PDA

View Full Version : De randamie stripped of titel



Casparvdzouw
19-06-2017, 15:46
Terecht ?
http://bleacherreport.com/articles/2716475-germaine-de-randamie-stripped-of-ufc-title-for-refusing-to-fight-cyborg-justino

K-1sunstarr
19-06-2017, 15:57
UFC neemt De Randamie titel af

Germaine de Randamie is haar wereldtitel alweer kwijt. De Nederlandse kroonde zich in februari tot kampioen van de nieuw opgerichte vedergewichtdivisie, maar de UFC heeft besloten om haar de kampioensgordel te ontnemen.

De Amerikaanse MMA-organisatie maakte maandag bekend dat de Braziliaanse Cris Cyborg en de Australische Megan Anderson op 29 juli gaan uitmaken wie de nieuwe kampioene wordt.

https://imgserv2.tcdn.nl/v1/mFchuuOGww_CVVOWGoUCZIlMh3M=/448x0/http://cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/ts_b22b4ff7892701b71164160a073b86a2.JPG
Foto: ANP Pro Shots
De Randamie won de titel na een omstreden zege op Holly Holm. De Utrechtse zegevierde op punten, maar deelde tot twee keer toe een harde stoot uit na de bel. Hetgeen tot veel commotie leidde. Holm wilde na het duel aanvankelijk in beroep gaan, maar zag daar later toch weer van af.
De UFC was voornemens om De Randamie haar titel te laten verdedigen tegen Cyborg, maar daar had de Nederlandse geen trek in. Ze zag een gevecht met de Braziliaanse totaal niet zitten vanwege diens dopingverleden. Bovendien wilde De Randamie eerst volledig herstellen van een handblessure.
"De UFC heeft Germaine de Randamie laten weten dat ze niet langer de vedergewichtkampioene is. Dit omdat ze haar titel niet wilde verdedigen tegen de nummer één uitdager Cris Cyborg. De UFC verwacht dat elke kampioen, om de integriteit van de sport te behouden, de strijd aangaat met haar concurrenten."

Bron: De telegraaf

Budokan
19-06-2017, 15:58
Je kunt tenminste wel volhouden dat je ongeslagen kampioen bent

K-1sunstarr
19-06-2017, 16:16
Heel erg jammer, ik had h'r titel zien verdedigen in Rotterdam.

S.B.
19-06-2017, 16:17
Meten met twee maten is de UFC niet vreemd hè...

Bromios
19-06-2017, 16:20
Ze had ook gewoon moeten zeggen dat ze tegen de buurvrouw wilde knokken. Dat mag namelijk wel in de UFC.
Ik geef ze wel gelijk maar dan moeten ze Bisping en McGregor ook strippen.

Guytje
19-06-2017, 16:34
Business as usual... De Randemie zal buiten Nederland waarschijnlijk te weinig volgers hebben waardoor het voor de UFC niet opbrengt. De kassa rinkelt niet genoeg. Zodra ze UFC in Nederland weer hebben zal ze er wel weer opstaan want dat vult wel weer de zitjes...

YoMarK
19-06-2017, 16:38
Het zat er aan te komen.... Hopelijk kan ze wel weer snel knokken, en is de verdere relatie met de UFC niet helemaal kapot.

Suplex
19-06-2017, 16:44
Volkomen te recht!
Durf je niet te vechten tegen een tegenstander zonder goede reden wegwezen dan , dan ben je een fake kampioen.

Moeten nu niet allemaal zo reageren omdat ze Nederlands is als ze uit een ander land had gekomen hadden jullie haar volledig afgebrand

Soulbringer320
19-06-2017, 17:06
Germaine de Randamie is haar wereldtitel in het vedergewicht kwijt. Dat maakte de UFC vandaag bekend op Twitter. De 33-jarige Utrechtse weigert haar titel te verdedigen tegen Cris 'Cyborg' Justino vanwege haar dopingverleden.

Cris Justino testte in 2011 positief op het gebruik van stanozolol. Daarvoor werd ze een jaar geschorst. Vorig jaar testte Justino positief op het gebruik van het middel spironolactone. Tot een schorsing kwam het dit keer niet. Het Amerikaanse antidopingagentschap USADA verleende haar namelijk therapeutische vrijstelling voor het gebruik van dat middel.

