PDA

View Full Version : Cyborg Official Vacates Invicta 145 Belt; Targets UFC Title Fight Against GDR July



Willem033
25-03-2017, 09:58
Ariel Helwani


✔@arielhelwani


Cris Cyborg has officially vacated her Invicta 145 title and wants to fight GDR to fight for the UFC belt in July in Anaheim. More to come.


03:05 - 25 Mar 2017





366366 retweets

normaal gesproken zou ik zeggen GDR verliest haar belt, en nu Holly officieel alleen nog op 135 vecht heeft GDR geen tegenstanders meer op 145, niemand wil die divisie in denk ik vanwege Cyborg, maar toch heb ik hrt gevoel dat Germaine voor een upset gaat zorgen.

e-type
25-03-2017, 11:43
Is Germaine al geopereerd aan d'r hand?

Tegen Cyborg gaat ze het afleggen hoor. Maar het wordt wel een echt titelgevecht, niet eentje die na 30 seconden is afgelopen. Misschien dat Marloes GDR kan helpen.

En in juli gaat niet gebeuren natuurlijk, 2 september is de datum.

S.B.
25-03-2017, 12:01
Germaine heeft gister getraind bij CSA zag ik op instagram. Wel in Gi, dus eigenlijk weet ik het niet.

Als Germaine verdedigt wordt het natuurlijk 2-9.

Suplex
25-03-2017, 12:43
Is Germaine al geopereerd aan d'r hand?

Tegen Cyborg gaat ze het afleggen hoor. Maar het wordt wel een echt titelgevecht, niet eentje die na 30 seconden is afgelopen. Misschien dat Marloes GDR kan helpen.

En in juli gaat niet gebeuren natuurlijk, 2 september is de datum.

Marloes zou een klasse sparringspartner zijn idd een betere kan ze niet hebben .
Maar al met al denk ik dat gdr gewoon pakkie krijgt van cyborg