Antwerpen.
16-03-2017, 12:31
Goedemiddag heren
Ik train nu al een klein jaartje kiclbox maar de laatste maanden intensief en train ongeveer 10 a 11 uur per week aan kickbox en daar tussen door ook nog ongevver aan een 4 a 5 uur aan kracht/cardio training.. ik zelf ben 1m79 en weeg 74 kilo en ben 25jaar. ik heb nog wel een laagje vet over men buik/borst maar wil ook nog in kracht/spieren bijkomen daarom zou ik advies willen over mijn voedigsschema
Voedingsschema gaat als volgt:
8uur: 4meergranenboterhammen belegd met kipfilet en 1 gekookt ei beker halfvolle melk+stuk fruit
10uur: 1schep bodystore whey eiwitshake met 300ml halfvollemelk +banaan
13uur:maaltijdsalade: 1blik tonijn op waterbasis 100gr gekookte volkoren pasta 1 gesneden tomaat halve komkommer in plakjes
16uur:2meergranenboterhammen rosbief +sinaasappel
19uur: 100g zilvervliesrijst 100g kipfilet 50g broccoli
22uur: 1 bakje magere franse kwark +stuk fruit
Ik bak ook al het vlees in olijfolie.. ik hoop op handige tips of meningen
Alvast bedankt
Ik train nu al een klein jaartje kiclbox maar de laatste maanden intensief en train ongeveer 10 a 11 uur per week aan kickbox en daar tussen door ook nog ongevver aan een 4 a 5 uur aan kracht/cardio training.. ik zelf ben 1m79 en weeg 74 kilo en ben 25jaar. ik heb nog wel een laagje vet over men buik/borst maar wil ook nog in kracht/spieren bijkomen daarom zou ik advies willen over mijn voedigsschema
Voedingsschema gaat als volgt:
8uur: 4meergranenboterhammen belegd met kipfilet en 1 gekookt ei beker halfvolle melk+stuk fruit
10uur: 1schep bodystore whey eiwitshake met 300ml halfvollemelk +banaan
13uur:maaltijdsalade: 1blik tonijn op waterbasis 100gr gekookte volkoren pasta 1 gesneden tomaat halve komkommer in plakjes
16uur:2meergranenboterhammen rosbief +sinaasappel
19uur: 100g zilvervliesrijst 100g kipfilet 50g broccoli
22uur: 1 bakje magere franse kwark +stuk fruit
Ik bak ook al het vlees in olijfolie.. ik hoop op handige tips of meningen
Alvast bedankt