PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter 25: discussion thread [SPOILERS]



e-type
27-04-2017, 14:43
Effe m'n hart luchten, wat een mongool die Garbrandt. Loopt alleen maar te zeiken op TJ, ziet 'm nooit trainen en durft bij de partijen haast niet bij de octagon te komen, je ziet 'm zelfs niet in de octagon na verlies van z'n teamleden. Hij zit daar duidelijk alleen maar voor zichzelf, beetje janken dat ie niet tegen verliezen kan...duh....

Perfect dat Tom gewonnen heeft trouwens, hij zal het niet tot het eind redden, maar wat een grote gunfactor heeft die knakker met z'n snoepwinkeltje.

Goed...nu relaxed genoeg voor Koningsdag :lol:

S.B.
27-04-2017, 15:15
Ik ben ook voor team Dillashaw!

Bromios
27-04-2017, 16:17
Ik ben het met je eens. Misschien ook zo geknipt maar in de 2e aflevering nog erger dan in de 1e. Komt waarschijnlijk ook doordat hij verliest. Faber gaat er ook de hele tijd in mee. TJ heeft er nooit wat over gezegd en is altijd de bad guy geweest maar nu lijkt het allemaal iets genuanceerder te zijn dan dat.

e-type
04-05-2017, 21:35
Beetje saai deel 3. Beetje tien minuten wrestlefucken en dat was het dan. Cody had gelijk, degene die Taylor straks vol op z'n kin raakt wint via KO.

S.B.
04-05-2017, 22:49
3-0 voor team Dillashaw! Lekker dit.

Briant
05-05-2017, 00:09
Moet je hem wel raken. Beetje makkelijk praten en respectloos ook van die cody.

e-type
05-05-2017, 08:37
Moet je hem wel raken. Beetje makkelijk praten en respectloos ook van die cody.

Cody is ook een gefrustreerd kutventje, maar Taylor werd een keer geraakt en zakte direct door z'n knieen. Dat kan best nog eens gebeuren.

Bromios
05-05-2017, 16:03
Taylor werd vol geraakt maar plaatste een shoot en legde hem op zijn rug. Mehdi is geen pannenkoek en werd 10 minuten volledig gedomineerd.
Ik zie niemand hier hem knockout slaan en dan de winst pakken.

TJ had een goed punt. Cody is alleen met zijn obsessie voor TJ bezig en niet met zijn team.

Bromios
15-05-2017, 20:20
Net 4 even gekeken. Begint een eentonig verhaal te worden dit.

e-type
16-05-2017, 09:16
Deze partij was ook wel een beetje voorspelbaar...prima matchup voor team TJ.

e-type
19-05-2017, 23:56
Godver, gewoon een ballon in je neus...tering, Team Garbrandt heeft het echt zwaar....:confused:Wel goed dat dat suffe gebekvecht een beetje op de achtergrond is beland...tenminste geen Rousey vs Tate seizoen...dat was wel een beetje deprimerend. Maar 'k ben nog niet echt superenthousiast over het niveau van de gevechten...wil niemand die extra $5000 winnen dan??

Bromios
25-05-2017, 23:57
We zijn weer terug naar de kleuterschool. Nu speelt niet alleen cody de randdebiel maar zijn coach ook. Ondertussen gaat de winning streak van TJ gewoon verder. Faber was tegen McGregor toch wel de good guy maar heeft klaarblijkelijk niet het overwicht op zijn team om hun zich te laten concentreren op hun vechters ipv op TJ.

Denk een onterechte stoppage maar echt verdedigen deed hij zich ook niet meer.

Knoopwafel
26-05-2017, 05:19
Stoppage was inderdaad vrij snel, maar hij had - mentaal en fysiek - al opgegeven na 2 mislukte guillotine pogingen. Het was in ieder geval geen intelligent verdedigen meer.
En hij was nog wel zo overtuigd van zijn eigen guillotine.... :whistling:

Bromios
26-05-2017, 11:53
Stoppage was inderdaad vrij snel, maar hij had - mentaal en fysiek - al opgegeven na 2 mislukte guillotine pogingen. Het was in ieder geval geen intelligent verdedigen meer.
En hij was nog wel zo overtuigd van zijn eigen guillotine.... :whistling:

Ik vind die 2 rondes wel een uitvinding hoor. Je kan gewoon vol voor de overwinning gaan. Uit een guillotine komen en gelijk vol er op zie je in gewone partijen eigenlijk niet meer. Ronde uitzitten; adem pakken en de volgende ronde terugkomen.

Bromios
15-06-2017, 23:04
Jammer van Gilbert; ik had het hem wel gegund. Maar na zo'n partij zullen ze hem nog wel een kans geven in de UFC verwacht ik.

Knoopwafel
16-06-2017, 03:07
Jammer van Gilbert; ik had het hem wel gegund. Maar na zo'n partij zullen ze hem nog wel een kans geven in de UFC verwacht ik.

Gilbert is een goeie vechter, en alhoewel ie zijn handschoenen er letterlijk bij neergooide vandaag, als UFC hem een kans geeft gaat hij die uiteraard grijpen.

Dit was een hele dikke pot die beide kanten op kon gaan.