PDA

View Full Version : saki in the ufc



carlo1
10-05-2017, 14:33
gerucht gaat dat saki een contract voor 4 partijen heeft getekend bij de ufc. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

carlo1
10-05-2017, 14:35
https://mobile.twitter.com/mmaranter

S.B.
10-05-2017, 14:44
Hij zei laatst al dat er iets groots aan kwam. Ben benieuwd, zou echt heel dik zijn.

donalexandro
10-05-2017, 15:04
Zonder MMA ervaring?? Denk het niet.... al weet je het tegenwoordig nooit met de UFC (zie; CM Punk) :lol::lol:

T15Boxing
10-05-2017, 15:54
Ik zie hem graag een pak slaag krijgen in de UFC, maar dan tegen een can tijdens een undercard. Make it happen Dana.

S.B.
10-05-2017, 16:29
Ik kan ook niemand bedenken van wie hij zou winnen, maar voor de show is het wel vet.

e-type
10-05-2017, 16:50
Vier gevechten?? Voor iemand die al sinds 2014 geen serieuze partij meer gevochten heeft??
Dat zou wel een spectaculaire ontwikkeling zijn ja.

Suplex
10-05-2017, 17:13
Ali mokdad is een van de bronnen die dit zegt deze man heeft het vaker aan het rechte eind als het om Saki gaat.

normaliter zou de UFC dit niet doen maar met de nieuwe eigenaren weet je het maar nooit.

Het gevecht begint altijd staand dus heeft saki altijd een kans tegen iedereen denk dat je hem te snel afschrijft

ChingChong
10-05-2017, 17:19
Geloof er niks van.. Saki is niet bekend bij het UFC publiek, is duur en heeft geen MMA/grappling ervaring.

fifi23
10-05-2017, 17:54
" is duur en heeft geen MMA/grappling ervaring."
.
Dat van de $$$ weet ik niet, maar dit is toch de nationale sport in Turkije?
.
http://turkije.nl/newsimages//thumbnails/132_olieworstelen.jpg

S.B.
10-05-2017, 19:22
Hij woont overigens in Dubai, hoeveel goede gyms hebben ze daar?

Knoopwafel
10-05-2017, 20:17
Zelfs tegen een "can" - dat zijn er echt heel weinig bij ufc tegenwoordig - zie ik t somber in voor " turkish tyson".
Can by asswhooping!

#teamBADGUY
11-05-2017, 03:20
Saki heeft denk ik minimaal 1000x zoveel Turkse fans achter zich dan welke NL vechter NL fans achter zich heeft staan. Gaat om PPV en saki gaat meer verkopen dan bijvb struve. Hij heeft een glory titel en verschillende kickboks titles. Dus hoezo je niet stapt waarom de UFC hem een contract bied snap ik serieus niet😂

Bromios
11-05-2017, 12:30
Als hij als HW gehaald wordt en ze matchen hem een beetje goed kan hij nog wel een paar leuke partijen laten zien. Maar vind de stap naar UFC wel wat groot. Dan zou ik Bellator logischer vinden.

YoMarK
11-05-2017, 12:55
Hopelijk is het waar, we zien te enige van Saki de laatste tijd. Al ben ik benieuwd op welk gewicht hij dan gaat vechten, en of hij al enkele jaren MMA trained(zoals b.v. Rico en Souwer dat wel doen).

Suplex
11-05-2017, 13:16
Hopelijk is het waar, we zien te enige van Saki de laatste tijd. Al ben ik benieuwd op welk gewicht hij dan gaat vechten, en of hij al enkele jaren MMA trained(zoals b.v. Rico en Souwer dat wel doen).

zit net te zoeken , saki heeft in 2004 een mma partij gevochten en verloren ging toen KO tegen James zicic in Liverpool

e-type
11-05-2017, 13:43
Het is al weer afgeschoten, hoor ik nu. Originele Tweet is ook al weer verwijderd. Volgens Giovanni Tijn kon er geen overeenkomst gemaakt worden en hij had twee bronnen, een teammaatje van Saki en iemand bij de UFC.

