PDA

View Full Version : Germaine de Randamie refuses to fight Cris Cyborg



T15Boxing
27-05-2017, 19:33
http://www.mmafighting.com/2017/5/26/15702776/manager-germaine-de-randamie-refuses-to-fight-known-and-proven-cheater-cris-cyborg

Gewoon schandalig.

appelsap
28-05-2017, 03:47
http://www.mmafighting.com/2017/5/26/15702776/manager-germaine-de-randamie-refuses-to-fight-known-and-proven-cheater-cris-cyborg

Gewoon schandalig.

Wat is precies schandalig?

Minotauro
28-05-2017, 04:43
Ook gelezen of alleen de titel en meteen een mening klaar?

Suplex
28-05-2017, 09:15
Dit zagen we al van ver aankomen gdr begon na haar partij met holm al te stotteren als ze de naam Cyborg hoorde.

Ik snap het niet ze heeft al aangegeven er mee te gaan stoppen en als er iemand is die haar een payday kan bezorgen is het Cyborg.

Tegen Cyborg je titel verdedigen of anders gewoon strippen van haar titel en lekker bonnen gaan uitschrijven bij de politie

Bromios
28-05-2017, 10:08
Slappe hap en een belachelijk einde van haar carrière. Zoveel goede partijen geknokt en dan bang zijn voor 1 tegenstander.

Cyborg word momenteel gewoon gecontroleerd net als de rest.
Dus knokken en je mond dichthouden.

Klassikl
28-05-2017, 11:18
Vind het wel apart. Het is al heel wat jaren geleden dat Cyborg gepakt is. En het is ook niet echt een verrassing dat je tegen haar geboekt wordt als kampioen. Aangezien ze de enige andere in de divisie is.

Het is denk ik de grootste partij die er op het moment is in wmma. De potentie om de grootste partij en payday uit haar carrière te worden.

T15Boxing
28-05-2017, 13:03
Vind het wel apart. Het is al heel wat jaren geleden dat Cyborg gepakt is. En het is ook niet echt een verrassing dat je tegen haar geboekt wordt als kampioen. Aangezien ze de enige andere in de divisie is.

Het is denk ik de grootste partij die er op het moment is in wmma. De potentie om de grootste partij en payday uit haar carrière te worden.

Nu zien we wat haar intentie was, ik had vanaf het begin al gezegd dat ze geen waardige kampioen was. Ze had geluk dat ze überhaupt voor de titel mocht vechten(op een gewicht dat speciaal voor Cyborg was toegevoegd) en won het op een onsportieve manier(hoe ironisch dat GDR het over cheating heeft met meerdere stoten na de bel). Als ze dit echt gaat doen dan gaat ze de geschiedenisboeken in als de grootste duck, zelfs Bisping kan daar niet aan tippen.

Klassikl
28-05-2017, 13:49
Ja het zal haar naam weinig goed doen. En dat is zonde. Ze is namelijk de eerste UFC kampioene op dit gewicht. En ze geeft ze titel op om maar niet tegen Cyborg te hoeven vechten. Dat blijft daar dan altijd aan vast zitten.

Het gevoel dat er meer speelt komt wel sterk omhoog.

YoMarK
28-05-2017, 13:54
Briljant stukje hype. Een doen alsof je niet wil vechten, en daarna voor een paar leuke dollars extra het tóch doen,