De Randamie zorgde dit jaar voor een primeur door als eerste Nederlandse vrouw een MMA-titel te veroveren. Ze versloeg toen Holly Holm.

train2grow
19-06-2017, 17:40
Dan moeten ze Demetrious Johnson ook maar strippen. Die weigerd ook te vechten tegen tj dillashaw

Kemal
19-06-2017, 17:44
hoe het ook zit, het blijft jammer

Suplex
19-06-2017, 17:57
Dan moeten ze Demetrious Johnson ook maar strippen. Die weigerd ook te vechten tegen tj dillashaw

Lol mighty mouse vergelijken met gdr

K-1sunstarr
19-06-2017, 18:13
Zoals boven reeds gezegd, de UFC meet met twee maten!Jammer, de UFC wordt als het zo door gaat een groot fiasco.Wacht maar als de echte grote namen beginnen te klagen en richting Belletor vertrekken.Btw het is al een beetje begonnen.

Richelieu
19-06-2017, 18:50
Jammer!

e-type
19-06-2017, 18:53
Bizar dat GDR het zelf vanuit de media moet horen. Nah, ik denk dat dit beter is voor beide partijen. GDR werd ook niet echt gelukkig van die titel lijkt me. Al dat gezeik aan je hoofd. Die 145 divisie is gewoon niks. Wegwezen daar.

T15Boxing
19-06-2017, 19:08
Bizar dat GDR het zelf vanuit de media moet horen. Nah, ik denk dat dit beter is voor beide partijen. GDR werd ook niet echt gelukkig van die titel lijkt me. Al dat gezeik aan je hoofd. Die 145 divisie is gewoon niks. Wegwezen daar.

Ja wat een gezeik dat je tegen de beste vechter van die divisie moet vechten, iets wat je ook allang wist(dat je uiteindelijk zou moeten doen) voordat je in die divisie vocht. Wat een bedorven wereld leven we in, dat een vechtsport organisatie naar een kampioen gaat zeiken dat ze haar titel moet verdedigen tegen de beste uitdager, hoe onredelijk, belachelijk en uiterst onmenselijk.

En ik begrijp dat ze niet gelukkig werd van die titel, wat een ellende dat je een enorme opslag van je salaris krijgt, 10x meer aandacht, respect, glorie, fans, kijkers etc. Dat soort gezeik wordt niemand gelukkig van, goed dat ze er vanaf is.

e-type
19-06-2017, 21:15
Ja wat een gezeik dat je tegen de beste vechter van die divisie moet vechten, iets wat je ook allang wist(dat je uiteindelijk zou moeten doen) voordat je in die divisie vocht. Wat een bedorven wereld leven we in, dat een vechtsport organisatie naar een kampioen gaat zeiken dat ze haar titel moet verdedigen tegen de beste uitdager, hoe onredelijk, belachelijk en uiterst onmenselijk.En ik begrijp dat ze niet gelukkig werd van die titel, wat een ellende dat je een enorme opslag van je salaris krijgt, 10x meer aandacht, respect, glorie, fans, kijkers etc. Dat soort gezeik wordt niemand gelukkig van, goed dat ze er vanaf is.Ja man ja.

LightHeavyWeight
19-06-2017, 21:52
Dan moeten ze Demetrious Johnson ook maar strippen. Die weigerd ook te vechten tegen tj dillashaw
Vergelijking van lik me kut.

Ik vind het prima deze actie van UFC, het is natuurlijk GDR haar goed recht om niet te willen vechten, maar dan ook geen titel. Ik had al niets met deze titel, heb het ook niet eens gekeken. Maar misschien kan ze in bantam weer iets opbouwen maar ik denk dat ze daar geen kans meer voor krijgt. En haar hand is niet goed natuurlijk dus eigenlijk moet ze gewoon stoppen.

ChingChong
19-06-2017, 22:09
Wat een bullshit. UFC is zo doorzichtig. Germaine vs Holly was er alleen om een tegenstander voor Cyborg te vinden. Zegt Germaine neebomdat ze niet tegen een steroid user wil vechten dan is ze haar titel kwijt. (Zegt Bisping nee tegen een steroid user dan krijgt hij makkelijke tegenstanders.) Its all about the money. And power, want die vechters moeten wel luisteren natuurlijk.

BIG Lebowski
19-06-2017, 23:12
UFC is ppv-gedreven, wat we er ook van vinden.