Ik kan me ook niet voorstellen dat Saki voor 1500 Reebok dollars en 20k + 20k gaat vechten als ie dat ook niet bij Glory gaat doen, met z'n eigen sponsors.

https://twitter.com/TjinMMA (https://twitter.com/TjinMMA)

LightHeavyWeight
11-05-2017, 13:47
Nou, topic kan dicht dan.

Wheelie
11-05-2017, 15:02
Ik heb het ook van een betrouwbare bron gehoord dat ze Saki willen contracteren en in Rotterdam willen laten vechten

micha
11-05-2017, 18:08
Ik heb het ook van een betrouwbare bron gehoord dat ze Saki willen contracteren en in Rotterdam willen laten vechtenx2

Sato
11-05-2017, 21:42
Het zou geweldig zijn. Saki is ontzettend leuk om naar te kijken. Gun hem het beste. Haters gonna hate. Jammer dat sommige mensen iemand anders het succes niet gunnen. Lijkt me behoorlijk klote om zo'n rancuneus bestaan te leven.

Fightfan
11-05-2017, 23:24
Het zou geweldig zijn. Saki is ontzettend leuk om naar te kijken. Gun hem het beste. Haters gonna hate. Jammer dat sommige mensen iemand anders het succes niet gunnen. Lijkt me behoorlijk klote om zo'n rancuneus bestaan te leven.

2x

Wel hoop ik hem weer te zien. Pfff bij Glory zette hij prachtige partijen neer.

Briant
12-05-2017, 00:08
Ik misgun het saki niet maar gun het anderen meer. Met anderen bedoel ik jong opkomend mma talent uit Nederland.

e-type
12-05-2017, 00:44
Het zou geweldig zijn. Saki is ontzettend leuk om naar te kijken. Gun hem het beste. Haters gonna hate. Jammer dat sommige mensen iemand anders het succes niet gunnen. Lijkt me behoorlijk klote om zo'n rancuneus bestaan te leven.

Volgens mij gunt iedereen het Saki. Saki is één van de meest populaire kickboksers in NL. Het lijkt me eerder heel vervelend om overal haters te moeten zien. En je moet toegeven dat dit een rare move van de UFC is.

Kemal
12-05-2017, 08:34
@ T15: Of je reageert nu eens op een normale wijze op een post of je gaat lekker een ander forum zoeken waar ze dit wel op prijs stellen, ik word er nu echt moe van. Dit was de laatste keer dat ik er wat van zeg, de volgende keer is het een regelrechte ban.

OSU!

Sato
12-05-2017, 10:01
Volgens mij gunt iedereen het Saki. Saki is één van de meest populaire kickboksers in NL. Het lijkt me eerder heel vervelend om overal haters te moeten zien. En je moet toegeven dat dit een rare move van de UFC is.2x Ben het absoluut met je eens. Waar ik niet tegen kan is het continu bashen op sporters die een dubbele nationaliteit hebben. Het is inderdaad een rare move van ome Dana en consorten. Ik had eerder Paulo Boer, Djamil Chan of Hubert Geven verwacht (om er maar een paar te noemen). Volgens mij heeft Bert ook nog een aantal sloopkogels rondlopen. Ik ben zelf geen fan van de nieuwe weg die de UFC in slaat met hun zogenoemde moneyfights. Neemt niet weg dat ik elke goed getrainde vechtsporter het gun. Als daarna blijkt dat ze het niet aankunnen of zich als een idioot gedragen, heb ik een foutieve inschatting gemaakt. So be it.

e-type
12-05-2017, 10:20
2x Ben het absoluut met je eens. Waar ik niet tegen kan is het continu bashen op sporters die een dubbele nationaliteit hebben. Het is inderdaad een rare move van ome Dana en consorten. Ik had eerder Paulo Boer, Djamil Chan of Hubert Geven verwacht (om er maar een paar te noemen). Volgens mij heeft Bert ook nog een aantal sloopkogels rondlopen. Ik ben zelf geen fan van de nieuwe weg die de UFC in slaat met hun zogenoemde moneyfights. Neemt niet weg dat ik elke goed getrainde vechtsporter het gun. Als daarna blijkt dat ze het niet aankunnen of zich als een idioot gedragen, heb ik een foutieve inschatting gemaakt. So be it.

Nja, die discussies over dubbele nationaliteit en loyaliteit naar NL toe zal je altijd wel houden, twee paspoorten hebben is natuurlijk ook een debiele situatie.

