede keer een punt af. En heat of the moment vind ik niet, Randamie ging er echt voor terwijl de bel ging waarmee ze Holly zowat staand KO sloeg.

Wel handig om op zo'n manier je tegenstander meerdere malen aan te slaan terwijl haar stijl rekent op voetwerk.


Ben ik het niet mee eens. Een betere scheids die stapt er gewoon duidelijk tussen, juist om dit te voorkomen.
De 2e keer hapte Germaine net een headkick, ik vraag me serieus af in hoeverre zij die buzzer dan nog hoort. Komt de scheids duidelijk tussenbeide, dan heb je dit niet.
Dit zit echt niet in de aard van Germaine.

Kemal
12-02-2017, 07:54
https://usatmmajunkie.files.wordpress.com/2017/02/germaine-de-randamie-holly-holm-ufc-208-scorecard.jpg?w=1000&h=600&crop=1

DonMMA
12-02-2017, 07:57
Ben ik het niet mee eens. Een betere scheids die stapt er gewoon duidelijk tussen, juist om dit te voorkomen.
De 2e keer hapte Germaine net een headkick, ik vraag me serieus af in hoeverre zij die buzzer dan nog hoort. Komt de scheids duidelijk tussenbeide, dan heb je dit niet.
Dit zit echt niet in de aard van Germaine.

https://twitter.com/danhardymma
Ben het met Dan Hardy eens, dat het ongestraft is gebleven is niet oke, maar zegt ook iets over de gedachte van de vechter op dat moment.

R.D.N
12-02-2017, 07:58
Super dik.
Heeft iemand een link van haar partij?

Kemal
12-02-2017, 07:58
Ronaldo Souza, Dustin Poirier and Jim Miller each earned $50,000 fight-night bonuses at Saturday’s UFC 208 event.

“Jacare” Souza won the lone “Performance of the Night” award, and Poirier and Miller took home “Fight of the Night” honors. Only one “Performance of the Night” bonus was given since Souza had the only finish in 10 fights at the event. The other nine fights all went to the judges’ scorecards.

Souza (24-4 MMA, 7-1 UFC) took Tim Boetsch (20-11 MMA, 11-10 UFC) down midway through their middleweight fight on the pay-per-view main card. Then he took Boetsch’s left arm with relative ease, and soon he had a kimura locked in that forced Boetsch to tap. With the win, he continued to assert himself as a top contender for the 185-pound title.

Lightweights Poirier (21-5 MMA, 13-4 UFC) and Miller (28-9 MMA, 17-8 UFC) slugged it out for 15 minutes to open the main card. Both men got some punches off, and Poirier seemed to get the better of things with the hands. But Miller damaged Poirier’s lead right leg in a big way, even though he dropped a majority decision.

Peete
12-02-2017, 07:59
gewoon een Baas die Germaine.
iedereen verklaarde haar voor gek dat ze mma ging doen.
en nu kaboem the champ. Diep respect.

Kemal
12-02-2017, 08:02
Super dik.
Heeft iemand een link van haar partij?

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?135620-UFC-208-VIDEOS&p=1315510#post1315510

T15Boxing
12-02-2017, 08:04
Ben ik het niet mee eens. Een betere scheids die stapt er gewoon duidelijk tussen, juist om dit te voorkomen.
De 2e keer hapte Germaine net een headkick, ik vraag me serieus af in hoeverre zij die buzzer dan nog hoort. Komt de scheids duidelijk tussenbeide, dan heb je dit niet.
Dit zit echt niet in de aard van Germaine.

Grappig dat het met andere vechters maar mischien 1 keertje gebeurt. Zoiets weten ze zelf omdat ze sportief zijn, en niet in de aard? Ik zag haar belachelijke reactie nadat ze het voor de tweede keer deed. Dit is geen waardige kampioen, om op zo'n manier de belt te pakken. Holly had twee tegenstanders in de octagon en kwam nog weg met twee knockdowns.

DonMMA
12-02-2017, 08:12
http://www.telegraaf.nl/telesport/27605610/__De_Randamie_schrijft_geschiedenis___.html

http://www.nu.nl/sport-overig/4461573/germaine-randamie-wint-als-eerste-nederlandse-vrouw-ufc-titel.html

Kemal
12-02-2017, 08:13
De Randamie schrijft geschiedenis

Germaine de Randamie heeft zich zaterdagavond (lokale tijd) verzekerd van de UFC-vedergewichttitel. De Utrechtse werd zodoende de eerste Nederlandse vrouwelijke wereldkampioen ooit binnen de grootste MMA-organisatie van de wereld.

De Randamie versloeg de Amerikaanse Holly Holm, die eerder de kampioensgordel in de bantamgewichtdivisie won. De 32-jarige Iron Lady werd na vijf ronden door de jury aangewezen als winnares (drie keer 48-47) en werd zo de eerste kampioen in het vedergewicht bij de vrouwen ooit. De divisie was nieuw opgericht door de UFC. De bond had al een vlieggewicht- en bantamgewichtdivisie voor vrouwen.

Na afloop van het gevecht tussen De Randamie en Holm was er flink wat commotie vanwege enkele klappen van de Nederlandse die in twee rondes vlak na de bel zouden zijn uitgedeeld. Direct na de bekendmaking van de uitslag stelde De Randamie: “Het gebeurde in het heetst van de strijd. Zo ben ik niet.” Desondanks trakteerde een klein gedeelte van het publiek in Brooklyn de Nederlandse op boegeroep.

