PDA

View Full Version : GLORY 40 Copenhagen | Results **Spoiler**



Kemal
30-04-2017, 08:48
Simon Marcus def. Jason Wilnis by split decision (48-47, 47-48, 46-49, 49-46, 48-47) – for middleweight title
Yousri Belgaroui def. Alex Pereira by unanimous decision (30-27 x5) – middleweight tournament final
Niclas Larsen def. Yodkhunpon Sitmonchai by unanimous decision (29-28, 29-28, 29-28, 30-27, 30-27)
Alex Pereira def. Burim Rama by TKO (three-knockdown rule). Round 3, 1:42- middleweight tournament semifinal
Yousri Belgaroui def. Agron Preteni by unanimous decision (30-26 x5) – middleweight tournament semifinal
Jamie Bates def. Richard Abraham by unanimous decision (29-28, 30-27, 30-27, 30-27, 30-27)
Mohammed El-Mir def. Simon Santana by unanimous decision (29-28 x5)
Freddy Kemayo def. Imad Hadar by TKO (punches). Round 2, 2:21
Josh Jauncey def. Antonio Gomez by TKO (doctor’s stoppage due to cut). Round 2, 1:05
Yuhang Xie def. Chris Mauceri by unanimous decision (29-27, 30-26, 30-26, 30-26, 30-26)

tarantula
30-04-2017, 11:14
Ik vind dat wilnis had gewonnen.

Eindbaas
30-04-2017, 14:01
Ik vind dat wilnis had gewonnen.
Ja vind ik ook.

Boy vs Man was de partij. Imad Hadar zou beter wat vaker wedstrijden draaien tegen zijn leeftijdgenoten met dezelfde ervaring voordat hij nu al tegen een veteraan moet staan met heel veel ervaring. Dit hadden ze kunnen weten bij Glory.

https://www.youtube.com/watch?v=QooVuHImi4U

faysal
30-04-2017, 16:04
Ja vind ik ook.

Boy vs Man was de partij. Imad Hadar zou beter wat vaker wedstrijden draaien tegen zijn leeftijdgenoten met dezelfde ervaring voordat hij nu al tegen een veteraan moet staan met heel veel ervaring. Dit hadden ze kunnen weten bij Glory.

https://www.youtube.com/watch?v=QooVuHImi4U

helemaal mee eens, zijn spieren zijn nog niet volgroeid en dat zag je duidelijk terug in de partij. Los van de ervaring van Kemayo zag je dat hij ook fysiek veel sterker was.

Ik hoop dat we nog veel gaan horen van Imad.

tarantula
30-04-2017, 18:58
Was trouwens wel een dikke partij van wilnis marcus, marcus heeft wel een kin hoor, en wilnis vond ik echt indrukwekkend een klassieke dutch kickboks style.

Wat ik zonde vind van imad mischien ligt het aan deze generatie, ze willen te snel klimmen ga te snel voor de ko willen meteen ko reputatie, badr hari had ook niet meteen een ko reputatie dat kwam wat later in zijn carriere.

Eindbaas
01-05-2017, 13:38
https://www.youtube.com/watch?v=xRpuhKO6WWo

LightHeavyWeight
01-05-2017, 15:33
Was trouwens wel een dikke partij van wilnis marcus, marcus heeft wel een kin hoor, en wilnis vond ik echt indrukwekkend een klassieke dutch kickboks style.

Wat ik zonde vind van imad mischien ligt het aan deze generatie, ze willen te snel klimmen ga te snel voor de ko willen meteen ko reputatie, badr hari had ook niet meteen een ko reputatie dat kwam wat later in zijn carriere.

Moaw, Badr scoorde in zijn eerste 10 wins al 7 KO's. Badr begon meteen met KO slaan of geslagen worden.

Eindbaas
01-05-2017, 17:51
Hadar heeft zeker talent en wil al te graag op zijn idool Badr Hari lijken. Maar ik zou hem adviseren om zijn eigen vechtstijl te ontwikkelen, wat het beste bij hem past en dat is op dit moment geen knockout vechtstijl zoals bijv Lazaar. Zou hem wel tegen andere jonge getalenteerde licht zwaargewichten willen zien zoals El Bouni, Tavares en Kwasi.

Wel jammer voor Jason Wilnis. Was in mijn ogen de winnaar. Jason gaat sterker terug komen.

SuperBoJack
10-05-2017, 12:06
Hadar heeft zeker talent en wil al te graag op zijn idool Badr Hari lijken. Maar ik zou hem adviseren om zijn eigen vechtstijl te ontwikkelen, wat het beste bij hem past en dat is op dit moment geen knockout vechtstijl zoals bijv Lazaar. Zou hem wel tegen andere jonge getalenteerde licht zwaargewichten willen zien zoals El Bouni, Tavares en Kwasi.

Wel jammer voor Jason Wilnis. Was in mijn ogen de winnaar. Jason gaat sterker terug komen.


Met alle respect naar Hadar, hij kan wellicht een leuke vechter worden in de toekomst. Je kan hem niet in dezelfde catorgie zetten als bijvoorbeeld Tavares kom op zeg 🙈
Tavares stroomt door naar de absolute top, te hoog gegrepen voor een Hadar

tarantula
10-05-2017, 12:43
Je hebt wel gelijk, maar er was een periode waar hij berekend vocht toen hij nog bezig was de echte toppers te verslaan, zie partij slowinski bonjasky deel 1, peter graham deel 2, mischien kwam dat omdat hij toen een paar keer van een zware ko kwam zoals de ko van graham en de verlies van karaev deel1.