PDA

View Full Version : Mayhweather vs Mcgregor????



Suplex
24-03-2017, 20:07
Ondertussen worden de geruchten steeds sterker dat de partij er toch gaat komen.
Ook Dana zegt dat de kans bestaat dat de partij er komt.
Alleen Dana en Conor moeten er nog aan uit zien te komen wat ieder krijgt.
Ik zit er persoonlijk niet op te wachten zie hem liever zijn belt verdedigen maar zal zeker kijken en denk dat dit het grootste ppv event ooit gaat worden mocht deze partij er komen.

e-type
30-03-2017, 20:45
'k Hoor nu dat Haye vs Manuwa als undercard geregeld gaat worden...wat een feessie...

S.B.
30-03-2017, 22:29
Ik hoop dat het snel afgelopen is met dit gezeik.

ruud
31-03-2017, 09:51
Ik hoop dat het snel afgelopen is met dit gezeik.

Juist!

Suplex
31-03-2017, 13:21
Zie conor liever zijn belt verdedigen maar daar is niet zoveel geld mee gemoeid als een partij tegen floyd.
Logisch dat ze deze partij willen dit betekend kassa voor ufc, floyd en Conor en een exposure over de hele wereld de opbouw van dit gevecht zal immens groot zijn en alle ppv records gaan verbreken.

Conor kan tegen Ferguson 10 miljoen op strijken en tegen floyd 100 miljoen makkelijke keuze toch?
Ik zou exact het zelfde doe als ik hem was.

Bromios
31-03-2017, 19:13
Die Conor is nogal van de centen. Kunnen we geen crowdfunding doen om hem van het toneel te doen verdwijnen ? Volgens mij zijn er wereldwijd wel een miljoen mensen die er 100 euro voor over hebben om hem zijn klep te laten houden.

S.B.
01-04-2017, 00:42
Die Conor is nogal van de centen. Kunnen we geen crowdfunding doen om hem van het toneel te doen verdwijnen ? Volgens mij zijn er wereldwijd wel een miljoen mensen die er 100 euro voor over hebben om hem zijn klep te laten houden.
uuuuuuh....