PDA

View Full Version : WFL mma



paultjetilburg
28-05-2017, 01:06
Ik heb vandaag wat MMA partijen gezien waar ik een beetje droevig van word.

Andy Souwer vocht tegen een kickbokser, èèn die nog last-minute viel ook. Echter kon Andy het gevecht pas winnen in de derde ronde.

Brian Hooi vocht tegen Paulo Boer, dit was ook geen vertoning. Beide vechters hadden de tank compleet leeg ná de eerste ronde.

Ik heb van verschillende bronnen gehoord dat Fernando Groenhart een gevaarlijke vechter moest zijn. Wederom viel mij dit erg tegen vanavond.

Ook waren Kuku en Jarman allebei vrij traag en snel uitgeput.

De enige vechter die mij vanavond wist te verrassen was Kina.

Mijn conclusie is als volgt: Geen enkele vechter van Canvas heeft wat te zoeken in de UFC of andere "big leagues", tot mijn spijt.

S.B.
28-05-2017, 08:56
Ik zal het doorgeven.

R.D.N
28-05-2017, 10:04
Hahahah s.b.
Misschien hadden de vechters ook last van de warmte.

Briant
28-05-2017, 12:44
Organiseer zelf een evenement dan.

Suplex
28-05-2017, 13:57
laat me raden Agy vocht zeker niet op dit gala?

paultjetilburg
28-05-2017, 15:10
Ik probeer enkel aan te geven dat dit volgens WFL de top is.

Wie hebben we nog meer, buiten deze gasten om?

Want als dit het is krijgen we de aankomende jaren geen ufc titel meer...

S.B.
28-05-2017, 15:26
Hoe weet je dat? En gassen staat dus gelijk aan niet kunnen vechten? Net als dat een mindere partij gelijk staat aan niet kunnen vechten?

Ik snap je gedachtegang niet zo goed.

paultjetilburg
28-05-2017, 15:32
Als jij niet snapt wat jij leest, zegt dat meer over jou dan over mij.

S.B.
28-05-2017, 20:46
Jouw argumenten zijn dat mensen gassen en dat je iets niet ziet van iemand. Daaruit trek je de conclusie dat ze niet meekunnen in een grote bond.

Ik vind dat kortzichtig en het is wat er staat. Als jij iets anders bedoelt, kan je daar wel iets aan doen. Namelijk het anders opschrijven.

paultjetilburg
01-06-2017, 11:37
Jouw argumenten zijn dat mensen gassen en dat je iets niet ziet van iemand. Daaruit trek je de conclusie dat ze niet meekunnen in een grote bond.

Ik vind dat kortzichtig en het is wat er staat. Als jij iets anders bedoelt, kan je daar wel iets aan doen. Namelijk het anders opschrijven.

Jij hebt een rare bril op, je gebruikt woorden die ik niet gebruikt hebt en zegt dingen die ik niet gezegd heb.

Maar jij denkt wel dat vechters uit dit lijstje thuis horen in de ufc?
Noem maar op wie dan?

S.B.
01-06-2017, 17:08
Brian Hooi vocht tegen Paulo Boer, dit was ook geen vertoning. Beide vechters hadden de tank compleet leeg ná de eerste ronde = gassen

Ik heb van verschillende bronnen gehoord dat Fernando Groenhart een gevaarlijke vechter moest zijn. Wederom viel mij dit erg tegen vanavond. = niet zien dat het een goede vechter is

Mijn conclusie is als volgt: Geen enkele vechter van Canvas heeft wat te zoeken in de UFC of andere "big leagues", tot mijn spijt. = dit hoef ik niet toe te lichten.

Je hebt het daarbij over grote bonden en niet per definitie over de UFC.
OneFC, Bellator, KSW, WSOF zijn organisaties waar er prima een paar in mee kunnen.

Ben ik nou diegene die dingen verkeerd leest of ben jij iemand die het misschien wel anders opschrijft dan het bedoelt?