Nederland had eerder al wel een mannelijke wereldkampioen. In 1998 veroverde Bas Rutten de zwaargewichttitel.

Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/27605610/__De_Randamie_schrijft_geschiedenis___.html

Kemal
12-02-2017, 08:17
https://www.youtube.com/watch?v=UE48MNjKW4I

Amsterdam'r
12-02-2017, 08:30
Grappig dat het met andere vechters maar mischien 1 keertje gebeurt. Zoiets weten ze zelf omdat ze sportief zijn, en niet in de aard? Ik zag haar belachelijke reactie nadat ze het voor de tweede keer deed. Dit is geen waardige kampioen, om op zo'n manier de belt te pakken. Holly had twee tegenstanders in de octagon en kwam nog weg met twee knockdowns.


Holly en jij noemen het bewust. Ik geloof dat niet.
Haar reactie? Doel je op dat ze net een headkick kreeg, antwoordde met haar combinatie en toen met de ref wegliep van mij krijg je niet zomaar K.O.? Hetgeen ze ook in het interview met Rogan benadrukte?
Ze had toen echt niet door dat dit na de buzzer was mijn inziens, en stopte op ingrijpen van de ref. Toen hij vervolgens met haar mee liep besefte ze het pas. Zo zag ik het. Maar ik moet het sowieso nog eens terug zien.
Bewust zal het echt niet geweest zijn, wat dat betreft zeg ik Dan Hardy x2.

Vond die eerste keer randje buzzer, en meer heat of the moment.
Tweede denk ik een combinatie van die headkick, heat of the moment, en de ref die wat duidelijker tussen beide mocht komen.
Iets wat hij daarna zelf aan gaf bij Holly, om een derde keer te voorkomen.

S.B.
12-02-2017, 08:40
Ben het ook eens met Hardy, het is niet de verantwoordelijkheid van de vechter om naar de bel te luisteren, er gebeurt te veel.

Lekker dat Silva weer wint trouwens!

Superstick
12-02-2017, 08:51
Heel leuk hoor, dat Germaine UFC Kampioen is, proficiat. Het zegt mij echter niet zo veel. Holm valt tegen, want verliest nu drie keer op rij. Daarnaast is deze gewichtsklasse enkel in het leven geroepen om Cyborg binnen te hengelen. En ik verwacht dat Germaine daar behoorlijk ruim van gaat verliezen. Het staat geweldig op haar cv, maar ze komt wel erg gemakkelijk aan deze titel (twee potjes in de UFC). Maar goed, dan moet je ze alsnog winnen, zo is het ook.

Kemal
12-02-2017, 09:15
Ik ben gewoon trots op het feit dat Germaine en ook haar team natuurlijk het voor elkaar heeft gekregen de titel binnen te halen. Ze heeft er hard voor getraind en wat mij betreft vol verdiend! Dit pakken ze haar niet meer af!

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16711655_979717638828086_242268527991393722_n.jpg? oh=bfc664174d4c5d164d879f4529273692&oe=59499728

delije
12-02-2017, 09:19
Holly en jij noemen het bewust. Ik geloof dat niet.Haar reactie? Doel je op dat ze net een headkick kreeg, antwoordde met haar combinatie en toen met de ref wegliep van mij krijg je niet zomaar K.O.? Hetgeen ze ook in het interview met Rogan benadrukte?Ze had toen echt niet door dat dit na de buzzer was mijn inziens, en stopte op ingrijpen van de ref. Toen hij vervolgens met haar mee liep besefte ze het pas. Zo zag ik het. Maar ik moet het sowieso nog eens terug zien.Bewust zal het echt niet geweest zijn, wat dat betreft zeg ik Dan Hardy x2.Vond die eerste keer randje buzzer, en meer heat of the moment. Tweede denk ik een combinatie van die headkick, heat of the moment, en de ref die wat duidelijker tussen beide mocht komen.Iets wat hij daarna zelf aan gaf bij Holly, om een derde keer te voorkomen.Ik ben het met je eens. Maar ik begrijp ook wel dat fans van Holly of neutrale fans de reactie van GDR na de bel anders beoordelen.Of het nou bewust was of niet het benadeeld GDR wel wat betreft likeability. In al die vlogs voor de wedstrijd kwam ze over als een lieve vrouw. Nou denken die Amerikanen dat ze een psycho is. Voor GDR hoop ik dat ze een TUF women featherweight organiseren, zoals de UFC al eerder deed. Zou mooi zijn als zij een team kan coachen en bijvoorbeeld Cyborg het andere team.

T15Boxing
12-02-2017, 09:37
Holly en jij noemen het bewust. Ik geloof dat niet.
Haar reactie? Doel je op dat ze net een headkick kreeg, antwoordde met haar combinatie en toen met de ref wegliep van mij krijg je niet zomaar K.O.? Hetgeen ze ook in het interview met Rogan benadrukte?
Ze had toen echt niet door dat dit na de buzzer was mijn inziens, en stopte op ingrijpen van de ref. Toen hij vervolgens met haar mee liep besefte ze het pas. Zo zag ik het. Maar ik moet het sowieso nog eens terug zien.
Bewust zal het echt niet geweest zijn, wat dat betreft zeg ik Dan Hardy x2.

Vond die eerste keer randje buzzer, en meer heat of the moment.
Tweede denk ik een combinatie van die headkick, heat of the moment, en de ref die wat duidelijker tussen beide mocht komen.
Iets wat hij daarna zelf aan gaf bij Holly, om een derde keer te voorkomen.

