PDA

View Full Version : Vanavond (zondag) 21.00 Discovery Channel: Idris Elba: Fighter



payap
05-03-2017, 21:08
Vanavond (zondag) om 21.00 uur op Discovery Channel het eerste deel van de serie: Idris Elba: Fighter.

Voor wie het mist. Discovery channel herhaald heel veel.


http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/rtv/27729585/__Nederlandse_bokser_grote_steun_voor_Idris_Elba__ .html



Nederlandse bokser grote steun voor Idris Elba


De docuserie Idris Elba: Fighter, waarin de Britse acteur zich transformeert tot kickbokser, heeft een opvallend Nederlands tintje. Elba’s eerste gevecht voor de camera’s van de Discovery-serie is tegen de Nederlander Lionel Graves. Bovendien raakte hij tijdens deze uitdaging bevriend met met de Nederlands-Surinaamse bokser Tyrone Spong.

„Tyrone was geweldig”, blikt Elba terug op de opnamen. ,,Hij kwam me de laatste dagen voor het grote gevecht van de serie helpen. We sparden, trainden en vochten samen. Hij is een van de meest waanzinnige vechters op dit moment en ik was diep geraakt toen hij zijn bezigheden opzij zette om mij te helpen. Hij zei: ’Hé man, ik vind je een goede acteur, ik kom samen met je trainen’.”

Elba, bekend van onder meer Luther en Mandela, verwacht niet ooit nog zijn opwachting te maken in de ring voor een professioneel gevecht, maar kijkt wel met trots terug op zijn kickboksavontuur. ,,Ik heb veel littekens aan deze serie overgehouden; een flinke op mijn torso herinnert me aan een behoorlijk heftige wedstrijd. Het is niet erg. Als ik die nu zie, denk ik: yeah, ik heb het overleefd.” Lees hier meer: Elba lens geslagen.

Fighter begint zondag om 21.00 uur op Discovery.

my2cents
05-03-2017, 22:28
Zag al een voorstukje en hij heeft ook bij Mike meegetraind... Respect voor die man

e-type
05-03-2017, 22:47
Leuke serie ja. Ben het nu ook aan het kijken. Hij wordt inderdaad door indrukwekkende gasten getraind.

Eindbaas
05-03-2017, 23:25
Interessant! Even kijken of er al wat meer afleveringen te vinden zijn. Goede acteur ook.

payap
28-03-2017, 12:21
Serie is nu afgelopen en was leuk om te zien. Ook niet oneindig lang maar drie afleveringen van klein uur. Elba traint met Kieran keddle en bereidt zich voor locatie over de wereld. japan, Engeland, Mexico, Thailand oa. Uiteindelijk vecht hij tegen een jongen van Mike's Gym. Hierbij komt ook regelmatig Mikes Gym in beeld.