Eerst maar eens afwachten of de geruchten over Saki inderdaad waar zijn. Sowieso heerlijk om hem weer te kunnen zien vechten, al was z'n laatste partij niet om aan te zien trouwens. Dubai-motivatie, waarschijnlijk 😄

Sato
12-05-2017, 10:53
Nja, die discussies over dubbele nationaliteit en loyaliteit naar NL toe zal je altijd wel houden, twee paspoorten hebben is natuurlijk ook een debiele situatie.

Eerst maar eens afwachten of de geruchten over Saki inderdaad waar zijn. Sowieso heerlijk om hem weer te kunnen zien vechten, al was z'n laatste partij niet om aan te zien trouwens. Dubai-motivatie, waarschijnlijk 😄

Ik denk dat de Nederlandse (light)heavyweight top in het kickboksen uitdaging te kort komt. Toen kon ik, lastiger de uitslag van een tournooi/partij voorspellen. Saki, Spong, Peter A., Romy, al dat soort gasten konden elkaar op willekeurig moment van tafel vegen.

Ik heb niet zoveel moeite met een dubbele nationaliteit, wel met de gedragingen van sommige daarmee (maar die discussie is er denk ik een voor de Pit ;) ).

Ik ben blij dat de sport in een steeds meer positief daglicht komt te staan. Mede door toppers zoals Struve, Gegard, de Randamie en Coenen. Hoop nog steeds op Moose vs Rockhold en Struve vs Drago in Rotterdam. Alle leuke partijen daarnaast zou een kers op de taart zijn.

e-type
12-05-2017, 14:30
Ik heb niet zoveel moeite met een dubbele nationaliteit, wel met de gedragingen van sommige daarmee (maar die discussie is er denk ik een voor de Pit ;) ).

Inderdaad, niet hier graag, haha!


Ik ben blij dat de sport in een steeds meer positief daglicht komt te staan. Mede door toppers zoals Struve, Gegard, de Randamie en Coenen. Hoop nog steeds op Moose vs Rockhold en Struve vs Drago in Rotterdam. Alle leuke partijen daarnaast zou een kers op de taart zijn.

Op tv wordt het nu ook zo veel vaker uitgezonden dan een aantal jaar geleden, jammer dat de UFC's in Europa niet meer live worden uitgezonden. Misschien als RTL7 (A1 WCC), Spike (WFL en Bellator), Ziggo (Glory) en RTL5 (Holzken) meer succesvol worden met hun programmering, dat de UFC's ook weer in beeld komen bij de adverteerders...ik heb trouwens geen idee waarom FOX daarmee gestopt is, zo van het één op andere moment. (Dit rijtje tv exposure is trouwens ongekend natuurlijk)

de Stiep
14-05-2017, 16:03
Dank je wel Kemal.

Minotauro
18-05-2017, 12:44
Dank je wel Kemal.

X2

S.B.
18-05-2017, 13:19
Ik zag Saki op zn instagram story trainen met mma handschoenen. Wellicht een teken van wat gaat komen.

tarantula
25-05-2017, 12:24
Check zijn facebook, hij heeft officieel verkondigd dat hij bij de ufc heeft getekend, leuk nieuws hoor go saki.

tarantula
25-05-2017, 12:57
https://www.youtube.com/watch?v=aKUY5mQwW74

S.B.
25-05-2017, 15:08
Ik vind dit serieus best wel cool, hij stapt niet in een hele sterke divisie en zie hem echt wel potten breken. Benieuwd ook bij welk camp hij gaat trainen!

Suplex
25-05-2017, 17:20
Denk dat hij goed af zou Zijn bij ATT die hebben al veel goede strikers voorzien van een goede tdd

Soulbringer320
25-05-2017, 19:46
gaat die HW vechten ?

fifi23
25-05-2017, 20:32
Light HW

K-1sunstarr
25-05-2017, 21:08
Yes, ik gun het hem wel.
Hierna zullen er meer volgen, en jongens steun a.u.b. ons Nederlands vechters.:cool2:

Knoopwafel
26-05-2017, 05:08
Het zou leuk zijn als ie het goed doet, en waarschijnlijk "brengen" ze hem ook goed met een tegenstander die niet persé naar de grond wil. Maar MMA als kickbokser onder de knie krijgen is nou eenmaal niet zo eenvoudig als even wat extra tijd steken in worstelen en bjj/grappling.