Altijd voordeel van de twijfel voor haar dus. Ik zag het als "oke dat was fout, nou en?". Nogmaals iemand met zoveel ervaring als haar weet echt wel wanneer je stopt met aanvallen, wie probeer je te overtuigen dat je niet een maar twee keer een scheids nodig hebt die je letterlijk van je tegenstander af moet rukken na de bel.

Randamie leek sportief en vriendelijk voor het gevecht vooral tegenover Holly, maar blijkbaar verandert ze in een andere persoon als de bel ringt(of uh.. nadat de belt ringt). Holly is in de maling genomen.

Kemal
12-02-2017, 09:38
https://www.youtube.com/watch?v=N4R4YBh7P-o

T15Boxing
12-02-2017, 09:42
Ik ben het met je eens. Maar ik begrijp ook wel dat fans van Holly of neutrale fans de reactie van GDR na de bel anders beoordelen.Of het nou bewust was of niet het benadeeld GDR wel wat betreft likeability. In al die vlogs voor de wedstrijd kwam ze over als een lieve vrouw. Nou denken die Amerikanen dat ze een psycho is.

https://s9.postimg.org/a99r0zdu7/Naamloos.jpg

S.B.
12-02-2017, 09:44
Wat een gezeik allemaal zeg, we hebben verdomme voor het eerst in 20 jaar een UFC kampioen. Die twee stoten na de bel buiten beschouwing gelaten was het naar mijn idee niet bepaald competitief. Kijk het hoofd van Holly en naar dat van GDR.
Over dat het makkelijk verkregen is? Ja misschien wel, maar je moet wel winnen, Holm is niet makkelijk en Cyborg wilde niet. Ik vind het een top-prestatie en dit pakken ze haar en ons niet meer af.

dennisyzf
12-02-2017, 09:57
Jermaine niet op de post fight presser, ben ik de enige die dat vreemd vindt? Had wellicht ook goed geweest om eea in alle rust bog een keer toe te lichten.

Bromios
12-02-2017, 10:12
Even voor mijn begrip vorming; Silva was toch die gozer in die gele broek die 3 rondes verloor ?

Pr00f
12-02-2017, 10:24
Germaine moest naar het ziekenhuis volgens mij was d'r hand kapot, was al niet helemaal 100% voor het gevecht.Germaine had het makkelijk kunnen winnen zonder dat gezeik na de bel!Al met al denk ik ook wat Dan Hardy zegt... Maar dit neemt niet weg dat bijna niemand haar nu als een echt kampioen ziet. Dat is zo jammer he...

Suplex
12-02-2017, 10:24
Niet de mooiste partij ooit , maar hij is binnen top man weer een ufc champ! Go GDR

carlo1
12-02-2017, 10:31
Germaine maakte veel meer schade. Niet handig na de bel, maar ben ik de enige die zag dat holly haar vol in haar bek schopt na de headkick terwijl haar hand(en) op de grond waren. De scheids zag het ook volgens mij, maar deed niets

fifi23
12-02-2017, 10:34
Fak alle Haters.
.
Een Nederlandse is UFC kampioen. Al had ze haar overhoop gestoken.
Gratz Germaine

Amsterdam'r
12-02-2017, 10:52
Altijd voordeel van de twijfel voor haar dus. Ik zag het als "oke dat was fout, nou en?". Nogmaals iemand met zoveel ervaring als haar weet echt wel wanneer je stopt met aanvallen, wie probeer je te overtuigen dat je niet een maar twee keer een scheids nodig hebt die je letterlijk van je tegenstander af moet rukken na de bel.Randamie leek sportief en vriendelijk voor het gevecht vooral tegenover Holly, maar blijkbaar verandert ze in een andere persoon als de bel ringt(of uh.. nadat de belt ringt). Holly is in de maling genomen.


Jij hebt het over een Badr tafereel, dat was hier echt niet aan de orde. Wat quotes van Dan Hardy waar ik me erg in kan vinden:


"I don't agree with Joe! Defend yourself at all times. Classic Muay Thai mentality! Fight until you are separated. #UFC208"


I don't believe it's the fighters responsibility to listen for the bell. There is a lot going on in there. It's easy to miss it. #UFC208


I appreciate it's hard to understand my point if you don't have a fighters mentality, or Octagon experience.


You would be surprised what senses sharpen and what is tuned out. I've fought sometimes and don't remember hearing anything at all.


I'm not against taking a point the second time, but I still feel like the onus is on the referee to break the fighters.


Germaine is a lovely person. She's a fighter, not a cheat. "Heat of the moment" Classic example of #FullReptile


Wel kan ik begrijpen dat er veel mensen zijn, die haar reactie wellicht verkeerd interpreteren.



Germaine maakte veel meer schade. Niet handig na de bel, maar ben ik de enige die zag dat holly haar vol in haar bek schopt na de headkick terwijl haar hand(en) op de grond waren. De scheids zag het ook volgens mij, maar deed niets


Eens. Je bent zeker niet de enige, ik dacht dit ook te zien. Maar moet het nog eens terug zien.

payap
12-02-2017, 11:11
YESSS!!! geweldig! Germaine gefelciteerd!!

en hou toch op met dat gemiep! Germaine is gewoon een uitzonderlijk talent en sportvrouw! Als je in het kickboksen/Muaythai ongeslagen en ver boven je concurentie je hele carriere staat en nu dan ook de UFC weet te winnen! Dat is toch geweldig en van uitzonderlijke klasse!!!

