PDA

View Full Version : Ilias Bulaid traint mma bij sbg Ierland.



tarantula
20-03-2017, 19:10
https://www.youtube.com/watch?v=FJMagF-ycaQ

ChingChong
21-03-2017, 19:32
Zijn stijl past totaal niet in MMA.aar ik wens hem wel succes!

Minotauro
22-03-2017, 00:44
Las het vandaag. Echt tof!

Hoezo past zijn stijl niet? Hoe oud is Ilias nu? 22/23? Die jongen kan nog zoveel leren de aankomende jaren. Met zoveel talent verwacht ik echt wel dat hij zijn groundgame, clinchen etc flink kan ontwikkelen. Groot fan van bulaid

uutje
22-03-2017, 08:34
Zeer zeker heeft hij een kans!hij is nog zo jong,staand vechter hoegt ie niet meer te leren,geef m een paar jaar,kijk naar andy souwer en robin van rosmalen,heb de partij van van rosmalen gezien,was echt onder de indruk..............

Boxingfan
22-03-2017, 10:55
Zeer zeker heeft hij een kans!hij is nog zo jong,staand vechter hoegt ie niet meer te leren,geef m een paar jaar,kijk naar andy souwer en robin van rosmalen,heb de partij van van rosmalen gezien,was echt onder de indruk..............

tegen parttime vechters..

kickboks strikers doen t niet zo goed in mma. Vooral niet tegen worstelaars. Dat schuile achter je dekking en dan combinatietje terug werkt niet.

e-type
22-03-2017, 11:12
Souwer staat 1-2, vecht wel tegen leuke tegenstand en Van Roosmalen vecht nog tegen cans, die laatste was weer een lachertje. Bulaid is nog jong, dus kan misschien beter switchen naar MMA, maar dan moet ie het er niet bij gaan doen.

Briant
22-03-2017, 12:00
MMA staand is niet hetzelfde als kickboksen staand daar zal dus nog wel in gewerkt moeten worden. Maar kwa timing etc zit het natuurlijk wel goed. Grond is hij nog een beginner, althans dat is wat ik opmaak uit de beelden die ik daar zie.

tarantula
22-03-2017, 12:26
Schuilen achter de kickboksdekking, alsof dat zijn enige wapen is, het is gewoon een kwestie van een beetje aanpassen aan zijn dekking, jullie zijn tyrone spong vergeten die deed het ook niet slecht en die ging echt niet achter zijn dekking schuilen.

S.B.
22-03-2017, 12:45
Schuilen achter de kickboksdekking, alsof dat zijn enige wapen is, het is gewoon een kwestie van een beetje aanpassen aan zijn dekking, jullie zijn tyrone spong vergeten die deed het ook niet slecht en die ging echt niet achter zijn dekking schuilen.We zijn Tyrone Spong helemaal niet vergeten, het is gewoon een enorm slecht voorbeeld. Hij heeft 2 partijen gevochten en niet bepaald tegen wereldtoppers.

fifi23
22-03-2017, 13:02
Interresant weetje: Die jonge waar hij mee rolt is ook een Nederlander. :-)

tarantula
22-03-2017, 13:13
Ben je nou echt serieus sb, wat verwacht je dat iemand een mma debuut maakt en meteen tegen toppers vecht, zoals bij elke vehter gaat het geleidelijk mcgregor heeft in zijn beginpartijen ook niet tegen toppers gevochten bij cage rage, hij heeft zelf meerdere malen verteld dat hij het grondwerk destijds niet echt serieus nam en gaf aan dat dat de reden was waarom hij toen 2 keer werd gesubmit.

Conslusie niet elke topper begint als een topper op alle vlakken, punt is de beginpartijen tegen mindere vechters zijn de ervaringmomenten en ondertussen veel grondtrainen in de sportschool.

S.B.
22-03-2017, 13:20
Ben je nou echt serieus sb, wat verwacht je dat iemand een mma debuut maakt en meteen tegen toppers vecht, zoals bij elke vehter gaat het geleidelijk mcgregor heeft in zijn beginpartijen ook niet tegen toppers gevochten bij cage rage, hij heeft zelf meerdere malen verteld dat hij het grondwerk destijds niet echt serieus nam en gaf aan dat dat de reden was waarom hij toen 2 keer werd gesubmit.

Conslusie niet elke topper begint als een topper op alle vlakken, punt is de beginpartijen tegen mindere vechters zijn de ervaringmomenten en ondertussen veel grondtrainen in de sportschool.
Hoeveel tijd heeft Spong op de grond doorgebracht dan?

tarantula
22-03-2017, 13:35
Niet maar wat ik bedoel is, was hij doorgegaan met mma dan was hij ook doorgegaan met zijn grondwerk trainen dus meer tijd om te leren, mcgregor en veel andere staande vechters hebben in het begin van hun carriere ook weinig de grond gezien omdat zij staand prefereerde in de tussentijd heb je wel weer tijd om de grond te leren, er zijn genoeg voorbeelden van staande vechters die het toch hebben gehaald of andersom worstelaars die staand mensen ko begonnen te slaan.

Kijk naar George st pierre, karate achtergrond niet eens geworsteld in zijn jeugd maar met mma een ijzersterke worstelen heeft ontwikkeld.

ChingChong
22-03-2017, 13:38
Hoezo past zijn stijl niet? Hoe oud is Ilias nu? 22/23? Die jongen kan nog zoveel leren de aankomende jaren. Met zoveel talent verwacht ik echt wel dat hij zijn groundgame, clinchen etc flink kan ontwikkelen. Groot fan van bulaid

Nu heeft hij echt een typische Nederlandse kickboksstijl. Niks mis mee natuurlijk, maar in MMA niet effectief. Heupen recht naar de tegenstander, veel trappen, weinig voetenwerk/positioneren en veel met dubbele dekking werken. Ik denk en hoop ook dat hij het ver gaat schoppen, maar dan zou hij net als Spong zijn stijl moeten veranderen.

Minotauro
22-03-2017, 19:17
Welke NL'er is er mee met Bulaid dan?

fifi23
23-03-2017, 10:44
Niemand, die jongen traint daar gewoon en woont er. :-)