PDA

View Full Version : Starten nieuwe kickboksschool



MrLoverrr
31-05-2017, 02:10
Beste collega's

Ik ben van plan om samen met een collega kickbokser en docent een sportschool te starten. Het liefst willen we een eigen vaste locatie hebben en mooi inrichten met matten bokszakken pads etc.

Wie kan ons tips geven hoe we dit het beste kunnen aanpakken en aan welke kosten we moeten denken?

Alvast bedankt voor de moeite.

Met sportieve groet,

Marcello

cornelus
31-05-2017, 13:16
Het liefst... willen we dat allemaal wel denk ik :lol:

veel succes! ben benieuwd naar de tips

LightHeavyWeight
31-05-2017, 16:14
Contact zoeken met een andere gerenommeerde school die buiten jouw concurrentiegebied ligt. Daar ''stage'' lopen om voornamelijk de facetten te leren die het ondernemen met zich mee brengen.

e-type
31-05-2017, 17:18
Beste collega'sIk ben van plan om samen met een collega kickbokser en docent een sportschool te starten. Het liefst willen we een eigen vaste locatie hebben en mooi inrichten met matten bokszakken pads etc. Wie kan ons tips geven hoe we dit het beste kunnen aanpakken en aan welke kosten we moeten denken?Alvast bedankt voor de moeite.Met sportieve groet,MarcelloQua kosten kan je het zo gek maken als je zelf wilt. Maar begin klein, zou ik je willen aanraden. Huur eens een gymzaaltje op gezette tijden.Loop ook even langs het gemeentehuis. Vaak zijn er subsidies te verkrijgen in welke vorm dan ook, scheelt altijd weer.En nieuwe leden werven? Klop bij scholen aan om eens of meerdere keren gymlessen te geven met als focus kickboksen. De jeugdleden zullen toestromen.Succes man.

Soulbringer320
31-05-2017, 17:19
Welke Regio zoek je?

Bromios
31-05-2017, 17:53
idd welke regio; Huren in Amsterdam is iets prijziger dan in schubbekutterveen.

moet je er van bestaan of is het hobby; 2 volledige salarissen moet je nogal wat uren voor draaien met volle lessen.

Soulbringer320
31-05-2017, 20:30
Alleen Kickboxen? of kan er ook Boksen erbij?

MrLoverrr
31-05-2017, 23:23
Ten eer er e bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Het is voor ons ee n passie en hobby. We werken beide fulltime overdag dus het gaat om de avonduren lesgeven. We hebben Al ervaring en stage gelopen bij een collega met lesgeven en wedstrijdbegeleiding. Sportschool is voor de Regio Boskoop (dat ligt tussen Alphen aan de Rijn en Gouda).

Bromios
01-06-2017, 09:27
In de meeste gemeentes heb je een bureau dat zich bezig houd met de verhuur van gymzalen. Dat lijkt me voor jullie de beste optie om te starten.
Even informeren via iemand die je kent die zaalvoetbal doet.
Je hebt zalen die geschikt zijn voor zaalvoetbal en badminton en zo en die zitten altijd vol. Maar er zijn meestal ook kleine zalen die vaak leeg staan. Kost meestal iets van 2 tientjes per uur.
Soms kun je ook via vastgoedbeheer wat krijgen. Leegstaand kantoorpand of zo. Maar dan heb je geen douches en dergelijke.

MrLoverrr
08-06-2017, 11:13
In de meeste gemeentes heb je een bureau dat zich bezig houd met de verhuur van gymzalen. Dat lijkt me voor jullie de beste optie om te starten.Even informeren via iemand die je kent die zaalvoetbal doet. Je hebt zalen die geschikt zijn voor zaalvoetbal en badminton en zo en die zitten altijd vol. Maar er zijn meestal ook kleine zalen die vaak leeg staan. Kost meestal iets van 2 tientjes per uur.Soms kun je ook via vastgoedbeheer wat krijgen. Leegstaand kantoorpand of zo. Maar dan heb je geen douches en dergelijke.thanks!