DonMMA
12-02-2017, 11:23
De trap naar het hoofd wordt in gezet wanneer GDR haar handen zich op de grond bevinden, echter land de trap wanneer de handen zich niet meer op de grond bevinden. Dus Holly heeft ook de intentie gehad om een downed-opponent te headkicken, inderdaad scherp opgevat carlo1?

Ben echt een liefhebber van Rogan met zijn podcasts maar gister avond was echt te erg voor woorden.
Partij kiezen, en Cormier constant afkappen en die Anik durfde niks te zeggen. Echt waardeloos. Het chauvinisme straalt van die hele organisatie af.

Suplex
12-02-2017, 11:38
Vond 1 min puntje dat was bij het octagon interview van rogan met germaine , toen rogan over cyborg begon dat kwam heel verkeerd over en zal door veel mensen als ducking worden beschouwd.
de operatie aan haar hand had ze beter achterwege kunnen laten tijdens het interview.

kooivechter
12-02-2017, 11:39
Oei oei dit is niet een terechte uitslag. Ben wel chauvinistisch aangelegd, maar hoe ze bij deze uitslag komen? En toch wel een ander beeld van Germaine, behoorlijk onsportief.
2x door holm duidelijk aangeslagen, stoten na de bel van Germaine. Vond Germaine ook niet zoveel doen, zo nu en dan een power shot, wat statisch. Rare uitslag

Repo Man
12-02-2017, 11:48
Wat een belachelijke vertoning. Donald Trump zou Germaine een "so-called champion" noemen. Die scheidsrechter moet zich ook doodschamen en een andere baan zoeken. Ik was geen fan van Cyborg. Maar nu hoop ik dat zij Germaine snel een keihard lesje leert

Briant
12-02-2017, 11:54
Holly Holm is een lastige tegenstander voor germaine. Maar ze pakt d'r en ik ben trots.

mario the count
12-02-2017, 12:13
Germaine maakte veel meer schade. Niet handig na de bel, maar ben ik de enige die zag dat holly haar vol in haar bek schopt na de headkick terwijl haar hand(en) op de grond waren. De scheids zag het ook volgens mij, maar deed nietsJep zag het ook, gelukkig heeft het haar niet benadeeld. Heb wel een beetje een nare nasmaak van deze titel. Germaine deed het echt niet expres, zo zit ze niet in elkaar, maar kan me voorstellen dat Holm en haar fans er pissig over zijn. Wij zouden dat ook zijn als het andersom was.

Briant
12-02-2017, 12:32
De meeste mensen hebben dan ook geen ervaring met vechten dus ja.

amilster
12-02-2017, 13:08
Wat een gezeik allemaal zeg, we hebben verdomme voor het eerst in 20 jaar een UFC kampioen. Die twee stoten na de bel buiten beschouwing gelaten was het naar mijn idee niet bepaald competitief. Kijk het hoofd van Holly en naar dat van GDR.
Over dat het makkelijk verkregen is? Ja misschien wel, maar je moet wel winnen, Holm is niet makkelijk en Cyborg wilde niet. Ik vind het een top-prestatie en dit pakken ze haar en ons niet meer af.


Sluit ik me helemaal bij aan, heb ecnt zitten genieten,mik ben gewoon erg blij met het resultaat!!

train2grow
12-02-2017, 13:42
Deze uitslag geeft me een dubbel gevoel (als NL en sportfan),
Tot we weer een Nederlandse kampioen hebben in de UFC met Germaine De Randamie is gewoon top!
Maar van de andere kant zouden we ook allemaal zo reageren als als het andersom was geweest?
Als Holm 2x na de bel was doorgegaan en tot kampioen was uitgeroepen?

Neemt niets van het feit af dat GDR geschiedenis heeft geschreven!!
Maar toch laat het voor mij persoonlijk een rare smaak achter!!

pronk
12-02-2017, 14:01
Oei oei dit is niet een terechte uitslag. Ben wel chauvinistisch aangelegd, maar hoe ze bij deze uitslag komen? En toch wel een ander beeld van Germaine, behoorlijk onsportief.
2x door holm duidelijk aangeslagen, stoten na de bel van Germaine. Vond Germaine ook niet zoveel doen, zo nu en dan een power shot, wat statisch. Rare uitslag

2x Ik gun het beide vechters , maar de twee x suckerpunchen en dan je tong uit steken was voor mij echt onsportief gedrag ,zeker als je een topvechter bent.

joyride023
12-02-2017, 14:13
2x Ik gun het beide vechters , maar de twee x suckerpunchen en dan je tong uit steken was voor mij echt onsportief gedrag ,zeker als je een topvechter bent.

x2,
Als Badr dit had gedaan was het internet te klein geweest.

e-type
12-02-2017, 14:24
Prachtig dat Germaine gewonnen heeft!! Goud in Nederland!

Dana was kapot hiervan, geloof ik. Hij stak het niet onder stoelen of banken. Hij ziet liever Holm tegen Cyborg dan de Randamie denk ik. Wordt sowieso lastig tegen die kerel, laat eerst die rematch maar komen.

Sato
12-02-2017, 14:35
Jep zag het ook, gelukkig heeft het haar niet benadeeld. Heb wel een beetje een nare nasmaak van deze titel. Germaine deed het echt niet expres, zo zit ze niet in elkaar, maar kan me voorstellen dat Holm en haar fans er pissig over zijn. Wij zouden dat ook zijn als het andersom was.Kan me volledig vinden in het bovenstaande. Germaine is een topvrouw, altijd respectvol ook in al haar vorige gevechten.Spanning zal ongetwijfeld een rol hebben gespeeld.Maar dat neemt niet weg dat we nu een Nederlandse kampioen hebben.Ik hoop dat de eerste titelverdediging vlekkeloos zal gaan.