Ik vind haar motivatie niet heel sterk ondanks dat ik wel een fan ben van GDR. Ze had ook Ja kunnen zeggen onder voorwaarde van een zeer strenge dopingcontrole. Lijkt me niets onredelijks aan.

e-type
19-06-2017, 23:25
Ik vermoed dat GDR wat meer weet over Cyborg dan dat ze wil vertellen.

Knoopwafel
20-06-2017, 00:06
Als je op enige weken geleden dit via de media dit plaatst:

“For that reason, Germaine and her team don't believe that Cyborg should be allowed to compete in the UFC at all. If that is the only fight the UFC wants, then Germaine is willing to wait and see if the UFC will strip her belt before making her next move.”

Moet je het natuurlijk ook niet raar vinden dat je via dezelfde weg het deksel op je neus krijgt.....

Harrie Nak
20-06-2017, 04:46
Als je op enige weken geleden dit via de media dit plaatst:

“For that reason, Germaine and her team don't believe that Cyborg should be allowed to compete in the UFC at all. If that is the only fight the UFC wants, then Germaine is willing to wait and see if the UFC will strip her belt before making her next move.”

Moet je het natuurlijk ook niet raar vinden dat je via dezelfde weg het deksel op je neus krijgt.....Inderdaad. Lijkt me sterk dat ze echt zo verontwaardigd is.

Tijd voor een nieuwe, snuggere manager lijkt me zo?

Suplex
20-06-2017, 08:34
Inderdaad. Lijkt me sterk dat ze echt zo verontwaardigd is.

Tijd voor een nieuwe, snuggere manager lijkt me zo?

Die nieuwe manager dat hoeft toch geen professor te zijn ,
Het is heel simpel gewoon tegen cyborg je titel verdedigen want cyborg is op dit moment de beste payday en verliezen van cyborg is geen schande en je hebt tenminste je trots en waardigheid nog en je geeft nog enige glans aan je behaalde titel.
Ipv dat je de rest van je leven met een lange neus word aangekeken die haar titel opgaf omdat ze bang was.

Los van het feit of ze wel of niet bang is zo word ze wel door de hele MMA wereld aangekeken

Marchant
20-06-2017, 12:07
Wat verwachte Germaine dan?
Kreeg de titel al op een discutabele wijzen, waar heel Amerika verbolgen over was (2x doorgaan na de bel)
En dan bij je eerste titel defence gewoon eisen gaan stellen tegen wie je vecht.
Gewoon werk weigering dit en idd super stom, maar aan de andere kant heeft ze ook met Cyborg niets te zoeken in de ring..
Is 10 klasse beter dan Germaine.

blade
20-06-2017, 12:14
ze is gewoon bang voor de kittelaar van Cyborg die schijnt toch een goede 20 cm te zijn

Suplex
20-06-2017, 12:21
ze is gewoon bang voor de kittelaar van Cyborg die schijnt toch een goede 20 cm te zijn

Het schijnt ook dat je cyborg klaar moet trappen

Minotauro
20-06-2017, 12:34
Als ik de titel van dit topic lees, lees ik het in mijn hoofd voor alsof Louis van Gaal het zegt. Wat een mix van talen

Marchant
20-06-2017, 14:43
Als ik de titel van dit topic lees, lees ik het in mijn hoofd voor alsof Louis van Gaal het zegt. Wat een mix van talen

K-1sunstarr is half Nederlands en half Engels....dan mag het.

Minotauro
20-06-2017, 14:51
Dan heb ik niks gezegd Marchant!

BIG Lebowski
21-06-2017, 00:46
Als ik de titel van dit topic lees, lees ik het in mijn hoofd voor alsof Louis van Gaal het zegt. Wat een mix van talen

Mini, ik bedoel Mina, let jij nou eerst eens op jouw eigen schrijfstijl. Je begeeft je alweer op glad ijs door er zelf een taalkundig potje van te maken.



Nederlands en Engels gebruik je door elkaar.
Geen consequent gebruik van leestekens.
Twee keer hetzelfde woord in een zin.


En bovenal een onnavolgbare zinsopbouw. Waarvoor dank. Ik geniet van jou. En jouw schrijfstijl. Écht! Zó doorgaan lief pubermeisje.

amilster
21-06-2017, 07:37
Het schijnt ook dat je cyborg klaar moet trappen


Whhaha Reps

edit: hoe geef ik Rep?
Edit 2 , gevonden, pijltjes naar boven en naar beneden onder de post in de grijze balk