PDA

View Full Version : Nieuwe interview Mike Passenier



tarantula
10-05-2017, 00:33
https://www.vicesports.nl/hoe-mike-passenier-het-schopte-van-kroegbaas-tot-trainer-van-badr-hari/

Eindbaas
10-05-2017, 00:49
Thanks! Mooie interview.

R.D.N
22-05-2017, 23:26
Hij heeft het toch goed gedaan en verdient,destijds toen ik de nog trainde kwam die s'ochtends op ze brommer aan met een alcohol geur Hahaha van de avond ervoor gewerkt te hebben in de kroeg en natuurlijk zelf wat Hahaha maar hij was de wel altijd,super trainer en fijne kerel.

Mattie73
24-05-2017, 12:03
Mike is een goede trainer die het uiteindelijk natuurlijk fantastisch gedaan heeft.

MAAR, technisch zijn Carbin, Hyppolite en Mousid natuurlijk veel en veel beter. Dit drietal heeft ook ontiegelijk veel kampioenen voortgebracht die ze echt zelf opgeleid hebben.

Richelieu
25-05-2017, 16:20
Mike is een goede trainer die het uiteindelijk natuurlijk fantastisch gedaan heeft.

MAAR, technisch zijn Carbin, Hyppolite en Mousid natuurlijk veel en veel beter. Dit drietal heeft ook ontiegelijk veel kampioenen voortgebracht die ze echt zelf opgeleid hebben.

Kennen we Joeri Mes nog ;)

R.D.N
25-05-2017, 23:37
Murthel is ook eigen kweek.
Maar begrijp mattie wel er zijn veel vechter import die voor Mike vechten,maar ze willen allemaal daar trainen dus dat zegt genoeg.
Mike is Top en doordat er veel toppers trainen worden die jongens ook beter van elkaar natuurlijk.

Richelieu
26-05-2017, 02:57
Badr moest in die tijd ook nog een paar kilo aankomen om in een hogere gewichtsklasse te komen, dus ik smeerde elke dag broodjes met kaas en met pindakaas voor hem. Wie is er niet groot mee geworden?

:rolleyes:

de Stiep
05-06-2017, 12:22
Kennen we Joeri Mes nog ;)

Wie kent "the Shark" niet ???? BEEST

killroy
25-06-2017, 10:10
heb mijn mening in loop der tijd bijgesteld over mike

misschien niet zo technisch als carbin, hippo, mousid maar ongetwijfeld de beste manager (en ondernemer), de vechters lopen met hem weg en staan op de grootste evenementen dus respect daarvoor

Eindbaas
26-06-2017, 12:59
https://www.youtube.com/watch?v=yYDrigJNE_I

Briant
26-06-2017, 14:12
heb mijn mening in loop der tijd bijgesteld over mike

misschien niet zo technisch als carbin, hippo, mousid maar ongetwijfeld de beste manager (en ondernemer), de vechters lopen met hem weg en staan op de grootste evenementen dus respect daarvoor

Hij helpt vechters die het prima deden vaak een stapje verder. Dat is ook een kunst. Verder is hij inderdaad een goede manager die overal tussen komt. Dus hij krijgt de jongens op de goede plek. Hij heeft trouwens ook een paar goede dames rondlopen, wel van "eigen kweek"