Richelieu
12-02-2017, 15:00
Gewoon verdient gewonnen; Nederland heeft een UFC kampioen!

Minotauro
12-02-2017, 15:46
T15 hahahaha sneue vent weer! Nederlandse champ, gefeliciteerd iedereen!

dietrik
12-02-2017, 16:33
man, man wat een gezeik hier weer. WE hebben een UFC champ!

Klassikl
12-02-2017, 16:54
Germaine je bent een topper. Gewoon de UFC titel om je middel hangen!!!

Ik wil wel even kwijt dat Jacare echt een ongelooflijke baas is. Wat is die vent absurd goed. Hij ziet posities en sub mogelijkheden vanuit alle hoeken. Boetsch leek wel een amateur.

mario the count
12-02-2017, 17:17
Jacare idd weer beestachtig goed, wordt echt tijd voor een titelgevecht. Hij wint met een hand op zijn rug gebonden nog van Bisping.

Bromios
12-02-2017, 17:31
Probleem lag gewoon bij die scheidsrechter; die stond veel te ver bij de actie vandaan. Partij er voor: Silva schopte in het kruis en stopte zelf even. Scheids deed helemaal niks. Paar seconden herstel en verwarring. Touch gloves en weer verder. Als het de eerste ronde fout gaat en je geeft een vermaning dan zorg je er toch voor dat je er de 2e ronde bovenop zit ? Wat een kutscheids.

Verder kun je discussiëren over de partij maar de feiten liegen niet. Holm gooide veel en raakte weinig. Germaine andersom. Alles was raak. Germaine bedoelde met haar opmerking dat Holm niet kwam om te knokken waarschijnlijk dat ze geen brawl in het midden van de kooi wilde. En daar had ze gelijk in. Holm werd de 1e 2 rondes helemaal gek getikt dus de keuze om Germaine tegen de kooi aan te zetten was wel de juiste keuze voor haar gezondheid. Voor de partij was het kut want ze kon ook daar niet veel beginnen.

Voor Germaine is de controverse top want of ze nou een rematch met Holm krijgt of als ze tegen Cyborg gaat ; Elke Amerikaan kijkt om haar te zien verliezen. En dat is goed voor haar marktwaarde. Ze moet nou niet tegen Nunes gaan maar gewoon Cyborg pakken. Die wil wel brawlen en kan onmogelijk aan de juice blijven.

Bromios
12-02-2017, 17:35
Jacare idd weer beestachtig goed, wordt echt tijd voor een titelgevecht. Hij wint met een hand op zijn rug gebonden nog van Bisping.

Dat weet ik nog zo net niet want ik denk dat Jacare dan aan een beestachtig controleprogramma word blootgesteld. Want Bisping gaat dat gejuice van Jacare niet pikken. Die gaat daar bovenop zitten.

T15Boxing
12-02-2017, 20:20
Gewoon verdient gewonnen; Nederland heeft een UFC kampioen!

Correctie; Suriname heeft een UFC kampioen. Ze mogen haar hebben.

Suplex
12-02-2017, 20:24
Was even enthousiast het nos 8 uur journaal besteed aandacht aan de winst van germaine.
klopte nix van heel het verhaal

Briant
12-02-2017, 21:12
Langzaam komt mma steeds meer in de spotlights. Dat de journalistiek dit nog niet helemaal snappen is dan ook niet zo gek. Ik ben blij met de aandacht en dit was toch een positief stukje. Dus top.

Lionheart
12-02-2017, 21:30
Mooi van Germaine!

En wat is Jacare een topper zeg! Bisping is zn titel binnen no time kwijt! Of het nou Romero is of Jacare..

@T15 please shut the fuck up met je nietszeggende posts.

T15Boxing
12-02-2017, 22:01
Mooi van Germaine!

En wat is Jacare een topper zeg! Bisping is zn titel binnen no time kwijt! Of het nou Romero is of Jacare..

@T15 please shut the fuck up met je nietszeggende posts.

Niet meteen schelden, Lionessheart. Wacht eerst tot een moderator mij stopt om vervolgens daarna nog een extra scheldwoord of 2 te roepen.

Wiebe
12-02-2017, 23:08
http://mmaimports.com/2017/02/big-john-explains-why-gdrs-controversially-late-punches-on-holm-were-not-illegal-not-even-close/

Lionheart
12-02-2017, 23:35
Niet meteen schelden, Lionessheart. Wacht eerst tot een moderator mij stopt om vervolgens daarna nog een extra scheldwoord of 2 te roepen.

Ok;-)

Kemal
13-02-2017, 07:07
Correctie; Suriname heeft een UFC kampioen. Ze mogen haar hebben.


Dan roep ik je bij deze tot de orde! Als je niets normaal kunt posten, doe het dan helemaal niet!

OSU!

Minotauro
13-02-2017, 07:33
T15 is echt een schande voor de vechtsport. Zuurpruim als Maarten van Rossum met het gedachtegoed van Geert Wilders, levensgevaarlijke combinatie en zo onvoorspelbaar

#teamBADGUY
13-02-2017, 09:04
Gaat iemand als T15 ook wellis naar gala's of zit hij of zij alleen achter zijn of haar pc?