Voor de UFC is hij alleen interessant vanwege zijn fanbase, maar ik denk dat ie geen potten gaat breken. Misschien dat ie alleen voor spektakel kan zorgen in zijn 1e partij, maar daarna wordt ie echt voor de leeuwen gegooid en is het sprookje snel over.

Kemal
26-05-2017, 09:21
leuk filmpje!

LightHeavyWeight
26-05-2017, 09:54
Een Blachowicz zou een mooie start zijn voor hem. Top 10 lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij die verslaat.

S.B.
26-05-2017, 10:40
Ik denk dat hij snel klaar is met Manuwa hoor

Willem033
26-05-2017, 18:33
Klopt, denk dat Manuwa een hoog gerankte vechter is die hij kan hebben.

Wiseguy
26-05-2017, 19:05
Tegen Shogun zou mooi zijn

appelsap
26-05-2017, 19:22
Tegen Shogun zou mooi zijn

Die blijft niet staan met Saki. 10 jaar geleden misschien, maar die denkt alleen aan payday en zo min mogelijk schade oplopen lijkt me. Maar als Saki een beetje TDD leert kan hij tegen mindere worstelaars best wat leuke partijen neer zetten. Anders gewoon HW.... daar loopt niet veel rond met een echte take down.

LightHeavyWeight
27-05-2017, 08:36
Jullie doen er wel heel makkelijk over, alsof er in de UFC prutsers rondlopen. De tijd dat alleen Nederlanders goede strikers waren is over jongens. Ik hoop echt van harte dat Saki kampioen wordt (bij wijze van) maar het striken in MMA tegen jongens als Manuwa, nou laat ik het zo zeggen dat het erg lastig zou worden.

S.B.
27-05-2017, 09:52
Ik durf met volle overgave te beweren dat Overeem, Germaine, Joanna en nu Saki de beste strinking in de UFC hebben. Dat zijn toch redelijk wat nederlanders.

pronk
27-05-2017, 13:29
Het Oranje bril seizoen is weer geopend

LightHeavyWeight
27-05-2017, 16:28
Overeem staat wat mij betreft niet in dat lijstje. En dat zeg ik als fan.

Lionheart
27-05-2017, 17:54
Ben benieuwd wat Saki gaat brengen.
Misschien ooit n mma partij tegen Spong.

ChingChong
27-05-2017, 20:20
Haha, het gaat echt gebeuren. Totaal niet verwacht. Maar ik kijk wel uit naar zn eerste partij. Zou vet zijn als hij die combo's ook in MMA kan toepassen.

Westpaw
27-05-2017, 22:15
Overeem staat wat mij betreft niet in dat lijstje. En dat zeg ik als fan.Hij heeft anders wel de hoogste accuracy significant strikes in de UFC.

Bromios
28-05-2017, 10:54
Tot nu toe hebben alle stand-up fighters het moeilijk in hun eerste partijen omdat ze (te) bang zijn voor een takedown.
Ik hoop dat hij daar omheen kan werken. Tegen echte worstelaars zal het lastig worden hoewel die ook wel voorzichtig zullen zijn met shooten als je een knietje van Saki kan krijgen.

Kortom; ik heb er zin in.

Overigens: Dat natrappen naar Glory had hij niet moeten doen. De tijden van K1 zijn al een tijdje voorbij.

Klassikl
28-05-2017, 14:39
Vind het heel tof om Saki weer aan het werk te gaan zien. Wel lastig om op zo'n hoog niveau aan je MMA carrière te beginnen. Het blijft toch een heel ander spelletje. Benieuwd aan welk kaliber tegenstander we moeten denken voor zijn debuut. Zie hier namen als Manuwa en Blachowisz voorbij komen. Dat lijkt me totaal onrealistisch.

Ralphie89
30-05-2017, 21:49
https://www.youtube.com/watch?v=Bao3IiNHfQE

paultjetilburg
01-06-2017, 12:41
Zover ik weet traint Saki al een aantal jaren mma.
Nu in Dubai bij TK vroeger al speels bij GG