Klassikl
13-02-2017, 09:20
Denk jij dat hij naar buiten mag van zijn begeleider? Een echt gala zou zo'n jongen wel eens te veel kunnen worden.

appelsap
13-02-2017, 09:54
Gaat iemand als T15 ook wellis naar gala's of zit hij of zij alleen achter zijn of haar pc?

Sinds dat Pedro van Raamsdonk met pensioen is niet meer geloof ik.

S.B.
13-02-2017, 09:55
Doet hij echt niet, veel te veel buitenlanders.

#teamBADGUY
13-02-2017, 11:34
Ok het is dus wel een jongetje?

equi
13-02-2017, 13:18
Helaas een mindere UFC, maar dat kan natuurlijk een keertje. Van te voren was ik echt voor JDR maar wat een tegenvaller. Totaal onsportief gedrag, de hele wedstrijd passief vechten, en aan het einde ook nog eens gebaren dat Holly Holmes niets voorstelt. En dit terwijl JDR zelf het gevecht ontwijkt. Het zou mij ook niet verbaast hebben als Holmes had gewonnen als de scheids zijn werk goed had gedaan. Desondanks blij dat we een nieuwe kampioen hebben en hopelijk gaat ze volgende keer echt (sportief) vechten.

lukashenko
13-02-2017, 13:42
wat een mooie prestatie van Germaine .en ze gaf het moment aan ons . de Nederlandse vechtsport fans .
dank je wel Germaine dat aan ons dacht terwijl 60 procent toch weer iets negatiefs te zeggen hebben .
ik ben er alleen maar trots op dat we een Nederlandse ufc kampioen hebben ..

en t15 wat een zielige hater ben je toch eigenlijk . je zou een vriendin moeten zoeken maat een knuffel zou je goed doen

de Stiep
13-02-2017, 15:15
Is en blijft geweldig dat wij nu eindelijk een UFC kampioen hebben, vond haar al geweldig in de Ahoy maar daar was haar tegenstander niet van dit formaat. Ergo geweldige prestatie van the Iron Lady.

makavelli
13-02-2017, 17:24
http://mmaimports.com/2017/02/big-john-explains-why-gdrs-controversially-late-punches-on-holm-were-not-illegal-not-even-close/

Big John zegt het zelf, de scheids is degene die aan geeft dat de ronde voorbij is. De bel is voor de scheids niet voor de vechters. Protect yourself at all times

Amsterdam'r
13-02-2017, 18:14
I rest my case :ehhh:..goed om Big John in m'n corner te hebben.

Bromios
13-02-2017, 18:56
Hahaha, die is goed. Gelijk een einde aan al het gelul.
Rap die hand laten fixen en dan een 5 round war met Cyborg. (en dan big john of herb dean als scheids graag)

Brainthief
13-02-2017, 20:35
Lekker hoor. McCarthy ook lekker duidelijk. Dus zelfs op het hoogste niveau zijn de regels niet bekend bij de deelnemers en coaches. Het is net een gewoon toernooi.....

Minotauro
13-02-2017, 20:37
Helaas een mindere UFC, maar dat kan natuurlijk een keertje. Van te voren was ik echt voor JDR maar wat een tegenvaller. Totaal onsportief gedrag, de hele wedstrijd passief vechten, en aan het einde ook nog eens gebaren dat Holly Holmes niets voorstelt. En dit terwijl JDR zelf het gevecht ontwijkt. Het zou mij ook niet verbaast hebben als Holmes had gewonnen als de scheids zijn werk goed had gedaan. Desondanks blij dat we een nieuwe kampioen hebben en hopelijk gaat ze volgende keer echt (sportief) vechten.

Wist niet dat Holly de dochter van Larry Holmes was, maar wat een onzinnig bericht zeg, zuurpruim. Twee minuten clinchen en niks doen had zeker wel punten op moeten leveren? Stats liegen niet. Germaine was duidelijk de actievere vechter met de eerste twee ronden duidelijk op haar naam en de derde net. Ik heb oneerlijkere beslissingen gezien, zelfs op deze card (Anderson Silva bijv). Gaan we nou echt klagen als het een keertje (terecht) mee zit?

Eindbaas
13-02-2017, 20:39
Goed gedaan. De belt is binnen. Die Amerikanen kunnen niet tegen hun verlies. Volgende partij is tegen Cyborg, ik hoop dat ze dan niet aan de juice zit.

Minotauro
13-02-2017, 20:45
Cyborg pakt ze ook gewoon. Geen zorgen

Jeffrey1976
14-02-2017, 09:02
Cyborg pakt ze ook gewoon. Geen zorgen

Nou als jij het zegt dan komt het vast goed haha.

faysal
14-02-2017, 13:47
YESSS!!! geweldig! Germaine gefelciteerd!!

en hou toch op met dat gemiep! Germaine is gewoon een uitzonderlijk talent en sportvrouw! Als je in het kickboksen/Muaythai ongeslagen en ver boven je concurentie je hele carriere staat en nu dan ook de UFC weet te winnen! Dat is toch geweldig en van uitzonderlijke klasse!!!

dus dat

DonMMA
14-02-2017, 13:53
Germaine bij Humberto direct als eerste!!(+-10min duurt haar interview)
Wat een mooie belt ligt er op tafel.

https://www.youtube.com/watch?v=M_VaLqUC9fo

Jeffrey1976
14-02-2017, 21:31
Dank je wel DonMMa, wat een mooie fragment van onze trots.

LightHeavyWeight
15-02-2017, 15:08
Ik heb het net pas kunnen kijken en ze hadden gewoon een punt kunnen aftrekken. Verder vond ik het wel verdiend maar ben er niet kapot van deze titel.

YoMarK
15-02-2017, 15:27
Was niet helemaal sportief van GDR, maar gewoon wel dik verdient gewonnen. Snap niet dat sommige deze partij aan Holm hadden gegeven(op de gunfactor na, Holm is natuurlijk ook best een leuke dame), want op 2 momenten na was Holm totaal niet gevaarlijk en nagenoeg niets was echt raak. Verder was het alleen maar nutteloos clinchen, waarbij GDR ook de hardere knieën lande.
Fightstats liegen er ook niet om. GDR was gewoon de betere in deze partij.

Pat82
15-02-2017, 22:22
Holly Holm officially appeals UFC 208 loss due to punches landed after horn

e-type
15-02-2017, 22:32
Voor zover ik begrijp is dat het issue niet. Ze moet de scheids aanklagen dat ie de ronde niet op tijd gestopt heeft.
Germaine landde toch geen stoten na de interventie van Anderson?

Pat82
16-02-2017, 07:25
En Brunson ook in beroep tegen de uitslag. Van zijn partij uiteraard.

Bromios
16-02-2017, 09:20
Hier snap ik dus helemaal niks van. Volgens de regels heeft Germaine gewoon goed gehandeld en is het een fout van de scheids. Ik weet niet wat de regels in MMA zijn maar in het voetbal is de scheids altijd gevrijwaard van fouten ter bescherming van de arbitrage. Dit verliest Holm altijd en daarbij verspeelt ze een hoop krediet. En daarnaast had ze die rematch al aangeboden gekregen. (en afgewezen)

Ik zou als ik Germaine was een persbericht sturen dat het aanbod van de rematch van de tafel is.

T15Boxing
16-02-2017, 13:38
Dit is gewoon een goede zaak. Ook al wint Holm het uiteindelijk niet, hiermee worden alle klachten over Randamie's onsportieve tactieken legitiem.

Morgen geeft Randamie een persconferentie. Waar zou het over gaan? Zou het dan toch? rechtvaardigheid:thup:

leks
16-02-2017, 14:12
'Protect yourself at all times' is dat niet van boksen ofzo, een of andere niche-vechsport schijnt... :lol:

e-type
16-02-2017, 14:21
Dit is gewoon een goede zaak. Ook al wint Holm het uiteindelijk niet, hiermee worden alle klachten over Randamie's onsportieve tactieken legitiem.

Morgen geeft Randamie een persconferentie. Waar zou het over gaan? Zou het dan toch? rechtvaardigheid:thup:

Natuurlijk is dit een goede zaak. Betere publiciteit om de regels eens goed uit te leggen krijg je niet.

Chane
16-02-2017, 14:27
http://mmaimports.com/2017/02/big-john-explains-why-gdrs-controversially-late-punches-on-holm-were-not-illegal-not-even-close/

Big John zegt het zelf, de scheids is degene die aan geeft dat de ronde voorbij is. De bel is voor de scheids niet voor de vechters. Protect yourself at all times
WTF! Hier geloof ik niks van... Als de bel gaat is het gewoon klaar... geen seconde eerder of later.

e-type
16-02-2017, 14:37
WTF! Hier geloof ik niks van... Als de bel gaat is het gewoon klaar... geen seconde eerder of later.

Dan geloof je het niet. Maar meerdere scheidrechters hebben het gezegd. En niet de minsten.

"When the bell sounds, whenever that happens that’s just our indication to stop the round,” said Hinds, who is an Association of Boxing Commissions and Combative Sports (ABC) certified trainer of referees and judges. “That’s not the signal for the exact end of the round. We need to make sure we’re in position and everything is in place to stop the action as close to that horn as possible.”

http://www.mmafighting.com/2017/2/15/14628304/holly-holm-officially-appeals-ufc-208-loss-due-to-punches-landed-after-horn

Suplex
16-02-2017, 19:36
Nu begint GDR weer heel de tijd over een rematch met holly krijg steeds meer de indruk dat ze cyborg aan het ontwijken is.
Ik was altijd groot fan van gdr maar dat begint steeds minder te worden spijtig genoeg

Minotauro
16-02-2017, 19:41
T15 post echt alleen om te trollen

Bromios
16-02-2017, 19:51
Nu begint GDR weer heel de tijd over een rematch met holly krijg steeds meer de indruk dat ze cyborg aan het ontwijken is.Ik was altijd groot fan van gdr maar dat begint steeds minder te worden spijtig genoegCyborg wacht nog steeds of ze nou wel of niet een schorsing krijgt. Germaine weet nog niet of ze heel lang door wil dus als ze bezig wil blijven is een rematch de enige oplossing. Cyborg kan wel lekker blaten dat iedereen haar duckt maar ze moet eens ophouden spuiten in haar reet te steken.Het probleem is dat Germaine denkt dat iedereen dat weet. Ze moet gewoon van de daken schreeuwen dat Cyborhg klaar moet staan voor haar maar dat ze dan wel even moet ophouden met slikken en spuiten omdat dat niet gaat in de UFC.

Suplex
16-02-2017, 19:58
Cyborg wacht nog steeds of ze nou wel of niet een schorsing krijgt. Germaine weet nog niet of ze heel lang door wil dus als ze bezig wil blijven is een rematch de enige oplossing. Cyborg kan wel lekker blaten dat iedereen haar duckt maar ze moet eens ophouden spuiten in haar reet te steken.Het probleem is dat Germaine denkt dat iedereen dat weet. Ze moet gewoon van de daken schreeuwen dat Cyborhg klaar moet staan voor haar maar dat ze dan wel even moet ophouden met slikken en spuiten omdat dat niet gaat in de UFC.

Het schijnt allemaal wel mee te vallen met cyborg en USADA.
Maar of cyborg nu wel of niet geschorst word, het word nu wel een beetje poppenkast heel de tijd als cyborg genoemd word begint ze over een hand operatie of een rematch met holm.

payap
16-02-2017, 20:12
https://www.youtube.com/watch?v=La7llT-UNOg

Bromios
16-02-2017, 20:16
Het schijnt allemaal wel mee te vallen met cyborg en USADA.
Maar of cyborg nu wel of niet geschorst word, het word nu wel een beetje poppenkast heel de tijd als cyborg genoemd word begint ze over een hand operatie of een rematch met holm.

Volgens een hele hoop media is Cyborg een notificatie gestuurd dat ze gepakt is met een vochtafdrijver op 5-12-2016. Standaardstraf is 1 jaar. De UFC is nu bezig met terugwerkende kracht een exemption te krijgen. Dat schijnt te lukken. (vreemd genoeg)

Als het dan gelukt is dan heeft Cyborg minimaal 12 weken nodig om op gewicht te komen. En het liefst een half jaar. Ze heeft zelf het afgelopen jaar 3 gevechten afgewezen vanwege "gezondheidsproblemen". Maar met haar twittervinger is niks mis.

Ik hoop overigens wel op Germaine tegen Chris. Lijkt me een mooie pot.

T15Boxing
17-02-2017, 07:17
T15 post echt alleen om te trollen

hypocrietauro, wacht maar tot fedor in het weekend weer verliest.

Kemal
17-02-2017, 07:19
https://www.youtube.com/watch?v=lJCTX-XiRWs

e-type
17-02-2017, 23:48
En Cyborg is vrijgesproken door USADA...ik ben benieuwd hoeveel geld er is overgemaakt.

http://www.mmafighting.com/2017/2/17/14653370/cris-cyborg-granted-retroactive-tue-cleared-of-potential-anti-doping-violation

pronk
18-02-2017, 01:28
https://www.youtube.com/watch?v=Bdx-S5n-mp8


https://www.youtube.com/watch?v=p_7xZmZrRHY

Bromios
18-02-2017, 12:47
Wat een kleuter die Rogan.

leks
18-02-2017, 12:54
Heb er niet naar gekeken maar Rogan is een ufc puppet, dus wat kun je verwachten.

e-type
18-02-2017, 13:31
Teleurstellend stukje van Rogan. En die Schaub liegt over de mening van McCarthy ook nog.

LightHeavyWeight
18-02-2017, 14:19
De commentaren onder het filmpje zijn gelukkig over het algemeen tegen de mening van Rogan.

Kemal
20-02-2017, 06:02
https://www.youtube.com/watch?v=ILjsOQwetVQ

carlo1
20-02-2017, 23:21
Iemand enig idee wat de betalingen waren voor dit evenement. Ben wel benieuwd wat germaine er financieel mee opgeschoten is nu de zich kampioen mag noemen

e-type
21-02-2017, 08:00
Holly Holm: $180,000
Germaine de Randamie: $100,000
Anderson Silva: $820,000
Derek Brunson: $45,000
Ronaldo Jacare: $255,000
Tim Boetsch: $76,000
Glover Teixeira: $140,000
Jared Cannonier: $16,500
Dustin Poirier: $179,000
Jim Miller: $133,000

S.B.
21-02-2017, 08:18
Je gaat pas meer verdienen als je daadwerkelijk champ bent. Volgende partij krijgt ze 300000 showmoney.

Suplex
21-02-2017, 10:11
Je gaat pas meer verdienen als je daadwerkelijk champ bent. Volgende partij krijgt ze 300000 showmoney.

Zou het? Ik geloof niet dat germaine 300.000 gaat krijg bij haar volgende partij

carlo1
21-02-2017, 10:50
bedankt

e-type
21-02-2017, 11:08
Zou het? Ik geloof niet dat germaine 300.000 gaat krijg bij haar volgende partij

Ik vond die ton al veel, eerlijk gezegd. Dit is trouwens onderverdeeld in 70,000 show en 30,000 Reebok. Als ze het dubbele in de rematch krijgt mag GDR haar handjes dichtknijpen hoor.

mario the count
21-02-2017, 19:19
Ik vond die ton al veel, eerlijk gezegd. Dit is trouwens onderverdeeld in 70,000 show en 30,000 Reebok. Als ze het dubbele in de rematch krijgt mag GDR haar handjes dichtknijpen hoor.Dan mag ze nog niet klagen, dat is meer dan ze in 3 jaar tijd bij de politie verdient.

e-type
21-02-2017, 23:54
Absoluut. Voor een vervanger van Cyborg, geen verkeerd bedrag. Maar in de rematch hoop ik wel dat ze meer dan Holm verdient.

carlo1
28-02-2017, 23:14
https://www.google.nl/amp/thesportsdaily.com/mma-manifesto/ufc-208-fighter-salaries-reebok-attendance-gate/amp/

carlo1
28-02-2017, 23:15
dat is toch wel wat meer voor germaine